Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2008, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği (Yl) (Tezli), 2002, 2006 |
Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu Pr., 1997, 2001 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2008, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği (Yl) (Tezli), 2002, 2006 |
Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu Pr., 1997, 2001 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 73, 05 Kasım 2, 2017 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Türkiye |
2014-2023, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Türkiye |
2004-2014, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Bülent Ecevit Üniversitesi, Devrek Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
2007-2010, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Bülent Ecevit Üniversitesi, Türkiye |
Abubekir Aktulum, Yüksek Lisans, Koruyucu Aile Hizmet Modelinin Tanınırlık Düzeyinin Belirlenmesi: Adıyaman İli Örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Elif Ezgi Başaran, Yüksek Lisans, Sosyal medya pazarlamasının marka bağlılığına etkisini incelemeye yönelik bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Selva Seza Candan, Doktora, Tüketicilerin besin destek ürünlerini satın alma eğilimlerinin planlı davranış teorisi kapsamında araştırılması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Bilal İnce, Yüksek Lisans, Ekonomik kriz algısında marka değeri ve fiyat bilincinin satın almaya etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Girişimcilik Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Ümit Topcuoğlu, Yüksek Lisans, Tüketicilerin hazır içme suyu markalarına yönelik sadakatlerinin satın alma niyetleri üzerindeki etkileri, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Girişimcilik Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Elif Mağden, Yüksek Lisans, Bütünleşik pazarlama iletişiminin marka bilinirliği üzerindeki etkisini ölçmeye yönelik bir çalışma: Safranbolu yerel markası Bağlar Gazoz üzerine bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Pınar Şenoğlu, Yüksek Lisans, Yeşil pazarlama konusunda tüketicilerin farkındalık düzeyinin tespit edilmesi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Nazmi Sarıkaya, Yüksek Lisans, Demir çelik sektöründe yeni ürün geliştirme sürecine ilişkin bir model önerisi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Abdullah Yılmaz, Yüksek Lisans, Şehir pazarlamasında marka değeri algısının önemi: Sivas ili örneği, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Cihan Kara, Yüksek Lisans, Dayanıklı tüketim malları – Beyaz eşya sektöründe tüketicilerin satın alma davranışlarını etkileyen faktörler üzerine Karabük'te bir uygulama, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
2022-2023, SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI (UZAKTAN EĞİTİM), Yüksek Lisans |
2022-2023, MARKA İLETİŞİMİ VE YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2022-2023, İŞLETMEYE GİRİŞ, Lisans |
2022-2023, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2022-2023, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Lisans |
2022-2023, SEMİNER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, MARKA YÖNETİMİ, Lisans |
2021-2022, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2021-2022, SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI (UZAKTAN EĞİTİM), Yüksek Lisans |
2021-2022, HİT KAMPANYA II ( ARAŞTIRMA UYGULAMA PROJESİ), Lisans |
2021-2022, MARKA İLETİŞİMİ VE YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Lisans |
2021-2022, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2021-2022, İŞLETMEYE GİRİŞ, Lisans |
2021-2022, MARKA YÖNETİMİ, Lisans |
2020-2021, SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI (UZAKTAN EĞİTİM), Yüksek Lisans |
2020-2021, MARKA İLETİŞİMİ VE YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2020-2021, MARKA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, MARKA YÖNETİMİ, Lisans |
2020-2021, ELEKTRONİK PAZARLAMA, Lisans |
2020-2021, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2020-2021, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2019-2020, SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI (UZAKTAN EĞİTİM), Yüksek Lisans |
2019-2020, HİT KAMPANYA II ( ARAŞTIRMA UYGULAMA PROJESİ), Lisans |
2019-2020, TEKNOLOJİ VE İNOVASYON YÖNETİMİ, Lisans |
2019-2020, ELEKTRONİK PAZARLAMA, Lisans |
2019-2020, STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, MARKA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, MARKA YÖNETİMİ VE STRATEJİSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, TÜKETİCİ DAVRANIŞI, Lisans |
2019-2020, PAZARLAMA, Lisans |
2019-2020, İŞLETMEYE GİRİŞ, Lisans |
2019-2020, MARKA YÖNETİMİ, Lisans |
2019-2020, GİRİŞİMSEL PAZARLAMA, Lisans |
2019-2020, SEMİNER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2019-2020, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2018-2019, SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI (UZAKTAN EĞİTİM), Yüksek Lisans |
2018-2019, STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, MARKA YÖNETİMİ VE STRATEJİSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Yüksek Lisans |
2018-2019, MARKA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, MARKA YÖNETİMİ, Lisans |
2018-2019, GİRİŞİMSEL PAZARLAMA, Lisans |
2018-2019, PAZARLAMA, Lisans |
2018-2019, İŞLETMEYE GİRİŞ, Lisans |
2018-2019, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2018-2019, ELEKTRONİK PAZARLAMA, Lisans |
2018-2019, TEKNOLOJİ VE İNOVASYON YÖNETİMİ, Lisans |
2018-2019, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2017-2018, SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI (UZAKTAN EĞİTİM), Yüksek Lisans |
2017-2018, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2017-2018, ELEKTRONİK PAZARLAMA, Lisans |
2017-2018, TEKNOLOJİ VE İNOVASYON YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Yüksek Lisans |
2017-2018, STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI, Yüksek Lisans |
2017-2018, MARKA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, PAZARLAMA, Lisans |
2017-2018, MARKA YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, İŞLETMEYE GİRİŞ, Lisans |
2017-2018, GİRİŞİMSEL PAZARLAMA, Lisans |
2017-2018, SEMİNER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2016-2017, SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI (UZAKTAN EĞİTİM), Yüksek Lisans |
2016-2017, PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Lisans |
2016-2017, ELEKTRONİK PAZARLAMA, Lisans |
2016-2017, TEKNOLOJİ VE İNOVASYON YÖNETİMİ, Lisans |
2016-2017, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2016-2017, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Yüksek Lisans |
2016-2017, STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI, Yüksek Lisans |
2016-2017, MARKA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, İŞLETMEYE GİRİŞ, Lisans |
2016-2017, GİRİŞİMSEL PAZARLAMA, Lisans |
2016-2017, ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE BİLİMSEL YAZIM, Lisans |
2016-2017, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2015-2016, SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI (UZAKTAN EĞİTİM), Yüksek Lisans |
2015-2016, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2015-2016, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Lisans |
2015-2016, ULUSLARARASI PAZARLAMA, Yüksek Lisans |
2015-2016, STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI, Yüksek Lisans |
2015-2016, MARKA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, SATIŞ YÖNETİMİ, Lisans |
2015-2016, PAZARLAMA, Lisans |
2015-2016, PAZARLAMA AHLAKI, Lisans |
2015-2016, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2014-2015, MARKA YÖNETİMİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, GİRİŞİMCİLİK, Yüksek Lisans |
2014-2015, ARAŞTIRMA VE SUNUM TEKNİKLERİ, Lisans |
2014-2015, ARAŞTIRMA VE RAPOR YAZMA TEKNİKLERİ, Lisans |
2014-2015, PAZARLAMA YÖNETİMİ, Lisans |
2013-2014, Sosyal Sorumluluk Projesi, Ön Lisans |
2013-2014, İşletme Yönetimi I, Ön Lisans |
2013-2014, Halkla İlişkiler, Ön Lisans |
2013-2014, Pazarlama İlkeleri, Ön Lisans |
2013-2014, Genel İşletme, Ön Lisans |
2013-2014, Önbüroda Oda İşlemleri, Ön Lisans |
2013-2014, Otel İşletmeciliği, Ön Lisans |
2013-2014, Genel İşletme, Ön Lisans |
2013-2014, Pazarlama, Ön Lisans |
2013-2014, Satış Yönetimi, Ön Lisans |
2013-2014, İşletme Yönetimi, Ön Lisans |
2013-2014, Seyahat Acentacılığı, Ön Lisans |
2013-2014, İşletme Yönetimi II, Ön Lisans |
2013-2014, Önbüro Hizmetleri, Ön Lisans |
2012-2013, İşletme Yönetimi I, Ön Lisans |
2012-2013, Halkla İlişkiler, Ön Lisans |
2012-2013, Yerel Yönetimlerde Halkla İlişkiler, Ön Lisans |
2012-2013, Genel İşletme, Ön Lisans |
2012-2013, Önbüroda Oda İşlemleri, Ön Lisans |
2012-2013, İnsan Kaynakları Yönetimi, Ön Lisans |
2012-2013, Otel İşletmeciliği, Ön Lisans |
2012-2013, Genel İşletme, Ön Lisans |
2012-2013, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans |
2012-2013, Seyahat Acentacılığı, Ön Lisans |
2012-2013, İşletme Yönetimi I, Ön Lisans |
2012-2013, Önbüro Hizmetleri, Ön Lisans |
2012-2013, Pazarlama, Ön Lisans |
2012-2013, Satış Yönetimi, Ön Lisans |
2011-2012, Büro Yönetimi, Ön Lisans |
2011-2012, Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans |
2011-2012, Pazarlama İlkeleri, Ön Lisans |
2011-2012, Özel İlgi Turizmi, Ön Lisans |
2011-2012, Önbüro Yönetimi, Ön Lisans |
2011-2012, Seyahat Acentacılığı, Ön Lisans |
2011-2012, Otel İşletmeciliği, Ön Lisans |
2011-2012, İletişim, Ön Lisans |
2011-2012, İnsan Kaynakları Yönetimi, Ön Lisans |
2011-2012, İnsan Kaynakları Yönetimi, Ön Lisans |
2011-2012, Halkla İlişkiler, Ön Lisans |
2011-2012, Odalar Bölümü Yönetimi, Ön Lisans |
2011-2012, Önbüro Hizmetleri, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
YEŞİL PAZARLAMA VE İŞLETMELERİN YEŞİL PAZARLAMA FAALİYETLERİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2018 |
GREEN MARKETING AND RESEARCH ON GREEN MARKETING ACTIVITIES OF ENTERPRISES Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2018 |
Social Marketing and Social Marketing Campaigns in Turkey: A Research on Oral and Dental Health Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Kayıt Yok |
UYGURTÜRK, H., Kara, C. (2023) "Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Unsurların Demografik Faktörler Açısından Değerlendirilmesi", İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10 (2) pp. 629-648 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Candan, S.S., UYGURTÜRK, H. (2023) "Planlı Davranış Teorisi Kapsamında Tüketicilerin Besin Destek Ürünlerini Satın Alma Eğilimlerinin İncelenmesi", Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 58 (1) pp. 72-96 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
UYGURTÜRK, H., TOPCUOĞLU, Ü. (2022) "Marka Sadakatinin Satın Alma Niyetine Etkisi: İçme Suyu Markalarına Yönelik Bir Araştırma", Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 19 (1) pp. 25-35 Link ![]() |
UYGURTÜRK, H., Güner, Ş.N. (2021) "Coğrafi İşaretli Ürünlerin Markalaşma Algısı Üzerine Bir Araştırma", İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (40) pp. 377-394 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
UYGURTÜRK, H., Şenoğlu, P. (2021) "Karabük Üniversitesi Öğrencilerinin “Yeşil Pazarlama” Farkındalık Düzeyinin Tespit Edilmesi Üzerine Bir Araştırma", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 24 (1) pp. 71-82 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
UYGURTÜRK, H. (2020) "Marketing Problems of Accommodation Establishments: A Research in The District of Safranbolu", Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 13 (26) pp. 167-180 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
UYGURTÜRK, H., Aksoy, R. (2019) "Marka Değerini Oluşturan Faktörlerin Analizi: A Grubu SeyahatAcentaları Müşterileri Üzerine Bir Araştırma", Tüketici ve TüketimAraştırmaları Dergisi, 11 (2) pp. 379-406 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
UYGURTÜRK, H., Yılmaz, A. (2019) "Şehir Pazarlamasında Marka Değeri Algısının Önemi: Sivas İli Örneği", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 20 (1) pp. 394-409 [TR Dizin] ![]() ![]() |
İnce, M., UYGURTÜRK, H. (2019) "Marka Kimliği, Marka Kişiliği, Marka İmajı ve Marka Konumlandırma Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlere Yönelik Bir İnceleme", Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (1) pp. 224-240 Link DOI ![]() |
UYGURTÜRK, H., Candan, S.S. (2018) "İçsel Markalaşma Faaliyetleri İle İç Müşterinin Markayı Benimsemesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7 (4) pp. 3168-3183 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
UYGURTÜRK, H., UYGURTÜRK, H. (2018) "Turizm İşletmelerinin Etkinliklerinde Pazarlama Giderlerinin Rolü", Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (3) pp. 261-270 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
UYGURTÜRK, H., UYGURTÜRK, H., Korkmaz, T. (2017) "Marka Değerinin HIROSE Yöntemi İle Belirlenmesi: BİST’de İşlem Gören Seramik Sektörü Firmaları Üzerine Bir Araştırma", Namık Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Metinleri, (2) pp. 10-21 Link ![]() |
UYGURTÜRK, H., UYGURTÜRK, H. (2014) "Bütünleşik AHS VIKOR Yöntemi ile Otel Seçimi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 10 (2) pp. 103-117 Link ![]() ![]() |
Uygurtürk, H., Korkmaz, T., Uygurtürk, H. (2013) "Determination of Financial Performances of Tourism Companies Traded at Istanbul Stock Exchange", Actual Problems of Economics, 9 (147) pp. 519-533 ![]() |
Korkmaz, T., Uygurtürk, H., Darıcı, H.K. (2009) "Küresel Ekonomik Krizin Turizm Sektörüne Etkisi Panel Veri Analizi", Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (2) pp. 227-246 ![]() |
UYGURTÜRK, H., İnce, B. (2022) "Ekonomik Kriz Algısı Kapsamında Marka Algısı, Fiyat Bilinci ve Satın Alma Davranışı İlişkisi", International Ege Congress on Social Sciences & Humanities , (pp. 98-108), İzmir, Türkiye, (Ekim 2022) ![]() |
Candan, S.S., UYGURTÜRK, H. (2022) "Genişletilmiş Planlı Davranış Teorisi Kapsamında Öz Kimlik Boyutunun Tüketici Davranışını Öngörmedeki Etkisi: Bir Literatür Taraması", International Gobeklitepe Social and Human Sciences Congress-IV , (pp. 105-106), Şanlıurfa, Türkiye, (Ekim 2022) ![]() |
UYGURTÜRK, H. (2017) "Green Marketing and Research on Green Marketing Activities of Enterprises", 3rd International Conference on The Changing World and Social Research (ICWSR 2017) , Roma, İtalya, (Aralık 2017) ![]() |
UYGURTÜRK, H. (2017) "Marketing Problems of Accommodation Enterprises: A Research in Safranbolu", 3rd International Congress on Political, Economic and Management Sciences (ICPEMS 2017) , Belgrad, Sırbistan, (Kasım 2017) ![]() |
UYGURTÜRK, H., UYGURTÜRK, H. (2017) "The Role of Marketing Expenses in The Effectiveness of Tourism Enterprises", 3rd International Congress on Political, Economic and Management Sciences (ICPEMS 2017) , Belgrad, Sırbistan, (Kasım 2017) ![]() |
UYGURTÜRK, H., UYGURTÜRK, H., Korkmaz, T. (2017) "Marka Değerinin Hirose Yöntemi ile Belirlenmesi: BİST’de İşlem Gören Seramik Sektörü Firmaları Üzerine Bir Araştırma", International Congress of Management, Economy and Policy (ICOMEP 2017) , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2017) ![]() |
UYGURTÜRK, H. (2016) "Sosyal Pazarlama Ve Türkiye deki Sosyal Pazarlama Uygulamaları Ağız Diş Sağlığı Üzerine Bir Araştırma", 2nd International Conference on The Changing World and Social Research (ICWSR 2016) , (pp. 519-528), Barselona, İspanya, (Aralık 2016) ![]() |
Kayıt Yok |
Karaca, B.Z., UYGURTÜRK, H. (2024) "Hayvanlar Üzerinde Deney Yapmayan "Cruelty Free" Markalara Yönelik Nitel Bir Çalışma", Kitap: İşletme Alanında Güncel Yaklaşım ve Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 1 / 17, ISBN: 978-625-6172-77-7 ![]() |
Yusifov, S., UYGURTÜRK, H. (2024) "Türkiye ve Azerbaycan’da Milli Markalaşma ve Destek Programları", Kitap: İşletme Bilimi Üzerine Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 47 / 65, ISBN: 978-625-5552-17-4 ![]() |
UYGURTÜRK, H., Mağden, E. (2023) "Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Marka Bilinirliği İlişkisi Üzerine Bir Araştırma", Kitap: Güncel Gelişmelerle Pazarlama Konular ve Araştırmalar-I, Gaziantep/Türkiye : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 117 / 141, ISBN: 978-975-447-599-9 ![]() |
UYGURTÜRK, H. (2023) "Girişimsel Pazarlama Boyutlarının Önem Derecesinin Analitik Hiyerarşi Süreci (AHS) ile Belirlenmesi", Kitap: Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 75 / 92, ISBN: 978-625-6408-30-2 ![]() |
UYGURTÜRK, H. (2023) "Rekabet Avantajı Sağlamanın Gizli İtici Gücü: Çevik Pazarlama", Kitap: Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler - CİLT - 2, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 93 / 121, ISBN: 978-625-6399-86-0 ![]() |
UYGURTÜRK, H. (2022) "Sürdürülebilirlik Perspektifinde Markaların Sürdürülebilirlik Uygulamalarına İlişkin Bir Değerlendirme", Kitap: Bilimsel Gelişmeler Işığında Yönetim ve Strateji Araştırmaları, Bursa/Türkiye : Ekin Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 249 / 262, ISBN: 978-625-8117-37-0 ![]() |
UYGURTÜRK, H. (2022) "Pazarlama 5.0 ve Kestirimci Pazarlama Yaklaşımı", Kitap: İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları, Bursa/Türkiye : Ekin Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 267 / 278, ISBN: 978-625-8117-41-7 ![]() |
UYGURTÜRK, H., Başaran, E.E. (2022) "Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Bağlılığına Etkisinde Marka Farkındalığının Aracılık Rolü", Kitap: Muhasebe – Pazarlama - Organizasyon: Teori ve Uygulama, Bursa/Türkiye : Ekin Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 123 / 141, ISBN: 978-625-8235-27-2 ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) İşletme Alanında Güncel Yaklaşım ve Araştırmalar, 2024, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2017 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2014 - 2018 | 5 |
![]()
Selva Seza Candan
-
|
2018 - 2023 | 3 |
![]()
Turhan Korkmaz
Mersin Üniversitesi
|
2017 | 2 |
![]()
Hilal Uygurtürk
-
|
2009 - 2013 | 2 |
![]()
Turhan Korkmaz
-
|
2009 - 2013 | 2 |
![]()
-
|
2022 | 1 |
![]()
Ramazan Aksoy
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2019 | 1 |
![]()
Abdullah Yılmaz
-
|
2019 | 1 |
![]()
Berika Zülal Karaca
-
|
2024 | 1 |
![]()
Bilal İnce
-
|
2022 | 1 |
![]()
Cihan Kara
-
|
2023 | 1 |
![]()
Elif Ezgi Başaran
-
|
2022 | 1 |
![]()
Elif Mağden
-
|
2023 | 1 |
![]()
Hasan Uygurtürk
-
|
2013 | 1 |
![]()
Havva Kılıç Darıcı
-
|
2009 | 1 |
![]()
Metin İnce
-
|
2019 | 1 |
![]()
Pınar Şenoğlu
-
|
2021 | 1 |
![]()
Shovkat Yusifov
-
|
2024 | 1 |
![]()
Şeyma Nur Güner
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33312 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1425 |
Anahtar Kelimeler | Ürün ve Marka Yönetimi, Tüketici Davranışları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 10 | 45 | 30 | 45 | 15 | 30 | 150 | 150 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 497 . | 502 . | 514 . | 498 . | 516 . | 603 . | 483 . | 456 . | 452 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 405 . | 406 . | 446 . | 434 . | 435 . | 509 . | 402 . | 371 . | 378 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 134 . | 126 . | 134 . | 117 . | 116 . | 147 . | 81 . | 72 . | 97 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 71 . | 58 . | 70 . | 54 . | 66 . | 70 . | 28 . | 28 . | 36 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 115 . | 107 . | 111 . | 93 . | 93 . | 124 . | 67 . | 60 . | 85 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 6 | 5 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |