Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Geometri (Dr), 2009, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2006, 2010 |
Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2001, 2006 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Geometri (Dr), 2009, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2006, 2010 |
Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2001, 2006 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 55, 2007 Ekim, 2007 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, Türkiye |
2016-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2009-2016, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2020-, Dekan Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2009-2012, Anabilim Dalı Başkanı, Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Türkiye |
Rezzan Mengüloğul, Yüksek Lisans, PROJE OKULU 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman) |
Kübra Erdogan Kayabaşı, Yüksek Lisans, Matematik bölümü öğrencilerinin bilişim ve teknoloji okuryazarlığı, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Betül Yılmaz, Yüksek Lisans, Matematik öğretmen adaylarının matematiksel modelleme problemleri çözme becerilerinin incelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Forat Hekmat Mohammed Saeed Alfarıs, Yüksek Lisans, Fen ve mühendislik fakültesinde öğrenim görmekte olan yabancı uyruklu öğrencilerin eğitim sürecinde yaşadıkları sorunlar: Karabük üniversitesi örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Aya Tahseen Maraı Alebo, Yüksek Lisans, Mühendislik fakültesi öğrencilerinin temel analiz konularındaki kavramsal ve işlemsel bilgi düzeylerinin belirlenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Gülüstan Kutlu, Yüksek Lisans, İlköğretim matematik öğretmenlerinin dönüşüm geometrisine ilişkin çalışma yaprağı geliştirme becerilerinin ve çalışma yapraklarına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi, Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Uygulamalı İstatistik, Yüksek Lisans |
2021-2022, Matematik Tarihi II, Lisans |
2021-2022, Diferansiyel Geometri II, Lisans |
2021-2022, İstatistik, Lisans |
2021-2022, Diferansiyel Geometri I, Lisans |
2021-2022, Olasılık, Lisans |
2020-2021, Diferansiyel Geometri I, Lisans |
2020-2021, Olasılık, Lisans |
2020-2021, Tensör Demetler ve Liftler I, Yüksek Lisans |
2020-2021, Diferansiyel Geometri II, Lisans |
2020-2021, İstatistik, Lisans |
2020-2021, Tensör Demetler ve Lifler II, Yüksek Lisans |
2020-2021, Bitirme Çalışması II, Lisans |
2020-2021, Bitirme Çalışması I, Lisans |
2019-2020, Bitirme Çalışması I, Lisans |
2019-2020, Diferansiyel Geometri -I, Lisans |
2019-2020, Bitirme Çalışması II, Lisans |
2019-2020, Diferansiyel Geometri II, Lisans |
2019-2020, Matematik II, Lisans |
2018-2019, Matematik Öğretimi I, Lisans |
2018-2019, Matematik Tarihi, Lisans |
2018-2019, İstatistik ve Olasılık I, Lisans |
2018-2019, Bitirme Projesi, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, İstatistik ve Olasılık II, Lisans |
2018-2019, Genel Matematik II, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2017-2018, Matematik Öğretimi II, Lisans |
2017-2018, İstatistik ve Olasılık II, Lisans |
2017-2018, Matematik Öğretimi I, Lisans |
2017-2018, İstatistik ve Olasılık I, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2016-2017, İSTATİSTİK VE OLASILIK II, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Matematik Öğretimi I, Lisans |
2016-2017, İstatistik ve Olasılık I, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2015-2016, İstatistik ve Olasılık I, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Analitik Geometri II, Lisans |
2014-2015, İstatistik ve Olasılık II, Lisans |
2014-2015, İstatistik ve Olasılık I, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2014-2015, Matematik Felsefesi, Lisans |
2014-2015, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2012-2013, Tensör Analizi, Lisans |
2012-2013, Diferansiyel Geometri II, Lisans |
2012-2013, İstatistik ve Olasılık II, Lisans |
2012-2013, Analitik Geometri II, Lisans |
2012-2013, İstatistik ve Olasılık I, Lisans |
2012-2013, İstatik II, Lisans |
2012-2013, Matematik Eğitimi, Lisans |
2012-2013, Bilgisayar II, Lisans |
2012-2013, Geometri, Lisans |
2012-2013, Özel Eğitim, Lisans |
2012-2013, Matematik Tarihi, Lisans |
2012-2013, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2012-2013, Matematiğin Uygulamaları II, Lisans |
2011-2012, Tensör Analiz, Lisans |
2011-2012, Topolojiye Giriş, Lisans |
2011-2012, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2011-2012, İstatistik ve Olasılık II, Lisans |
2011-2012, Matematik Eğitimi, Lisans |
2011-2012, Bilgisayar II, Lisans |
2011-2012, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2011-2012, Bilim Tarihi, Lisans |
2011-2012, İstatistik ve Olasılık I, Lisans |
2011-2012, Analitik Geometri I, Lisans |
2011-2012, Lineer Cebir I, Lisans |
2010-2011, Geometri, Lisans |
2010-2011, Lineer Cebir I, Lisans |
2010-2011, Analiz I, Lisans |
2009-2010, Soyut Matematik, Lisans |
2009-2010, Matematik II, Lisans |
2009-2010, Problem Çözme Metodları, Lisans |
2009-2010, Matematik I, Lisans |
2009-2010, Bilgisayar I, Lisans |
2009-2010, Genel Matematik, Lisans |
2009-2010, Geometri, Lisans |
2009-2010, İstatistik, Lisans |
Kayıt Yok |
YAPAY ZEKÂ (CHATGPT) ALGORİTMASININ OLASILIK MODEL ÇÖZÜMLERİNİN İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2025-2026 |
Matematik Öğretmen Adaylarının Yapay Zeka Okuryazarlığı ve Yapay Zeka Kaygısı Arasındaki İlişki Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2025-2026 |
Dogada Yürüyorum Matematigi Seviyorum! Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Eğitmen , 2022-2023 ![]() |
Kayıt Yok |
Mengüloğul, R., İnci-Kuzu, Ç. (2024) "7. Sınıf Proje Okulu Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi", 15. Ankara Matematik Günleri , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2024) ![]() |
Emniyet, A., Karadavut, U., İnci-Kuzu, Ç., Sarıkaya, K. (2024) "BAYRAK TASARIMINDA ETNOMATEMATİK ETKİSİ", VII. ASC 2024 / SPRING CONGRESS TRANSFORMATION: CHALLENGES AND PROSPECTS , (pp. 509-517), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2024) ![]() |
Yılmaz, B., İnci-Kuzu, Ç. (2024) "Matematik Bölümü Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Problemleri Çözke-Kurma Becerilerinin İncelenmesi", 15. Ankara Matematik Günleri , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2024) ![]() |
Sarıkaya, K., Karadavut, U., İnci-Kuzu, Ç., Emin, A., Emniyet, A. (2024) "MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN “GEOGEBRA İLE ÇİZİYORUM MATEMATİĞİ ÖĞRENİYORUM” PROJESİ ve MATEMATİK EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", VII. ASC 2024 / SPRING CONGRESS TRANSFORMATION: CHALLENGES AND PROSPECTS , (pp. 559-567), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2024) ![]() |
İnci-Kuzu, Ç., Ahmed, F.Q. (2022) "Opinions of Mathematics Teachers About Distance Education Applied During The Covid-19 Pandemic in Iraq", 2nd International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies , Balıkesir, Türkiye, (Mart 2022) ![]() |
İnci-Kuzu, Ç., Yılmaz, B. (2021) "Field Knowledge of Pre-Service Mathematics Teachers About Matrix and Elementary Row Operations", International Graduate Studies Congress , Türkiye, (Haziran 2021) ![]() |
Gürbüz, N., İnci-Kuzu, Ç., Bozan, S. (2019) "Pre-school Teachers’ Awareness of Drama Method and Their Use in Social Studies", 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ONADVANCES INNATURAL APPLIED SCIENCES , Ağrı, Türkiye, (Haziran 2019) ![]() ![]() |
Bozan, S., İnci-Kuzu, Ç., Gürbüz, N. (2019) "FEN BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMINDA ZOR OLARAK ALGILADIKLARI ORTAK KONULAR", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLERKONGRESİ , Iğdır, Türkiye, (Nisan 2019) ![]() |
Bozan, S., İnci-Kuzu, Ç., Bozan, S. (2019) "LİSE ÖĞRENCİLERİNİN HAFTA SONU KURSLARINDA DERS SEÇME (BEDEN EĞİTİMİ-MATEMATİK DERSLERİ) NEDENLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLERKONGRESİ , Iğdır, Türkiye, (Nisan 2019) ![]() |
İnci-Kuzu, Ç., Kutlu, G., Dağaşan, O. (2019) "MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞININ TARİHSEL GELİŞİM VE GÜNCELLİK BOYUTLARI DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLERKONGRESİ , Iğdır, Türkiye, (Nisan 2019) ![]() |
İnci-Kuzu, Ç., Uras, M.C. (2019) "OLASILIK ÖĞRETİMİNDE GEOGEBRA KULLANIMI HAKKINDA MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLERKONGRESİ , Iğdır, Türkiye, (Nisan 2019) ![]() |
İnci-Kuzu, Ç., Uras, M.C., Bozan, S. (2018) "Knowledge Levels of Pre-Service Teachers About FeTeMM Areas and Training", Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Haziran 2018) ![]() |
Bozan, S., İnci-Kuzu, Ç. (2018) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİMİNDE MATEMATİKSEL İŞLEMLERDEN DOLAYI ZORLANDIKLARI KONULARIN BELİRLENMESİ", Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Haziran 2018) ![]() |
İnci-Kuzu, Ç., Uras, M.C. (2018) "Case Study: Elementary Mathematics Teaching Department Teaching Staffs OpinionsAbout Using Materials In Mathematics Teaching", 27th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) ![]() |
İnci-Kuzu, Ç., Uras, M.C. (2018) "The Subjects That Class Teacher Candidates Perceive As Difficult In Primary SchoolMathematics Program And Their Causes", 27th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) ![]() |
Şimşek, M., Öçal, T., Öçal, M.F., İnci-Kuzu, Ç. (2012) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİĞİN DOĞASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) ![]() |
Kayıt Yok |
Sarıkaya, K., İnci-Kuzu, Ç. (2024) "Yapay Zekâ (ChatGPT) Algoritmasının Rutin Olmayan Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, Gaziantep/Türkiye : Özgür Yayın-Dağıtım Co. Ltd., Bölüm Sayfaları: 208 / 225, ISBN: 978-625-95522-6-2 ![]() |
Yılmaz, B., İnci-Kuzu, Ç. (2024) "Matematik Öğretmen Adaylarının Modelleme Uygulamalarına İlişkin Görüşleri", Kitap: Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar I, İstanbul/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 129 / 152, ISBN: 9786256251946 ![]() |
Yılmaz, B., İnci-Kuzu, Ç. (2024) "Eğitimde Matematiksel Modelleme", Kitap: Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar I, İstanbul/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 53 / 66, ISBN: 9786256251946 ![]() |
Alebo, A., İnci-Kuzu, Ç. (2024) "Mühendislik Fakültesi Öğrencilerinin Limit Konusundaki Temel Bilgi Düzeyleri", Kitap: Matematik ve Fen Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar, Gaziantep/Türkiye : Özgür Yayın-Dağıtım Co. Ltd., Bölüm Sayfaları: 115 / 136, ISBN: 978-625-95513-8-8 ![]() |
Alebo, A., İnci-Kuzu, Ç. (2024) "Mühendislik Fakültesi Öğrencilerinin Türev ve İntegral Konularındaki Kavramsal Bilgi Düzeyleri", Kitap: Matematik ve Fen Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar, Gaziantep/Türkiye : Özgür Yayın-Dağıtım Co. Ltd., Bölüm Sayfaları: 95 / 114, ISBN: 978-625-95513-8-8 ![]() |
İnci-Kuzu, Ç. (2023) "MATEMATİK OKURYAZARLIĞI", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-2023, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 7 / 17, ISBN: 978-625-6452-36-7 ![]() |
İnci-Kuzu, Ç. (2021) "Mühendislik Fakültesi Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları", Kitap: EĞİTİM & BİLİM 2021, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 111 / 130, ISBN: 978-625-7601-83-2 ![]() |
İnci-Kuzu, Ç. (2021) "Temel Eğitim", Kitap: Eğitimin Kavramsal Temelleri - 1, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 147 / 162, ISBN: 978-625-7601-91-7 ![]() |
İnci-Kuzu, Ç. (2021) "EĞİTİM & MATEMATİK", Kitap: EĞİTİMİN KAVRAMSAL TEMELLERİ 2 Multidisipliner Bakış, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 225 / 238, ISBN: 978-625-7450-56-0 ![]() |
İnci-Kuzu, Ç. (2021) "EĞİTİM & İSTATİSTİK", Kitap: EĞİTİMİN KAVRAMSAL TEMELLERİ 2 Multidisipliner Bakış, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 239 / 252, ISBN: 978-625-7450-56-0 ![]() |
İnci-Kuzu, Ç., Karakaş, B. (2021) "Oyun Teorisi", Kitap: İktisat Alanında Seçilmiş Konular, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 125 / 142, ISBN: 978-625-7450-66-9 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Karaelmas Fen ve Mühendislik Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Current Research in Education, 2017 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Serkan Bozan
![]() |
2017 - 2019 | 6 |
![]()
Muhammed Celal Uras
![]() |
2018 - 2019 | 6 |
![]()
Betül Yılmaz
-
|
2021 - 2024 | 4 |
![]()
Kamil Sarıkaya
-
|
2024 | 3 |
![]()
Nurten Gürbüz
-
|
2018 - 2019 | 3 |
![]() ![]() |
2024 | 2 |
![]()
Bülent Karakaş
![]() |
2015 - 2021 | 2 |
![]()
Aya Alebo
-
|
2024 | 2 |
![]()
Ayça Emniyet
-
|
2024 | 2 |
![]()
Gülüstan Kutlu
-
|
2019 - 2022 | 2 |
![]()
-
|
2024 | 1 |
![]()
Mertkan Şimşek
![]() |
2012 | 1 |
![]()
Tuğba Öçal
![]() |
2012 | 1 |
![]()
Mehmet Fatih Öçal
![]() |
2012 | 1 |
![]()
Turgay Şengül
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Esra Dağtekin
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Hakan İnci
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Şenol Çelik
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Nejmi Cengiz
![]() |
2018 | 1 |
![]()
Bünyamin Söğüt
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Ahmet Yusuf Şengül
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Fouad Qasım Ahmed
-
|
2022 | 1 |
![]()
Mounzer Mlehan Al Jadaan
-
|
2021 | 1 |
![]()
Oğuzhan Dağaşan
-
|
2019 | 1 |
![]()
Rezzan Mengüloğul
-
|
2024 | 1 |
![]()
Serhan Bozan
-
|
2019 | 1 |
![]()
Tugay Ayaşan
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79052 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10820 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 296 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 30 | 0 | 65 | 65 | 45 | 30 | 280 | 20 | 40 | 224 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 454 . | - | 494 . | 478 . | 508 . | 511 . | 345 . | 622 . | 561 . | 333 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 286 . | - | 280 . | 271 . | 292 . | 300 . | 147 . | 349 . | 349 . | 151 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 62 . | - | 56 . | 58 . | 61 . | 48 . | 4 . | 70 . | 76 . | 8 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 50 . | - | 46 . | 49 . | 48 . | 44 . | 3 . | 62 . | 62 . | 7 . | - |
Toplam Yayın | 2 | 0 | 2 | 7 | 6 | 2 | 11 | 2 | 1 | 9 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 0 | 2 | 3 | 1 | 2 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 1 | 5 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 4 | 5 | 0 | 1 | 1 | 0 | 4 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 1 | 5 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 4 | 5 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |