img
img
Prof. Dr. Cenk Murat KOÇOĞLU

Prof. Dr. Cenk Murat KOÇOĞLU

  • Safranbolu Turizm Fakültesi
  • Turizm Rehberliği
  • Turizm Rehberliği

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
113
Atıf
365
h-index
10
Google Scholar
Yayın
81
Atıf
1699
h-index
19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2013, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Düzce Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm ve Otel İşletmeciliği (Yl) (Tezli), 2006, 2009
Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Akçakoca Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Pr., 2003, 2006
Araştırma Alanları
Turizm Pazarlaması, Turizm İşletmeciliği, Otel İşletmeciliği, Turizm Rehberliği
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2013, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Düzce Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm ve Otel İşletmeciliği (Yl) (Tezli), 2006, 2009
Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Akçakoca Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Pr., 2003, 2006
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 71, 2017
Rapor, 3. Turizm Şurası, Sheraton Oteli, Ankara, 01-11-2017, 03-11-2017
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Turizm Turizm Pazarlaması
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Turizm Turizm İşletmeciliği
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Turizm Otel İşletmeciliği
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Turizm Turizm Rehberliği
2025-, Profesör, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Safranbolu Turizm Fakültesi, Turizm Rehberliği Bölümü, Türkiye
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Safranbolu Turizm Fakültesi, Turizm Rehberliği Bölümü, Turizm, Türkiye
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Safranbolu Turizm Fakültesi, Turizm Rehberliği Bölümü, Türkiye
2010-2017, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Cide Rıfat Ilgaz Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü, Türkiye
2009-2010, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Nevşehir Üniversitesi, Ürgüp Sebahat ve Erol Toksöz Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü, Türkiye
2023-2024, Bologna Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2022-, Komisyon Başkanlığı, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2022-, Eğitim ve Öğretim Komisyon Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2022-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2021-, Dekan Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2020-, Kalite Komisyon Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2014-2017, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Mehmet Ubeyde Akgün, Yüksek Lisans, Somut Olmayan Kültürel Miras Kapsamında Sözlü Gelenek ve Anlatımlara Yönelik Üniversite Öğrencilerinin Tutumları Üzerine Ampirik Bir Araştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kültürel Miras ve Miras Alan Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Züleyha Bayraktar, Yüksek Lisans, Gastronomi Ve Mutfak Sanatları Öğrencilerinin Temel Mutfak Becerilerinin İş Performansı Üzerindeki Etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Gastronomi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Batuhan Mehmet Gürel, Yüksek Lisans, Turist Rehberlerinin Kültürel Mirasın Sürdürülebilirliğine Katkısı: Safranbolu'ya gelen Turistler Üzerine Bir Araştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kültürel Miras Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Sevda Feyza Demir, Yüksek Lisans, Turist Rehberi Anlatımının Algılanan Akış, Turist Memnuniyeti Ve Destinasyon Sadakati Üzerine Etkileri: Çanakkale Şehitliği ve Savaş Alanında Bir Araştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kültürel Miras ve Miras Alan Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Yeşim Onur, Yüksek Lisans, Kültürel miras destinasyonlarında marka değerinin yerel halkın yaşam memnuniyeti ve şehir tatmini üzerine etkisi: Safranbolu örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kültürel Miras ve Miras Alan Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Sıla Kolay, Yüksek Lisans, Kültürel Miras Alanlarında Hedonik ve Faydacı Değerlerin Turist Tatmini ve Tekrar Ziyaret Niyetine Etkisi: Letoon Antik Kent Örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kültürel Miras ve Miras Alan Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Elif Uras, Yüksek Lisans, Kültürel Miras Kapsamında Algılanan Hizmet Kalitesi, Memnuniyet ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişki: Sakarya Deprem Müzesi Üzerine Bir Araştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kültürel Miras ve Miras Alan Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Fatih Dursun, Yüksek Lisans, Kültürel Miras Duyarlılığının Somut Olmayan Kültürel Miras Tutumuyla İlişkisi: Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kültürel Miras ve Miras Alan Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Özgür İbrahim Gürel, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin kültürel miras farkındalıkları ve deneyimleri üzerine bir araştırma: Karabük ili örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kültürel Miras ve Miras Alan Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Ayşe Ateş, Yüksek Lisans, Destinasyon imajı, algılanan değer, turist tatmini ve davranışsal niyet arasındaki ilişki: Safranbolu örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Remzi Bilgili, Yüksek Lisans, Gastronomi çekiciliğinin gastronomi deneyimi ve tekrar ziyaret etme niyeti üzerindeki etkisi: Amasya örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Ömer Macaroğlu, Yüksek Lisans, Algılanan stres düzeyi ile işgören motivasyonu arasındaki ilişkide iş tatmininin aracılık rolü: 5 yıldızlı otel işletmeleri örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Burhan Yavaş, Yüksek Lisans, Yerel halkın kültürel mirasa yönelik algı ve tutumunun mekana bağlılık düzeyi üzerindeki etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kültürel Miras ve Miras Alan Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Merve Yıldırım Kalem, Yüksek Lisans, Turist rehberi performansının turist memnuniyeti ve destinasyon sadakati üzerindeki etkisi: Uzak Doğulu turistler üzerine bir uygulama, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Fatih Bakkaloğlu, Yüksek Lisans, Gastronomi imaj algısının destinasyona yönelik davranışsal niyetler üzerindeki etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Aygül Özyıldırım, Yüksek Lisans, Tatil satın alma kararını etkileyen faktörler: Çağrı merkezi çalışanları üzerine bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Mustafa İribaş, Yüksek Lisans, Tatil motivasyonları ve tatil yeri seçiminde etkili olan faktörler üzerine bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
2021-2022, Turizm İşletmelerinde Pazarlama Stratejileri, Yüksek Lisans
2021-2022, Turizm İşletmelerinde Nicel Araştırma Metotları, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2019-2020, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2019-2020, Seyahat İşletmeleri Otomasyon Programları, Lisans
2019-2020, Turizm Ekonomisi, Lisans
2019-2020, Turizm Pazarlaması, Lisans
2019-2020, Konaklama İşletmeleri Otomasyon Programları, Lisans
2019-2020, Uygulamalı İstatistiksel Analiz Yöntemleri, Yüksek Lisans
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2019-2020, Turizmde Tüketici Davranışları, Yüksek Lisans
2019-2020, Turizm İşletmelerinde Pazarlama Stratejileri, Yüksek Lisans
2018-2019, Seyahat İşletmeleri Otomasyon Programları, Lisans
2018-2019, Konaklama İşletmeleri Otomasyon Programları, Lisans
2018-2019, Turizm Ekonomisi, Lisans
2018-2019, Yiyecek ve İçecek Hizmetleri 1, Lisans
2018-2019, Yiyecek ve İçecek Hizmetleri 2, Lisans
2018-2019, Turizm Mevzuatı, Lisans
2018-2019, Seyahat Acentacılığı ve Tur Operatörlüğü, Lisans
2018-2019, Özel İlgi Turizmi, Lisans
2018-2019, Turizm İşletmelerinde Pazarlama Stratejileri, Yüksek Lisans
2018-2019, Turizmde Tüketici Davranışları, Yüksek Lisans
2017-2018, Yiyecek-İçecek Hizmetler 1, Lisans
2017-2018, Araştırma Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Konaklama İşletmeleri Otomasyon Programları, Lisans
2017-2018, Turizm Mevzuatı, Lisans
2017-2018, Yiyecek ve İçecek Hizmetleri 2, Lisans
2016-2017, TURİZM PAZARLAMASI, Lisans
2016-2017, Konukla İletişim, Ön Lisans
2016-2017, TURİZM COĞRAFYASI 1, Ön Lisans
2016-2017, ÖZEL İLGİ TURİZM, Ön Lisans
2016-2017, TURİZM EKONOMİSİ, Ön Lisans
2016-2017, TURİZM PAZARLAMASI, Ön Lisans
2016-2017, GENEL TURİZM, Ön Lisans
2016-2017, Bitirme Tezi, Lisans
2015-2016, Yiyecek ve İçecek Yönetimi, Lisans
2015-2016, TURİZM EKONOMİSİ, Ön Lisans
2015-2016, TURİZM COĞRAFYASI 1, Ön Lisans
2015-2016, SEYAHAT ACENTACILIĞI VE TUR OPERATÖRLÜĞÜ, Ön Lisans
2015-2016, GENEL TURİZM, Ön Lisans
2015-2016, Turizm Mevzuatı, Lisans
2015-2016, TURİZM PAZARLAMASI, Lisans
2013-2014, Turizm işletmelerinde finansal Yönetim, Lisans
2013-2014, Turizm Ekonomisi, Lisans
2013-2014, Turizm Pazarlaması, Lisans
2013-2014, Önbüro Yönetimi, Lisans
2013-2014, Turizm Coğrafyası 1, Ön Lisans
2013-2014, Seyahat Acentacılığı ve Tur Operatörlüğü, Ön Lisans
2013-2014, Turizm Pazarlaması, Ön Lisans
2013-2014, Girişimcilik 1, Ön Lisans
2013-2014, Önbüro Hizmetleri, Ön Lisans
2013-2014, Turizm Ekonomisi, Ön Lisans
2013-2014, Genel Turizm, Ön Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Ateş, A., Koçoğlu, C.M. (2025) "Destinasyon İmajı, Algılanan Değer, Turist Tatmini ve Davranışsal Niyet Arasındaki ilişki: Safranbolu Örneği", Hitit Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (1) pp. 133-151 [TR Dizin] Link DOI   
Koçoğlu, C.M., Yavaş, B. (2025) "Yerel Halkın Kültürel Miras Algısının Koruma Tutumu ve Mekana Bağlılık Üzerindeki Rolü", Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 22 (1) pp. 491-502 [TR Dizin] Link DOI   
Gürel, Ö.İ., Koçoğlu, C.M. (2024) "ÖĞRETMENLERİN KÜLTÜREL MİRAS FARKINDALIKLARI VE DENEYİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: KARABÜK İLİ ÖRNEĞİ", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (47) pp. 797-824 [TR Dizin] DOI    
TÜRKER, N., Koçoğlu, C.M., Saraç, Ö. (2024) "Effect of Overtourism on Residents' Quality of Life in World Heritage Cities", Journal of New Tourism Trends, 5 (1) pp. 1-16 Link   
Macaroğlu, Ö., Koçoğlu, C.M. (2023) "Algılanan Stres Düzeyi İle İşgören Motivasyonu Arasındaki İlişkide İş Tatmininin Aracılık Rolü: 5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği", Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi, 6 (3) pp. 574-589 Link   
Bilgili, R., Koçoğlu, C.M. (2023) "Gastronomi Çekiciliğinin Gastronomi Deneyimi ve Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Amasya Örneği", Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel, 6 (4) pp. 1806-1825 [TR Dizin] Link   
Saraç, Ö., Koçoğlu, C.M., Oktay, K., Batman, O. (2023) "Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşlarının Bağımsız Türk Dünyası Devletlerini Turizm Destinasyonu Olarak Algılama Düzeyleri", Sosyoekonomi, 31 (58) pp. 365-385 [ESCI] DOI    
Çağlayan, N., Koçoğlu, C.M. (2023) "Troya Müzesinin Sanat ve Kültür Eğitimi Bağlamında İncelenmesi", LOKUM Sanat ve Tasarım Dergisi, 1 (2) pp. 56-65 Link   
Koçoğlu, C.M., Kalem, M.Y. (2023) "The Impact of Tour Guides Performance on Tourist Satisfaction and Destination Loyalty: A Study on Far Eastern Tourists", Mehmet Akif Ersoy Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi, 10 (2) pp. 858-881 [ESCI] DOI   
Koçoğlu, C.M., Yaşarsoy, E. (2023) "Pazarlama Karması Elemanlarının Destinasyona Yönelik Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkisi: Safranbolu Örneği", International Journal of Economics and Administrative Studies, (39) pp. 1-13 [TR Dizin] DOI   
Bakkaloğlu, F., Koçoğlu, C.M. (2022) "Gastronomi İmaj Algısının Destinasyona Yönelik Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 10 (3) pp. 1769-1787 [TR Dizin] DOI    
Koçoğlu, C.M., TÜRKER, N., Acar, A. (2022) "Research on Determining The Factors Affecting Hotel Choice of Families Having Children", Beykoz Akademi Dergisi, 2022 (0) pp. 31-40 [TR Dizin] Link    
Koçoğlu, C.M., Koçoğlu, Y. (2022) "Turizm Alanında Lisans Eğitimi Alan Öğrencilerin Mesleği Seçme Nedenlerinde Etkili Olan Faktörlerin İncelenmesi", Türk Dünyası Akademik Bakış Dergisi, 19 (78) pp. 20-41 DOI  
Koçoğlu, C.M., Sipahi, N. (2022) "Destinasyon Çekicilik Unsuru Olarak Mimari Yapıların İncelenmesi: İzmir Örneği", Journal of Humanities and Tourism Research, 12 (1) pp. 187-203 Link   
Koçoğlu, C.M. (2021) "İçsel Pazarlamanın İşle Bütünleşme Üzerindeki Etkisi: Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma", Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi, 6 (1) pp. 90-101 DOI   
Acar, A., Yalçın, Y., Koçoğlu, C.M. (2021) "Rekreasyonel Aktivitelerde Tüketiciyi Motive Eden Faktörlerin Yaşam Doyumu Üzerine Etkisi: Turistik Bir Ürün Olarak Offroad Örneği", Turizm Akademik Dergisi, 8 (1) pp. 97-114 [TR Dizin] Link    
Koçoğlu, C.M. (2021) "The Evaluation of Tourists’ Online Purchasing Behaviors Using Technology Acceptance Model (TAM)", Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 9 (1) pp. 29-37 [TR Dizin] Link    
Koçoğlu, C.M., Canatar, A. (2021) "Online Seyahat Alışverişini Etkileyen Bileşenler ve Seyahat Satın Alma Niyeti: Safranbolu'daki Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma", Journal of Humanities and Tourism Research, 11 (1) pp. 1-11 DOI   
Bilgili, R., Koçoğlu, C.M. (2020) "Kırsal Turizm İşletmelerinin Menülerinde Yöresel Yemekleri Kullanım Düzeyleri: Boğazkale Örneği", Uluslararası Kırsal Turizm ve Kalkınma Dergisi, 4 (2) pp. 48-69 Link  
YUMUK, Y., Koçoğlu, C.M. (2020) "The Effect of Occupational Commitment Levels on Intention to Leave Occupation of Professional Tour Guides", International Journal of Contemporary Tourism Research, 4 (2) pp. 189-200 Link   
YUMUK, Y., Koçoğlu, C.M. (2020) "Müzelerde Çocuklara Yönelik Uygulamaların Ziyaretçi Deneyimi Kapsamında Değerlendirilmesi: Sivas Arkeoloji Müzesi", Turk Turizm Arastirmalari Dergisi, 4 (4) pp. 3964-3975 [TR Dizin] Link    
Koçoğlu, C.M., Yurt, B.Ç. (2020) "Otel Tercihleri Kapsamında Fiyat Algısı Bileşenlerinin İlişkisi Üzerine Bir Araştırma", Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, (27) pp. 179-192 [TR Dizin] Link    
Koçoğlu, C.M., Kalem, M.Y. (2020) "Research on The Impact of Perceived Service Fairness and Price Fairness on The Complaining Behaviour of Restaurant Customers", Pressacademia, 9 (1) pp. 1-11 Link   
Kıycı, Ş., Aksoy, R., Koçoğlu, C.M. (2020) "Turist Yenilikçiliğinin Yenilikçi Otel Tercihi Üzerindeki Etkisi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları, 9 (1) p. 608635 [TR Dizin] Link    
Koçoğlu, C.M., Saraç, Ö., Batman, O. (2020) "Safranbolu da Sürdürülebilir Turizm Gelişmesine Yönelik Yerel Halkın Tutumları", Turk Turizm Arastirmalari Dergisi, 4 (1) pp. 202-219 [TR Dizin] Link    
Göktaş-Kulualp, H., Koçoğlu, C.M. (2019) "The Open Door To Prevent Counterproductive Work Behavior: Ethical Leadership", Anais Brasileiros de Estudos Turísticos - ABET, 9 (1) pp. 1-13 [ESCI] Link   
Koçoğlu, C.M., Bakkaloğlu, F., Acar, A. (2019) "Yerel Halkın İnanç Turizmine Yönelik Bakış Açılarının DemografikÖzelliklere Göre Değerlendirilmesi", Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 10 (0) pp. 124-131 [TR Dizin] Link    
Koçoğlu, C.M. (2019) "Algılanan Müşteri Değerinin Müşteri Tatmini ve Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi: Butik Otel İşletmelerinde Bir Araştırma", Journal of Recreation and Tourism Research, 6 (1) pp. 39-55 Link DOI   
Koçoğlu, C.M. (2019) "Destinasyona Yönelik Marka İmajı ve Marka Sadakati İlişkisinde Algılanan Destinasyon Kalitesinin Aracılık Rolü", Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 16 (1) pp. 34-47 [TR Dizin] Link DOI    
Koçoğlu, C.M. (2019) "Determination of Airline Preferences of Turkish Citizens Residing Abroad in the Context of Ethnocentrism", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 7 (1) pp. 155-168 [TR Dizin] Link DOI    
Özyıldırım, A., Koçoğlu, C.M. (2019) "Tatil Satın Alma Kararını Etkileyen Faktörler: Kocaeli’ndeki Çağrı Merkezi Operatörleri Üzerine Bir Araştırma", Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (1) pp. 189-209 Link DOI   
Koçoğlu, C.M., Yumuk, Y. (2019) "The Role of Managers Ethical Leadership Behaviour on Hotel Employees Perception of Organizational Justice", Journal of Business Research - Turk, 11 (1) pp. 337-346 [TR Dizin] Link DOI    
Koçoğlu, C.M., Kıycı, Ş. (2019) "Yabancı Turistlerin Belek’teki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerini Kurumsal İtibar Açısından Değerlendirme Düzeyleri", Journal of Tourism Theory and Research, 5 (2) pp. 112-122 Link DOI  
Koçoğlu, C.M. (2019) "Yerli Turistlerin Gastronomi Turizmine Yönelik Tutumlarının Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Gaziantep Örneği", Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research, 3 (2) pp. 366-380 Link DOI   
Koçoğlu, C.M. (2018) "Otel İşletmelerinde Uygulanan Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Turistlerin Satin Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi İstanbul Örneği", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 5 (3) pp. 615-631 [ESCI] Link DOI   
Koçoğlu, C.M. (2018) "Yerli Turistlerin Kurumsal İtibar Algılarının Marka Denkliğine Etkisi: Türk Hava Yolları Örneği", Turizm Akademik Dergisi, 5 (2) pp. 109-127 [TR Dizin] Link    
Acar, A., GÖKKAYA, S., Koçoğlu, C.M. (2018) "Impact of Internet Channel on The Service Cannibalization Perception The Role of Relative Capital", Business Management Studies: An International Journal, 6 (3) pp. 393-419 [TR Dizin] Link DOI    
Koçoğlu, C.M. (2018) "Turizm Eğitimi Veren Yükseköğretim Kurumlarının İtibar Bileşenlerinin Öğrencilerin Memnuniyeti ve Tavsiye Etme Davranışı Üzerindeki Etkisi", Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 13 (2) pp. 23-44 [ESCI] Link DOI    
Koçoğlu, C.M., Kıycı, Ş. (2018) "Restoran İşletmelerinde Müşteri Şikâyet Davranışlarının Analizi: Ankara İlinde Bir Araştırma", Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 6 (3) pp. 437-450 [TR Dizin] Link DOI  
Koçoğlu, C.M., Avcı, M. (2018) "Turizmde Küresel Etik Kodların Uygulanma Düzeyleri: Turizm Eğitimi Alan Öğrenciler Üzerinde Bir Araştırma", Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi, 7 (1) pp. 539-553 [TR Dizin] Link    
Koçoğlu, C.M., Boztepe, B.Ö. (2017) "Yerli Turistlerin Seyahat Davranışları Açısından Safranbolu’nun Kültürel Turizm Algısının İncelenmesi", Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 44-54 Link DOI  
Koçoğlu, C.M., Koçoğlu, Y. (2017) "Yeşil Pazarlama Kapsamında Çevreye Duyarlı Ürünlerin Satin Alma Eğilimleri: Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrenciler Üzerinde Bir Araştirma", Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, (0) pp. 417-427 [TR Dizin] Link DOI   
Koçoğlu, C.M., Aksoy, R. (2017) "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Temelli Marka Denkliği Bileşenleri Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle Analizi", Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 13 (1) pp. 115-140 [TR Dizin]    
Koçoğlu, C.M., Aksoy, R. (2017) "Demografik Değişkenlerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algisi Üzerindeki Etkileri Üzerine Bir Araştirma", Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 13 (31) pp. 89-116 [TR Dizin] Link DOI     
Aydoğdu, A., Koçoğlu, C.M. (2017) "Helâl Konseptli Otellerde İsraf: Bir Örnek Olay İncelemesi", Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 13 (13) pp. 315-328 Link DOI   
Koçoğlu, C.M., Aydoğdu, A. (2017) "Küresel Pazarlama Kapsamında Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Araştirma", the Journal of Academic Social Sciences, (44) pp. 218-235 Link DOI   
Koçoğlu, C.M., Aksoy, R. (2017) "Tüketici Temelli Marka Denkliği Bileşenleri Arasindaki İlişkiler Üzerine Bir Araştirma", uluslararası iktisadi ve idari incelemeler dergisi, (18) pp. 71-90 [TR Dizin] Link    
Koçoğlu, C.M. (2016) "Risk Algısının Yeniden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi Havayolu Sektöründe Bir Araştırma", Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, (57) pp. 246-263 Link   
Dilek, S., Avcı, M., Koçoğlu, C.M. (2015) "Talebin Gelir Esnekliği: Kastamonu Üniversitesi Kırgız Öğrenciler Üzerinde Bir Uygulama", Kastamonu Üniversitesi İİBF Dergisi, 8 (2) pp. 7-15 Link  
Koçoğlu, C.M. (2015) "Akademik Personelin İş Tatmin Düzeylerinin Ölçülmesi", ODÜ SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 5 (13) pp. 16-35 Link   
Koçoğlu, C.M., Avcı, M. (2014) "Satın Alma Yönetimi Teorik Bir Çalışma", Kastamonu Üniversitesi İİBF Dergisi, 1 (3) pp. 33-47 Link   
Koçoğlu, C.M., Aksoy, R. (2012) "Hizmet Kalitesinin Servperf Yöntemi İle Ölçülmesi ve Otobüs İşletmeleri Üzerinde Bir Uygulama", Akademik Bakış Uluslararası sosyal bilimler e dergisi, (29) pp. 1-20 Link   
Çatı, K., Koçoğlu, C.M., Gelibolu, L. (2010) "Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği", Çukurova Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (1) pp. 429-446 [TR Dizin] Link    
Öncü, M.A., Kutukız, D., Koçoğlu, C.M. (2010) "Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi ve Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama", Muhasebe ve Finansman Dergisi, (45) pp. 237-252 [TR Dizin] Link    
Karagöz, Y., Çatı, K., Koçoğlu, C.M. (2009) "Cep Telefonu ve Operatör Tercihinde Etkili Olabilecek Faktörlerin Demografik Özelliklere Bağlı Olarak İrdelenmesi", Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 1 (23) pp. 1-1 [TR Dizin] Link    
Çatı, K., Koçoğlu, C.M. (2008) "Müşteri Sadakati İle Müşteri Tatmini Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (19) pp. 167-188 [TR Dizin] Link    
Koçoğlu, C.M., Uslu, A.N., Uğurlu, Ö.Y. (2021) "Determination of Kitchen Staff Working in 4 and 5 Star Hotels in Konya Province on HACCP System Knowledge Levels", 2nd Managing Tourism Across Continents (MTCON21) , (pp. 200), University Of South Florida, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2021 
Bilgili, R., Koçoğlu, C.M. (2020) "Kırsal Turizm İşletmelerinin Menülerinde Yöresel Yemekleri Kullanım Düzeyleri: Boğazkale Örneği", Yayın Yeri:4th INTERNATIONAL RURAL TOURISM AND DEVELOPMENT CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Aralık 2020 
KIRMIZIKUŞAK, D., Koçoğlu, C.M. (2019) "YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNİN İSİMLERİNİN TÜKETİCİ TERCİHLERİNE ETKİSİ: SAFRANBOLU ÖRNEĞİ", 4. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi , (pp. 274-280), Nevşehir, Türkiye, (Aralık 2019
Tütüncü, B., Alpaslan, K., Koçoğlu, C.M., Oktay, K. (2019) "Üniversite Öğrencilerinin Bakış Açıları ile Bulundukları Şehirlerin Marka Algılarının Belirlenmesi: Samsun Örneği", 20. Ulusal Turizm Kongresi , (pp. 965-973), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2019
TÜRKER, N., Koçoğlu, C.M., Kalem, M.Y. (2019) "YERLİ TURİSTLERİN ETİK YİYECEK İMAJINA YÖNELİK ALGILARI: SAFRANBOLU ÖRNEĞİ", Econder I. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 435-444), Karabük, Türkiye, (Ekim 2019
YUMUK, Y., Koçoğlu, C.M. (2019) "Müzelerde Çocuklara Yönelik Uygulamaların Ziyaretçi DeneyimiKapsamında Değerlendirilmesi: Sivas Arkeoloji Müzesi", II. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi , (pp. 193-2016), Sivas, Türkiye, (Nisan 2019
Koçoğlu, C.M., Poyraz, H. (2018) "Kastamonu’ya Gelen Yerli Turistlerin Seyahat Motivasyonlarının Belirlenmesi", 4. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyum , (pp. 96-104), Kastamonu, Türkiye, (Aralık 2018
Koçoğlu, C.M., Bakkaloğlu, F., Acar, A. (2018) "Yerel Halkın İnanç Turizmine Yönelik Bakış Açılarının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi", 2.Uluslararası Sürdürülebilir Turizm Kongresi , (pp. 588-598), Gümüşhane, Türkiye, (Aralık 2018
Koçoğlu, C.M., Saraç, Ö., Batman, O. (2018) "Safranbolu’da Sürdürülebilir Turizm Gelişimi: Yerel Halkın Tutumları Üzerine Bir Araştırma", 1. Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Trendler Konferansı , (pp. 676-679), Sakarya, Türkiye, (Kasım 2018
Çalımlı, S., Koçoğlu, C.M., Aydoğdu, A. (2018) "Cide’de Turizmin Etkileri ve Yerel Halk Tarafından Algılanması", 19.Ulusal Turizm Kongresi , (pp. 222-234), Afyonkarahisar, Türkiye, (Ekim 2018
Koçoğlu, C.M., DENİZ, T. (2018) "Ecological Accommodation Buildings in the Scope of Sustainable Tourism: Application Proposal for Safranbolu", 1st International Conference on Tourism and Architecture , (pp. 15-16), Karabük, Türkiye, (Ekim 2018
Koçoğlu, C.M., Kıycı, Ş. (2018) "Yabancı Turistlerin Belek’teki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerini Kurumsal İtibar Açısından Değerlendirme Düzeyleri", The Second International Congress on Future of Tourism:Innovation, Entrepreneurship and Sustainability (Futourism 2018) , (pp. 370-381), Mersin, Türkiye, (Eylül 2018 
Koçoğlu, C.M., Kıycı, Ş. (2018) "Restoran İşletmelerinde Müşteri Şikâyet Davranışlarının Analizi: Ankara İlinde Bir Araştırma", Gastronomi Kongresi , (Mart 2018  
Acar, A., GÖKKAYA, S., Koçoğlu, C.M. (2017) "Do Internet Channels Cannibalize the Travel Agent Sales Representatives?", Business Organization Research Conference , (pp. 262-268), Karabük, Türkiye, (Aralık 2017 
Koçoğlu, C.M., Acar, A. (2017) "Turizm Eğitimi Alan Lisans Öğrencilerinin Sürdürülebilir Turizme Bakış Açıları", 1. Uluslararası Sürdürülebilir Turizm Kongresi , Kastamonu, Türkiye, (Aralık 2017
Koçoğlu, C.M., Aydoğdu, A. (2017) "Destinasyon Yönetimi, Markalaşma Süreci ve Kastamonu İçin Bir Yol Haritası Önerisi", 4. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi , (pp. 160-171), Türkiye, (Kasım 2017 
Aydoğdu, A., Cansu, E., Koçoğlu, C.M. (2017) "Nüfus Yoğunluğu Az Şehirlerdeki Seyahat Acentelerinin Pazarlama Stratejileri", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanar Araştırmaları Sempozyumu , (Kasım 2017
Koçoğlu, C.M., Saraç, Ö. (2017) "Turizm Eğitimi Alan Lisans Öğrencilerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Turizm Fakültesi Örneği/Corporate Social Responsibility Perception ...6", ICPESS (International Congress on Politic, Economic and Social Studies) , Türkiye, (Ekim 2017) 
Koçoğlu, C.M., Boztepe, B.Ö. (2017) "Yerli Turistlerin Bakış Açısıyla Safranbolu’nun Kültürel Turizm Algısı Üzerine Bir Araştırma", International Tourism and Cultural Heritage Congress , (pp. 128), Muğla, Türkiye, (Ekim 2017
Koçoğlu, C.M., Kıycı, Ş. (2017) "Yerli Turistlerin Yenilikçilik Eğilimlerinin Belirlenmesi: Alanya’daki Yerli Turistler Üzerine Bir Araştırma", The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability(Futourism 2017) , (pp. 836-847), Mersin, Türkiye, (Eylül 2017
Koçoğlu, C.M., Koçoğlu, Y. (2017) "Yeşil Pazarlama Kapsamında Çevreye Duyarlı Ürünlerin Satın Alma Eğilimleri: Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrenciler Üzerinde Bir Araştırma", Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Kongresi , (pp. 107), Zonguldak, Türkiye, (Eylül 2017
Aydoğdu, A., Koçoğlu, C.M. (2017) "Helâl Konseptli Otellerde İsraf : Bir Örnek Olay İncelemesi", 1st International Halal Tourism Congress , (pp. 1105-1115), Türkiye, (Nisan 2017
Avcı, M., Koçoğlu, C.M., Akbaş, S. (2016) "Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Turizmde Küresel Etik İlkeleri Değerlendirme Düzeyleri : Kastamonu Üniversitesi Turizm Fakültesi Örneği", 2. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu , (pp. 46-52), Almatı, Kazakistan, (Aralık 2016
Dilek, S., Avcı, M., Koçoğlu, C.M. (2016) "Talebin Gelir Esnekliği: Kastamonu Üniversitesinde Kırgız Öğrenciler Üzerinde Bir Uygulama", Uluslararası Dünden Bugüne Türkiye-Kırgızistan İlişkileri Sempozyumu , (pp. 77-84), Kastamonu, Türkiye, (Aralık 2016 
Koçoğlu, C.M., Saraç, Ö. (2016) "Turizm Eğitimi Alan Lisans Öğrencilerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı Düzeyleri Kastamonu Üniversitesi Turizm Fakültesi Örneği", International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) , (pp. 99-111), İstanbul, Türkiye, (Ekim 2016
Aydoğdu, A., Koçoğlu, C.M., Çiçek, B., Yaşarsoy, E. (2015) "Yükseköğretimde Öğrenci Doyumu Kastamonu Üniversitesi Turizm Fakültesi Örneği", 1. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, , (Kasım 2015
Çatı, K., Öncü, M.A., Koçoğlu, C.M. (2008) "Banka Müşterilerinin İnternet Bankacılığını Değerlendirmelerine Yönelik Bir Araştırma", Knowledge, Economy and Management International Congress , (pp. 1015-1027), (Mart 2008 
Onur, Y., Koçoğlu, C.M. (2024) "Kültürel Miras Destinasyonlarında Marka Değerinin Yerel Halkın Yaşam Memnuniyeti ve Şehir Tatmini Üzerine Etkisi: Safranbolu Örneği", Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, ISBN: 978-625-6644-66-3 
Özkul, E., Koçoğlu, C.M. (2015) "Veri Tabanlı Pazarlama", Türkiye : Beta Yayıncılık, ISBN: 9786053333852 
Çatı, K., Koçoğlu, C.M. (2008) "Müşteri İlişkileri Yönetimi", Türkiye : , ISBN: ISBN:978-9944-223-36-2 
Karadeniz, F.E., Koçoğlu, C.M. (2024) "Hediyelik Eşyaların Bir Kültür Objesi Olarak Değerlendirilmesi: Safranbolu’ya Gelen Yerli Turistler Üzerine Bir Araştırma", Kitap: Turizmde Mimarlık ve Kültürel Miras III, Çanakkale/Türkiye : Paradigma Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 13, ISBN: 978-625-6321-97-7 
Kıycı, Ş., Koçoğlu, C.M. (2024) "Türkiye Destinasyonları", Kitap: Türkiye Turizmi, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 208 / 226, ISBN: 978-605-254-993-3 
Koçoğlu, C.M., Bilgili, R. (2023) "GASTRONOMİ TURİZMİNDE YİYECEK VE İÇECEK PAZARLAMASI", Kitap: A'DAN Z'YE GASTRONOMİ TURİZMİ, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 241 / 255, ISBN: 978-605-254-878-3 
Koçoğlu, C.M., Pınaroğlu, B., Yaşarsoy, E. (2023) "Smart Destinations and Eco-friendly Practices", Kitap: SMART CITIES FOR SUSTAINABILITY: APPROACHES AND SOLUTIONS, Leeds/İngiltere : EMERALD PUBLISHING, Bölüm Sayfaları: 15 / 32, ISBN: 978-1-80455-903-1 
Koçoğlu, C.M., Kıycı, Ş. (2022) "TURİZM PAZARLAMASI", Kitap: A’DAN Z’YE TURİZM, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 81 / 108, ISBN: 978-605-254-666-6 
Koçoğlu, C.M., Pınaroğlu, B. (2022) "MÜSLÜMAN-DOSTU TURİZMİN GELECEĞİNE YÖNELİK ÖNGÖRÜLER", Kitap: MÜSLÜMAN-DOSTU TURİZM VE TÜRKİYE DENEYİMİ: KAVRAMSAL TARTIŞMALAR ELEŞTİRİLER VE ÖNERİLER, Ankara/Türkiye : NOBEL YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 135 / 161, ISBN: 978-625-433-942-4 
Koçoğlu, C.M., Saraç, Ö. (2022) "Corporate Social Responsibility Perceptions of Undergraduate Level Students in Tourism Education", Kitap: Sustainability, Big Data and Corporate Social Responsibility Evidence From the Tourism Industry, New York/İngiltere : Taylor & Francis Group, Bölüm Sayfaları: 203 / 219, ISBN: 978-0-367-68554-6 
Koçoğlu, C.M., Kıycı, Ş. (2022) "Turizmde Araştırma Yöntemi: Nicel (Kantitatif) Araştırmalar", Kitap: Turizm ve Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 200 / 217, ISBN: 978-605-254-571-3 
Çakır, S., Koçoğlu, C.M. (2022) "Safranbolu Yörük Köyü “Sipahioğlu Konağındaki” Bektaşi Kültürüne Ait Sembollerin İncelenmesi", Kitap: Turizmde Mimarlık ve Kültürel Miras II, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 94 / 105, ISBN: 978-605-254-709-0 
Kolay, S., Koçoğlu, C.M. (2022) "Kültürel Miras Kapsamında Kaybolmaya Yüz Tutmuş Geleneksel Mesleklerin İncelenmesi", Kitap: Turizmde Mimarlık ve Kültürel Miras II, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 295 / 309, ISBN: 978-605-254-709-0 
Koçoğlu, C.M., Kıycı, Ş. (2022) "Kırsal turizm", Kitap: Yavaş Turizm ve Türkiye'deki Yavaş Turizm Destinasyonları, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 95 / 108, ISBN: 978-625-417-894-8 
Koçoğlu, C.M., Özkul, E., Kumlu, S. (2021) "İnsan Yönetiminde Motivasyon Açısından Pozitif Psikoloji: Duyguların Yönetimi ve Örgütsel Bağlılık İlişkisi", Kitap: İnsan Kaynakları Yönetimi: Strateji, Politika ve Uygulamalar Kapsamında Davranışsal Bir Yaklaşım, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 483 / 508, ISBN: 978-625-439-462-1  
Koçoğlu, C.M., Acar, A., Kıycı, Ş. (2021) "STRATEJİK KALİTE YÖNETİMİ", Kitap: KALİTE YÖNETİMİ, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 37 / 47, ISBN: 978-605-254-497-6 
Koçoğlu, C.M., İribaş, M. (2021) "Determinations of Factors Effecting the Destination Choice", Kitap: TOURISM STUDIES AND SOCIAL SCIENCES, Sofya/Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Bölüm Sayfaları: 416 / 430, ISBN: 978-954-07-5202-0 
Koçoğlu, C.M., Onur, Y. (2021) "SÜRDÜRÜLEBİLİR BİR DESTİNASYON OLARAK EKOMÜZE ODAKLI BULAK KÖYÜ", Kitap: TURİZMDE MİMARLIK VE KÜLTÜREL MİRAS, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 47 / 60, ISBN: 978-625-417-438-4 
Koçoğlu, C.M. (2020) "Nasreddin Hoca: Güldürürken Düşündüren Bir Filozof", Kitap: Anadolu’da İnanç Turizmi (Fenomenler, Efsaneler, Kişiler ve Mekanlar), Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 209 / 218, ISBN: 978-625-402-368-2 
Koçoğlu, C.M. (2020) "Yunus Emre: Türk Kültür ve Medeniyetinde Hoşgörünün Sembolü", Kitap: Anadolu’da İnanç Turizmi (Fenomenler, Efsaneler, Kişiler ve Mekanlar), Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 198 / 208, ISBN: 978-625-402-368-2 
Koçoğlu, C.M., Kalem, M.Y. (2020) "Electronic Customer Relationship Management in Tourism.", Kitap: Handbook of Research on Smart Technology Applications in theTourism Industry, Hershey Pa,/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 273 / 294, ISBN: 2475-6547 
Koçoğlu, C.M., Akçil, S.M. (2020) "RECQUAL ( REKREASYON HİZMET KALİTESİ MODELİ)", Kitap: Hizmet Kalitesi El Kitabı, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 83 / 90, ISBN: 9786052542958 
Koçoğlu, C.M., Acar, A. (2019) "Safety Perception in Touristic Destinations: The Example of Istanbul Province", Kitap: Recent Advances in Social Sciences, Newcastle/İngiltere : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: 305 / 319, ISBN: 978-1-5275-1954-1 
TÜRKER, N., Koçoğlu, C.M., Gökgöz, B., Canatar, A. (2019) "Turistlerin Safranbolu Destinasyonu Tercihinde Dikkate Aldığı Faktörlerin Değerlendirilmesi", Kitap: Turizm Araştırmaları, Çanakkale/Türkiye : Paradigma Akademi, Bölüm Sayfaları: 315 / 345, ISBN: 978-605-7691-42-2 
Uslu, A., Koçoğlu, C.M., Acar, A. (2018) "An Application to Determine the Factors Effecting the Hedonic Consumption Behavior of Foreign Tourists in Fethiye", Kitap: Social Sciences Researches in the Globalizing World, Sofia/Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Bölüm Sayfaları: 439 / 450, ISBN: 978-954-07-4528-2 
Aydoğdu, A., Koçoğlu, C.M., Acar, A. (2017) "Rural Tourism Potential of Kastamonu Province", Kitap: Developments in Social Sciences, Sofia/Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Bölüm Sayfaları: 481 / 495, ISBN: 978-954-07-4343-1 
Koçoğlu, C.M., Özkul, E. (2016) "Turizmin Ekonomik, Sosyal ve Fiziksel Çevre İlişkisi", Kitap: Genel Turizm, Çanakkale/Türkiye : Paradigma Akademi, Bölüm Sayfaları: 145 / 170, ISBN: 9786056686139 
Güney, T., Koçoğlu, C.M., Özkul, E. (2015) "Turizmde Elektronik Pazarlama", Kitap: Turizm Pazarlaması, Çanakkale/Türkiye : Paradigma Akademi, Bölüm Sayfaları: 395 / 431, ISBN: 9786059743037 
Özkul, E., Koçoğlu, C.M. (2015) "Veri Tabanlı Pazarlama", Kitap: Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar, İstanbul/Türkiye : Beta Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 137 / 160, ISBN: 9786053333852 
Çatı, K., Koçoğlu, C.M. (2008) "Müşteri İlişkileri Yönetimi", Kitap: Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Türkiye : Detay Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 229 / 257, ISBN: 978-9944-223-36-2 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Diğer Yayınlar) III.Turizm Şurası - Tebliğler Kitabı, 2017, Yrd. Editör
(Ulusal - Bilimsel Dergi) türk dünyası turizm araştırmaları dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Yönetim İktisat Ve İşletme Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Müşteri Sadakati İle Müşteri Tatmini Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma 1 0 0 7 15 50 10 2 0 85
2 Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği 0 0 0 6 10 22 4 0 0 42
3 Hizmet Kalitesinin Servperf Yöntemi İle Ölçülmesi ve Otobüs İşletmeleri Üzerinde Bir Uygulama 1 0 0 5 4 16 6 2 0 34
4 Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi ve Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama 0 0 0 2 5 14 1 0 0 22
5 Akademik Personelin İş Tatmin Düzeylerinin Ölçülmesi 0 0 0 0 6 7 1 0 0 14
6 Safranbolu da Sürdürülebilir Turizm Gelişmesine Yönelik Yerel Halkın Tutumları 0 0 0 0 2 5 5 0 0 12
7 Yerli Turistlerin Gastronomi Turizmine Yönelik Tutumlarının Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Gaziantep Örneği 0 0 0 1 1 7 3 0 0 12
8 Destinasyona Yönelik Marka İmajı ve Marka Sadakati İlişkisinde Algılanan Destinasyon Kalitesinin Aracılık Rolü 0 0 0 0 2 8 1 0 0 11
9 Satın Alma Yönetimi Teorik Bir Çalışma 0 0 0 0 4 2 5 0 0 11
10 Risk Algısının Yeniden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi Havayolu Sektöründe Bir Araştırma 0 0 0 1 0 9 0 0 0 10
11 Yeşil Pazarlama Kapsamında Çevreye Duyarlı Ürünlerin Satin Alma Eğilimleri: Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrenciler Üzerinde Bir Araştirma 0 0 0 0 3 7 0 0 0 10
12 Cep Telefonu ve Operatör Tercihinde Etkili Olabilecek Faktörlerin Demografik Özelliklere Bağlı Olarak İrdelenmesi 0 0 0 3 0 6 0 0 0 9
13 Turizm Eğitimi Veren Yükseköğretim Kurumlarının İtibar Bileşenlerinin Öğrencilerin Memnuniyeti ve Tavsiye Etme Davranışı Üzerindeki Etkisi 0 0 0 2 2 4 1 0 0 9
14 Turizmde Küresel Etik Kodların Uygulanma Düzeyleri: Turizm Eğitimi Alan Öğrenciler Üzerinde Bir Araştırma 0 0 0 0 1 4 3 0 0 8
15 Yerli Turistlerin Kurumsal İtibar Algılarının Marka Denkliğine Etkisi: Türk Hava Yolları Örneği 0 0 0 0 1 4 1 0 0 6
16 Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler 0 0 0 1 3 1 0 0 0 5
17 Tüketici Temelli Marka Denkliği Bileşenleri Arasindaki İlişkiler Üzerine Bir Araştirma 0 0 0 1 1 3 0 0 0 5
18 Demografik Değişkenlerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algisi Üzerindeki Etkileri Üzerine Bir Araştirma 0 0 0 1 1 2 0 0 0 4
19 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Temelli Marka Denkliği Bileşenleri Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle Analizi 0 0 0 0 0 4 0 0 0 4
20 Talebin Gelir Esnekliği: Kastamonu Üniversitesi Kırgız Öğrenciler Üzerinde Bir Uygulama 0 0 0 2 0 2 0 0 0 4
21 Gastronomi İmaj Algısının Destinasyona Yönelik Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi 0 0 0 1 0 0 2 0 0 3
22 Kırsal Turizm İşletmelerinin Menülerinde Yöresel Yemekleri Kullanım Düzeyleri: Boğazkale Örneği 0 0 0 0 0 2 1 0 0 3
23 Küresel Pazarlama Kapsamında Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Araştirma 0 0 0 0 2 1 0 0 0 3
24 Research on The Impact of Perceived Service Fairness and Price Fairness on The Complaining Behaviour of Restaurant Customers 0 0 0 2 0 1 0 0 0 3
25 The Open Door To Prevent Counterproductive Work Behavior: Ethical Leadership 0 0 0 1 2 0 0 0 0 3
26 Yerel Halkın İnanç Turizmine Yönelik Bakış Açılarının DemografikÖzelliklere Göre Değerlendirilmesi 0 0 0 0 1 1 1 0 0 3
27 Effect of Overtourism on Residents' Quality of Life in World Heritage Cities 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
28 Handbook of Research on Smart Technology Applications in theTourism Industry 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
29 Müzelerde Çocuklara Yönelik Uygulamaların Ziyaretçi Deneyimi Kapsamında Değerlendirilmesi: Sivas Arkeoloji Müzesi 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
30 Otel İşletmelerinde Uygulanan Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Turistlerin Satin Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi İstanbul Örneği 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
31 Rekreasyonel Aktivitelerde Tüketiciyi Motive Eden Faktörlerin Yaşam Doyumu Üzerine Etkisi: Turistik Bir Ürün Olarak Offroad Örneği 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
32 Tatil Satın Alma Kararını Etkileyen Faktörler: Kocaeli’ndeki Çağrı Merkezi Operatörleri Üzerine Bir Araştırma 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
33 Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşlarının Bağımsız Türk Dünyası Devletlerini Turizm Destinasyonu Olarak Algılama Düzeyleri 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
34 Yabancı Turistlerin Belek’teki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerini Kurumsal İtibar Açısından Değerlendirme Düzeyleri 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
35 Yerli Turistlerin Seyahat Davranışları Açısından Safranbolu’nun Kültürel Turizm Algısının İncelenmesi 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
36 Destinasyon Çekicilik Unsuru Olarak Mimari Yapıların İncelenmesi: İzmir Örneği 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
37 Online Seyahat Alışverişini Etkileyen Bileşenler ve Seyahat Satın Alma Niyeti: Safranbolu'daki Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
38 Recent Advances in Social Sciences 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
39 Research on Determining The Factors Affecting Hotel Choice of Families Having Children 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
40 Restoran İşletmelerinde Müşteri Şikâyet Davranışlarının Analizi: Ankara İlinde Bir Araştırma 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
41 Social Sciences Researches in the Globalizing World 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
42 The Evaluation of Tourists’ Online Purchasing Behaviors Using Technology Acceptance Model (TAM) 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
43 The Impact of Tour Guides Performance on Tourist Satisfaction and Destination Loyalty: A Study on Far Eastern Tourists 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
44 The Role of Managers Ethical Leadership Behaviour on Hotel Employees Perception of Organizational Justice 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
45 Turist Yenilikçiliğinin Yenilikçi Otel Tercihi Üzerindeki Etkisi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
46 Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1
47 Turizm ve Bilimsel Araştırma Yöntemleri 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Karabük Üniversitesi
2017 - 2022 11
Şule Kıycı
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
2017 - 2024 11
Aydoğan Aydoğdu
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2018 8
Ömer Saraç
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi
2016 - 2024 6
Kahraman Çatı
İnönü Üniversitesi
2008 - 2010 5
Muharrem Avcı
Kastamonu Üniversitesi
2014 - 2018 5
Ramazan Aksoy
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
2012 - 2020 5
Karabük Üniversitesi
2019 - 2024 4
Emrah Özkul
Kocaeli Üniversitesi
2015 - 2021 4
Remzi Bilgili
Hitit Üniversitesi
2020 - 2023 4
Merve Yıldırım Kalem
-
2019 - 2023 4
Karabük Üniversitesi
2019 - 2020 3
Emrah Yaşarsoy
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2023 3
Orhan Batman
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi
2018 - 2023 3
Fatih Bakkaloğlu
-
2018 - 2022 3
Yağmur Koçoğlu
-
2017 - 2022 3
Karabük Üniversitesi
2017 - 2018 2
Karabük Üniversitesi
2022 - 2023 2
Serkan Dilek
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2016 2
Mehmet Akif Öncü
Düzce Üniversitesi
2008 - 2010 2
Kutay Oktay
Kastamonu Üniversitesi
2019 - 2023 2
Ayşe Canatar
-
2019 - 2021 2
Bilge Özge Boztepe
-
2017 2
Cenk Murat Koçoğlu
-
2015 - 2017 2
Yeşim Onur
-
2021 - 2024 2
-
2021 1
Karabük Üniversitesi
2019 1
Karabük Üniversitesi
2019 1
Karabük Üniversitesi
2018 1
Yasemin Yalçın
-
2021 1
Yalçın Karagöz
Cumhuriyet Üniversitesi
2009 1
Doğan Kutukız
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2010 1
Abdullah Uslu
Akdeniz Üniversitesi
2018 1
Tülay Güney
Gedik Üniversitesi
2015 1
Levent Gelibolu
Kafkas Üniversitesi
2010 1
Aygül Özyıldırım
-
2019 1
Ayşe Ateş
-
2025 1
Bahar Çiçek
-
2015 1
Berkay Gökgöz
-
2019 1
Burcu Çimen Yurt
-
2020 1
Burcu Tütüncü
-
2019 1
Burhan Yavaş
-
2025 1
C Murat Koçoğlu
-
2008 1
Emrah Özkul
-
2015 1
Emrullah Cansu
-
2017 1
Fatma Esra Karadeniz
-
2024 1
Hasret Poyraz
-
2018 1
Kahraman Çatı
-
2008 1
Kardelen Alpaslan
-
2019 1
Mustafa İribaş
-
2021 1
Nazlı Sipahi
-
2022 1
Nuray Çağlayan
-
2023 1
Ömer Macaroğlu
-
2023 1
Ömer Saraç
-
2017 1
Özgür İbrahim Gürel
-
2024 1
Özlem Yıldırım Uğurlu
-
2021 1
Saim Akbaş
-
2016 1
Sarp Kumlu
-
2021 1
Serhat Çalımlı
-
2018 1
Serkan Çakır
-
2022 1
Sıla Kolay
-
2022 1
Sümeyye Melek Akçil
-
2020 1
Yurdanur Yumuk
-
2019 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
225.
79054 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
188.
33851 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
65.
2157 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79054
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33851
YÖKSİS Bilim Alanı Turizm 2157
Anahtar Kelimeler Turizm Pazarlaması, Turizm İşletmeciliği, Turizm Rehberliği
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 130 75 203 198 246 270 225 340 180 210 30
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 355 . 436 . 353 . 344 . 304 . 274 . 399 . 299 . 425 . 347 . 225 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 267 . 347 . 251 . 272 . 237 . 197 . 304 . 219 . 351 . 258 . 188 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 70 . 120 . 58 . 81 . 84 . 67 . 97 . 81 . 108 . 79 . 65 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 34 . 69 . 22 . 37 . 36 . 30 . 42 . 30 . 46 . 29 . 23 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 53 . 104 . 48 . 67 . 59 . 56 . 78 . 61 . 78 . 58 . 44 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) 12 . 34 . 12 . 14 . 11 . 17 . 19 . 13 . 17 . 10 . 13 .
Toplam Yayın 6 4 15 15 15 12 9 11 8 5 2
Toplam Makale 2 1 7 6 9 7 4 4 6 2 2
Toplam Kitap 2 1 1 1 2 4 4 7 2 3 0
Toplam Bildiri 2 2 7 8 4 1 1 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 4 3 4 7 2 2 4 2 0
Makale (Ulusal) 2 0 3 3 5 0 2 2 2 0 2
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 2 1 1 1 2 4 4 7 2 2 0
Bildiri (Uluslararası) 2 2 6 7 2 1 1 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 1 1 2 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri