img
img
Prof. Dr. Ahmet GÜRBÜZ

Prof. Dr. Ahmet GÜRBÜZ

  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme
  • Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
131
Atıf
831
h-index
12
Proje
5
WoS
Yayın
5
Atıf
66
h-index
2
Scopus
Yayın
2
Atıf
109
h-index
2
Google Scholar
Yayın
97
Atıf
1452
h-index
16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetim Organizasyon (Dr), 1995, 1998
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1992, 1995
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Öğretmenliği Pr., 1988, 1992
Araştırma Alanları
Dijital Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Pazarlama İletişimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetim Organizasyon (Dr), 1995, 1998
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1992, 1995
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Öğretmenliği Pr., 1988, 1992
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 65, Bahar, 2003
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Hizmet Pazarlaması
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi
2010-, Profesör, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Pazarlama, Türkiye
2007-2010, Doçent, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Pazarlama, Türkiye
2005-2007, Doçent, Tam Zamanlı, Bülent Ecevit Üniversitesi, Safranbolu Meslek Yüksekokulu, İşletme Pr., Pazarlama, Türkiye
1998-2005, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Bülent Ecevit Üniversitesi, Safranbolu Meslek Yüksekokulu, İşletme Pr., Türkiye
1993-1998, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Niksar Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon Bölümü, Türkiye
2015-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2015-, Bölüm Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2012-2015, Yönetim Kurulu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2012-2013, Dekan Vekili, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2012-2015, Dekan, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2010-2015, Yönetim Kurulu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2009-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2009-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2007-2015, Senato Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2007-2012, Myo/Yüksekokul Müdürü, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2003-2004, Müdür Vekili, Bülent Ecevit Üniversitesi, Türkiye
1998-2007, Bölüm Başkanı, Bülent Ecevit Üniversitesi, Türkiye
1998-1999, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Bülent Ecevit Üniversitesi, Türkiye
İlknur Zeydan, Doktora, Covid-19 salgın hastalığının tüketicilerin tatil karar sürecine etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Metin İnce, Doktora, Girişimci pazarlama ve pazarlama bilgi sistemlerinin pazarlama kararları üzerindeki etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Murat Aksu, Doktora, E-ticaret platformlarının tüketici perspektifinden konumlandırılmasında algı haritalarının kullanılması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Ömer Ceyhun Apak, Doktora, Turizm paydaşlarının yöresel yiyecek algısının sürdürülebilir turizme etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Sümeyye Işık Gültekin, Yüksek Lisans, Sosyal medya reklamlarının tüketicilerin plansız satın alma davranışına etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Hanife Ölçer, Yüksek Lisans, Destinasyon konaklama hizmet kalitesi ölçümü: Safranbolu örneği, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Tuğba Yeğin, Doktora, İlişkisel pazarlama bileşenlerinin tüketici temelli marka değerine etkisi: Mobilya sektöründe bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
İlknur Ayar, Doktora, Tüketicilerin sürdürülebilir tüketim niyetinin planlı davranış teorisi kapsamında belirlenmesi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Mehmet Gökerik, Doktora, Sosyal medyada gerilla pazarlama paylaşımlarının tüketici satın alma kararına etkisi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Ebru Tunç, Yüksek Lisans, Sosyal medyanın tüketicilerin kozmetik ürün satın alma tercihine etkisi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Ahmed Salıh Awadh Almajırı, Yüksek Lisans, The reality of the torusim industry in Libya and ways of development, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Osama Ashor Saıd Elymanı, Yüksek Lisans, The role of tourism sector in financing the national economy of Libya, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Hülya Akdemir Cengiz, Doktora, Tüketicilerin hazcı (Hedonik) ve materyalist eğilimlerinin izinli mobil pazarlama uygulamalarına yönelik tutumlarına etkisinin araştırılması, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Ülker Köşk, Yüksek Lisans, Ailelerin tatil karar sürecine gençlerin etkileri, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Sevgi Kebeci, Yüksek Lisans, Lojistik köylerin pazarlama sürecine etkisi: Karabük özelinde sektörel algı durumu, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman)
Mete Albayrak, Yüksek Lisans, Elektronik ticaretin gelişimi ve internetin tüketici satın alma karar sürecine etkisi: Salzburg - Ankara örneği, Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman)
Betül Beyza Apaydın, Yüksek Lisans, Tarihi ve doğal değerlerin turistik marka şehir olmaya etkisi: Safranbolu örneği, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Selda Çelen Özcan, Yüksek Lisans, Ürün ambalajının tüketicinin satın alma kararına etkisi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Metin İnce, Yüksek Lisans, Küçük ve orta ölçekli konaklama işletmelerinde bilgi teknolojilerinin rolü ve rekabet gücüne etkisi: Karabük örneği, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Melek Doğan, Yüksek Lisans, Tüketicilerin markaya duyduğu güven ve marka bağlılığı ilişkisi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
2024-2025, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2024-2025, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Sağlık Kurumlarında Stratejik Yönetim, Yüksek Lisans
2023-2024, Tüketim Psikolojisi, Yüksek Lisans
2023-2024, Pazarlama Politikaları, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2022-2023, Sağlık Kurumlarında Stratejik Yönetim, Yüksek Lisans
2022-2023, Pazarlama Politikaları, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2022-2023, Tüketim Psikolojisi, Yüksek Lisans
2022-2023, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2021-2022, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2021-2022, Sağlık İşletmelerinde Stratejik Yönetim, Yüksek Lisans
2021-2022, Tüketim Psikolojisi, Yüksek Lisans
2021-2022, Pazarlama Politikaları, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2021-2022, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2019-2020, PAZARLAMA POLİTİKALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2019-2020, STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2019-2020, STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT, Yüksek Lisans
2019-2020, PAZARLAMA İLKELERİ, Yüksek Lisans
2019-2020, TÜKETİM PSİKOLOJİSİ, Yüksek Lisans
2018-2019, CONSUMPTION PSYCHOLOGY, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2018-2019, STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2018-2019, TÜKETİM PSİKOLOJİSİ, Yüksek Lisans
2018-2019, HİZMET PAZARLAMASI, Lisans
2018-2019, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans
2018-2019, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Lisans
2017-2018, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Lisans
2017-2018, STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2017-2018, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans
2017-2018, HİZMET PAZARLAMASI, Lisans
2017-2018, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans
2016-2017, REKLAMCILIK, Lisans
2016-2017, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans
2016-2017, HİZMET PAZARLAMASI, Lisans
2016-2017, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Yüksek Lisans
2016-2017, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans
2016-2017, PAZARLAMA POLİTİKALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2015-2016, PAZARLAMA POLİTİKALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2015-2016, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Yüksek Lisans
2015-2016, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans
2015-2016, HİZMET PAZARLAMASI, Lisans
2015-2016, REKLAMCILIK, Lisans
2015-2016, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans
2014-2015, HİZMET PAZARLAMASI, Lisans
2014-2015, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans
2014-2015, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Yüksek Lisans
2014-2015, PAZARLAMA POLİTİKALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2014-2015, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2014-2015, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans
2013-2014, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Yüksek Lisans
2013-2014, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans
2013-2014, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Yüksek Lisans
2013-2014, TURİZMDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Yüksek Lisans
2013-2014, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, Yüksek Lisans
2013-2014, PAZARLAMA POLİTİKALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2012-2013, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Yüksek Lisans
2012-2013, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Yüksek Lisans
2012-2013, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans
2011-2012, LİDERLİK, Yüksek Lisans
2011-2012, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Yüksek Lisans
2011-2012, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Yüksek Lisans
2011-2012, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans
2011-2012, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, Yüksek Lisans
2011-2012, ÖRGÜTLERDE LİDERLİK, Yüksek Lisans
Kayıt Yok
Safranbolu Turizm Master Planı 2015 2023 Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2014-2015  
Karabük İli ve Safranbolu İlçesinde Turizm Sekötüründe İhtiyaç Duyulan Nitelikli Meslek Elemanlarının Yetiştirilmesi Kalkınma Bakanlığı Destekli Proje: Proje Koordinatörü , 2011-2012  
Karabük İli Mevcut ve Alternatif Yatırım Alanları Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü  
Meslek Elemanı Yetiştirme Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Eğitmen  
Safranbolu yu Ziyaret Eden Turistlerin Demografik Özelliklerine Göre Turistik Ürünleri Algılama Durumu Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı  
Kayıt Yok
GÜRBÜZ, A., GÖKERİK, M. (2024) "GERİLLA PAZARLAMA STRATEJİLERİ: DÜŞÜK BÜTÇEYLE BÜYÜK SONUÇLAR", Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 40-63 Link DOI   
GÜRBÜZ, A., İnce, M. (2024) "KOBİ’lerde Girişimci Pazarlama Stratejisinin Pazarlama Kararlarına Etkisi", Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 26 (2) pp. 528-546 Link DOI    
GÜRBÜZ, A., Aksu, M. (2023) "Which One Should We Click? E-Commerce Platforms from a Consumer Perspective: A Study on Türkiye", Tokat Gaziosmanpasa Universitesi Sosyal Bilimler Arastirmalari Dergisi, 18 (0) pp. 135-145 [TR Dizin] DOI     
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2023) "Examining tourists travel intentions in Türkiye during pandemic and post-pandemic period: The mediating effect of risk reduction behavior", Journal of Multidisciplinary Academic Tourism / Disiplinlerarasi Akademik Turizm Dergisi, 8 (2) pp. 171-183 DOI      
GÜRBÜZ, A., Apak, Ö.C. (2023) "The effect of local food consumption of domestic tourists on sustainable tourism", Journal of Retailing and Consumer Services (Q1), 71 (1) [SSCI] DOI      
GÜRBÜZ, A., Aktaş, Ö. (2022) "Sosyal Medya Etkileyicilerinin Genç Tüketicilerin Kıyafet Satınalma Niyetleri Üzerindeki Etkisi / The Impact of Social Media Influencers on Young Consumers' Clothing Buying Intentions", Journal Of Emerging Economies and Policy, 7 (2) pp. 418-432 Link  
GÜRBÜZ, A., Gültekin, S.I. (2022) "Yaşam Tarzının ve Çevresel Duyarlılığın Tüketicilerin Çevre Dostu Ürünleri Satın Alma Niyetlerine Etkisi / The Effect of Lifestyle and Environmental Awareness on Consumers' intention to Purchase Environmentally Friendly Products", Uluslararasi Insan Calismalari Dergisi, 5 (10) pp. 426-440 DOI     
GÜRBÜZ, A., Apak, Ö.C. (2022) "Sürdürülebilir Restoran İşletmeciliği Uygulamaları Üzerine Bir İçerik Analizi / A Content Analysis on Sustainable Restaurant Management Practices", Ondokuz Mayis University - Guncel Turizm Arastirmalari Dergisi, 6 (1) pp. 194-209 [TR Dizin] DOI     
GÜRBÜZ, A., Kaya, H.C. (2022) "Devletin Sigara Kullanımı Üzerine Pazarlamama (Demarketing) Uygulamaları ve Tüketiciler Üzerinde Covid-19 Dönemindeki Etkisi", Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences, 12 (1) pp. 101-124 DOI   
GÜRBÜZ, A., Aktaş, Ö. (2022) "Z KUŞAĞININ GELENEKSEL VE YENİ MEDYA REKLAMLARINI ALGILAMA FARKLILIKLARI / DIFFERENCES IN PERCEPTION OF TRADITIONAL AND NEW MEDIA ADS OF GENERATION Z", International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR), 9 (82) pp. 851-865 DOI  
GÜRBÜZ, A., Araşkal, S. (2021) "EĞİTİM KURUMLARINDA OKUL İKLİMİ VE ÖĞRETMEN YABANCILAŞMASININ İNCELENMESİ", The Journal of International Educational Sciences, 28 (28) pp. 138-167 DOI    
Ayar, İ., GÜRBÜZ, A. (2021) "Sustainable Consumption Intentions of Consumers in Turkey: A Research Within the Theory of Planned Behavior", SAGE Open, 11 (3) pp. 1-16 [SSCI] DOI     
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2021) "Turizmde Yeşil Pazarlama Uygulamaları: Mavi Bayrak ve Yeşil Yıldızın Turistlerin Konaklama Tercihlerine Etkisi", International Journal of Management Economics and Business, 17 (1) pp. 224-235 DOI     
GÜRBÜZ, A., Apak, Ö.C. (2020) "Visiting Friends and Relatives (VFR) Tourism: Determination of the Visitor Potential of Bayburt Local Resident (Hosts)", International Journal of Contemporary Tourism Research, (0) pp. 179-188 Link    
GÜRBÜZ, A., Yeğin, T. (2020) "EFFECT OF RELATIONSHIP MARKETING COMPONENTSON THE CONSUMER BASED BRAND EQUITY:A RESEARCH IN THE FURNITURE SECTOR", EKEV AKADEMİ DERGİSİ, (83) pp. 647-672 Link DOI    
GÜRBÜZ, A., Dazee, S.A. (2020) "Impact of E-marketing Tools on Customer Satisfaction during Covid-19: A Case of Five-Star Hotels in Erbil City, Iraq", The International Journal of Business Management, 8 (9) pp. 273-278 Link   
GÜRBÜZ, A., Özdemir, A. (2020) "Akademisyenlerin Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi: Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Örneği", Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi, (0) pp. 163-179 Link     
GÜRBÜZ, A., İnce, M. (2020) "Competitive Strategies Applications of New Entrepreneurs and Relation with The Business Performance", Econder International Academic Journal, 4 (1) pp. 94-115 Link   
GÜRBÜZ, A., AYDOĞDU, D. (2020) "OTOMOBİL TERCİHİNDE TÜKETİM KÜLTÜRÜ VE LÜKS TÜKETİM İLİŞKİSİNE YÖNELİK Y KUŞAĞI ÜZERİNDE NİCEL BİR ARAŞTIRMA: KARABÜK ÖRNEĞİ", Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 5 (2) pp. 21-40 Link   
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2019) "Yükseköğretimde Kalite ve Öğrenci Memnuniyeti", Euroasia Journal of Social Sciences Humanities, 2 (10) pp. 37-44 Link  
GÜRBÜZ, A., AYAZ, N., Ölçer, H. (2019) "Destinasyonlarda Konaklama Hizmet Kalitesi Ölçümü: Safranbolu Örneği", Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (2) pp. 400-417 DOI   
GÜRBÜZ, A. (2019) "Kış Turizminin Sürdürülebilirliği Kapsamında Seyahat Acentası Yöneticilerinin Bakış Açısı: Kayseri Örneği", Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 35-46  
GÜRBÜZ, A., İnce, M. (2019) "KOBİ’xxLERDE TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN ÖNEMİ VE İŞLETME PERFORMANSINA ETKİSİ", Journal of Social Sciences and Humanities, 3 (1) pp. 58-72 [TR Dizin] Link    
GÜRBÜZ, A., Ayar, İ. (2018) "A Research on Consumer Motivation for Sustainable Purchasing: Çankırı Case", The Journal of International Social Research, 11 (60) Link DOI    
GÜRBÜZ, A., Yeğin, T. (2018) "CONSUMER BASED ON THE IMPACT OF RELATIONSHIPMARKETING BRAND EQUITY COMPONENTS: A MODEL PROPOSAL", Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Science, 5 (31) pp. 599-622 Link   
Aksu, M., GÜRBÜZ, A. (2018) "E-Commerce Barriers in Turkish Livestock Sector", TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH, 7 (5) pp. 726-735 [ESCI] DOI   
Aksu, M., GÜRBÜZ, A. (2018) "Türkiye Hayvancılık Sektöründe e-Ticaret Engelleri / E-Commerce Barriers in Turkish Livestock Sector", Karabuk University, 7 (5) pp. 726-738 [ESCI] DOI    
GÖKERİK, M., GÜRBÜZ, A., Erkan, İ., Mogaji, E., Sap, S. (2018) "Surprise me with your ads! The impacts of guerrilla marketing in social media on brand image", Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 30 (5) pp. 1222-1238 [SSCI] Link DOI       
GÜRBÜZ, A., Kara, G. (2018) "EFFECTS OF PRODUCT DIVERSITY ON GROWTH STRATEGIES: THE CASE OF KARDEMİR INC.", Acta Oeconomica Cassoviensa, (11) pp. 47-58   
Apak, Ö.C., GÜRBÜZ, A. (2018) "Turistlerin Yöresel Gıda Ürünlerine İlgi Düzeyleri (Interest Levels of Local Food Products by Tourists)", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 6 (2) pp. 315-330 [TR Dizin] Link   
GÜRBÜZ, A., AYAZ, N., ALBAYRAK, M. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Kampüs Özel İşletmelerini Tercih Nedenleri ve Beklentileri", Ekonomi, İşletme ve Yönetim Dergisi, 2 (1) pp. 87-107  
GÜRBÜZ, A., Apak, Ö.C. (2018) "Turistlerin Yöresel Gıda Ürünlerine İlgi Düzeyleri", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 6 (2) pp. 334-349 Link    
Aksu, M., GÜRBÜZ, A. (2017) "Applicability of Barter Method in Foreign Trade Transactions between D-8 Countries", TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH, 6 (6) pp. 578-592 [ESCI] DOI     
GÜRBÜZ, A., Aksu, M. (2017) "D8 Ülkeleri Arasındaki Dış Dicaret İşlemlerinde Barter Yönteminin Uygulanabilirliği", Journal of History Culture and Art Research, 6 (6) pp. 578-592 [ESCI]  
GÜRBÜZ, A., Kara, G. (2017) "Safranbolu’xxya Gelen Turistlerin Yöresel Gıda Algısı ve Talep Durumu", ANKA E-DERGİ, 1 (1) pp. 1-9 [TR Dizin]   
Aliçavuşoğlu, Ç., GÜRBÜZ, A. (2017) "Yerel Ulaşım Hizmetlerinde Hizmet Kalite Boyutlarının Değerlendirilmesi", Pesa International Journal of Social Studies, 3 (4) pp. 74-86 Link   
GÜRBÜZ, A., Kılıç, İ., Yeğin, T. (2017) "The effects of intentions of consumers’ electronic word-of-mouthcommunication on their decisions of buying", New Trends and IssuesProceedings on Humanitiesand Social Sciences, 4 (10) pp. 337-344 Link    
GÜRBÜZ, A., Yeğin, T., Kılıç, İ. (2017) "The influence of perceived risk on brand addiction:A research on cosmetics products", New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 4 (10) pp. 164-171 Link    
GÜRBÜZ, A., Kosk, U. (2017) "The Effects of the Youngs on the Family Vacation Decision Process: Ankara Case Study", TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH, 6 (3) pp. 630-649 [ESCI] DOI   
GÜRBÜZ, A., Köşk, Ü. (2017) "Ailelerin Tatil Karar Sürecine Gençlerin Etkileri: Ankara İli Örneği / The Effects of the Youngs on the Family Vacation Decision Process: Ankara Case Study", Journal of History Culture and Art Research, 6 (3) pp. 630-649 [ESCI] Link     
GÜRBÜZ, A., Damra, E. (2017) "TV DİZİ/PROGRAMLARINDAKİ ÜRÜN/MARKA YERLEŞTİRME UYGULAMASINA GENÇLERİN BAKIŞ AÇISI: KARABÜK ŞEHİR MERKEZİNDE UYGULAMA", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10 (1) pp. 19-53 [TR Dizin]   
GÜRBÜZ, A., Sarıkaya, N. (2017) "Economıc Crıses in Turkey and in the World and theır Effects on Iron and Steel Market", International Journal of Research in Management, Economics and Commerce, 4 (7) pp. 1-11 Link   
GÜRBÜZ, A., Uçar, M. (2017) "TURİZM DESTİNASYONU KİMLİĞİ İLE YAŞAM KALİTESİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: SAFRANBOLU’xxDAKİ TURİZM SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", the Journal of Academic Social Sciences, 61 (61) pp. 539-552 Link DOI    
GÜRBÜZ, A., Kılıç, İ., Yeğin, T. (2016) "Effects of Remarketıng Implementatıons on Consumers Behavıour", Internatinal Journal of Research in Management, Economics and Commers, 6 (7) pp. 36-44 Link    
GÜRBÜZ, A., Cengiz, H., CENGİZ, H. (2016) "DESTINATION PERSONALITY AND ATTITUDES TOWARDSDESTINATION AN EXAMPLE FROM TWO SIMILARTOURIST DESTINATIONS IN TURKEY", International Journal of Economics Commers and Management, 4 (5) pp. 95-106 Link    
GÜRBÜZ, A., İnce, M. (2016) "KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİN YERİ VE REKABET GÜCÜNE ETKİSİ KARABÜK ÖRNEĞİ", Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 12 (28) pp. 61-84 DOI     
GÜRBÜZ, A., AYAZ, N., Kebeci, S. (2016) "Üretim İşletmeleri Yöneticilerinin Lojistik Köy Algıları Karabük İli Örneği", KBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (2) pp. 1-19 Link   
GÜRBÜZ, A., AYAZ, N., ALBAYRAK, M. (2015) "E Ticarette Tüketici Satın Alma Karar Süreci Salzburg AnkaraÖrneği", İşletme Araştırmaları Dergisi, 3 (7) pp. 377-394 Link       
GÜRBÜZ, A. (2013) "Tüketicilerin Markaya Duyduğu Güven Ve Marka Bağlılığı İlişkisi", Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 9 (19) pp. 239-258      
GÜRBÜZ, A. (2009) "Safranbolu yu Ziyaret Eden Turistlerin Demografik Özelliklerine Göre Turistik Ürünleri Algılama Durumu", Doğuş Üniversitesi Dergisi, 10 (2) pp. 217-234     
GÜRBÜZ, A. (2009) "Alternatif Bir Finansman Aracı Olarak Barter Sistemi ve Turizm Sektörü Açısından Değerlendirilmesi", Karınca Dergisi, (0)  
AHMET, G., EVRİM, E. (2008) "Satış Gücü Otomasyonunda Karşılaşılan Engeller ve Çözüm Önerileri", Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (0)   
GÜRBÜZ, A. (2007) "An Assesment On The Effect Of Education Level On The Job Satisfaction From The Tourism Sector Point Of Vıew", Doğuş Üniversitesi Dergisi, 8 (1) pp. 36-46     
GÜRBÜZ, A. (2007) "Satış Çabalarının İşletme İçin Önemi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, (0)    
GÜRBÜZ, A. (2005) "Kastamonu ya Gelen Yerli Turist Profilini Belirlemeye Yönelik Bir Uygulama", Ticaret Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (2) pp. 80-99    
GÜRBÜZ, A. (2003) "Safranbolu ya Gelen Yerli Turist Profilini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", Standard Dergisi, (0)  
GÜRBÜZ, A. (2003) "Safranbolu ya Gelen Yerli Turistlerin Tatmin Olma Düzeyini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 1-21    
GÜRBÜZ, A. (2002) "Yerel Kalkınma Stratejisi İçinde Turizm ve Safranbolu", Bilig-Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, 1 (22) pp. 29-47 [SSCI]   
GÜRBÜZ, A. (2002) "Turizmin Sosyal Çevreye Etkisi Üzerine Bir Araştırma", JESTECH, 1 (2) pp. 49-59 [SCI] Link    
GÜRBÜZ, A. (2001) "Pazar Değişikliğinden Kaynaklanan Risk Yönetimi", Pazarlama Dünyası Dergisi, (0)   
GÜRBÜZ, A. (2000) "İşletmelerde Psikolojik Bağlılık Oluşturmanın Önemi", JESTECH, (0) [SCI] Link   
GÜRBÜZ, A. (2000) "Konaklama İşletmelerinde Kalite İyileştirmenin Önemi", Turizm Akademik Dergisi, (0)   
GÜRBÜZ, A. (2000) "Türkiye deki Otel İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetiminin Uygulanabilirliğine Yönelik Bir Araştırma", Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, (0)   
GÜRBÜZ, A. (1999) "Çokuluslu İşletmelerde Karşı Kültür ve Kültür Yönetimi", Pazarlama Dünyası Dergisi, (0)  
GÜRBÜZ, A. (1999) "Çokuluslu İşletmelerde Planlama ve Kontrol", Pazarlama Dünyası Dergisi, (0)  
GÜRBÜZ, A. (1997) "Türk Turizm Tutundurma Sistemi ile OECD Ülkelerinin Turizm Tutundurma Sistemlerinin Karşılaştırılması", Pazarlama Dünyası Dergisi, (0)   
GÜRBÜZ, A. (1996) "Turizm Pazarlamasına Özgü Pazarlama Karması Elemanlarının Turizm İşletmeleri İçin Önemi", Standard Dergisi, (0)   
GÜRBÜZ, A. (1995) "Pazarlama Süreci İçerisinde Turizm İşletmelerinde Yeni Turistik Ürün Planlama ve Geliştirmenin Önemi", Pazarlama Dünyası Dergisi, (0)   
AHMET, G., NURETTİN, İ. (1994) "Turizm Çeşitlendirilmesi Projesi kapsamında Yayla Turizmi Sorunları Çözüm Önerileri ve Niksar Çamiçi Yaylası", Turizm Yıllığı, (0)   
GÜRBÜZ, A., Sounon, O.I. (2024) "STUDENTS’ ATTITUDES TOWARDS DIGITAL ADVERTISING: CASE OF INTERNATIONAL UNDERGRADUATE STUDENTS IN TURKIYE", EGE 12.th INTERNATIONAL CONFERANCE ON SOCİAL SCIENCES , (pp. 222-248), İzmir, Türkiye, (Aralık 2024
GÜRBÜZ, A., Salih, M.A.Z.S. (2024) "PURCHASING INTENTION AND BRAND LOYALTY AMONG FOREIGN STUDENTS IN KARABUK CITY FOR FOUR HYBRID FOOD RETAIL CENTERS: MIGROS, BIM, A101, AND CARREFOUR", 2nd International Canadian Scientific Research Congress , (pp. 6-17), Toronto, Kanada, (Kasım 2024
GÜRBÜZ, A., Kaya, H.C. (2024) "DİZİLERDE ÜRÜN YERLEŞTİRMEYE YÖNELİK TUTUMLARIN İSRAİL MENŞELİ BOYKOT ÜRÜNLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", EJSER 13th INTERNATIONAL SYMPOSIUM SOCIAL SCIENCE , (pp. 935-944), Bern, İsviçre, (Temmuz 2024
GÜRBÜZ, A., Salih, M.A.Z.S. (2023) "Measuring The Brand Culture Between International Students in Karabuk University", 8 th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress , (pp. 752-766), Portekiz, (Aralık 2023
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2022) "Covid-19 Salgın Hastalığının Tüketicilerin Tatil Karar Sürecine Etkisi", 10. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi , (pp. 112-114), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2022
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2022) "AVIATION AND ACCOMMODATION RELATIONSHIP IN TÜRKİYE: IMPACTS OF COVID-19 PANDEMIC", 6 th INTERNATIONAL WEST ASIA CONGRESS OF TOURISM RESEARCH , (pp. 79-80), Tbılısı, Gürcistan, (Eylül 2022 
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2021) "2021 Yaz Sezonu Öncesi Konaklama Tesislerinde Güvenli Turizm Sertifikası", I. Uluslararası Hasankeyf Bilimsel Çalışmalar İnovasyon Kongresi , (pp. 383-389), Batman, Türkiye, (Kasım 2021 
GÜRBÜZ, A., Bozkurt, E. (2021) "Turizmde Destinasyon Seçimini Etkileyen Temel Unsurlar Ve Destinasyon İmajı Üzerine Bir İnceleme: Safranbolu Örneği", 4 th International Economics, Business and Social Sciences Congress , Sanal Ortam, Türkiye, (Haziran 2021
GÜRBÜZ, A., İnce, M. (2021) "Kapanan Girişimlerin Başarısızlık Perspektifinden İncelenmesi", 7th Internatinal Management and Social Research Conference , (pp. 214-228), Sanal Ortam, Türkiye, (Mayıs 2021
GÜRBÜZ, A., Okur, A.Ç. (2021) "Yeşil Pazarlama: Tüketicilerin Yeşil Ürünlere Yönelik Satınalma Davranışları", The 3rd International City, Environment and Health Congress , Online/Sanal, Türkiye, (Nisan 2021
GÜRBÜZ, A., Oluğ, S. (2021) "Sosyal Medya Pazarlama Stratejilerinin Tüketici Üzerindeki Etkisi", International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies , Balıkesir, Türkiye, (Şubat 2021
GÜRBÜZ, A., Işık, S. (2021) "Sosyal Medya Reklamlarının Tüketici Davranışlarına Etkisi", International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies , (pp. 2541-2561), Balıkesir, Türkiye, (Şubat 2021
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2020) "21. Yüzyıldaki Pandemiler ve Turizm Sektörüne Etkileri", 3rdInternational Economics, Business andSocial Sciences Congress , (Aralık 2020  
GÜRBÜZ, A., Aksu, M. (2020) "E-TİCARET FİRMALARINDA STRATEJİK PAZARLAMAPLANLAMASI: SEKTÖREL BİR DEĞERLENDİRME", 3rdInternational Economics, Business andSocial Sciences Congress , (Aralık 2020 
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2019) "Yükseköğretimde Kalite ve Öğrenci Memnuniyeti", Cumhuriyet Zirvesi 2. Ululuslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 101-110), (Kasım 2019  
GÜRBÜZ, A., Karasu, A. (2019) "The effect of experimental marketing on customer satisfaction in thermal tourism enterprises: A research in the province of Bursa", İnternational Congress of Economics and Business ICEB’xx19 ”New economic trends and business opportunities” , (pp. 137-148), (Ekim 2019
GÜRBÜZ, A., AYDOĞDU, D. (2019) "Otomobil Tercihinde Tüketim Kültürü ve Lüks Tüketim İlişkisine Yönelik Nicel Bir Araştırma: Karabük Örneği", III. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS , (pp. 936-937), İzmir-Çeşme, Türkiye, (Ağustos 2019
GÜRBÜZ, A., Aydoğdu, D. (2019) "Otomobil Tercihinde Tüketim Kültürü ve Lüks Tüketim İlişkisine Yönelik Y Kuşağı Üzerinde Nicel Bir Ataştırma: Karabük Örneği", III: Congress of International Applied Social Sciences , (pp. 936-946), (Ağustos 2019
Aksu, M., GÜRBÜZ, A. (2018) "Hayvancilik Sektöründe E-Ti̇caret Engelleri̇: Tokat İli̇nde Bi̇r Uygulama", II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi , (pp. 793), (Haziran 2018
Aksu, M., GÜRBÜZ, A. (2018) "Gelecek Kaygısının Tüketim Davranışına Etkilerinin Belirlenmesi", Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu , (Mayıs 2018
Aksu, M., GÜRBÜZ, A. (2018) "Yanlızlık, Yaşam doyumu, Kişisel algı ve Duyguların Hedonik Tüketim Üzerindeki Yordayıcı Gücü", Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu , (Mayıs 2018
GÜRBÜZ, A., AYAZ, N., Apak, Ö.C. (2017) "Kış Turizminin Sürdürülebilirliği Kapsamında Seyahat Acentesi Yöneticilerinin Bakış Açısı: Kayseri Örneği", 1. Uluslararası Sürdürülebilir Turizm Kongresi , (Aralık 2017
GÜRBÜZ, A., Yeğin, T. (2017) "Marka Sadakati Oluşturmada İlişkisel Pazarlama Uygulamaları: GSM Operatörleri Üzerine Bir Araştırma", IV. YILDIZ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İstanbul, (Aralık 2017
Aliçavuşoğlu, Ç., GÜRBÜZ, A. (2017) "Belediye Ulaşım Hizmetlerine Yönelik Hizmet Kalite Algısı", Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi , (Kasım 2017 
AKDEMİR-CENGİZ, H., GÜRBÜZ, A. (2017) "Exploring the Effects of Materialism and Hedonic Consumption on Attotudes Towards Permission-Based Mobile Marketing Messages", CSER 2017 International Conference on Business Social Science and Economic Research , (Kasım 2017 
GÜRBÜZ, A., AYAZ, N., Apak, Ö.C. (2017) "Kış Turizminin Sürdürülebilirliği Kapsamında Seyahat Acentası Yöneticilerinin Bakış Açısı: Kayseri Örneği", I. Uluslararası Sürdürülebilir Turizm Kongresi , (Kasım 2017  
GÜRBÜZ, A., GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "Kararsız AHP Kullanarak Stres Testlerinin Portföy Seçim Sürecine Entegre Edilmesi", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 75-76), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017
GÜRBÜZ, A., GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Kolayda Malları Satın Alma Kararlarında Menşe Ülke Etkisi ve Tüketici Etnosentrizminin Rolü: Karabük Üniversitesi Örneği", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 73-74), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017
GÜRBÜZ, A., Yeğin, T., Kılıç, İ. (2017) "ALGILANAN RİSKİN MARKA BAĞIMLILIĞINA ETKİSİ: KOZMETİK ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", 6th World Conference on Business, Economics and Management (BEM-2017) , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
Aksu, M., GÜRBÜZ, A. (2017) "Sosyal anlamda sorumlu satınalma davranışlarıını dindarlık bağlamında incelenmesi", ICPESS , (Mayıs 2017
GÜRBÜZ, A., Kılıç, İ., Yeğin, T. (2017) "Tüketicilerin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Niyetinin SatınAlma Kararı Üzerine Etkisi", 6th World Conference on Business, Economics and Management(BEM-2017) , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
GÜRBÜZ, A., Ünlü, U. (2017) "KAMU KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL BAĞLILIK AÇISINDAN ÖRGÜTSEL SADAKATİN ÖNEMİ", ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Nisan 2017 
GÜRBÜZ, A., AYAZ, N., ALBAYRAK, M. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Kampüs Özel İşletmelerini Tercih Nedenleri ve Beklentileri", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017 
GÜRBÜZ, A. (2016) "Investigating Consumers Attitudes Towards Permission Based Mobile Marketing A Scale Development Study", ICOMEP- International Congress of Management Economy and Policy , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2016
AKDEMİR-CENGİZ, H., GÜRBÜZ, A. (2016) "Investigating Consumers’ Attitudes Towards Permission-Based Mobile Marketing: A Scale Development Study", ICOMEP , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2016
GÜRBÜZ, A., Ercan, S., GÖKERİK, M. (2016) "Tüketicilerin Hızlı Yiyecek İçecek İşletmelerine Yönelik Tutumları Karabük Ölçeğinde Değerlendirme", Internetional Conference on Sciencetific Cooperation For the Future in the Social Sciences , Uşak, Türkiye, (Eylül 2016 
GÜRBÜZ, A., Demirkol, Ö., Yıldırım, M. (2014) "Siyasi Partilerin Turizm Algısı 1950 1980 Arası Türk SiyasiParti Programları ve Seçim Beyannamelerinde Turizm Olgusu", 3. DİSİPLİNLERARASI TURİZM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , Türkiye, (Nisan 2014
GÜRBÜZ, A., Demirkol, Ö., Yıldırım, M. (2014) "Siyasi Partilerin Turizm Algısı: 1950-1980 Arası Türk Siyasi Parti Programları ve Seçim Beyannamalerinde Turizm Olgusu", III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi , (pp. 3-11), Aydın, Türkiye, (Mart 2014
GÜRBÜZ, A., Diker, O., ÇETİNKAYA, A. (2011) "Küresel Isınma Olgusunun Kültürel Miras Turizmi Üzerine Etkisi: Karadeniz Bölgesi Açısından Değerlendirilmesi", I. Uluslararası Karadeniz Kültür Kongresi , (Aralık 2011
GÜRBÜZ, A., Diker, O. (2011) "Kırsal Turizmde Sürdürülebilirlik ve Taşıma Kapasitesi Olgusu Rize Ayder Yaylası Örneği", 1. ULUSAL KIRSAL TURİZM SEMPOZYUMU , Türkiye, (Eylül 2011
GÜRBÜZ, A., Yıldırım, M., Özaslan, Y. (2011) "Safranbolu Saat Kulesi ve Turistik Ürün Çeşitlendirmesi İçin Anadolu Minyatür Saat Kuleleri Peyzaj Müze Modeli", Safranbolu Saat Kulesi ve Zaman Ölçerler Sempozyumu , (pp. 17-31), Türkiye, (Ocak 2011
GÜRBÜZ, A., Yazar, E.E. (2007) "Turizm Sektöründeki Teknolojik Gelişmelerin Dağıtım Kanalları Üzerine Etkisi", Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , (pp. 784-792), İzmir, Türkiye, (Kasım 2007
GÜRBÜZ, A. () "capitalizing the educational development in the Black Sea area", UNIVERSITY COLLABORATION NETWORK AT THE BLACK SEA  
GÜRBÜZ, A. () "Enerji Piyasası İçerisinde Yenilenebilir Temiz Enerji Kaynaklarının Yeri Ve Önemi", 5. İleri Teknolojiler Sempozyumu (IATS'09)   
GÜRBÜZ, A. () "Kırsal Turizm ve Kırsal Kalkınma Bağlamında Safranbolu ve Çevresinin Ürün Potansiyeli Teorik Bir İnceleme", 2. Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu , Türkiye 
GÜRBÜZ, A. () "Kültür Turizmi İçinde Müzelerin Yeri ve Öneminin Ülkemiz Turizmi Açısından Değerlendirilmesi", Kültür Turizmi Semineri , Türkiye 
GÜRBÜZ, A. () "Kültür Turizmi Merkezi Safranbolu nun Turistik Arz Potansiyeli ve Mevcut Duruma Yönelik Bir Araştırma", l. Ulusal Türkiye Sempozyumu , Türkiye 
GÜRBÜZ, A. () "Rekabette Üstünlük Açısından Turizmde Kalite", Yeni Bin Yılda Turizm ve Türkiye Semineri , Türkiye 
GÜRBÜZ, A. () "Sürdürülebilir Turizm İçin Kültürel Mirasın Korunması Safranbolu Örneği", 2004 Türkiye İktisat Kongresi , Türkiye 
GÜRBÜZ, A. () "The Importince of Cultural Existences to Form the Touristic Demand Evaluation of it on Safranbolu Scale", OWHC: Euro-Asia International Tourism Seminar  
GÜRBÜZ, A. () "Turizm Sektöründeki Teknolojik Gelişmelerin Dağıtım Kanalları Üzerine Etkisi", Ege Üniversitesi Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , Türkiye 
GÜRBÜZ, A., AYAZ, N., TÜRKER, N., TÜRKMEN, F., KAYA, Ş., Yolcu, T. (2015) "Safranbolu Turizm Master Planı 2015 2023", Safranbolu/Türkiye : Safranbolu,  
GÜRBÜZ, A. (2011) "Safranbolu Saat Kulesi ve Zaman Ölçerler Sempozyumu", Karabük/Türkiye : Karabük Valiliği Kültür Hizmeti, ISBN: yok 
AHMET, G. (2010) "Karabük İşgücü Piyasası Analizi 2010", : Karabük İŞKUR İl Müdürlüğü,   
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2023) "COVİD-19 SALGIN DÖNEMİNDE SEYAHAT NİYETİNE ETKİ EDEN UNSURLARIN ARAŞTIRILMASI", Kitap: SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA GELİŞMELER, Ankara/Türkiye : PLATANUS PUBLISHING®, Bölüm Sayfaları: 410 / 423, ISBN: 978-625-6971-83-7 
GÜRBÜZ, A., Apak, Ö.C. (2022) "TURİZM PAYDAŞLARI", Kitap: A'DAN Z'YE TURİZM, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 40 / 56, ISBN: 978-605-254-666-6 
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2022) "Aviation and Accommodation Relationship in Türkiye: Impacts of Covid-19", Kitap: Contemporary Issues in Tourism / Güncel Turizm Konuları, Çanakkale/Türkiye : Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Bölüm Sayfaları: 1 / 16, ISBN: 978-625-8240-35-1 
GÜRBÜZ, A., Apak, Ö.C. (2022) "BAYBURT", Kitap: TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ, : Detay yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-254-551-5 
GÜRBÜZ, A., AKDEMİR-CENGİZ, H. (2021) "TURİZMDE MOBİL PAZARLAMA VE MOBİL UYGULAMALAR", Kitap: TURİZDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, İstanbul/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 1 / 14, ISBN: 978-625-7316-89-7 
GÜRBÜZ, A., Apak, Ö.C. (2020) "Bayburt Kop Dağı Kayak Merkezi", Kitap: Türkiye ’xxnin Kış Turizm Merkezleri ve Potansiyeli, Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 145 / 154, ISBN: 978-625-7316-04-0 
GÜRBÜZ, A. (2009) "Yeni Teşvik Uygulamalarında Fırsatlar Kenti Karabük", : KarabüK Ticaret ve Sanayi Odası Yayını,  
GÜRBÜZ, A. (2008) "Karabük İli Kalkınmasına Yönelik Mevcut ve Alternatif Yatırım Alanları", : Karabük Ticaret va Sanayi Odası Yayını,   
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) ECONDER International Academic Journal, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) ECONDER International Academic Journal, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Turizm Akademik Dergisi, 2019, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Turizm Akademik Dergisi, 2019, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Econder, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Econder Uluslararası akademik Dergi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Turizm Akademik Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) TURİZM AKADEMİK DERGİSİ, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) İnsan. Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Tarih kültür ve sanat araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Tarih kültür ve sanat araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Tarih kültür ve sanat araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Tarih Kültür ve sanat araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve toplum bilimleri araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve toplum bilimleri araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve toplum bilimleri araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Turizm Akademik Dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Turizm akademik dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Kitap) Safranbolu Saat Kulesi ve Zaman Ölçerler Sempozyumu, 2010, Editör
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İşletme Araştırmaları Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Organizations and Markets in Emerging Economies’, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Turizmin Sosyal Çevreye Etkisi Üzerine Bir Araştırma 1 0 0 163 6 7 1 1 0 179
2 An Assesment On The Effect Of Education Level On The Job Satisfaction From The Tourism Sector Point Of Vıew 30 0 0 76 15 5 1 1 0 128
3 Surprise me with your ads! The impacts of guerrilla marketing in social media on brand image 61 0 0 14 0 0 12 0 0 87
4 Tüketicilerin Markaya Duyduğu Güven Ve Marka Bağlılığı İlişkisi 0 0 0 56 2 12 1 0 0 71
5 Safranbolu yu Ziyaret Eden Turistlerin Demografik Özelliklerine Göre Turistik Ürünleri Algılama Durumu 0 0 0 49 3 12 3 0 0 67
6 Kastamonu ya Gelen Yerli Turist Profilini Belirlemeye Yönelik Bir Uygulama 0 0 0 35 2 18 0 0 0 55
7 Safranbolu ya Gelen Yerli Turistlerin Tatmin Olma Düzeyini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma 0 0 0 25 0 7 0 0 0 32
8 Enerji Piyasası İçerisinde Yenilenebilir Temiz Enerji Kaynaklarının Yeri Ve Önemi 0 0 0 27 1 0 0 0 0 28
9 Yerel Kalkınma Stratejisi İçinde Turizm ve Safranbolu 0 0 0 17 2 6 0 0 0 25
10 Satış Çabalarının İşletme İçin Önemi 0 0 0 18 0 5 0 0 0 23
11 The effect of local food consumption of domestic tourists on sustainable tourism 19 0 0 1 0 0 0 0 0 20
12 Üretim İşletmeleri Yöneticilerinin Lojistik Köy Algıları Karabük İli Örneği 0 0 0 12 0 1 0 0 0 13
13 Kış Turizminin Sürdürülebilirliği Kapsamında Seyahat Acentası Yöneticilerinin Bakış Açısı: Kayseri Örneği 0 0 0 5 1 2 3 1 0 12
14 Sustainable Consumption Intentions of Consumers in Turkey: A Research Within the Theory of Planned Behavior 9 0 0 3 0 0 0 0 0 12
15 Turistlerin Yöresel Gıda Ürünlerine İlgi Düzeyleri 0 0 0 6 0 4 0 0 0 10
16 Turistlerin Yöresel Gıda Ürünlerine İlgi Düzeyleri (Interest Levels of Local Food Products by Tourists) 0 0 0 0 4 3 3 0 0 10
17 Ailelerin Tatil Karar Sürecine Gençlerin Etkileri: Ankara İli Örneği / The Effects of the Youngs on the Family Vacation Decision Process: Ankara Case Study 0 0 0 5 1 2 1 0 0 9
18 Türkiye deki Otel İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetiminin Uygulanabilirliğine Yönelik Bir Araştırma 0 0 0 7 0 2 0 0 0 9
19 KAMU KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL BAĞLILIK AÇISINDAN ÖRGÜTSEL SADAKATİN ÖNEMİ 0 0 0 8 0 0 0 0 0 8
20 E Ticarette Tüketici Satın Alma Karar Süreci Salzburg AnkaraÖrneği 0 0 0 7 0 0 0 0 0 7
21 TURİZM DESTİNASYONU KİMLİĞİ İLE YAŞAM KALİTESİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: SAFRANBOLU’xxDAKİ TURİZM SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA 0 0 0 6 0 0 0 0 0 6
22 Pazarlama Süreci İçerisinde Turizm İşletmelerinde Yeni Turistik Ürün Planlama ve Geliştirmenin Önemi 0 0 0 4 0 1 0 0 0 5
23 D8 Ülkeleri Arasındaki Dış Dicaret İşlemlerinde Barter Yönteminin Uygulanabilirliği 0 0 0 0 2 1 0 0 0 3
24 DESTINATION PERSONALITY AND ATTITUDES TOWARDSDESTINATION AN EXAMPLE FROM TWO SIMILARTOURIST DESTINATIONS IN TURKEY 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2
25 KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİN YERİ VE REKABET GÜCÜNE ETKİSİ KARABÜK ÖRNEĞİ 0 0 0 1 1 0 0 0 0 2
26 Safranbolu Turizm Master Planı 2015 2023 0 0 0 0 0 0 1 1 0 2
27 Yerel Ulaşım Hizmetlerinde Hizmet Kalite Boyutlarının Değerlendirilmesi 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
28 21. Yüzyıldaki Pandemiler ve Turizm Sektörüne Etkileri 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
29 Competitive Strategies Applications of New Entrepreneurs and Relation with The Business Performance 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
30 Destinasyonlarda Konaklama Hizmet Kalitesi Ölçümü: Safranbolu Örneği 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1
31 The influence of perceived risk on brand addiction:A research on cosmetics products 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
(2023) "UBYT Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik (TUBİTAK)"
(2019) "EMERALD LITERATI AWARD" EMERALD PUBLISHING
(2014) "BAŞARI BELGESİ" KARABÜK ÜNİVERSİTESİ
(2013) "TEŞEKKÜR BELGESİ" İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
(2008) "TEŞEKKÜR BELGESİ" İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Safranbolu Turizm Paydaşları Çalıştayı, 16-04-2014
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): ULUSLARARASI ALTIN SAFRAN BELGESEL FİLM FESTİVALİ, 07-09-2007
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
İlknur Zeydan
-
2019 - 2023 10
Karabük Üniversitesi
2015 - 2019 8
Murat Aksu
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
2017 - 2023 8
Ömer Ceyhun Apak
Bayburt Üniversitesi
2017 - 2023 8
Tuğba Yeğin
-
2016 - 2020 8
İlknur Kılıç
Çankırı Karatekin Üniversitesi
2016 - 2021 6
Karabük Üniversitesi
2016 - 2024 5
Metin İnce
-
2016 - 2024 5
Karabük Üniversitesi
2016 - 2021 3
Karabük Üniversitesi
2015 - 2018 3
Mustafa Yıldırım
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
2011 - 2014 3
GÜRBÜZ AHMET
-
1994 - 2010 3
Karabük Üniversitesi
2019 - 2020 2
Karabük Üniversitesi
2017 2
Çiğdem Aliçavuşoğlu
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
2017 2
Oğuz Diker
Karabük Üniversitesi
2011 2
Öznur Aktaş
-
2022 2
Özhan Demirkol
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
2014 2
Gamze Kara
-
2017 - 2018 2
Hatice Coşkunoğlu Kaya
-
2022 - 2024 2
Mr. Alzaki Zakaria Suliman Salih
-
2023 - 2024 2
Murat Aksu
-
2017 - 2018 2
Ömer Ceyhun Apak
-
2017 - 2018 2
Karabük Üniversitesi
2011 1
Karabük Üniversitesi
2015 1
Karabük Üniversitesi
2016 1
Karabük Üniversitesi
2015 1
Karabük Üniversitesi
2015 1
Evrim Erdoğan Yazar
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
2007 1
İsmail Erkan
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi
2018 1
Yasin Özaslan
Yalova Üniversitesi
2011 1
Emine Bozkurt
-
2021 1
Sertaç Ercan
Karabük Üniversitesi
2016 1
Adem Özdemir
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
2020 1
Serap Sap
Abdullah Gül Üniversitesi
2018 1
Tarık Yolcu
Sakarya Üniversitesi
2015 1
Adil Karasu
-
2019 1
Arife Çiğdem Okur
-
2021 1
Dilek Aydoğdu
-
2019 1
Emmanuel Mogaji
-
2018 1
ERDOĞAN EVRİM
-
2008 1
Erol Damra
-
2017 1
Hanife Ölçer
-
2019 1
Hülya Cengiz
-
2016 1
İlknur Ayar
-
2018 1
İMRE NURETTİN
-
1994 1
Mehmet Uçar
-
2017 1
Nazmi Sarıkaya
-
2017 1
Orou Issiaka Sounon
-
2024 1
Seçil Araşkal
-
2021 1
Sevgi Kebeci
-
2016 1
Shno Ahmed Dazee
-
2020 1
Simay Oluğ
-
2021 1
Sümeyye Işık
-
2021 1
Sümeyye Işık Gültekin
-
2022 1
Ufuk Ünlü
-
2017 1
Ulker Kosk
-
2017 1
Ülker Köşk
-
2017 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
478.
78287 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
390.
33420 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
94.
1430 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78287
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33420
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1430
Anahtar Kelimeler Dijital Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Pazarlama İletişimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 120 100 230 190 95 180 190 228 135 70 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 355 . 410 . 319 . 352 . 443 . 359 . 452 . 417 . 486 . 478 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 273 . 319 . 221 . 285 . 382 . 278 . 354 . 332 . 395 . 390 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 45 . 72 . 22 . 45 . 87 . 44 . 63 . 44 . 74 . 94 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 18 . 27 . 7 . 14 . 39 . 25 . 38 . 21 . 48 . 58 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 21 . 30 . 8 . 17 . 40 . 18 . 28 . 25 . 39 . 56 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) 13 . 20 . 4 . 16 . 31 . 15 . 18 . 13 . 27 . 37 . -
Toplam Yayın 2 7 21 11 8 9 10 10 5 5 0
Toplam Makale 1 4 9 8 4 6 3 5 3 2 0
Toplam Kitap 1 0 0 0 0 1 1 3 1 0 0
Toplam Bildiri 0 3 12 3 4 2 6 2 1 3 0
Makale (SCI) 0 0 0 1 0 0 1 0 1 0 0
Makale (Uluslararası) 1 3 7 6 3 6 2 4 2 2 0
Makale (Ulusal) 0 1 2 1 1 0 0 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 1 3 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 3 12 3 4 2 6 1 1 3 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri