Lisans, Türkiye, Dumlupınar Üniversitesi, Simav Teknik Eğitim Fakültesi, Mobilya ve Dekorasyon Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mobilya ve Dekorasyon Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mobilya ve Dekorasyon Eğitimi (Dr), 2012, 2018 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Felsefe Bölümü, 2012, 2016 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mobilya ve Dekorasyon Eğitimi (Dr), 2012, 2018 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Felsefe Bölümü, 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Mobilya ve Dekorasyon Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2012 |
Lisans, Türkiye, Dumlupınar Üniversitesi, Simav Teknik Eğitim Fakültesi, Mobilya ve Dekorasyon Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
İngilizce, ÜDS, 61, Bahar, 2011 |
İngilizce, TOEIC, 770, Diğer, 2011 |
İngilizce, KPDS, 75, Bahar, 2011 |
Kayıt Yok |
[UAK] Ziraat, Orman ve Su Ürünleri Orman Endüstri Mühendisliği Ahşap İşleme ve Mobilya Teknolojisi |
[UAK] Mimarlık, Planlama ve Tasarım İç Mimarlık Malzeme ve Teknoloji |
[UAK] Güzel Sanatlar Tasarım |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Safranbolu Fethi Toker Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi, Grafik Tasarımı Bölümü, Türkiye |
2010-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Safranbolu Fethi Toker Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi, Endüstriyel Tasarım Bölümü, Türkiye |
2019-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2021-2022, EUT 111 Temel Tasarım Stüdyosu I, Lisans |
2021-2022, EUT 112 Temel Tasarım Stüdyosu II, Lisans |
2021-2022, GRT 301 Grafik Tasarım III, Lisans |
2021-2022, GRT 302 Grafik Tasarım IV, Lisans |
2021-2022, GRT331 Reklam Analizi, Lisans |
2021-2022, EUT368 Tasarım Yönetimi, Lisans |
2019-2020, GRT 102 Temel Tasarım II, Lisans |
2019-2020, GRT 101 Temel Tasarım I, Lisans |
2019-2020, EUT 111 Temel Tasarım StüdyosuI, Lisans |
2018-2019, EUT 111 Temel Tasarım Stüdyosu I, Lisans |
2018-2019, EUT 112 Temel Tasarım Stüdyosu II, Lisans |
2018-2019, EUT 356 Bil. Des. Tasarım III, Lisans |
2018-2019, EUT 368 Tasarım Yönetimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Disiplinlerarası Temel Tasarım Çalıştayı: Doluluk/ Boşluk Kavramı (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2019 |
Kayıt Yok |
Zengin, G. (2022) "MOBİLYA PERSPEKTİFİNDEN DERİNİN TASARIMLA BİRLEŞEN İKONİK YOLCULUĞU", 1. ULUSAL ZANAAT, SANAT VE TASARIM DİLİ OLARAK DERİ , (pp. 99-100), Karabük, Türkiye, (Mayıs 2022) ![]() |
Zengin, G., Sheıbanıaghdam, D., Atmaca, A.E., Danapınar, P.A. (2021) "INTERDISCIPLINARY BASIC DESIGN STUDY: AN EVALUATION ON THE CONCEPT OF SOLID-VOID", RESEARCH 2020 INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF ARCHITECTURAL RESEARCH , (pp. 235-236), Karabük, Türkiye, (Şubat 2021) ![]() |
Zengin, G. (2021) "COVİD 19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE YAŞLILARIN DEĞİŞEN MEKAN TERCİHLERİ", 11. Yaşlılık kongresi , (pp. 19), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2021) ![]() |
Zengin, G. (2019) "History of Materials Used in Turkish Furniture Sector", The 29th InternationalConference Research for Furniture Industry, , (Kasım 2019) ![]() |
Çakır, G., Yurtsever, B. (2013) "An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student s Outputs", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 129-137), Roma, İtalya, (Aralık 2013) ![]() |
Çakır, G., Uğurlu, M., Göktaş, O., Karaoğlu, M.H., Vaizoğullar, A.İ. (2012) "Bor minerali ile arıtılan zeytin karasuyunda bulunan borlu bileşiklerin bağ budama atıklarına emprenye edilerek yonga levha endüstrisinde değerlendirilmesi", Uşak Üniversitesi Geri Kazanım Kongresi , (pp. 226-237), Uşak, Türkiye, (Nisan 2012) ![]() |
Dinçer, A.E., Çakır, G. (2012) "An Interactive Tool for Innovative Architectural Design Works:Edudesign", 6th SASTECH , (Haziran 2012) ![]() |
Yurtsever, B., Çakır, G. (2012) "An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture", World Conference on Design, Arts and Education , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2012) ![]() |
Çakır, G., Yurtsever, B. (2012) "An Implementation of Distance Education Program For Teaching Common Necessary Courses in Formal Education Karabuk University Sample", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 76-83), Prag, Çek Cumhuriyeti, (Ekim 2012) ![]() |
ZENGİN, G. (2022) "Contemporary Manifests on Design Thinking and Practice", Amerika : IGI Global |
ZENGİN, G. (2022) "Interior Design That Changes According to the Approaches Used in Preschool Education", Kitap: Contemporary Manifests on Design Thinking and Practice, Amerika : IGI Global ![]() ![]() |
Zengin, G., Sheıbanıaghdam, D., Danapınar, P.A., Atmaca, A.E. (2020) "Mimarlık, Planlama ve Tasarım Alanında Teori ve Araştırmalar II", Karabük/Türkiye : Gece ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Contemporary Manifests on Design Thinking and Practice, 2022, Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | Makale (WoS) |
Makale (ESCI) |
Makale (Scopus) |
Makale (TR Dizin) |
Kitap (Uluslararası) |
Kitap (Ulusal) |
Makale (Diğer) |
Toplam Atıf |
1 |
An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student’s Outputs
Procedia-Social and Behavioral Sciences
|
0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | |
2 |
An Assessment Of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course In Terms Of Student s Outputs
Procedia-Social and BehavioralSciences
|
0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | |
3 |
An assessment for interdisciplinary education modelimplementation of basic design education in architecture
Procedia-Social and BehavioralSciences
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | |
4 |
An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample
Procedia - Social and Behavioral Sciences
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: Rölyef Projesi Sergisi, 10-01-2022 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2012 | 1 |
![]() ![]() |
2020 - 2021 | 2 |
![]()
-
|
2020 - 2021 | 2 |
![]() ![]() |
2012 | 1 |
![]() ![]() |
2020 - 2021 | 2 |
![]() ![]() |
2022 | 1 |
![]()
Bengi Yurtsever
![]() |
2012 - 2013 | 7 |
![]()
Mehmet Uğurlu
![]() |
2012 | 1 |
![]()
Ali İmran Vaizoğullar
![]() |
2012 | 1 |
![]()
Erkan Likos
![]() |
2022 | 1 |
![]()
Muhammet Hamdi Karaoğlu
![]() |
2012 | 1 |
![]()
Osman Göktaş
![]() |
2012 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 76999 |
YÖKSİS Temel Alan | Güzel Sanatlar Temel Alanı | 5472 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Tasarım | 1369 |
Anahtar Kelimeler | Malzeme ve Teknoloji |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 15 | 0 | 10 | 45 | 17 | 92 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 532 . | - | 524 . | 466 . | 574 . | 462 . | 68 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 138 . | - | 138 . | 97 . | 150 . | 99 . | 13 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 71 . | - | 70 . | 43 . | 82 . | 41 . | 8 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 3 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |