Lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği, Yüksek lisans eğitimini Karabük Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Yönetimi alanında tamamlayan Kürşat ARSLAN, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi alanında doktora derecesi almıştır. Eğitim yönetimi, eğitim liderliği, okul gelişimi, yükseköğretimde uluslararasılaşma ve uluslararası öğrenciler gibi uzmanlık alanlarında uluslararası makaleleri, kitap bölümleri ve bildirileri bulunan Dr. ARSLAN, Karabük Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu'nda görev yapmaktadır.
Kürşat ARSLAN graduated with a bachelor's degree in the ELT department at Istanbul University, followed by a master's degree in educational administration from Karabük University. He earned his PhD in educational administration at Gazi University. Dr. ARSLAN's areas of expertise include educational administration, educational leadership, school improvement, internationalization in higher education, and international students. He has published articles, book chapters, and papers in distinguished international journals. He is currently a faculty member at the Karabük University School of Foreign Languages.
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi (Dr), 2020, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Bilim Dalı (Yl) (Tezli), 2018, 2019 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi (Dr), 2020, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Bilim Dalı (Yl) (Tezli), 2018, 2019 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Doktora, EĞİTİM DİPLOMASİSİ VE YÜKSEKÖĞRETİM POLİTİKASI BAĞLAMINDA YUMUŞAK GÜÇ UNSURU OLARAK ULUSLARARASI ÖĞR, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yöentimi, 2024 |
Kürşat ARSLAN, Yüksek Lisans, Göçe zorlanmış akademisyenlerin Türk yükseköğretimine bakışı: fenomenolojik bir çözümleme, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020 |
İngilizce, YDS, 92, 2022/2 Yab, 2022 |
İngilizce, YÖKDİL, 96, 2018 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
2013-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye |
2023-2026, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümü, Türkiye |
2016-2017, Yabancı Diller Birim Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, EYD707 Örgütsel Davranış, Yüksek Lisans |
2024-2025, FRM400 Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2024-2025, EYD 707 Örgütsel Davranış, Yüksek Lisans |
2024-2025, MBZ101 Eğitime Giriş, Lisans |
2024-2025, EYD728 Eğitim Yönetiminde Güncel Okumalar, Yüksek Lisans |
2024-2025, Yabancı Dil 1 (YDL183), Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil 2 (YDL184), Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil 1 (YDL183), Lisans |
2023-2024, FRM400 Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2021-2022, ÜSD340-Contemporary Higher Education, Lisans |
2021-2022, ÜSD339- Multicultural and Comparative Education, Lisans |
2021-2022, ÜSD338-Çokkültürlü ve Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2021-2022, English for General Purposes, Lisans |
2020-2021, English for General Purposes, Lisans |
2019-2020, English for General Purposes, Lisans |
2018-2019, English for General Purposes, Lisans |
2017-2018, English for General Purposes, Lisans |
2016-2017, English for General Purposes, Lisans |
2015-2016, English for General Purposes, Lisans |
2014-2015, English for General Purposes, Lisans |
2013-2014, English for General Purposes, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
KILINÇ, A.Ç., Erdoğan, O., Savaş, G., Dolapcı, E., ARSLAN, K. (2025) "Leading teacher innovative practices in a centralized education system: the role of transformational leadership, teacher growth mindset and long-term orientation", Journal of Educational Administration, (0) pp. 1-16 [SSCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
KILINÇ, A.Ç., Savaş, G., ARSLAN, K., Sezgin, F., Özdemir, S. (2025) "Navigating Classroom Observation Tensions: Principals Leadership Strategies in a Centralised Education System", European Journal of Education, 60 (0) pp. 1-13 [SSCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
Savaş, G., ARSLAN, K., KILINÇ, A.Ç. (2025) "When teacher leadership backfires: Exploring the unintended consequences of teacher leadership", Educational Management Administration & Leadership, 0 (0) pp. 1-22 [SSCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
Çilek, A., KILINÇ, A.Ç., Erdoğan, O., ARSLAN, K., Sezgin, F. (2025) "Linking principal support and teacher resilience to teacher leadership in Türkiye: The mediating role of teacher work engagement", Educational Management Administration & Leadership, 0 (0) p. 23 [SSCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
ARSLAN, K., SEZGİN, F. (2023) "A Novel Measure for Soft Power: Perceived Soft Power Scale for International Students", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 43 (2) pp. 961-997 Link ![]() ![]() ![]() ![]() |
ARSLAN, K., POLAT, M. (2023) "How Well Do International Students Adapt to The Turkish Higher Education System?", Kastamonu Egitim Dergisi, 31 (3) pp. 513-528 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., ARSLAN, K. (2022) "General Adaptation Scale for International Students: Development and Validation", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (2) pp. 121-146 DOI ![]() ![]() |
ARSLAN, K., KILINÇ, A.Ç. (2022) "The marginalised few: reflections from the lived experiences of forced displaced academics in Turkish academia", OXFORD REVIEW OF EDUCATION, 48 (3) pp. 380-399 [SSCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kilinc, A.C., ARSLAN, K., POLAT, M. (2020) "Phenomenological Study of Lived Experiences of International Students in Turkey", Journal of International Students, 10 (4) pp. 853-871 [ESCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aka, G., ARSLAN, K. (2025) "Okul Yöneticilerinin Dijital Okuryazarlık Becerilerinin Okul Yönetimi Süreçlerindeki Rolüne İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi/Exploring School Administrators' Views on the Role of Digital Literacy Skills in School Administration Processes", 15TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD , (pp. 891-900), Ankara, Türkiye, (Şubat 2025) ![]() |
ARSLAN, K., POLAT, M. (2024) "A BIBLIOMETRIC REVIEW OF INTERNATIONAL STUDENT ADAPTATION LITERATURE [ULUSLARARASI ÖĞRENCİ ADAPTASYONU LİTERATÜRÜNE YÖNELİK BİBLİYOMETRİK BİR İNCELEME]", 14TH INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES , (pp. 606-626), Ankara, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
KILINÇ, A.Ç., Savaş, G., ARSLAN, K., Sezgin, F., Özdemir, S., Özdemir, S. (2024) "Sınıf Denetiminde Yaşanan Gerilimler ve Bu Gerilimlerin Azaltılmasında Okul Müdürlerinin Kullandıkları Liderlik Stratejilerinin İncelenmesi", Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu-EUDFOR , Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2024) ![]() |
POLAT, M., ARSLAN, K. (2019) "Derslerde Neden Cep Telefonu Kullanıyorum? Bir Olgubilim Araştırması", VIth International EurasianEducational Research Congress , (pp. 1573-1580), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019) ![]() ![]() |
KILINÇ, A.Ç., ARSLAN, K. (2019) "Öğretim Elemanlarının Gözüyle Yabancı Öğrenciler: Fenomenolojik Bir Çözümleme", 14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (pp. 56-61), İzmir, Türkiye, (Ağustos 2019) ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
ARSLAN, K., Sezgin, F. (2025) "Yükseköğretim Yönetiminde Değişen Dinamikler", Kitap: Yönetim ve Kültür Yazıları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 46 / 61, ISBN: 978-625-5964-67-0 ![]() |
POLAT, M., ARSLAN, K. (2024) "International Mobility of Academics: Science Mapping the Existing Knowledge Base", Kitap: Annual Review of Comparative and International Education 2022 (International Perspectives on Education and Society, Vol. 46A), : Emerald Publishing Limited, Bölüm Sayfaları: 45 / 55, ISBN: 978-1-83753-739-6 ![]() |
Sezgin, F., ARSLAN, K. (2022) "Özdüzenleme (Self-Regulation)", Kitap: Eğitimin Özü: Eğitim Liderliği ve Okul Gelişimi Süreçlerinde Öz ve Kendilik, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 171 / 193, ISBN: ISBN 978-625-8325-79-9 ![]() ![]() |
Sezgin, F., ARSLAN, K. (2022) "Öğretmen yetiştirme ve istihdamı sorunu", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 124 / 167, ISBN: 978-625-6357-25-9 ![]() ![]() ![]() |
KILINÇ, A.Ç., ARSLAN, K. (2020) "Paylaşılan Liderlik", Kitap: Liderlik: Kuram-Araştırma-Uygulama, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 601 / 616, ISBN: 978-625-7052-25-2 ![]() ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | How Well Do International Students Adapt to The Turkish Higher Education System? | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2019 - 2025 | 8 |
![]()
Ferudun Sezgin
![]() |
2022 - 2025 | 7 |
![]() ![]() |
2019 - 2024 | 6 |
![]()
Gökhan Savaş
Bartın Üniversitesi
|
2024 - 2025 | 4 |
![]()
Servet Özdemir
Başkent Üniversitesi
|
2024 - 2025 | 2 |
![]()
Onur Erdoğan
![]() |
2025 | 2 |
![]()
Adem Çilek
![]() |
2025 | 1 |
![]()
Servet Özdemir
-
|
2024 | 1 |
![]()
Erhan Dolapcı
-
|
2025 | 1 |
![]()
Ali Cagatay Kilinc
-
|
2020 | 1 |
![]()
Gülsüm Aka
-
|
2025 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79062 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10738 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Yönetimi | 362 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 | 60 | 0 | 150 | 35 | 52 | 250 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | 529 . | 477 . | - | 483 . | 571 . | 499 . | 63 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | 316 . | 271 . | - | 232 . | 354 . | 304 . | 27 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | 85 . | 68 . | - | 62 . | 100 . | 85 . | 5 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 4 | 2 | 3 | 6 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 4 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |