Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Enformatik Enstitüsü, Bilişsel Bilimler (Yl) (Tezsiz) (İngilizce), 2013, 2019 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2008, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Enformatik Enstitüsü, Bilişsel Bilimler (Yl) (Tezsiz) (İngilizce), 2013, 2019 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2008, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2023 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 93, 2023/1 Yab, 2023 |
İngilizce, YÖKDİL, 97, 2023/1 Yük, 2023 |
Sertifika, Oxford Professional Development: Testing and Assessment, Karabük, Türkiye, 16-05-2025, 16-05-2025 |
Sertifika, Oxford Professional Development: Hand-Picked AI Tools for EFL Teachers, Karabük, Türkiye, 08-04-2025, 08-04-2025 |
Sertifika, DELTA (Diploma in Teaching English to Adults Speakers of Other Languages), Karabük Üniversitesi, Türkiye, 11-10-2020, 01-12-2021 |
Sertifika, IELTS Teacher Training Workshop (British Council), Karabük Üniversitesi, 30-11-2019, 30-11-2019 |
Sertifika, CELTA (Cambridge English Level 5 Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages), Karabük Üniversitesi, 01-09-2018, 26-02-2019 |
Sertifika, HEEAP Teacher Training Course (British Council), Karabük Üniversitesi, 04-12-2016, 06-12-2016 |
Sertifika, Teacher Training Programme (Oxford), Karabük Üniversitesi, 20-09-2016, 22-09-2016 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce |
2013-, Okutman, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2024-2025, Integrated Skills, Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2023-2024, Integrated Skills, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2023-2024, YDL, Lisans |
2022-2023, Integrated Skills, Lisans |
2021-2022, Integrated Skills, Lisans |
2020-2021, Integrated Skills, Lisans |
2019-2020, Lab, Lisans |
2019-2020, Integrated Skills, Lisans |
2018-2019, Lab, Lisans |
2018-2019, Integrated Skills, Lisans |
2017-2018, Lab, Lisans |
2017-2018, Writing, Lisans |
2017-2018, Reading, Lisans |
2017-2018, Integrated Skills, Lisans |
2016-2017, Lab, Lisans |
2016-2017, Reading, Lisans |
2016-2017, MAİN COURSE, Lisans |
2015-2016, MAİN COURSE, Lisans |
2014-2015, Grammar, Lisans |
2014-2015, MAİN COURSE, Lisans |
2013-2014, Main Course, Lisans |
Kayıt Yok |
Comenius Projesi Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Bursiyer ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Yazıcı, D. (2025) "MAGICAL REALISM IN THE MIDNIGHT LIBRARY BY MATT HAIG", 2nd International Ege Congress on Social, Humanities, Administrative and Educational Sciences , (pp. 593-601), İzmir, Türkiye, (Mart 2025) ![]() ![]() |
Yazıcı, D., Turkı, H.I. (2025) "ECOFEMINISM: INTERSECTION OF GENDER AND ENVIRONMENT IN THE HERETIC", 15TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD , (pp. 672-682), ANKARA, Türkiye, (Şubat 2025) ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
-
|
2025 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79052 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10820 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Yabancı Dil Eğitimi | 909 |
Anahtar Kelimeler | İngilizce |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 268 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 142 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 14 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 14 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |