Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Japonya, Tohoku University, , 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Japonya, Tohoku University, , 2010, 2012 |
Yüksek Lisans, Japonya, Tohoku University, , 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 2004, 2009 |
İngilizce, YDS, 85, 2018 Elekt, 2018 |
İngilizce, YDS, 85, 2018 |
İngilizce, ÜDS, 66, 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Mühendislik Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği İnsan-Bilgisayar Etkileşimi |
[UAK] Mühendislik Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği Sanal Gerçeklik |
[UAK] Mühendislik Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği Bilgisayar Yazılımı |
[UAK] Mühendislik Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği Yapay Zeka |
2018-2022, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Türkiye |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği, Bilgisayar Yazılımı Anabilim Dalı, Türkiye |
2017-2018, Doktor Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Eskipazar Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2016-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Tohoku University, System Information Science |
2019-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği, Türkiye |
Munya Alkhalıfa, Yüksek Lisans, An embodied conversational agent with facial expressions, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar Mühendisliği Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Muhammed Fatih Şentürk, Yüksek Lisans, Artırılmış gerçeklik kullanarak uzak rehberlik yardımı uygulaması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar Mühendisliği Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Sanal Gerçeklik, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Object Oriented Programming, Lisans |
2021-2022, Oyun Programlama, Lisans |
2021-2022, Game Programming, Lisans |
2021-2022, Bitirme Projeleri, Lisans |
2021-2022, Senior Projects, Lisans |
2021-2022, 3B Modelleme ve Animasyon, Yüksek Lisans |
2019-2020, Differential Equation, Lisans |
2019-2020, Bitirme Projeleri, Lisans |
2019-2020, Senior Projects, Lisans |
2019-2020, OBJECT ORİENTED PROGRAMMİNG, Lisans |
2019-2020, OBJECT ORİENTED PROGRAMMİNG, Lisans |
2018-2019, 3D MODELLEME VE ANIMASYON, Yüksek Lisans |
2018-2019, GAME PROGRAMMING, Lisans |
2018-2019, OYUN PROGRAMLAMA, Lisans |
2018-2019, Bilimsel araştırma teknikleri ve yayın etiği, Yüksek Lisans |
2017-2018, Mobil Programlama, Ön Lisans |
2017-2018, Discrete Mathematics, Lisans |
2017-2018, Açık kaynak kodlu İşletim Sistemleri, Ön Lisans |
2017-2018, İşletim Sistemleri, Ön Lisans |
2017-2018, Object Oriented Programming, Lisans |
2017-2018, Veritabanı temelleri, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Digital Preschools (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2022 |
The Virtual Reality Training in the First Aid of the Geriatric Individuals (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2022 |
Redesigning Introductory ComputerProgramming Using Innovative Online Modules (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2021 |
Digitizing Architectural Restoration Educationthrough Virtual Reality (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2021 |
Kayıt Yok |
Atila, Ü., Ortakcı, Y., Özacar, K., Demiral, E., Karaş, İ.R. (2018) "SmartEscape: A Mobile Smart Individual Fire Evacuation System Based on 3D Spatial Model", ISPRS International Journal of Geo-Information, 7 (6) pp. 223-241 [SCI Expanded] Link DOI ![]() ![]() |
Özacar, K., Hincapié-Ramos, J.D., Takashima, K., Kitamura, Y. (2017) "3D Selection Techniques for Mobile Augmented Reality Head-Mounted Displays", Interacting with Computers, 29 (0) pp. 579-591 [SCI] Link DOI ![]() ![]() |
Hincapié-Ramos, J.D., Özacar, K., Irani, P.P., Kitamura, Y. (2016) "GyroWand: An Approach to IMU-Based Raycasting for Augmented Reality", IEEE Computer Graphics and Applications, 36 (2) pp. 90-96 [SCI] Link DOI ![]() ![]() |
Küçükkara, M.Y., Özacar, K., Ortakcı, Y. (2022) "Mimarlık Eğitiminde Sanal Gerçekliğin Kullanımı Üzerine Örnek Bir Çalışma", 2nd International Conference on Applied Engineering and Natural Sciences ICAENS 2022 , Konya, Türkiye, (Mart 2022) |
ÖZACAR, K. (2021) "GyroWand: IMU-based raycasting for augmented reality head-mounted displays", Proceedings of the 3rd ACM Symposium on Spatial User Interaction , (pp. 89-98), Los Angeles, Amerika, (Ağustos 2021) ![]() ![]() |
ÖZACAR, K. (2021) "Coupled-clay: Physical-virtual 3D collaborative interaction environment", 2015 IEEE Virtual Reality (VR) , Arles, France, Fransa, (Ağustos 2021) ![]() |
Şentürk, M.F., Özacar, K. (2021) "RemotehelpAR: A Low-cost Mobile Remote Guiding Assistance using Augmented Reality", 1st Intl. Workshop On Spatial-HCI And Geographic-Aware Technologies , Viana, Avusturya, (Haziran 2021) |
Ortakcı, Y., Atila, Ü., Demiral, E., Özacar, K., Karaş, İ.R. (2017) "Comparison of a Smart Mobile Application-Supported Evacuation System and Traditional Evacuation Systems", 12th 3D GeoInfo Conference 2017, 26-27 Oct. 2017 , Melbourne, Avustralya, (Ekim 2017) ![]() |
Özacar, K., Ortakcı, Y., Kahraman, İ., Durgut, R., Karaş, İ.R. (2017) "A Low-Cost and Lightweight 3D Interactive Real Estate-Purposed Indoor Virtual Reality Application", 4th International GeoAdvances Workshop, GeoAdvances 2017: ISPRS Workshop on Multi-dimensional Multi-scale Spatial Data Modeling , (pp. 307-310), Safranbolu, Türkiye, (Kasım 2017) ![]() ![]() |
Oka, K., Lu, W., Özacar, K., Takashima, K., Kitamura, Y. (2017) "Exploring in-the-Wild Game-Based Gesture Data Collection", Human-Computer Interaction - INTERACT 2017 , (pp. 97-106), (Eylül 2017) ![]() ![]() |
ÖZACAR, K. (2014) "Design of an Interactive Multi-user Stereoscopic Display using a 3D TV", APCHI 2014: Asia Pacific Conference on Computer Human Interaction , Bali, Denpasar, Endonezya, (Ekim 2014) |
ÖZACAR, K. (2013) "An IllusionHole with 3DTV for Seated Multiple Users", Proceedings of the 75th National Convention , (pp. 13-14), Sendai, Miyagi, Japonya, (Mart 2013) |
Özacar, K., Takashima, K., Kitamura, Y. (2012) "Direct 3D object manipulation on a collaborative stereoscopic display", Proceedings of the 1st symposium on Spatial user interaction - SUI ’xx13 , (pp. 69-72), Los Angeles, California, Usa, (Temmuz 2012) ![]() ![]() |
ÖZACAR, K. () "An AI-based Embodied Digital Human Assistant for Information in University", ICAETA -2021 , (pp. 137-142), Türkiye, (Temmuz 2021) |
ÖZACAR, K. () "RemotehelpAR: A Low-cost Mobile Remote Guiding Assistance using Augmented Reality", 1st Intl. Workshop On Spatial-HCI And Geographic-Aware Technologies , Viana, Avusturya, (Haziran 2021) |
Kayıt Yok |
ÖZACAR, K. (2021) "Exploring in-the-Wild Game-Based Gesture Data Collection", Kitap: Lecture Notes in Computer Science, Mumbai/Hindistan : Springer, Cham |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Computer Animation and Virtual Worlds, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Computer Standards Interfaces, 2017 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | Makale (WoS) |
Makale (ESCI) |
Makale (Scopus) |
Makale (TR Dizin) |
Kitap (Uluslararası) |
Kitap (Ulusal) |
Makale (Diğer) |
Toplam Atıf |
1 |
SmartEscape: A Mobile Smart Individual Fire Evacuation System Based on 3D Spatial Model
ISPRS International Journal of Geo-Information
|
7 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 11 | |
2 |
A Low-Cost and Lightweight 3D Interactive Real Estate-Purposed Indoor Virtual Reality Application
|
2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 6 | |
3 |
GyroWand: An Approach to IMU-Based Raycasting for Augmented Reality
IEEE Computer Graphics and Applications
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | |
4 |
Direct 3D object manipulation on a collaborative stereoscopic display
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2017 - 2018 | 2 |
![]() ![]() |
2017 | 1 |
![]() ![]() |
2017 - 2018 | 3 |
![]() ![]() |
2017 - 2022 | 4 |
![]()
Yoshifumi Kitamura
-
|
2012 - 2017 | 4 |
![]()
Kazuki Takashima
-
|
2012 - 2017 | 3 |
![]()
Ümit Atila
![]() |
2017 - 2018 | 2 |
![]()
Juan David Hincapié-Ramos
-
|
2016 - 2017 | 2 |
![]()
Rafet Durgut
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Kyoshi Oka
-
|
2017 | 1 |
![]()
Muhammet Fatih Şentürk
-
|
2021 | 1 |
![]()
Pourang P Irani
-
|
2016 | 1 |
![]()
Weiquan Lu
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Fen ve Mühendislik | 49495 |
YÖKSİS Temel Alan | Mühendislik Temel Alanı | 22755 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği | 2887 |
Anahtar Kelimeler | İnsan-Bilgisayar Etkileşimi, Sanal Gerçeklik, Yapay Zeka |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 |
Ağırlıklı Puan | 2 | 50 | 80 | 50 | 0 | 0 | 20 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 616 . | 564 . | 631 . | 589 . | - | - | 599 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 455 . | 402 . | 452 . | 436 . | - | - | 467 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 184 . | 144 . | 131 . | 155 . | - | - | 186 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 34 . | 24 . | 22 . | 28 . | - | - | 36 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 21 . | 15 . | 11 . | 16 . | - | - | 19 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 124 . | 95 . | 83 . | 90 . | - | - | 138 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 1 | 4 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |