Post Doktora, Amerika Birleşik Devletleri, Arizona State University, , 2022, 2024 |
Post Doktora, Yeni Zelanda, University Of Waikato, , 2015, 2016 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2009, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezsiz), 2007, 2009 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2004, 2007 |
Post Doktora, Amerika Birleşik Devletleri, Arizona State University, , 2022, 2024 |
Post Doktora, Yeni Zelanda, University Of Waikato, , 2015, 2016 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2009, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezsiz), 2007, 2009 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2004, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, e-YDS, 88, 2019 |
Araştırma, TÜBİTAK DOKTORA SONRASI ARAŞTIRMA BURSU, Arizona State University, 15-11-2022, 23-12-2023 |
Araştırma, TÜBİTAK DOKTORA SONRASI ARAŞTIRMA BURSU, University of Waikato, Yeni Zelanda, 16-09-2015, 31-07-2016 |
Araştırma, Consumption of Death (Yök Doktora Öncesi Araştırma Bursu), UNIVERSITY OF SOUTHERN CALIFORNIA / MARSHALL BUSINESS SCHOOL, Amerika, 12-09-2012, 04-11-2013 |
Kurs, İşkur ve KABUSEM Meslek Edindirme Kursu, Karabük Üniversitesi, 21-06-2012, 19-08-2012 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama |
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2018-, Doçent, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Pazarlama, Türkiye |
2015-2016, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Unıversıty Of Waıkato, Waıkato Management School, Marketıng |
2014-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2012-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, University Of Southern California, Marshall Business School, Department Of Marketing |
2009-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2016-, Dekan Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2015-2015, Müdür Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2014-2015, Bölüm Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2023-2024, Consumption Psychology, Yüksek Lisans |
2021-2022, Consumption Psychology, Yüksek Lisans |
2021-2022, Tüketici Araştırmasında Güncel Konular, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2021-2022, Satış Yönetimi, Lisans |
2020-2021, Consumption Psychology, Yüksek Lisans |
2019-2020, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2019-2020, Consumption Psychology, Yüksek Lisans |
2018-2019, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2018-2019, Tüketici Araştırmalarında Güncel Konular, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, Research Methods in Social Sciences, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2016-2017, TURİZM İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA STRATEJİLERİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2016-2017, PAZARLAMA AHLAKI, Lisans |
2016-2017, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Lisans |
2016-2017, REKLAMCILIK, Lisans |
2016-2017, SATIŞ YÖNETİMİ, Lisans |
2014-2015, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Lisans |
2014-2015, TECHNICAL FOREIGN LANGUAGE, Lisans |
2014-2015, INFORMATION TECHNOLOGY, Lisans |
2014-2015, ELECTRONIC MARKETING, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2014-2015, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, PAZARLAMA AHLAKI, Lisans |
2014-2015, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Lisans |
2014-2015, REKLAMCILIK, Lisans |
2014-2015, SATIŞ YÖNETİMİ, Lisans |
Kayıt Yok |
İşletme Bölümlerine Yönelik Azalan Talebin Tavsiye Etme Eğilimi Aracılığıyla İncelenmesi: Bir Model Önerisi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2022-2024 ![]() |
DEVELOPMENT AND VALIDATION OF A MEASURE OF RESPECT IN THE MARKETPLACE Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2018 |
Development and validation of the death-related conspicuous consumption scale Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Kayıt Yok |
Torlak, Ö., Yılmaz, C., CENGİZ, H. (2024) "Platform Ekonomisi ve İşletme Yönetimi", İstanbul/Türkiye : İSTANBUL TİCARET ODASI, ISBN: 9786259875866 ![]() |
CENGİZ, H. (2017) "Popülarite İhtiyacı ve Tüketim: Gösterişçi Tüketim, Statü Tüketimi ve Materyalizm Üzerine Bir Araştırma", Bursa/Türkiye : Ekin Yayınevi, ISBN: 978-605-327-476-6 ![]() ![]() |
Ürkmezer, M., CENGİZ, H. (2025) "Customer-Centric Digitalization: The Key to Shaping the Future of Medical Tourism", Amerika Birleşik Devletleri : Apple, ISBN: 7858382984 ![]() |
CENGİZ, H. (2021) "External Environment Analysis", Kitap: Strategic Management, Eskişehir/Türkiye : Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-97506-3979-1 ![]() |
CENGİZ, H. (2018) "Elektronik Posta Pazarlaması", Kitap: Web Tasarımı Satış ve Pazarlama, Türkiye : Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-975-06-2224-3 ![]() |
CENGİZ, H., Rook, D. (2016) "Voluntary Simplicity in the Final Rite of Passage: Death", Kitap: Death in a consumer culture, London/İngiltere : Routledge, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9781138848191 ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Probe - Marketing Management, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Journal of Global Business Insights, 2020, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Marketing Intelligence and Planning, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Business and Management Studies: An International Journal, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası) Bilimsel Tasarım: Revolution Respect [Düzenleyici/Organizatör/Tasarımcı], 2016 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): The 11th Consumer Culture Theory Conference - Art Gallery, 06-07-2016 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Yahya Fidan
İstanbul Ticaret Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 4 |
![]()
Ömer Torlak
-
|
2014 - 2021 | 4 |
![]()
Hakan CENGİZ
![]() |
2014 - 2016 | 3 |
![]()
Hülya Akdemir Cengiz
-
|
2016 | 3 |
![]()
Mehmet Şenel
-
|
2017 - 2018 | 3 |
![]() ![]() |
2016 - 2019 | 2 |
![]()
Behçet Yalın Özkara
![]() |
2014 - 2016 | 2 |
![]()
Mustafa Şehirli
![]() |
2018 | 2 |
![]() ![]() |
2016 | 1 |
![]() ![]() |
2017 | 1 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]() ![]() |
2016 | 1 |
![]()
Muhammet Ali Tiltay
![]() |
2014 | 1 |
![]()
Cengiz Yılmaz
-
|
2024 | 1 |
![]()
Ömer Torlak
-
|
2024 | 1 |
![]()
Ahmet Barin
-
|
2024 | 1 |
![]()
Arezoo Pouyan
-
|
2025 | 1 |
![]()
Carolyn Costley
-
|
2017 | 1 |
![]()
Cengiz Hakan
-
|
2013 | 1 |
![]()
Cengiz HakanDülger Fatih
-
|
2013 | 1 |
![]()
Cihan Kara
-
|
2017 | 1 |
![]()
Dennis Rook
-
|
2016 | 1 |
![]()
Elif Akçalan
-
|
2016 | 1 |
![]()
Engin Malkoç
-
|
2016 | 1 |
![]()
Esra Kır
-
|
2022 | 1 |
![]()
Halil Paşalıoğlu
-
|
2019 | 1 |
![]()
Hasan Azdemir
-
|
2025 | 1 |
![]()
Joanne Caccıatore
-
|
2024 | 1 |
![]()
Kamile Pınar Sungur
-
|
2019 | 1 |
![]()
Kübra Nur Sezgin
-
|
2024 | 1 |
![]()
Kübranur Hayta
-
|
2018 | 1 |
![]()
Mehmet Fatih Dülger
-
|
2014 | 1 |
![]()
Merve Avcı
-
|
2016 | 1 |
![]()
Miray Ürkmezer
-
|
2025 | 1 |
![]()
Özkara Behçet
-
|
2013 | 1 |
![]()
Rabia Gökçe Arpa
-
|
2024 | 1 |
![]()
Rook Dennis
-
|
2013 | 1 |
![]()
Sinan Başaran
-
|
2016 | 1 |
![]()
Tiltay Muhammed Ali
-
|
2013 | 1 |
![]()
Torlak Ömer
-
|
2013 | 1 |
![]()
Umut Safçıoğlu
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79062 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1443 |
Anahtar Kelimeler | Tüketici Davranışları, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Dijital Pazarlama |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 150 | 185 | 90 | 25 | 0 | 90 | 15 | 100 | 220 | 90 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 360 . | 372 . | 452 . | 524 . | - | 535 . | 618 . | 506 . | 331 . | 146 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 271 . | 268 . | 380 . | 456 . | - | 438 . | 537 . | 430 . | 249 . | 108 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 50 . | 42 . | 90 . | 137 . | - | 112 . | 162 . | 96 . | 30 . | 21 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 43 . | 34 . | 76 . | 111 . | - | 93 . | 136 . | 81 . | 23 . | 18 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 8 . | 6 . | 19 . | 37 . | - | 30 . | 43 . | 22 . | 3 . | 2 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 15 . | 13 . | 46 . | 73 . | - | 70 . | 89 . | 59 . | 19 . | 11 . |
Toplam Yayın | 0 | 10 | 9 | 5 | 3 | 0 | 2 | 1 | 2 | 4 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 5 | 4 | 3 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Toplam Bildiri | 0 | 4 | 4 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 4 | 4 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |