Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), 2020, 2023 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2005, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), 2020, 2023 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2005, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2023 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 98, 2022/1 Yük, 2022 |
İngilizce, YDS, 96, 2021 Yaban, 2021 |
İngilizce, YDS, 96.25, Güz, 2021 |
İngilizce, YÖKDİL, 97, Güz, 2019 |
İngilizce, YDS, 97, Bahar, 2017 |
İngilizce, ÜDS, 95, Bahar, 2012 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
2012-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye |
2023-, Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
Kayıt Yok |
2019-2020, Integrated Skills, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Taşdemir, F., Bökeoğlu, Ö.Ç., Ataseven, H. (2025) "2014-2024 YILLARI ARASINDA ROC ANALİZİ KULLANILAN YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN İNCELEMESİ", AICHSS 5 TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES , (pp. 74-83), Muş, Türkiye, (Nisan 2025) ![]() |
Ataseven, H., Bökeoğlu, Ö.Ç., Taşdemir, F. (2025) "CONFIGURAL FREQUENCY ANALYSIS IN PRACTICE: A SIMULATED CASE STUDY ON STUDENTS’ ASSIGNMENT COMPLETION PATTERNS", AICHSS 5 TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES , (pp. 63-73), Muş, Türkiye, (Nisan 2025) ![]() |
Taşdemir, F., Bökeoğlu, Ö.Ç., Ataseven, H. (2025) "AN ANALYSIS OF THE NATIONAL ANTHEMS OF THE OLDEST AND NEWEST MEMBER STATES OF THE EUROPEAN UNION IN TERMS OF CONTENT", ASES VIII. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONGRESS , (pp. 158-165), Antalya, Türkiye, (Mart 2025) ![]() |
Bökeoğlu, Ö.Ç., Taşdemir, F., Ataseven, H. (2025) "AN EXAMINATION OF THE MISSION, VISION AND CORE VALUES OF RESEARCH UNIVERSITIES IN TURKEY:THE CASE OF 2025", 8. INTERNATIONAL DİCLE SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (pp. 302-317), Diyarbakır, Türkiye, (Mart 2025) ![]() |
Taşdemir, F., Bökeoğlu, Ö.Ç., Ataseven, H. (2025) "ANALYSIS OF THE SLOGANS OF THE WORLD'S TOP 100 UNIVERSITIES", ASES VIII. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONGRESS , (pp. 166-176), Antalya, Türkiye, (Mart 2025) ![]() |
Bökeoğlu, Ö.Ç., Taşdemir, F., Ataseven, H. (2025) "BEING A TEACHER IN TURKEY", 8. INTERNATIONAL DİCLE SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , Diyarbakır, Türkiye, (Mart 2025) ![]() |
Ataseven, H., Polat, M. (2024) "YABANCI DİL EĞİTİMİNDE DEVAMSIZLIK VE AKADEMİK BAŞARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", ANADOLU 16. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Van, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
Ataseven, H. (2021) "SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı", Türkiye : VİZETEK, ISBN: 978-605-752-356-3 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Fazilet Taşdemir
![]() |
2025 | 6 |
![]()
Ömay Çokluk Bökeoğlu
![]() |
2025 | 6 |
![]() ![]() |
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79052 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10820 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | 151 |
Anahtar Kelimeler | İngilizce |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 40 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 547 . | 248 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 347 . | 124 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 56 . | 11 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |