Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetim Organizasyon (Dr), 1995, 1998 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1992, 1995 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Öğretmenliği Pr., 1988, 1992 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetim Organizasyon (Dr), 1995, 1998 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1992, 1995 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Öğretmenliği Pr., 1988, 1992 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 65, Bahar, 2003 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Hizmet Pazarlaması |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi |
2010-, Profesör, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Pazarlama, Türkiye |
2007-2010, Doçent, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Pazarlama, Türkiye |
2005-2007, Doçent, Tam Zamanlı, Bülent Ecevit Üniversitesi, Safranbolu Meslek Yüksekokulu, İşletme Pr., Pazarlama, Türkiye |
1998-2005, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Bülent Ecevit Üniversitesi, Safranbolu Meslek Yüksekokulu, İşletme Pr., Türkiye |
1993-1998, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Niksar Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon Bölümü, Türkiye |
2015-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Bölüm Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2012-2015, Yönetim Kurulu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2012-2013, Dekan Vekili, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2012-2015, Dekan, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2010-2015, Yönetim Kurulu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2009-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2009-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2007-2015, Senato Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2007-2012, Myo/Yüksekokul Müdürü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2003-2004, Müdür Vekili, Bülent Ecevit Üniversitesi, Türkiye |
1998-2007, Bölüm Başkanı, Bülent Ecevit Üniversitesi, Türkiye |
1998-1999, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Bülent Ecevit Üniversitesi, Türkiye |
İlknur Zeydan, Doktora, Covid-19 salgın hastalığının tüketicilerin tatil karar sürecine etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Metin İnce, Doktora, Girişimci pazarlama ve pazarlama bilgi sistemlerinin pazarlama kararları üzerindeki etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Murat Aksu, Doktora, E-ticaret platformlarının tüketici perspektifinden konumlandırılmasında algı haritalarının kullanılması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ömer Ceyhun Apak, Doktora, Turizm paydaşlarının yöresel yiyecek algısının sürdürülebilir turizme etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Sümeyye Işık Gültekin, Yüksek Lisans, Sosyal medya reklamlarının tüketicilerin plansız satın alma davranışına etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Hanife Ölçer, Yüksek Lisans, Destinasyon konaklama hizmet kalitesi ölçümü: Safranbolu örneği, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Tuğba Yeğin, Doktora, İlişkisel pazarlama bileşenlerinin tüketici temelli marka değerine etkisi: Mobilya sektöründe bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
İlknur Ayar, Doktora, Tüketicilerin sürdürülebilir tüketim niyetinin planlı davranış teorisi kapsamında belirlenmesi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Mehmet Gökerik, Doktora, Sosyal medyada gerilla pazarlama paylaşımlarının tüketici satın alma kararına etkisi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Ebru Tunç, Yüksek Lisans, Sosyal medyanın tüketicilerin kozmetik ürün satın alma tercihine etkisi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Ahmed Salıh Awadh Almajırı, Yüksek Lisans, The reality of the torusim industry in Libya and ways of development, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Osama Ashor Saıd Elymanı, Yüksek Lisans, The role of tourism sector in financing the national economy of Libya, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Hülya Akdemir Cengiz, Doktora, Tüketicilerin hazcı (Hedonik) ve materyalist eğilimlerinin izinli mobil pazarlama uygulamalarına yönelik tutumlarına etkisinin araştırılması, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Ülker Köşk, Yüksek Lisans, Ailelerin tatil karar sürecine gençlerin etkileri, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Sevgi Kebeci, Yüksek Lisans, Lojistik köylerin pazarlama sürecine etkisi: Karabük özelinde sektörel algı durumu, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Mete Albayrak, Yüksek Lisans, Elektronik ticaretin gelişimi ve internetin tüketici satın alma karar sürecine etkisi: Salzburg - Ankara örneği, Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Betül Beyza Apaydın, Yüksek Lisans, Tarihi ve doğal değerlerin turistik marka şehir olmaya etkisi: Safranbolu örneği, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Selda Çelen Özcan, Yüksek Lisans, Ürün ambalajının tüketicinin satın alma kararına etkisi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Metin İnce, Yüksek Lisans, Küçük ve orta ölçekli konaklama işletmelerinde bilgi teknolojilerinin rolü ve rekabet gücüne etkisi: Karabük örneği, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Melek Doğan, Yüksek Lisans, Tüketicilerin markaya duyduğu güven ve marka bağlılığı ilişkisi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
2024-2025, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2024-2025, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Sağlık Kurumlarında Stratejik Yönetim, Yüksek Lisans |
2023-2024, Tüketim Psikolojisi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Pazarlama Politikaları, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Sağlık Kurumlarında Stratejik Yönetim, Yüksek Lisans |
2022-2023, Pazarlama Politikaları, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, Tüketim Psikolojisi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Sağlık İşletmelerinde Stratejik Yönetim, Yüksek Lisans |
2021-2022, Tüketim Psikolojisi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Pazarlama Politikaları, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, PAZARLAMA POLİTİKALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT, Yüksek Lisans |
2019-2020, PAZARLAMA İLKELERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, TÜKETİM PSİKOLOJİSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, CONSUMPTION PSYCHOLOGY, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, TÜKETİM PSİKOLOJİSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, HİZMET PAZARLAMASI, Lisans |
2018-2019, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2018-2019, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Lisans |
2017-2018, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2017-2018, HİZMET PAZARLAMASI, Lisans |
2017-2018, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, REKLAMCILIK, Lisans |
2016-2017, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2016-2017, HİZMET PAZARLAMASI, Lisans |
2016-2017, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Yüksek Lisans |
2016-2017, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, PAZARLAMA POLİTİKALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2015-2016, PAZARLAMA POLİTİKALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2015-2016, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Yüksek Lisans |
2015-2016, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, HİZMET PAZARLAMASI, Lisans |
2015-2016, REKLAMCILIK, Lisans |
2015-2016, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2014-2015, HİZMET PAZARLAMASI, Lisans |
2014-2015, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2014-2015, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Yüksek Lisans |
2014-2015, PAZARLAMA POLİTİKALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2014-2015, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2014-2015, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Yüksek Lisans |
2013-2014, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Yüksek Lisans |
2013-2014, TURİZMDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Yüksek Lisans |
2013-2014, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, PAZARLAMA POLİTİKALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2012-2013, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Yüksek Lisans |
2012-2013, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Yüksek Lisans |
2012-2013, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2011-2012, LİDERLİK, Yüksek Lisans |
2011-2012, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Yüksek Lisans |
2011-2012, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Yüksek Lisans |
2011-2012, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2011-2012, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2011-2012, ÖRGÜTLERDE LİDERLİK, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Safranbolu Turizm Master Planı 2015 2023 Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2014-2015 ![]() |
Karabük İli ve Safranbolu İlçesinde Turizm Sekötüründe İhtiyaç Duyulan Nitelikli Meslek Elemanlarının Yetiştirilmesi Kalkınma Bakanlığı Destekli Proje: Proje Koordinatörü , 2011-2012 ![]() |
Karabük İli Mevcut ve Alternatif Yatırım Alanları Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü ![]() |
Meslek Elemanı Yetiştirme Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Eğitmen ![]() |
Safranbolu yu Ziyaret Eden Turistlerin Demografik Özelliklerine Göre Turistik Ürünleri Algılama Durumu Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı ![]() |
Kayıt Yok |
GÜRBÜZ, A., Sounon, O.I. (2024) "STUDENTS’ ATTITUDES TOWARDS DIGITAL ADVERTISING: CASE OF INTERNATIONAL UNDERGRADUATE STUDENTS IN TURKIYE", EGE 12.th INTERNATIONAL CONFERANCE ON SOCİAL SCIENCES , (pp. 222-248), İzmir, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Salih, M.A.Z.S. (2024) "PURCHASING INTENTION AND BRAND LOYALTY AMONG FOREIGN STUDENTS IN KARABUK CITY FOR FOUR HYBRID FOOD RETAIL CENTERS: MIGROS, BIM, A101, AND CARREFOUR", 2nd International Canadian Scientific Research Congress , (pp. 6-17), Toronto, Kanada, (Kasım 2024) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Kaya, H.C. (2024) "DİZİLERDE ÜRÜN YERLEŞTİRMEYE YÖNELİK TUTUMLARIN İSRAİL MENŞELİ BOYKOT ÜRÜNLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", EJSER 13th INTERNATIONAL SYMPOSIUM SOCIAL SCIENCE , (pp. 935-944), Bern, İsviçre, (Temmuz 2024) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Salih, M.A.Z.S. (2023) "Measuring The Brand Culture Between International Students in Karabuk University", 8 th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress , (pp. 752-766), Portekiz, (Aralık 2023) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2022) "Covid-19 Salgın Hastalığının Tüketicilerin Tatil Karar Sürecine Etkisi", 10. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi , (pp. 112-114), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2022) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2022) "AVIATION AND ACCOMMODATION RELATIONSHIP IN TÜRKİYE: IMPACTS OF COVID-19 PANDEMIC", 6 th INTERNATIONAL WEST ASIA CONGRESS OF TOURISM RESEARCH , (pp. 79-80), Tbılısı, Gürcistan, (Eylül 2022) ![]() ![]() |
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2021) "2021 Yaz Sezonu Öncesi Konaklama Tesislerinde Güvenli Turizm Sertifikası", I. Uluslararası Hasankeyf Bilimsel Çalışmalar İnovasyon Kongresi , (pp. 383-389), Batman, Türkiye, (Kasım 2021) ![]() ![]() |
GÜRBÜZ, A., Bozkurt, E. (2021) "Turizmde Destinasyon Seçimini Etkileyen Temel Unsurlar Ve Destinasyon İmajı Üzerine Bir İnceleme: Safranbolu Örneği", 4 th International Economics, Business and Social Sciences Congress , Sanal Ortam, Türkiye, (Haziran 2021) ![]() |
GÜRBÜZ, A., İnce, M. (2021) "Kapanan Girişimlerin Başarısızlık Perspektifinden İncelenmesi", 7th Internatinal Management and Social Research Conference , (pp. 214-228), Sanal Ortam, Türkiye, (Mayıs 2021) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Okur, A.Ç. (2021) "Yeşil Pazarlama: Tüketicilerin Yeşil Ürünlere Yönelik Satınalma Davranışları", The 3rd International City, Environment and Health Congress , Online/Sanal, Türkiye, (Nisan 2021) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Oluğ, S. (2021) "Sosyal Medya Pazarlama Stratejilerinin Tüketici Üzerindeki Etkisi", International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies , Balıkesir, Türkiye, (Şubat 2021) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Işık, S. (2021) "Sosyal Medya Reklamlarının Tüketici Davranışlarına Etkisi", International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies , (pp. 2541-2561), Balıkesir, Türkiye, (Şubat 2021) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2020) "21. Yüzyıldaki Pandemiler ve Turizm Sektörüne Etkileri", 3rdInternational Economics, Business andSocial Sciences Congress , (Aralık 2020) ![]() ![]() ![]() |
GÜRBÜZ, A., Aksu, M. (2020) "E-TİCARET FİRMALARINDA STRATEJİK PAZARLAMAPLANLAMASI: SEKTÖREL BİR DEĞERLENDİRME", 3rdInternational Economics, Business andSocial Sciences Congress , (Aralık 2020) ![]() ![]() |
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2019) "Yükseköğretimde Kalite ve Öğrenci Memnuniyeti", Cumhuriyet Zirvesi 2. Ululuslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 101-110), (Kasım 2019) ![]() ![]() ![]() |
GÜRBÜZ, A., Karasu, A. (2019) "The effect of experimental marketing on customer satisfaction in thermal tourism enterprises: A research in the province of Bursa", İnternational Congress of Economics and Business ICEB’xx19 ”New economic trends and business opportunities” , (pp. 137-148), (Ekim 2019) ![]() |
GÜRBÜZ, A., AYDOĞDU, D. (2019) "Otomobil Tercihinde Tüketim Kültürü ve Lüks Tüketim İlişkisine Yönelik Nicel Bir Araştırma: Karabük Örneği", III. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS , (pp. 936-937), İzmir-Çeşme, Türkiye, (Ağustos 2019) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Aydoğdu, D. (2019) "Otomobil Tercihinde Tüketim Kültürü ve Lüks Tüketim İlişkisine Yönelik Y Kuşağı Üzerinde Nicel Bir Ataştırma: Karabük Örneği", III: Congress of International Applied Social Sciences , (pp. 936-946), (Ağustos 2019) ![]() |
Aksu, M., GÜRBÜZ, A. (2018) "Hayvancilik Sektöründe E-Ti̇caret Engelleri̇: Tokat İli̇nde Bi̇r Uygulama", II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi , (pp. 793), (Haziran 2018) ![]() |
Aksu, M., GÜRBÜZ, A. (2018) "Gelecek Kaygısının Tüketim Davranışına Etkilerinin Belirlenmesi", Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu , (Mayıs 2018) ![]() |
Aksu, M., GÜRBÜZ, A. (2018) "Yanlızlık, Yaşam doyumu, Kişisel algı ve Duyguların Hedonik Tüketim Üzerindeki Yordayıcı Gücü", Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu , (Mayıs 2018) ![]() |
GÜRBÜZ, A., AYAZ, N., Apak, Ö.C. (2017) "Kış Turizminin Sürdürülebilirliği Kapsamında Seyahat Acentesi Yöneticilerinin Bakış Açısı: Kayseri Örneği", 1. Uluslararası Sürdürülebilir Turizm Kongresi , (Aralık 2017) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Yeğin, T. (2017) "Marka Sadakati Oluşturmada İlişkisel Pazarlama Uygulamaları: GSM Operatörleri Üzerine Bir Araştırma", IV. YILDIZ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İstanbul, (Aralık 2017) ![]() |
Aliçavuşoğlu, Ç., GÜRBÜZ, A. (2017) "Belediye Ulaşım Hizmetlerine Yönelik Hizmet Kalite Algısı", Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi , (Kasım 2017) ![]() ![]() |
AKDEMİR-CENGİZ, H., GÜRBÜZ, A. (2017) "Exploring the Effects of Materialism and Hedonic Consumption on Attotudes Towards Permission-Based Mobile Marketing Messages", CSER 2017 International Conference on Business Social Science and Economic Research , (Kasım 2017) ![]() ![]() |
GÜRBÜZ, A., AYAZ, N., Apak, Ö.C. (2017) "Kış Turizminin Sürdürülebilirliği Kapsamında Seyahat Acentası Yöneticilerinin Bakış Açısı: Kayseri Örneği", I. Uluslararası Sürdürülebilir Turizm Kongresi , (Kasım 2017) ![]() ![]() ![]() |
GÜRBÜZ, A., GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "Kararsız AHP Kullanarak Stres Testlerinin Portföy Seçim Sürecine Entegre Edilmesi", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 75-76), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) ![]() |
GÜRBÜZ, A., GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Kolayda Malları Satın Alma Kararlarında Menşe Ülke Etkisi ve Tüketici Etnosentrizminin Rolü: Karabük Üniversitesi Örneği", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 73-74), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Yeğin, T., Kılıç, İ. (2017) "ALGILANAN RİSKİN MARKA BAĞIMLILIĞINA ETKİSİ: KOZMETİK ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", 6th World Conference on Business, Economics and Management (BEM-2017) , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) ![]() |
Aksu, M., GÜRBÜZ, A. (2017) "Sosyal anlamda sorumlu satınalma davranışlarıını dindarlık bağlamında incelenmesi", ICPESS , (Mayıs 2017) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Kılıç, İ., Yeğin, T. (2017) "Tüketicilerin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Niyetinin SatınAlma Kararı Üzerine Etkisi", 6th World Conference on Business, Economics and Management(BEM-2017) , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Ünlü, U. (2017) "KAMU KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL BAĞLILIK AÇISINDAN ÖRGÜTSEL SADAKATİN ÖNEMİ", ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Nisan 2017) ![]() ![]() |
GÜRBÜZ, A., AYAZ, N., ALBAYRAK, M. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Kampüs Özel İşletmelerini Tercih Nedenleri ve Beklentileri", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017) ![]() ![]() |
GÜRBÜZ, A. (2016) "Investigating Consumers Attitudes Towards Permission Based Mobile Marketing A Scale Development Study", ICOMEP- International Congress of Management Economy and Policy , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2016) ![]() |
AKDEMİR-CENGİZ, H., GÜRBÜZ, A. (2016) "Investigating Consumers’ Attitudes Towards Permission-Based Mobile Marketing: A Scale Development Study", ICOMEP , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2016) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Ercan, S., GÖKERİK, M. (2016) "Tüketicilerin Hızlı Yiyecek İçecek İşletmelerine Yönelik Tutumları Karabük Ölçeğinde Değerlendirme", Internetional Conference on Sciencetific Cooperation For the Future in the Social Sciences , Uşak, Türkiye, (Eylül 2016) ![]() ![]() |
GÜRBÜZ, A., Demirkol, Ö., Yıldırım, M. (2014) "Siyasi Partilerin Turizm Algısı 1950 1980 Arası Türk SiyasiParti Programları ve Seçim Beyannamelerinde Turizm Olgusu", 3. DİSİPLİNLERARASI TURİZM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , Türkiye, (Nisan 2014) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Demirkol, Ö., Yıldırım, M. (2014) "Siyasi Partilerin Turizm Algısı: 1950-1980 Arası Türk Siyasi Parti Programları ve Seçim Beyannamalerinde Turizm Olgusu", III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi , (pp. 3-11), Aydın, Türkiye, (Mart 2014) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Diker, O., ÇETİNKAYA, A. (2011) "Küresel Isınma Olgusunun Kültürel Miras Turizmi Üzerine Etkisi: Karadeniz Bölgesi Açısından Değerlendirilmesi", I. Uluslararası Karadeniz Kültür Kongresi , (Aralık 2011) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Diker, O. (2011) "Kırsal Turizmde Sürdürülebilirlik ve Taşıma Kapasitesi Olgusu Rize Ayder Yaylası Örneği", 1. ULUSAL KIRSAL TURİZM SEMPOZYUMU , Türkiye, (Eylül 2011) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Yıldırım, M., Özaslan, Y. (2011) "Safranbolu Saat Kulesi ve Turistik Ürün Çeşitlendirmesi İçin Anadolu Minyatür Saat Kuleleri Peyzaj Müze Modeli", Safranbolu Saat Kulesi ve Zaman Ölçerler Sempozyumu , (pp. 17-31), Türkiye, (Ocak 2011) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Yazar, E.E. (2007) "Turizm Sektöründeki Teknolojik Gelişmelerin Dağıtım Kanalları Üzerine Etkisi", Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , (pp. 784-792), İzmir, Türkiye, (Kasım 2007) ![]() |
GÜRBÜZ, A. () "capitalizing the educational development in the Black Sea area", UNIVERSITY COLLABORATION NETWORK AT THE BLACK SEA ![]() |
GÜRBÜZ, A. () "Enerji Piyasası İçerisinde Yenilenebilir Temiz Enerji Kaynaklarının Yeri Ve Önemi", 5. İleri Teknolojiler Sempozyumu (IATS'09) ![]() ![]() |
GÜRBÜZ, A. () "Kırsal Turizm ve Kırsal Kalkınma Bağlamında Safranbolu ve Çevresinin Ürün Potansiyeli Teorik Bir İnceleme", 2. Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu , Türkiye ![]() |
GÜRBÜZ, A. () "Kültür Turizmi İçinde Müzelerin Yeri ve Öneminin Ülkemiz Turizmi Açısından Değerlendirilmesi", Kültür Turizmi Semineri , Türkiye ![]() |
GÜRBÜZ, A. () "Kültür Turizmi Merkezi Safranbolu nun Turistik Arz Potansiyeli ve Mevcut Duruma Yönelik Bir Araştırma", l. Ulusal Türkiye Sempozyumu , Türkiye ![]() |
GÜRBÜZ, A. () "Rekabette Üstünlük Açısından Turizmde Kalite", Yeni Bin Yılda Turizm ve Türkiye Semineri , Türkiye ![]() |
GÜRBÜZ, A. () "Sürdürülebilir Turizm İçin Kültürel Mirasın Korunması Safranbolu Örneği", 2004 Türkiye İktisat Kongresi , Türkiye ![]() |
GÜRBÜZ, A. () "The Importince of Cultural Existences to Form the Touristic Demand Evaluation of it on Safranbolu Scale", OWHC: Euro-Asia International Tourism Seminar ![]() |
GÜRBÜZ, A. () "Turizm Sektöründeki Teknolojik Gelişmelerin Dağıtım Kanalları Üzerine Etkisi", Ege Üniversitesi Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , Türkiye ![]() |
GÜRBÜZ, A., AYAZ, N., TÜRKER, N., TÜRKMEN, F., KAYA, Ş., Yolcu, T. (2015) "Safranbolu Turizm Master Planı 2015 2023", Safranbolu/Türkiye : Safranbolu, ![]() |
GÜRBÜZ, A. (2011) "Safranbolu Saat Kulesi ve Zaman Ölçerler Sempozyumu", Karabük/Türkiye : Karabük Valiliği Kültür Hizmeti, ISBN: yok ![]() |
AHMET, G. (2010) "Karabük İşgücü Piyasası Analizi 2010", : Karabük İŞKUR İl Müdürlüğü, ![]() ![]() |
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2023) "COVİD-19 SALGIN DÖNEMİNDE SEYAHAT NİYETİNE ETKİ EDEN UNSURLARIN ARAŞTIRILMASI", Kitap: SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA GELİŞMELER, Ankara/Türkiye : PLATANUS PUBLISHING®, Bölüm Sayfaları: 410 / 423, ISBN: 978-625-6971-83-7 ![]() |
GÜRBÜZ, A., Apak, Ö.C. (2022) "TURİZM PAYDAŞLARI", Kitap: A'DAN Z'YE TURİZM, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 40 / 56, ISBN: 978-605-254-666-6 ![]() |
GÜRBÜZ, A., Zeydan, İ. (2022) "Aviation and Accommodation Relationship in Türkiye: Impacts of Covid-19", Kitap: Contemporary Issues in Tourism / Güncel Turizm Konuları, Çanakkale/Türkiye : Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Bölüm Sayfaları: 1 / 16, ISBN: 978-625-8240-35-1 ![]() |
GÜRBÜZ, A., Apak, Ö.C. (2022) "BAYBURT", Kitap: TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ, : Detay yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-254-551-5 ![]() |
GÜRBÜZ, A., AKDEMİR-CENGİZ, H. (2021) "TURİZMDE MOBİL PAZARLAMA VE MOBİL UYGULAMALAR", Kitap: TURİZDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, İstanbul/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 1 / 14, ISBN: 978-625-7316-89-7 ![]() |
GÜRBÜZ, A., Apak, Ö.C. (2020) "Bayburt Kop Dağı Kayak Merkezi", Kitap: Türkiye ’xxnin Kış Turizm Merkezleri ve Potansiyeli, Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 145 / 154, ISBN: 978-625-7316-04-0 ![]() |
GÜRBÜZ, A. (2009) "Yeni Teşvik Uygulamalarında Fırsatlar Kenti Karabük", : KarabüK Ticaret ve Sanayi Odası Yayını, ![]() |
GÜRBÜZ, A. (2008) "Karabük İli Kalkınmasına Yönelik Mevcut ve Alternatif Yatırım Alanları", : Karabük Ticaret va Sanayi Odası Yayını, ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) ECONDER International Academic Journal, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) ECONDER International Academic Journal, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Turizm Akademik Dergisi, 2019, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Turizm Akademik Dergisi, 2019, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Econder, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Econder Uluslararası akademik Dergi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Turizm Akademik Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) TURİZM AKADEMİK DERGİSİ, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) İnsan. Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Tarih kültür ve sanat araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Tarih kültür ve sanat araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Tarih kültür ve sanat araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Tarih Kültür ve sanat araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve toplum bilimleri araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve toplum bilimleri araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) İnsan ve toplum bilimleri araştırmaları dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Turizm Akademik Dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Turizm akademik dergisi, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Kitap) Safranbolu Saat Kulesi ve Zaman Ölçerler Sempozyumu, 2010, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İşletme Araştırmaları Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Organizations and Markets in Emerging Economies’, 2016 |
Kayıt Yok |
(2023) "UBYT Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik (TUBİTAK)" |
(2019) "EMERALD LITERATI AWARD" EMERALD PUBLISHING |
(2014) "BAŞARI BELGESİ" KARABÜK ÜNİVERSİTESİ |
(2013) "TEŞEKKÜR BELGESİ" İÇİŞLERİ BAKANLIĞI |
(2008) "TEŞEKKÜR BELGESİ" İÇİŞLERİ BAKANLIĞI |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): Safranbolu Turizm Paydaşları Çalıştayı, 16-04-2014 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): ULUSLARARASI ALTIN SAFRAN BELGESEL FİLM FESTİVALİ, 07-09-2007 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
İlknur Zeydan
-
|
2019 - 2023 | 10 |
![]() ![]() |
2015 - 2019 | 8 |
![]()
Murat Aksu
![]() |
2017 - 2023 | 8 |
![]()
Ömer Ceyhun Apak
![]() |
2017 - 2023 | 8 |
![]()
Tuğba Yeğin
-
|
2016 - 2020 | 8 |
![]()
İlknur Kılıç
![]() |
2016 - 2021 | 6 |
![]() ![]() |
2016 - 2024 | 5 |
![]()
Metin İnce
-
|
2016 - 2024 | 5 |
![]() ![]() |
2016 - 2021 | 3 |
![]() ![]() |
2015 - 2018 | 3 |
![]()
Mustafa Yıldırım
![]() |
2011 - 2014 | 3 |
![]()
GÜRBÜZ AHMET
-
|
1994 - 2010 | 3 |
![]() ![]() |
2019 - 2020 | 2 |
![]() ![]() |
2017 | 2 |
![]()
Çiğdem Aliçavuşoğlu
![]() |
2017 | 2 |
![]()
Oğuz Diker
![]() |
2011 | 2 |
![]()
Öznur Aktaş
-
|
2022 | 2 |
![]()
Özhan Demirkol
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2014 | 2 |
![]()
Gamze Kara
-
|
2017 - 2018 | 2 |
![]()
Hatice Coşkunoğlu Kaya
-
|
2022 - 2024 | 2 |
![]()
Mr. Alzaki Zakaria Suliman Salih
-
|
2023 - 2024 | 2 |
![]()
Murat Aksu
-
|
2017 - 2018 | 2 |
![]()
Ömer Ceyhun Apak
-
|
2017 - 2018 | 2 |
![]() ![]() |
2011 | 1 |
![]() ![]() |
2015 | 1 |
![]() ![]() |
2016 | 1 |
![]() ![]() |
2015 | 1 |
![]() ![]() |
2015 | 1 |
![]()
Evrim Erdoğan Yazar
![]() |
2007 | 1 |
![]()
İsmail Erkan
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Yasin Özaslan
Yalova Üniversitesi
|
2011 | 1 |
![]()
Emine Bozkurt
-
|
2021 | 1 |
![]()
Sertaç Ercan
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Adem Özdemir
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Serap Sap
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Tarık Yolcu
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Adil Karasu
-
|
2019 | 1 |
![]()
Arife Çiğdem Okur
-
|
2021 | 1 |
![]()
Dilek Aydoğdu
-
|
2019 | 1 |
![]()
Emmanuel Mogaji
-
|
2018 | 1 |
![]()
ERDOĞAN EVRİM
-
|
2008 | 1 |
![]()
Erol Damra
-
|
2017 | 1 |
![]()
Hanife Ölçer
-
|
2019 | 1 |
![]()
Hülya Cengiz
-
|
2016 | 1 |
![]()
İlknur Ayar
-
|
2018 | 1 |
![]()
İMRE NURETTİN
-
|
1994 | 1 |
![]()
Mehmet Uçar
-
|
2017 | 1 |
![]()
Nazmi Sarıkaya
-
|
2017 | 1 |
![]()
Orou Issiaka Sounon
-
|
2024 | 1 |
![]()
Seçil Araşkal
-
|
2021 | 1 |
![]()
Sevgi Kebeci
-
|
2016 | 1 |
![]()
Shno Ahmed Dazee
-
|
2020 | 1 |
![]()
Simay Oluğ
-
|
2021 | 1 |
![]()
Sümeyye Işık
-
|
2021 | 1 |
![]()
Sümeyye Işık Gültekin
-
|
2022 | 1 |
![]()
Ufuk Ünlü
-
|
2017 | 1 |
![]()
Ulker Kosk
-
|
2017 | 1 |
![]()
Ülker Köşk
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78287 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33420 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1430 |
Anahtar Kelimeler | Dijital Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Pazarlama İletişimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 120 | 100 | 230 | 190 | 95 | 180 | 190 | 228 | 135 | 70 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 355 . | 410 . | 319 . | 352 . | 443 . | 359 . | 452 . | 417 . | 486 . | 478 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 273 . | 319 . | 221 . | 285 . | 382 . | 278 . | 354 . | 332 . | 395 . | 390 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 45 . | 72 . | 22 . | 45 . | 87 . | 44 . | 63 . | 44 . | 74 . | 94 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 18 . | 27 . | 7 . | 14 . | 39 . | 25 . | 38 . | 21 . | 48 . | 58 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 21 . | 30 . | 8 . | 17 . | 40 . | 18 . | 28 . | 25 . | 39 . | 56 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 13 . | 20 . | 4 . | 16 . | 31 . | 15 . | 18 . | 13 . | 27 . | 37 . | - |
Toplam Yayın | 2 | 7 | 21 | 11 | 8 | 9 | 10 | 10 | 5 | 5 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 4 | 9 | 8 | 4 | 6 | 3 | 5 | 3 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 3 | 12 | 3 | 4 | 2 | 6 | 2 | 1 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 3 | 7 | 6 | 3 | 6 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 3 | 12 | 3 | 4 | 2 | 6 | 1 | 1 | 3 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |