Yüksek Lisans, Türkiye, Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2018, 2019 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatları Bölümü, 2006, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2018, 2019 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatları Bölümü, 2006, 2010 |
Fatma Zehra KÖK, Yüksek Lisans, Probleme dayalı öğrenmenin problem çözme becerisi ve İngilizce öğrenmeye yönelik motivasyona etkisi, Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim programları ve öğretim, 2020 |
İngilizce, ÜDS, 97, Bahar, 2012 |
Sertifika, CELTA, Turkey, İngiltere, 13-09-2018, 19-12-2018 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce |
[UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi Japonca |
2023-, Öğretim Görevlisi, Geçici Görevlendirme, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Testing and Assessment Unit, Türkiye |
2013-, Okutman, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2013-2014, main course, Lisans |
Kayıt Yok |
Erasmus+ Mobility Agreement Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Eğitmen , 2023 |
Kayıt Yok |
Kök, F.Z. () "The effect of problem-based learning on problem-solving skills in English language teaching", Journal of Pedagogical Research, 0 (0) ![]() ![]() |
Kök, F.Z. () "Probleme Dayalı Öğrenmenin İngilizce Öğrenmeye Yönelik Motivasyona Etkisi", 1st International Congress of Pedagogical Research , Türkiye, (Haziran 2020) ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |