Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2005, 2009 |
Mehmet GÖKERİK, Doktora, Sosyal medyada gerilla pazarlama paylaşımlarının tüketici satın alma kararına etkisi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019 |
Seminer, II. Bilimsel Araştırmalar Yaz Seminerleri, Karadeniz Teknik Üniversitesi / Trabzon, 05-09-2017, 15-09-2017 |
Seminer, XV. Uluslararası Ekonomi Yaz Seminerleri, Pamukkale Üniversitesi / Denizli, 18-07-2016, 26-08-2016 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2021-2022, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, Isparta Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
2019-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Türkiye |
2016-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2011-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Uşak Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2024-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Rektör Danışmanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2022-2024, Anabilim Dalı Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Etik Kurul Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
İdil Başer, Yüksek Lisans, Toplumsal pazarlama anlayışı ile marka ilişkisinin satın alma davranışına etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Gizem Oral, Yüksek Lisans, Kullanımlar ve doyumlar kuramı kapsamında sosyal medya kullanımının marka bağlılığına etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ebubekir Işık, Yüksek Lisans, Şehir pazarlamasında halkla ilişkiler faaliyetlerinin rolü: Safranbolu örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Esad Kamil Tosun, Yüksek Lisans, İletişim ve pazarlamanın postmodern yüzleri: Postmodern pazarlama aracı olarak Youtube'un X, Y ve Z kuşağı tarafından anlamlandırılması üzerine nitel bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Girişimcilik Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2023-2024, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Pazarlama, Lisans |
2023-2024, Elektronik Pazarlama, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2022-2023, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans |
2022-2023, Satış Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Elektronik Pazarlama, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Marka Yönetimi, Ön Lisans |
2021-2022, İş ve Meslek Etiği, Ön Lisans |
2021-2022, Pazarlama İletişimi, Ön Lisans |
2021-2022, Halkla İlişkilere Giriş, Ön Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2021-2022, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2020-2021, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2020-2021, M. Sc. Seminar, Yüksek Lisans |
2020-2021, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2020-2021, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans |
2020-2021, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans |
2020-2021, Marka Yönetimi, Lisans |
2020-2021, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2020-2021, Hizmet Pazarlaması, Lisans |
2020-2021, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2019-2020, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2019-2020, Üretim Yönetimi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Üretim Yönetimi, Lisans |
2019-2020, Sosyal Psikoloji, Lisans |
Kayıt Yok |
THE ROLE OF SOCIAL MEDIA IN INDIVIDUAL LEARNING EFFICENCY OF Y GENERATION Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 ![]() |
Kayıt Yok |
GÖKERİK, M. (2024) "Nostalgia for the Past: The Impact of Retro Advertisements Shared on Social Media on Brand Relationships and Purchase Intentions", Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi, 5 (0) pp. 47-64 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "The Relationship Between Electronic Word-of-Mouth Marketing and Consumption Types: The Moderating Role of Income", İzmir İktisat Dergisi, 39 (3) pp. 772-793 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M., TANIŞ, K. (2024) "Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Etnosentrizmine Etkisinde Gelirin Düzenleyici Rolü", Uluslararası Finansal Ekonomi ve Bankacılık Uygulamaları Dergisi, 5 (1) pp. 1-21 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2024) "Sosyal medya reklam platformu seçimi üzerine yeni bir oyun - teorik yaklaşım", Journal of Turkish Operations Management, 8 (1) pp. 60-72 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M., Aktaş, Ö. (2024) "Digital Marketing Trends Reshaped by Artificial Intelligence: A Bibliometric Approach", JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY, 9 (1) pp. 75-90 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tutumlarına Etkisinde Jenerasyonun Düzenleyici Rolü", Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 8 (15) pp. 1-20 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M., GÜRBÜZ, A. (2024) "Gerilla Pazarlama Stratejileri: Düşük Bütçeyle Büyük Sonuçlar", Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 40-63 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "İNFLUENCERLAR’IN GÜCÜ: PARASOSYAL ETKİLEŞİM YOLUYLA SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 15 (56) pp. 801-822 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "İslami Pazarlama Anlayışında Yeni Perspektifler: Bibliyometrik Bir Yaklaşım", Academic Platform Journal of Halal Life Style, 6 (1) pp. 17-31 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "Sürdürülebilir Pazarlamanın Haritası: Akademik Çalışmalar Üzerine Bir Analiz", Journal of Economy Business and Management, 8 (1) pp. 1-32 DOI ![]() ![]() ![]() |
Başer, İ., GÖKERİK, M. (2024) "The Impact of Social Marketing and Brand Relationships on Purchase Behavior", İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi, 9 (24) pp. 284-302 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "The mediating role of brand trust in the effect of social media marketing on repurchase behaviour", Turkish Journal of Marketing, 9 (2) pp. 36-51 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "The Enchantment of Social Media Influencers: Analysing Consumer Attitudes Through the Lens of the Information Adoption Model", OPUS Journal of Society Research, 21 (3) pp. 125-139 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "Consumer Cynicism in Influencer Marketing: An Impact Analysis on Purchase Intention and Brand Loyalty", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 13 (1) pp. 404-421 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2024) "A Novel Robust Theoretical Approach on Social Media Advertisement Platform Selection", Uluslararası Muhendislik Arastirma ve Gelistirme Dergisi, 16 (1) pp. 373-382 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
IŞIK, E., GÖKERİK, M. (2024) "Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Bilişsel Uyumsuzluk Perspektifinden, Tatmin ve Tavsiye Üzerindeki Etkisi", İşletme Araştırmaları Dergisi, 16 (2) pp. 822-836 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
IŞIK, E., GÖKERİK, M. (2023) "Üniversite Öğrencilerinin Instagram’a Yönelik Algılarının Metafor Analizi ile İncelenmesi", Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8 (3) pp. 647-659 Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M., GÜRBÜZ, A., Erkan, İ., Mogaji, E., Sarp, S. (2018) "Surprise me with your ads! The impacts of guerrilla marketing in social media on brand image", ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS, 30 (5) pp. 1222-1238 [SSCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
BOLAT, M.E., GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "Tüketicilerin Marka Tercihlerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisi: Cep Telefonu Sektörü Üzerine Bir Araştırma", Journal of Current Researches on Business and Economics, 7 (2) pp. 421-436 Link DOI ![]() ![]() ![]() |
GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "Using Scenario Analysis in Capital Allocation", Journal of Current Researches on Business and Economics, 7 (2) pp. 269-278 Link DOI ![]() ![]() ![]() |
BÜYÜKYILMAZ, O., Ercan, S., GÖKERİK, M. (2016) "Öğrencilerin Kariyer Planlama Tutumlarının Demografik Faktörler Açısından Değerlendirilmesi Karabük Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (7) pp. 2065-2076 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M., Tekin, M. (2016) "Şehir Markalaşmasında Girişimciliğin Önemi Uşak İli Örneği", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (7) pp. 2259-2276 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "Ewom And Social Media Marketing In Brand Awareness", 2. INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (pp. 1141-1151), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "Influencer Marketing And Brand Relationships: Bibliometric Trends And Analyses", 2. INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (pp. 1131-1140), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
GÖKERİK, M., IŞIK, E. (2024) "Social Media Marketing: Shaping Brand Awareness, Purchase,And Corporate Reputation", 5. INTERNATIONAL SELCUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 694-705), Konya, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "The Academic Map Of Studies On Social Marketing And Ethics", 5. INTERNATIONAL SELCUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 706-719), Konya, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "THE IMPACT OF BUSINESSES' SOCIAL MEDIA POSTS ON CORPORATE REPUTATION", 16th CHINA TO ADRIATIC TURKISH WORLD INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 339-346), Bitlis, Türkiye, (Ağustos 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "THE REFLECTION OF BRAND IMAGE ON CONSUMER BEHAVIOR: THE RELATIONSHIP BETWEEN SATISFACTION AND PREFERENCE", 16th CHINA TO ADRIATIC TURKISH WORLD INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 337-338), Bitlis, Türkiye, (Ağustos 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "INFLUENCER MARKETING ANALYSIS: DISCOVERING ACADEMIC PERSPECTIVES THROUGH A BIBLIOMETRIC APPROACH", 2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES , (pp. 528-537), İstanbul, (Mayıs 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "THE INTERSECTION OF TECHNOLOGY AND CONSUMER INTERACTION: A BIBLIOMETRIC ASSESSMENT ON MOBILE MARKETING", 2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES , (pp. 504-514), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "THE MEDIATING ROLE OF BRAND IMAGE IN THE EFFECT OF ELECTRONIC WORD-OFMOUTH MARKETING ON THE PURCHASE BEHAVIOUR OF NOSTALGIC PRODUCTS", 7th INTERNATIONAL UBSDER SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 241-242), Ankara, (Mart 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "THE MODERATING ROLE OF DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS IN THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON BRAND EQUITY", 5th International Bursa Scientific Researchs Congress , (pp. 74-75), Bursa, Türkiye, (Mart 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2019) "The Influence of Retro Marketing Advertisements on Consumer Purchasing Behavior in Social Media", 2nd. Business and Organization Research Conference , (pp. 271), İzmir, Türkiye, (Ekim 2019) ![]() |
GÜRBÜZ, A., GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "Kararsız AHP Kullanarak Stres Testlerinin Portföy Seçim Sürecine Entegre Edilmesi", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 75-76), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) ![]() |
Duran, A., GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "Sermaye Dağıtımında Maksimum Kaybın Kullanılması", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 52-53), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) ![]() |
GÜRBÜZ, A., GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Kolayda Malları Satın Alma Kararlarında Menşe Ülke Etkisi ve Tüketici Etnosentrizminin Rolü: Karabük Üniversitesi Örneği", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 73-74), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) ![]() |
GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "CONCEPTUALISATION OF ECOPRENEURSHIP AND ITS TENDENCY FOR UNIVERSITY STUDENTS IN TURKEY", DMITRI YAVORINITSKI 1st INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 107), Kiev, Ukrayna, (Ağustos 2017) ![]() |
GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "MATHEMATICAL MODELING FOR QUALITY LOSS", DMITRI YAVORINITSKI 1st INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 109-110), Kiev, Ukrayna, (Ağustos 2017) ![]() |
Tosun, M., GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "YEREL YÖNETİMLERİN ŞEHİR MARKALAŞMASI ÜZERİNE ETKİSİ: UŞAK İLİ ÖRNEĞİ", DMITRI YAVORINITSKI 1st INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 114-115), Kiev, Ukrayna, (Ağustos 2017) ![]() |
Ercan, S., SAVİ, F.Z., GÖKERİK, M. (2016) "The Effect of Organizational Creativity on Ecopreneurship", 11. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 168), Roma, İtalya, (Eylül 2016) ![]() |
GÖKERİK, M., SAVİ, F.Z., Ercan, S. (2016) "The Role Of Social Media In Individual Learning Efficiency Of Y Generation", 11. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 241), Roma, İtalya, (Eylül 2016) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Ercan, S., GÖKERİK, M. (2016) "Tüketicilerin Hızlı Yiyecek-İçecek İşletmelerine Yönelik Tutumları: Karabük Ölçeğinde Değerlendirme", Scientific Cooperation for the Future in the Socia Sciences International Conference , (pp. 830-836), Uşak, Türkiye, (Eylül 2016) ![]() ![]() |
Kılıç, H.Ö., GÖKERİK, M. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Perakendeci İşletmelerin Hizmet Kalitesine Yönelik Algısı Karabük İli Örneği", Scientific Cooperation for the Future in the Social SciencesInternational Conference , (pp. 844-851), Uşak, Türkiye, (Eylül 2016) ![]() |
Ceylan, H.H., Asmafiliz, E., GÖKERİK, M. (2013) "Tüketicilerin Bireysel Kültürel Değerlerinin Etnosentrik Eğilimleri Üzerine Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Araştırılması", 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 534-538), Muğla, Türkiye, (Mayıs 2013) ![]() |
Asmafiliz, E., GÖKERİK, M., Demirdağ, G.E. (2012) "Reklamın Marka Değerine Ve Tüketicinin Satın Alma Davranışlarına Olan Etkileri", 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 653-655), Konya, Türkiye, (Mayıs 2012) ![]() |
Ergün, Z., GÖKERİK, M., Soba, M. (2011) "LOJİSTİK YÖNETİMİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN ARTAN ÖNEMİ VE UŞAK İLİNDE BİR UYGULAMA", XI. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 495-501), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2011) ![]() ![]() |
Soba, M., GÖKERİK, M., GÖKERİK, M. (2011) "Rekabetüstü Olmak İçin Etkili Bir Anahtar: Yönetim İnovasyonu (Konya İli Tekstil Sektöründe Bir Araştırma)", XI. Ulusal Üretim Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 196-206), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2011) ![]() ![]() |
SAVİ, F.Z., BÜYÜKYILMAZ, O., Koçak, R.D., GÖKERİK, M., Ercan, S., ALBAYRAK, M. (2016) "İnsanları Nasıl Yönetmeli", Ankara/Türkiye : Siyasal Yayın Dağıtım, ISBN: 978-605-9221-32-0 ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "İnfluencer Pazarlaması: Sosyal Medya Liderlerinin Gücü ve Etkisine Teorik Bir Yaklaşım", Kitap: Güncel Pazarlama Yöntemleri: Stratejilerden Uygulamalara, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 1 / 21, ISBN: 978-625-6319-06-6 ![]() |
TOSUN, E.K., GÖKERİK, M. (2023) "Postmodern Koşullarda Sosyal Medya ve Pazarlama: Kuşaklar Arası Nitel Bir Araştırma", Kitap: Güncel Gelişmelerle Pazarlama Konular ve Araştırmalar-I, Türkiye : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 279 / 320, ISBN: 978-975-447-599-9 ![]() |
IŞIK, E., GÖKERİK, M. (2023) "Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Şehir Pazarlamasına Etkisi: Safranbolu Örneği", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 441 / 470, ISBN: 978-625-6399-80-8 ![]() |
Erkan, İ., GÖKERİK, M., Açıkgöz, F. (2018) "The Impacts of Facebook Ads on Brand Image, Brand Awareness, and Brand Equity", Kitap: Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy, : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 442 / 462, ISBN: 9781522563075 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2019) "Highly Commended Award" Emerald Publishing Limited |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2017 - 2024 | 10 |
![]() ![]() |
2016 - 2024 | 5 |
![]()
Sertaç Ercan
![]() |
2016 | 5 |
![]() ![]() |
2023 - 2024 | 4 |
![]() ![]() |
2016 | 3 |
![]() ![]() |
2016 | 2 |
![]()
İsmail Erkan
![]() |
2018 | 2 |
![]()
Mahmut Tekin
![]() |
2011 - 2016 | 2 |
![]()
Ece Asmafiliz
-
|
2012 - 2013 | 2 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
-
|
2024 | 1 |
![]() ![]() |
2016 | 1 |
![]()
-
|
2017 | 1 |
![]()
Gülfiz Ergin Demirdağ
-
|
2012 | 1 |
![]()
Mustafa Tosun
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Zührem Ergün
![]() |
2011 | 1 |
![]()
Ahmet Duran
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Rahime Dilek Koçak
Türk Hava Kurumu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
![]()
Serap Sarp
-
|
2018 | 1 |
![]()
Mustafa Soba
![]() |
2011 | 1 |
![]()
Hasan Hüseyin Ceylan
-
|
2013 | 1 |
![]()
Öznur Aktaş
Kocaeli Üniversitesi
|
2024 | 1 |
![]()
Hicran Özgüner Kılıç
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Emmanuel Mogaji
-
|
2018 | 1 |
![]()
Fulya Açıkgöz
-
|
2018 | 1 |
![]()
İdil Başer
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33312 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1425 |
Anahtar Kelimeler | Dijital Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 60 | 60 | 90 | 5 | 0 | 0 | 0 | 95 | 354 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 447 . | 487 . | 454 . | 538 . | - | - | - | 511 . | 157 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 355 . | 391 . | 386 . | 474 . | - | - | - | 426 . | 107 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 99 . | 116 . | 89 . | 148 . | - | - | - | 93 . | 8 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 41 . | 53 . | 46 . | 78 . | - | - | - | 59 . | 6 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 35 . | 43 . | 36 . | 61 . | - | - | - | 35 . | 2 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 87 . | 98 . | 73 . | 120 . | - | - | - | 80 . | 7 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 7 | 8 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 27 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 16 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 4 | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 7 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 4 | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |