Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Dr), 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli) (Zonguldak Karaelmas Ünv. Ortak), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2003, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Dr), 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli) (Zonguldak Karaelmas Ünv. Ortak), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2003, 2008 |
Hasan TERZİ, Yüksek Lisans, Türkiye'de tüketim kültürünün gelişim süreci ve Türk tüketicilerin tüketim davranışları üzerine etkisi: Karabük ili örneği, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2012 |
İngilizce, KPDS, 74, 2008-KPDS, 2008 |
Araştırma, TÜBİTAK 2214-A Doktora Sırası Araştırma Bursu, Katar Üniversitesi, 20-03-2015, 20-03-2016 |
Sertifika, International Certificate in Islamic Business, Katar Üniversitesi, Katar, 23-11-2015, 25-11-2015 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Uluslararası Pazarlama |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama Araştırmaları |
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2009-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2017-, Erasmus Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
Omar Alasad, Yüksek Lisans, Eğitim ve Gelişimin Çalışan Performansı Üzerindeki Etkisi: İş Tatmininin Aracı Rolü (Violet Organizasyonu Alan Çalışması), Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman) |
Salah Mahmood Yahya Abdullah, Yüksek Lisans, EXPLORING ENTERPRISE RISK MANAGEMENT DYNAMICS: UNRAVELING ITS IMPACT ON COMPETITIVE ADVANTAGE WITH THE MEDIATING ROLE OF ORGANIZATIONAL PERFORMANCE AND THE MODERATING ROLE OF INNOVATION, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Muhammed Enes Sayın, Doktora, Kişilik özellikleri, tutumluluk, gösterişçi tüketim ve ihtiyaç algısı arasındaki ilişkilerin incelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Berrak Çörekçioğlu, Yüksek Lisans, Demografik özelliklerin ve marka kişilik özelliklerinin bireysel müşterilerin banka tercihi üzerindeki etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Nilay Altanlar Şafak, Yüksek Lisans, Dindarlık olgusunun bireysel müşterilerin banka tercihi üzerindeki etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bankacılık ve Finans Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Dilovan Hasan Mustafa, Yüksek Lisans, The correlation between Islamic bank services, customer satisfaction, and customer loyalty: A study in Iraq, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Finans ve Katılım Bankacılığı Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Canan Yurdakul, Yüksek Lisans, Destinasyon tanıtım videolarında tercih edilen müziğin şehrin marka imajıyla uyumu üzerine bir araştırma: Safranbolu örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Özlem Karaca Özcan, Yüksek Lisans, Geleneksel medyadan yeni medyaya geçiş sürecinde eğlence algısının dönüşümü: Güldürü örnekleri üzerine kuşaklar arası bir karşılaştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Buket Kılıç, Yüksek Lisans, Beş faktör kişilik kuramının marka bağlılığı ve markayı terk etme davranışı üzerindeki etkisi: Karabük örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ayşenur Çetintaş, Yüksek Lisans, Çok katlı pazarlama sistemi ve bu sistemde çalışan distribütörlerin motivasyonlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi üzerine bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Girişimcilik Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Shaho Saeed Braım, Yüksek Lisans, The role of training in human resource development, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Saleh Qadory Saleh Aldoure, Yüksek Lisans, Tüketicilerin sosyal sorumlu tüketim davranışları ile materyalist tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi Türkiye ve Irak'ta karşılaştırmalı bir çalışma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Abdalla Mohamed Abdalla Zagall, Yüksek Lisans, The effect of personality and materialistic attitudes on frugality behavior of customers, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
İbrahım Omar İsmail, Yüksek Lisans, Cibuti'de bankacılık hizmetlerinin kalitesinin ölçülmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Tawfıg Abdulrahman Alfageeh, Yüksek Lisans, The effect of social media marketing on the buying behavior of Libyan consumers, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Almabrouk Abdullah Salıh Mumın, Yüksek Lisans, The effect of reference groups on information search behavior in the buying process of mobile phones, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Salah Mosa Mohammed Madi, Yüksek Lisans, The impact of service quality on client satisfaction: Analytical study on a sample of passengers of (Libyan Airlines), Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Abd Alrazzaq Alashkham, Yüksek Lisans, The opinion of university students toward advertising: A case study in Karabük, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Sana Mohamed Basher Alzaeane, Yüksek Lisans, Human resources management and its impact on organizational performance: Case study on Libyan oil sector, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Mert Vidinli, Yüksek Lisans, Aile işletmelerinde kurumsallaşmanın önemi: Safranbolu konaklama işletmeleri örneği, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Postmodernizm ve Tüketim Kültürü, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Dijital Pazarlama, Yüksek Lisans |
2023-2024, Tüketici Davranışları, Lisans |
2022-2023, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2022-2023, Pazarlama İletişimi, Lisans |
2022-2023, Uluslararası Pazarlama, Lisans |
2022-2023, Pazarlama Araştırmaları, Lisans |
2022-2023, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Postmodernizm ve Tüketim Kültürü, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, Dijital Pazarlama, Yüksek Lisans |
2022-2023, Pazarlama I, Yüksek Lisans |
2022-2023, Tüketici Davranışları, Lisans |
2021-2022, Satış Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Pazarlama İletişimi, Lisans |
2021-2022, Pazarlama Araştırmaları, Lisans |
2021-2022, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Postmodernizm ve Tüketim Kültürü, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Dijital Pazarlama, Yüksek Lisans |
2021-2022, Pazarlama I, Yüksek Lisans |
2021-2022, Tüketici Davranışları, Lisans |
2021-2022, İşletme Bilimi, Lisans |
2020-2021, Pazarlama II, Yüksek Lisans |
2020-2021, Pazarlama Araştırmaları, Lisans |
2020-2021, Uluslararası Pazarlama, Lisans |
2020-2021, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Dijital Pazarlama, Yüksek Lisans |
2020-2021, Pazarlama I, Yüksek Lisans |
2020-2021, İşletmeye Giriş, Lisans |
2020-2021, Tüketici Davranışları, Lisans |
2020-2021, İşletme Bilimi, Lisans |
2019-2020, Tüketici Davranışları, Lisans |
2019-2020, İşletmeye Giriş, Lisans |
2019-2020, Satış Yönetimi, Lisans |
2019-2020, Uluslararası Pazarlama, Lisans |
2019-2020, Pazarlama Araştırmaları, Lisans |
2019-2020, Pazarlama II, Yüksek Lisans |
2019-2020, Pazarlama I, Yüksek Lisans |
2019-2020, Dijital Pazarlama, Yüksek Lisans |
2019-2020, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2018-2019, Tüketici Davranışları, Lisans |
2018-2019, İşletmeye Giriş, Lisans |
2018-2019, Pazarlama I, Yüksek Lisans |
2018-2019, Dijital Pazarlama, Yüksek Lisans |
2018-2019, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Uluslararası Pazarlama, Lisans |
2018-2019, Pazarlama Araştırmaları, Lisans |
2017-2018, Tüketici Davranışları, Lisans |
2017-2018, İşletmeye Giriş, Lisans |
2017-2018, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Lisans |
2017-2018, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Lisans |
2017-2018, Pazarlama Araştırmaları, Lisans |
2016-2017, Sektörlere Giriş I, Lisans |
2016-2017, İşletmeye Giriş, Lisans |
2016-2017, Uluslararası Pazarlama, Lisans |
2016-2017, Pazarlama Araştırmaları, Lisans |
2016-2017, Tüketici Davranışları, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
BAYDAR, V., TERZİ, H. (2022) "SOSYAL SORUMLU TÜKETİM DAVRANIŞI ÖLÇEĞİNİN KISALTILMIŞ TÜRKÇE VERSİYONUNUN GEÇERLİLİK VE GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI", 24. ULUSAL SOSYAL HİZMET SEMPOZYUMU , Karabük, Türkiye, (Aralık 2022) ![]() |
TOSUN, E.K., TERZİ, H. (2022) "İSLAMİ PAZARLAMA, İSLAMİ TEORİ OLMADAN NE YAPABİLİR? KÜRESEL EKONOMİDE İSLAMİ ENSTRÜMANLARA ELEŞTİREL BİR BAKIŞ", 13th Global Islamic Marketing Conference , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2022) ![]() |
Çörekçioğlu, B., Altanlar, N., TERZİ, H. (2021) "BANKACILIK SEKTÖRÜNDE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK: KONVANSİYONEL BANKALAR VE KATILIM BANKALARININ KARŞILAŞTIRILMASI", Uluslararası İslam Ekonomisi Kongresi , (pp. 196-204), Karabük, Türkiye, (Aralık 2021) ![]() |
Yurtsever, Ş., Yılmaz, B., TERZİ, H. (2021) "TASARRUFA DAYALI FAİZSİZ FİNANS MODELİ VE TÜRKİYE UYGULAMALARI", Uluslararası İslam Ekonomisi Kongresi , (pp. 205-216), Karabük, Türkiye, (Aralık 2021) ![]() |
SAYIN, M.E., TERZİ, H. (2021) "Tutumluluk, Materyalist Eğilim ve Algılanan Dindarlık Düzeyinin Bilinçli Tüketim Üzerindeki Etkisi", 11th Global Islamic Marketing Conference , (pp. 299-302), (Nisan 2021) ![]() |
TERZİ, H., Altunışık, R. (2021) "WHO IS THE MUSLIM CONSUMER?", 11th Global Islamic Marketing Conference , (pp. 9-11), (Nisan 2021) ![]() |
SAYIN, M.E., Bayraklı, M., TERZİ, H. (2020) "Comparison of Advertisements of Conventional Banks and Participation Banks: Evidence from Turkey, Egypt and England", 3rd ECONOMICS, BUSINESS AND ORGANIZATION RESEARCH CONFERENCE , (pp. 171), Roma, İtalya, (Aralık 2020) ![]() |
TERZİ, H., Altunışık, R., Batumlu, K., Tasnim, R. (2019) "EXAMINING THE EFFECTS OF DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS ON CONSUMER SPENDING SELF-CONTROL AND FRUGALITY: A COMPARATIVE STUDY IN TURKEY AND BANGLADESH", 10. Global Islamic Marketing Conference , (pp. 64-84), Alanya/Antalya, Türkiye, (Nisan 2019) ![]() |
APAN, M., ATAR, A., TERZİ, H. (2018) "Firmaların Banka Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma: Karabük İli Örneği", 1. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Kongresi , (pp. 636-639), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) ![]() |
TERZİ, H., Altunışık, R. (2016) "POSTMODERN ÇAĞDA MÜSLÜMAN TÜKETİCİLERİN GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM DAVRANIŞLARI TÜRKİYE KATAR VE ENDONEZYA ÖZELİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA", 1.ULUSLARARASI KARADENİZ İŞLETMECİLİK SEMPOZYUMU , (pp. 135-145), Giresun, Türkiye, (Mayıs 2016) ![]() |
TERZİ, H., Altunışık, R., Alserhan, B.A. (2016) "Müslüman Tüketicilerin İsraf Kavramına Bakış Açısını Ölçmeye Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz Türkiye Katar Örneği", II. ULUSLARARASI HELAL ÜRÜN EKONOMİSİ SEMPOZYUMU , (pp. 573-592), Sakarya, Türkiye, (Mart 2016) ![]() |
Çakmak, A.Ç., GÜNEŞER, M.T., TERZİ, H. (2010) "Bankaların Müşterilerine Sunduğu İnternet Bankacılığı Hizmetinin Müşteriler Tarafından Değerlendirilmesi: Karabük Şehir Merkezinde Uygulama", 9. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 193-200), Zonguldak, Türkiye, (Mayıs 2010) ![]() |
Kayıt Yok |
TERZİ, H. (2023) "E-Tüketim: Dijital Çağda Müsrif Tüketici", Kitap: Dijitalleşme: Multidisipliner Bir Bakış (3. Baskı), Ankara/Türkiye : Nobel Akademik yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 293 / 302, ISBN: 978-625-397-732-0 ![]() |
TERZİ, H. (2022) "Consumption as a Way of Production", Kitap: Strategic Islamic Marketing, Cham/İsviçre : Springer, Bölüm Sayfaları: 79 / 90, ISBN: 978-3-030-98159-4 ![]() |
TERZİ, H. (2022) "Kuşaklar Arası Tüketici Davranışları Farklılıkları", Kitap: Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 265 / 286, ISBN: 978-625-433-743-7 ![]() |
TERZİ, H. (2020) "COVID-19 ve Turizm Sektörü", Kitap: Covid-19 Pandemisinde Yönetim Ve Ekonomi, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 403 / 423, ISBN: 978-625-7727-32-7 ![]() |
TERZİ, H., APAN, M., ATAR, A., Şahin, H. (2019) "Bireysel Müşterilerin Katılım Bankalarını Tercih Etme Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Üzerine Kültürlerarası Karşılaştırmalı Bir Araştırma: Türkiye ve Avrupa Örneği", Kitap: KATILIM FİNANSMANINDA YENİ YAKLAŞIMLAR II, İstanbul/Türkiye : TKBB Yayınları, Bölüm Sayfaları: 165 / 197, ISBN: - ![]() |
TERZİ, H. (2019) "Yiyin için fakat israf etmeyin! İslam Dininin Tüketim ve İhtiyaçlara Bakışı", Kitap: Tüketimin 1001 Hali, İstanbul/Türkiye : Beta Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 197 / 219, ISBN: 978-605-377-928-5 ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Research on Islamic Business Concepts, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Research on Islamic Business Concepts, 2023, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Ekonomi İşletme ve Yönetim Dergisi, 2023, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Ekonomi İşletme ve Yönetim Dergisi, 2023, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Ekonomi İşletme ve Yönetim Dergisi, 2022, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Global Journal of Economics and Business Studies, 2016 |
Kayıt Yok |
(2019) "Makale Yarışması Beşincilik Ödülü" Türkiye Katılım Bankaları Birliği |
(2019) "Best Paper Award" International Islamic Marketing Association |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Remzi Altunışık
![]() |
2016 - 2021 | 7 |
![]() ![]() |
2020 - 2023 | 5 |
![]() ![]() |
2018 - 2021 | 3 |
![]() ![]() |
2018 - 2021 | 3 |
![]()
-
|
2022 - 2023 | 2 |
![]() ![]() |
2010 - 2011 | 2 |
![]()
-
|
2022 - 2023 | 2 |
![]()
Ali Çağlar Çakmak
![]() |
2010 - 2011 | 2 |
![]()
Baker Ahmad Alserhan
-
|
2016 | 2 |
![]()
Koray Batumlu
-
|
2019 - 2020 | 2 |
![]()
Muhammet Bayraklı
-
|
2020 - 2022 | 2 |
![]()
Rezwana Tasnim
-
|
2019 - 2020 | 2 |
![]()
-
|
2022 | 1 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
Selma Karabaş
-
|
2022 | 1 |
![]()
Baker Alserhan
-
|
2018 | 1 |
![]()
Berrak Çörekçioğlu
-
|
2021 | 1 |
![]()
Bronwyn Wood
-
|
2018 | 1 |
![]()
Burcu Yılmaz
-
|
2021 | 1 |
![]()
Daphne Halkias
-
|
2018 | 1 |
![]()
Halil Şahin
-
|
2019 | 1 |
![]()
Mert Vidinli
-
|
2017 | 1 |
![]()
Nilay Altanlar
-
|
2021 | 1 |
![]()
Omar Alserhan
-
|
2018 | 1 |
![]()
Rabiya Gökçe Arpa
-
|
2022 | 1 |
![]()
Richard Rutter
-
|
2018 | 1 |
![]()
Şulenur Yurtsever
-
|
2021 | 1 |
![]()
Teuku Roli Ilhamsyah Putra
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33312 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1425 |
Anahtar Kelimeler | Tüketici Davranışları, Uluslararası Pazarlama, Pazarlama Araştırmaları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 75 | 15 | 60 | 90 | 60 | 45 | 117 | 70 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 432 . | 532 . | 484 . | 453 . | 472 . | 588 . | 516 . | 536 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 340 . | 436 . | 416 . | 389 . | 391 . | 494 . | 435 . | 451 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 90 . | 152 . | 111 . | 88 . | 90 . | 137 . | 100 . | 102 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 78 . | 128 . | 91 . | 68 . | 74 . | 116 . | 83 . | 89 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 22 . | 45 . | 19 . | 24 . | 34 . | 37 . | 27 . | 31 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 32 . | 71 . | 40 . | 34 . | 39 . | 59 . | 41 . | 49 . | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 5 | 1 | 2 | 3 | 3 | 5 | 6 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |