img
img
Doç. Dr. Mehmet GÖKERİK

Doç. Dr. Mehmet GÖKERİK

  • İşletme Fakültesi
  • İşletme
  • Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
52
Atıf
45
h-index
4
Proje
1
WoS
Yayın
1
Atıf
46
h-index
1
Google Scholar
Yayın
32
Atıf
314
h-index
6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2010, 2013
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2005, 2009
Araştırma Alanları
Dijital Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2010, 2013
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2005, 2009
Mehmet GÖKERİK, Doktora, Sosyal medyada gerilla pazarlama paylaşımlarının tüketici satın alma kararına etkisi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019
Seminer, II. Bilimsel Araştırmalar Yaz Seminerleri, Karadeniz Teknik Üniversitesi / Trabzon, 05-09-2017, 15-09-2017
Seminer, XV. Uluslararası Ekonomi Yaz Seminerleri, Pamukkale Üniversitesi / Denizli, 18-07-2016, 26-08-2016
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2021-2022, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, Isparta Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2019-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Türkiye
2016-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2011-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Uşak Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2024-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2023-, Rektör Danışmanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2022-2024, Anabilim Dalı Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2019-2020, Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Etik Kurul Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
İdil Başer, Yüksek Lisans, Toplumsal pazarlama anlayışı ile marka ilişkisinin satın alma davranışına etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Gizem Oral, Yüksek Lisans, Kullanımlar ve doyumlar kuramı kapsamında sosyal medya kullanımının marka bağlılığına etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Ebubekir Işık, Yüksek Lisans, Şehir pazarlamasında halkla ilişkiler faaliyetlerinin rolü: Safranbolu örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Esad Kamil Tosun, Yüksek Lisans, İletişim ve pazarlamanın postmodern yüzleri: Postmodern pazarlama aracı olarak Youtube'un X, Y ve Z kuşağı tarafından anlamlandırılması üzerine nitel bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Girişimcilik Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
2023-2024, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2023-2024, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Pazarlama, Lisans
2023-2024, Elektronik Pazarlama, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans
2022-2023, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2022-2023, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2022-2023, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2022-2023, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans
2022-2023, Satış Yönetimi, Lisans
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2022-2023, Elektronik Pazarlama, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2021-2022, Marka Yönetimi, Ön Lisans
2021-2022, İş ve Meslek Etiği, Ön Lisans
2021-2022, Pazarlama İletişimi, Ön Lisans
2021-2022, Halkla İlişkilere Giriş, Ön Lisans
2021-2022, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2021-2022, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2020-2021, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2020-2021, M. Sc. Seminar, Yüksek Lisans
2020-2021, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2020-2021, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans
2020-2021, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans
2020-2021, Marka Yönetimi, Lisans
2020-2021, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2020-2021, Hizmet Pazarlaması, Lisans
2020-2021, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2019-2020, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2019-2020, Üretim Yönetimi, Yüksek Lisans
2019-2020, Üretim Yönetimi, Lisans
2019-2020, Sosyal Psikoloji, Lisans
Kayıt Yok
THE ROLE OF SOCIAL MEDIA IN INDIVIDUAL LEARNING EFFICENCY OF Y GENERATION Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016  
Kayıt Yok
GÖKERİK, M. (2024) "Nostalgia for the Past: The Impact of Retro Advertisements Shared on Social Media on Brand Relationships and Purchase Intentions", Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi, 5 (0) pp. 47-64 DOI     
GÖKERİK, M. (2024) "The Relationship Between Electronic Word-of-Mouth Marketing and Consumption Types: The Moderating Role of Income", İzmir İktisat Dergisi, 39 (3) pp. 772-793 [TR Dizin] DOI      
GÖKERİK, M., TANIŞ, K. (2024) "Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Etnosentrizmine Etkisinde Gelirin Düzenleyici Rolü", Uluslararası Finansal Ekonomi ve Bankacılık Uygulamaları Dergisi, 5 (1) pp. 1-21 DOI     
GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2024) "Sosyal medya reklam platformu seçimi üzerine yeni bir oyun - teorik yaklaşım", Journal of Turkish Operations Management, 8 (1) pp. 60-72 [TR Dizin] DOI      
GÖKERİK, M., Aktaş, Ö. (2024) "Digital Marketing Trends Reshaped by Artificial Intelligence: A Bibliometric Approach", JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY, 9 (1) pp. 75-90 [TR Dizin] Link     
GÖKERİK, M. (2024) "Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tutumlarına Etkisinde Jenerasyonun Düzenleyici Rolü", Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 8 (15) pp. 1-20 DOI     
GÖKERİK, M., GÜRBÜZ, A. (2024) "Gerilla Pazarlama Stratejileri: Düşük Bütçeyle Büyük Sonuçlar", Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 40-63 DOI     
GÖKERİK, M. (2024) "İNFLUENCERLAR’IN GÜCÜ: PARASOSYAL ETKİLEŞİM YOLUYLA SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 15 (56) pp. 801-822 [TR Dizin] DOI     
GÖKERİK, M. (2024) "İslami Pazarlama Anlayışında Yeni Perspektifler: Bibliyometrik Bir Yaklaşım", Academic Platform Journal of Halal Life Style, 6 (1) pp. 17-31 DOI     
GÖKERİK, M. (2024) "Sürdürülebilir Pazarlamanın Haritası: Akademik Çalışmalar Üzerine Bir Analiz", Journal of Economy Business and Management, 8 (1) pp. 1-32 DOI    
Başer, İ., GÖKERİK, M. (2024) "The Impact of Social Marketing and Brand Relationships on Purchase Behavior", İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi, 9 (24) pp. 284-302 [TR Dizin] DOI      
GÖKERİK, M. (2024) "The mediating role of brand trust in the effect of social media marketing on repurchase behaviour", Turkish Journal of Marketing, 9 (2) pp. 36-51 DOI     
GÖKERİK, M. (2024) "The Enchantment of Social Media Influencers: Analysing Consumer Attitudes Through the Lens of the Information Adoption Model", OPUS Journal of Society Research, 21 (3) pp. 125-139 [TR Dizin] DOI     
GÖKERİK, M. (2024) "Consumer Cynicism in Influencer Marketing: An Impact Analysis on Purchase Intention and Brand Loyalty", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 13 (1) pp. 404-421 [TR Dizin] DOI      
GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2024) "A Novel Robust Theoretical Approach on Social Media Advertisement Platform Selection", Uluslararası Muhendislik Arastirma ve Gelistirme Dergisi, 16 (1) pp. 373-382 [TR Dizin] Link DOI     
IŞIK, E., GÖKERİK, M. (2024) "Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Bilişsel Uyumsuzluk Perspektifinden, Tatmin ve Tavsiye Üzerindeki Etkisi", İşletme Araştırmaları Dergisi, 16 (2) pp. 822-836 [TR Dizin] DOI      
IŞIK, E., GÖKERİK, M. (2023) "Üniversite Öğrencilerinin Instagram’a Yönelik Algılarının Metafor Analizi ile İncelenmesi", Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8 (3) pp. 647-659 Link DOI     
GÖKERİK, M., GÜRBÜZ, A., Erkan, İ., Mogaji, E., Sarp, S. (2018) "Surprise me with your ads! The impacts of guerrilla marketing in social media on brand image", ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS, 30 (5) pp. 1222-1238 [SSCI] Link DOI     
BOLAT, M.E., GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "Tüketicilerin Marka Tercihlerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisi: Cep Telefonu Sektörü Üzerine Bir Araştırma", Journal of Current Researches on Business and Economics, 7 (2) pp. 421-436 Link DOI    
GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "Using Scenario Analysis in Capital Allocation", Journal of Current Researches on Business and Economics, 7 (2) pp. 269-278 Link DOI    
BÜYÜKYILMAZ, O., Ercan, S., GÖKERİK, M. (2016) "Öğrencilerin Kariyer Planlama Tutumlarının Demografik Faktörler Açısından Değerlendirilmesi Karabük Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (7) pp. 2065-2076 [TR Dizin] Link     
GÖKERİK, M., Tekin, M. (2016) "Şehir Markalaşmasında Girişimciliğin Önemi Uşak İli Örneği", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (7) pp. 2259-2276 [TR Dizin] Link     
GÖKERİK, M. (2024) "Ewom And Social Media Marketing In Brand Awareness", 2. INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (pp. 1141-1151), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2024
GÖKERİK, M. (2024) "Influencer Marketing And Brand Relationships: Bibliometric Trends And Analyses", 2. INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (pp. 1131-1140), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2024
GÖKERİK, M., IŞIK, E. (2024) "Social Media Marketing: Shaping Brand Awareness, Purchase,And Corporate Reputation", 5. INTERNATIONAL SELCUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 694-705), Konya, Türkiye, (Aralık 2024
GÖKERİK, M. (2024) "The Academic Map Of Studies On Social Marketing And Ethics", 5. INTERNATIONAL SELCUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 706-719), Konya, Türkiye, (Aralık 2024
GÖKERİK, M. (2024) "THE IMPACT OF BUSINESSES' SOCIAL MEDIA POSTS ON CORPORATE REPUTATION", 16th CHINA TO ADRIATIC TURKISH WORLD INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 339-346), Bitlis, Türkiye, (Ağustos 2024
GÖKERİK, M. (2024) "THE REFLECTION OF BRAND IMAGE ON CONSUMER BEHAVIOR: THE RELATIONSHIP BETWEEN SATISFACTION AND PREFERENCE", 16th CHINA TO ADRIATIC TURKISH WORLD INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 337-338), Bitlis, Türkiye, (Ağustos 2024
GÖKERİK, M. (2024) "INFLUENCER MARKETING ANALYSIS: DISCOVERING ACADEMIC PERSPECTIVES THROUGH A BIBLIOMETRIC APPROACH", 2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES , (pp. 528-537), İstanbul, (Mayıs 2024
GÖKERİK, M. (2024) "THE INTERSECTION OF TECHNOLOGY AND CONSUMER INTERACTION: A BIBLIOMETRIC ASSESSMENT ON MOBILE MARKETING", 2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES , (pp. 504-514), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2024
GÖKERİK, M. (2024) "THE MEDIATING ROLE OF BRAND IMAGE IN THE EFFECT OF ELECTRONIC WORD-OFMOUTH MARKETING ON THE PURCHASE BEHAVIOUR OF NOSTALGIC PRODUCTS", 7th INTERNATIONAL UBSDER SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 241-242), Ankara, (Mart 2024
GÖKERİK, M. (2024) "THE MODERATING ROLE OF DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS IN THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON BRAND EQUITY", 5th International Bursa Scientific Researchs Congress , (pp. 74-75), Bursa, Türkiye, (Mart 2024
GÖKERİK, M. (2019) "The Influence of Retro Marketing Advertisements on Consumer Purchasing Behavior in Social Media", 2nd. Business and Organization Research Conference , (pp. 271), İzmir, Türkiye, (Ekim 2019
GÜRBÜZ, A., GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "Kararsız AHP Kullanarak Stres Testlerinin Portföy Seçim Sürecine Entegre Edilmesi", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 75-76), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017
Duran, A., GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "Sermaye Dağıtımında Maksimum Kaybın Kullanılması", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 52-53), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017
GÜRBÜZ, A., GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Kolayda Malları Satın Alma Kararlarında Menşe Ülke Etkisi ve Tüketici Etnosentrizminin Rolü: Karabük Üniversitesi Örneği", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 73-74), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017
GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "CONCEPTUALISATION OF ECOPRENEURSHIP AND ITS TENDENCY FOR UNIVERSITY STUDENTS IN TURKEY", DMITRI YAVORINITSKI 1st INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 107), Kiev, Ukrayna, (Ağustos 2017
GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "MATHEMATICAL MODELING FOR QUALITY LOSS", DMITRI YAVORINITSKI 1st INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 109-110), Kiev, Ukrayna, (Ağustos 2017
Tosun, M., GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "YEREL YÖNETİMLERİN ŞEHİR MARKALAŞMASI ÜZERİNE ETKİSİ: UŞAK İLİ ÖRNEĞİ", DMITRI YAVORINITSKI 1st INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 114-115), Kiev, Ukrayna, (Ağustos 2017
Ercan, S., SAVİ, F.Z., GÖKERİK, M. (2016) "The Effect of Organizational Creativity on Ecopreneurship", 11. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 168), Roma, İtalya, (Eylül 2016
GÖKERİK, M., SAVİ, F.Z., Ercan, S. (2016) "The Role Of Social Media In Individual Learning Efficiency Of Y Generation", 11. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 241), Roma, İtalya, (Eylül 2016
GÜRBÜZ, A., Ercan, S., GÖKERİK, M. (2016) "Tüketicilerin Hızlı Yiyecek-İçecek İşletmelerine Yönelik Tutumları: Karabük Ölçeğinde Değerlendirme", Scientific Cooperation for the Future in the Socia Sciences International Conference , (pp. 830-836), Uşak, Türkiye, (Eylül 2016 
Kılıç, H.Ö., GÖKERİK, M. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Perakendeci İşletmelerin Hizmet Kalitesine Yönelik Algısı Karabük İli Örneği", Scientific Cooperation for the Future in the Social SciencesInternational Conference , (pp. 844-851), Uşak, Türkiye, (Eylül 2016
Ceylan, H.H., Asmafiliz, E., GÖKERİK, M. (2013) "Tüketicilerin Bireysel Kültürel Değerlerinin Etnosentrik Eğilimleri Üzerine Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Araştırılması", 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 534-538), Muğla, Türkiye, (Mayıs 2013
Asmafiliz, E., GÖKERİK, M., Demirdağ, G.E. (2012) "Reklamın Marka Değerine Ve Tüketicinin Satın Alma Davranışlarına Olan Etkileri", 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 653-655), Konya, Türkiye, (Mayıs 2012
Ergün, Z., GÖKERİK, M., Soba, M. (2011) "LOJİSTİK YÖNETİMİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN ARTAN ÖNEMİ VE UŞAK İLİNDE BİR UYGULAMA", XI. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 495-501), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2011 
Soba, M., GÖKERİK, M., GÖKERİK, M. (2011) "Rekabetüstü Olmak İçin Etkili Bir Anahtar: Yönetim İnovasyonu (Konya İli Tekstil Sektöründe Bir Araştırma)", XI. Ulusal Üretim Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 196-206), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2011 
SAVİ, F.Z., BÜYÜKYILMAZ, O., Koçak, R.D., GÖKERİK, M., Ercan, S., ALBAYRAK, M. (2016) "İnsanları Nasıl Yönetmeli", Ankara/Türkiye : Siyasal Yayın Dağıtım, ISBN: 978-605-9221-32-0 
GÖKERİK, M. (2024) "İnfluencer Pazarlaması: Sosyal Medya Liderlerinin Gücü ve Etkisine Teorik Bir Yaklaşım", Kitap: Güncel Pazarlama Yöntemleri: Stratejilerden Uygulamalara, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 1 / 21, ISBN: 978-625-6319-06-6 
TOSUN, E.K., GÖKERİK, M. (2023) "Postmodern Koşullarda Sosyal Medya ve Pazarlama: Kuşaklar Arası Nitel Bir Araştırma", Kitap: Güncel Gelişmelerle Pazarlama Konular ve Araştırmalar-I, Türkiye : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 279 / 320, ISBN: 978-975-447-599-9 
IŞIK, E., GÖKERİK, M. (2023) "Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Şehir Pazarlamasına Etkisi: Safranbolu Örneği", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 441 / 470, ISBN: 978-625-6399-80-8 
Erkan, İ., GÖKERİK, M., Açıkgöz, F. (2018) "The Impacts of Facebook Ads on Brand Image, Brand Awareness, and Brand Equity", Kitap: Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy, : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 442 / 462, ISBN: 9781522563075 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
(2019) "Highly Commended Award" Emerald Publishing Limited
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Karabük Üniversitesi
2017 - 2024 10
Karabük Üniversitesi
2016 - 2024 5
Sertaç Ercan
Karabük Üniversitesi
2016 5
Karabük Üniversitesi
2023 - 2024 4
Karabük Üniversitesi
2016 3
Karabük Üniversitesi
2016 2
İsmail Erkan
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi
2018 2
Mahmut Tekin
Selçuk Üniversitesi
2011 - 2016 2
Ece Asmafiliz
-
2012 - 2013 2
-
2023 1
-
2024 1
Karabük Üniversitesi
2016 1
-
2017 1
Gülfiz Ergin Demirdağ
-
2012 1
Mustafa Tosun
Uşak Üniversitesi
2017 1
Zührem Ergün
Selçuk Üniversitesi
2011 1
Ahmet Duran
İstanbul Teknik Üniversitesi
2017 1
Rahime Dilek Koçak
Türk Hava Kurumu Üniversitesi
2016 1
Serap Sarp
-
2018 1
Mustafa Soba
Uşak Üniversitesi
2011 1
Hasan Hüseyin Ceylan
-
2013 1
Öznur Aktaş
Kocaeli Üniversitesi
2024 1
Hicran Özgüner Kılıç
Karabük Üniversitesi
2016 1
Emmanuel Mogaji
-
2018 1
Fulya Açıkgöz
-
2018 1
İdil Başer
-
2024 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
157.
78383 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
107.
33312 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
8.
1425 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78383
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33312
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1425
Anahtar Kelimeler Dijital Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 60 60 90 5 0 0 0 95 354 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 447 . 487 . 454 . 538 . - - - 511 . 157 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - 355 . 391 . 386 . 474 . - - - 426 . 107 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 99 . 116 . 89 . 148 . - - - 93 . 8 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 41 . 53 . 46 . 78 . - - - 59 . 6 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - 35 . 43 . 36 . 61 . - - - 35 . 2 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - 87 . 98 . 73 . 120 . - - - 80 . 7 . -
Toplam Yayın 0 7 8 2 1 0 0 0 3 27 0
Toplam Makale 0 2 2 1 0 0 0 0 1 16 0
Toplam Kitap 0 1 0 1 0 0 0 0 2 1 0
Toplam Bildiri 0 4 6 0 1 0 0 0 0 10 0
Makale (SCI) 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 2 0 0 0 0 0 1 7 0
Makale (Ulusal) 0 2 0 0 0 0 0 0 0 9 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 1 0 1 0 0 0 0 2 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 4 6 0 1 0 0 0 0 10 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri