Ayşe Ordu İngilizce Öğretmenliği lisans derecesini Anadolu Üniversitesi'nden 2011'de almıştır. Yüksek lisansını Ankara Üniversitesi'nde Eğitim Programları ve Öğretim alanında 2019'da tamamlamıştır. Şu an aynı üniversite ve bölümde doktora tez aşamasındadır. Araştırma alanları öğretmenlik meslek etiği ve sürekli mesleki gelişime odaklanmaktadır.
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Yl) (Tezli), 2015, 2019 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Yl) (Tezli), 2015, 2019 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2022 |
Ayşe ORDU, Yüksek Lisans, Öğretmenlik Mesleği İçin Etik İlkeler ve Etik İlkelere İlişkin Öğretmen Görüşleri, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim, 2019 |
İngilizce, YÖKDİL, 95, Bahar, 2022 |
İngilizce, YDS, 92, 2016 |
İngilizce, KPDS, 95, Bahar, 2012 |
Sertifika, Critical Friends Group Coach, National School Reform Faculty, Amerika Birleşik Devletleri, 10-02-2025, 20-02-2025 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce |
2013-, Okutman, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye |
2015-2017, Eğitim Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
Kayıt Yok |
2019-2020, İngilizce, Lisans |
2018-2019, İngilizce, Lisans |
2017-2018, İngilizce, Lisans |
2016-2017, İngilizce, Lisans |
2015-2016, İngilizce, Lisans |
2014-2015, İngilizce, Lisans |
2013-2014, İngilizce, Lisans |
2012-2013, İngilizce, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Ordu, A. (2023) "Öğretmenlerin Öğretim Programını Uyarlama Örüntülerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", International Education Congress , Ankara, Türkiye, (Eylül 2023) ![]() ![]() |
Ordu, A. () "To Be or Not To Be A Teacher: An Evaluation Study", 12th International Congress on Curriculum and Instruction - 12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ağrı, Türkiye, (Ekim 2024) ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) European Journal of Teacher Education, 2025 |
Üye, Eğitim Programları ve Öğretim Derneği, 2025- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79054 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10770 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Yabancı Dil Eğitimi | 903 |
Anahtar Kelimeler | İngilizce |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | 595 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | 378 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | 48 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | 41 . | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |