Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi (Dr), 2017, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi (Yl) (Tezli), 2012, 2016 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi (Dr), 2017, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi (Yl) (Tezli), 2012, 2016 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 87, 2022/1 Yük, 2022 |
İngilizce, KPDS, 93, Güz, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Spor Bilimleri Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Beden Eğitimi ve Spor Pedagojisi |
[UAK] Spor Bilimleri Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Uyarlanmış Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Hasan Doğan Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, Türkiye |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor, Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı, Türkiye |
2011-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye |
2024-2027, Dekan Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Erasmus Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2022-2022, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
Tuğçe Coşar, Yüksek Lisans, Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Gelecek Kaygıları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Lisans |
2023-2024, Eğitimde Ahlak ve Etik, Lisans |
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans |
2023-2024, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2023-2024, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2023-2024, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2023-2024, Sporda Etik Değerler, Yüksek Lisans |
2022-2023, Araştırma Projesi I, Lisans |
2022-2023, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2022-2023, Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Lisans |
2022-2023, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Ahlak ve Etik, Lisans |
2022-2023, Eğitime Giriş, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2022-2023, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Olimpizm ve Olimpik Hareket, Lisans |
2022-2023, Uyarlanmış Beden Eğitimi ve Spor, Lisans |
2022-2023, Beden Eğitimi ve Sporda Organizasyon ve Yönetim, Lisans |
2022-2023, Sınıfiçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, Lisans |
2022-2023, Dağcılık ve Kamp, Lisans |
2022-2023, Sporda Etik Değerler, Yüksek Lisans |
2021-2022, Genel İngilizce, Lisans |
2021-2022, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2021-2022, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Uyarlanmış Beden Eğitimi ve Spor, Lisans |
2021-2022, Beden Eğitimi ve Sporda Organizasyon ve Yönetim, Lisans |
2021-2022, Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, Lisans |
2021-2022, Dağcılık ve Kamp, Lisans |
2021-2022, Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Lisans |
2021-2022, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2021-2022, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2020-2021, Genel İngilizce, Lisans |
2019-2020, Genel İngilizce, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Genel İngilizce, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Genel İngilizce, Lisans |
Kayıt Yok |
İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE EN İYİ UYGULAMALARIN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ(COMPARATIVE ANALYSIS OF BEST PRACTICES IN TEACHING ENGLISH) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2013-2013 ![]() |
Kayıt Yok |
ERGÜN, Z., GÜLÜNAY, Y.İ. (2024) "Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni Adaylarının Mesleğe Yönelik Hazırbulunuşluklarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", 22. uluslararası spor bilimleri kongresi , (pp. 559), Ankara, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
Kaya, D.G., Kahya, İ., GÜLÜNAY, Y.İ. (2023) "ÇOKLU ZEKÂ ALANLARI İLE İMGELEME BECERİLERİ: GELENEKSEL OKÇULUK SPORCULARI ÜZERİNE İNCELEME", 9th International Conference on Science Culture and Sport , (pp. 112), Prag, Çek Cumhuriyeti, (Eylül 2023) ![]() |
Coşar, T., GÜLÜNAY, Y.İ. (2023) "BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GELECEK KAYGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: KARABÜK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", 15. Ulusal Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Haziran 2023) ![]() |
GÜLÜNAY, Y.İ. (2022) "FOOTBALL FANATICISM IN THE CONTEXT OF VIOLENCE IN SPORT", 5. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Aralık 2022) ![]() |
Çavdar, E., Pulur, A., Kemeç, D.G., GÜLÜNAY, Y.İ. (2018) "TÜRKİYE VE FRANSA EĞİTİM SİSTEMİNDE BEDEN EĞİTİMİ VE SPORUN KARŞILAŞTIRILMASI", 16. uluslararası spor bilimleri kongresi , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) ![]() |
GÜLÜNAY, Y.İ., Pulur, A., Çavdar, E., Kemeç, D.G. (2018) "TÜRKİYE VE İNGİLTERE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI", 16. uluslararası spor bilimleri kongresi , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) ![]() |
Kemeç, D.G., Pulur, A., GÜLÜNAY, Y.İ., Çavdar, E. (2018) "TÜRKİYE VE JAPONYA BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI", 16. uluslararsı spor bilimleri kongresi , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) ![]() |
GÜLÜNAY, Y.İ., Savaş, S. (2018) "Üniversite Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Zeka Türleri Ve Yabancı Dil Öğrenme Başarıları Arasındaki ilişkinin incelenmesi", 16 ıncı Spor Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Kasım 2018) ![]() |
GÜLÜNAY, Y.İ., KAYIŞOĞLU, N.B., İlhan, E.L. (2017) "Beden Eğitimi Öğretmeni Adaylarının Zihinsel Engelli Çocuklara Yönelik Tutumlarının ÇeşitliDeğişkenlere Göre İncelenmesi", 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) ![]() |
Kayıt Yok |
GÜLÜNAY, Y.İ., Demir, A.H. (2024) "THE COERCIVE EFFECT OF COMPETITION IN FOOTBALL: A REVIEW ON PRESSURE TO WIN AND DOPING", Kitap: CURRENT RESEARCH AND COMPILATIONS IN SPORTS SCIENCES, : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 93 / 111, ISBN: 978-625-6658-23-3 ![]() |
Kaya, D.G., GÜLÜNAY, Y.İ., Ön, B.O. (2023) "TOPLUMSAL CİNSİYET” ROLLERİ İLE ALGISI: BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME", Kitap: Beden Eğitimi ve Spor Araştırmaları 2023-II, İstanbul/Türkiye : EFE AKADEMİ YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 245 / 261, ISBN: 978-625-6600-10-2 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, Spor Bilimleri Derneği, 2024- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Didem Gülçin Kaya
![]() |
2018 - 2023 | 7 |
![]()
Seyfi Savaş
![]() |
2018 - 2022 | 4 |
![]()
Emre Çavdar
-
|
2018 - 2023 | 4 |
![]() ![]() |
2017 - 2024 | 3 |
![]()
Atilla Pulur
![]() |
2018 | 3 |
![]()
Ekrem Levent İlhan
![]() |
2017 - 2019 | 2 |
![]()
-
|
2024 | 1 |
![]()
Cenk Temel
![]() |
2024 | 1 |
![]()
Burtay Orkun Ön
-
|
2023 | 1 |
![]()
Aleyna Habibe Demir
-
|
2024 | 1 |
![]()
Emre Seymen
-
|
2023 | 1 |
![]()
Hasan Onur Kocaer
-
|
2022 | 1 |
![]()
İrem Kahya
-
|
2023 | 1 |
![]()
Tuğçe Coşar
-
|
2023 | 1 |
![]()
Yeliz Ay Yıldız
-
|
2020 | 1 |
![]()
ZEHRA ERGÜN
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Spor Bilimleri Temel Alanı | 2686 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi | 360 |
Anahtar Kelimeler | Beden Eğitimi ve Spor Pedagojisi, Uyarlanmış Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 5 | 40 | 35 | 15 | 0 | 45 | 62 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 542 . | 504 . | 508 . | 516 . | - | 588 . | 544 . | 452 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 213 . | 169 . | 185 . | 171 . | - | 203 . | 217 . | 184 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 79 . | 64 . | 61 . | 73 . | - | 83 . | 79 . | 73 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 62 . | 48 . | 43 . | 59 . | - | 58 . | 55 . | 55 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | 36 . | 37 . | 32 . | 40 . | - | 42 . | 39 . | 38 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 1 | 4 | 2 | 1 | 0 | 3 | 4 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |