Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2005, 2009 |
Mehmet GÖKERİK, Doktora, Sosyal medyada gerilla pazarlama paylaşımlarının tüketici satın alma kararına etkisi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2019 |
Seminer, II. Bilimsel Araştırmalar Yaz Seminerleri, Karadeniz Teknik Üniversitesi / Trabzon, 05-09-2017, 15-09-2017 |
Seminer, XV. Uluslararası Ekonomi Yaz Seminerleri, Pamukkale Üniversitesi / Denizli, 18-07-2016, 26-08-2016 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2021-2022, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, Isparta Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
2019-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Türkiye |
2016-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2011-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Uşak Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2024-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Rektör Danışmanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2022-2024, Anabilim Dalı Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Etik Kurul Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
Ebubekir Işık, Doktora, Bilgi Kaynağı Olarak Sosyal Medyanın Bilişsel Uyumsuzluk ve Tüketici Sinizmi Üzerinden Tüketici Tutum ve Davranışlarına Etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman) |
İdil Başer, Yüksek Lisans, Toplumsal pazarlama anlayışı ile marka ilişkisinin satın alma davranışına etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Gizem Oral, Yüksek Lisans, Kullanımlar ve doyumlar kuramı kapsamında sosyal medya kullanımının marka bağlılığına etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ebubekir Işık, Yüksek Lisans, Şehir pazarlamasında halkla ilişkiler faaliyetlerinin rolü: Safranbolu örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Esad Kamil Tosun, Yüksek Lisans, İletişim ve pazarlamanın postmodern yüzleri: Postmodern pazarlama aracı olarak Youtube'un X, Y ve Z kuşağı tarafından anlamlandırılması üzerine nitel bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Girişimcilik Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2023-2024, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Pazarlama, Lisans |
2023-2024, Elektronik Pazarlama, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2022-2023, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans |
2022-2023, Satış Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Elektronik Pazarlama, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Marka Yönetimi, Ön Lisans |
2021-2022, İş ve Meslek Etiği, Ön Lisans |
2021-2022, Pazarlama İletişimi, Ön Lisans |
2021-2022, Halkla İlişkilere Giriş, Ön Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2021-2022, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2020-2021, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2020-2021, M. Sc. Seminar, Yüksek Lisans |
2020-2021, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2020-2021, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans |
2020-2021, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans |
2020-2021, Marka Yönetimi, Lisans |
2020-2021, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2020-2021, Hizmet Pazarlaması, Lisans |
2020-2021, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2019-2020, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2019-2020, Üretim Yönetimi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Üretim Yönetimi, Lisans |
2019-2020, Sosyal Psikoloji, Lisans |
Kayıt Yok |
THE ROLE OF SOCIAL MEDIA IN INDIVIDUAL LEARNING EFFICENCY OF Y GENERATION Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 ![]() |
Kayıt Yok |
GÖKERİK, M. (2024) "Nostalgia for the Past: The Impact of Retro Advertisements Shared on Social Media on Brand Relationships and Purchase Intentions", Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi, 5 (0) pp. 47-64 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "The Relationship Between Electronic Word-of-Mouth Marketing and Consumption Types: The Moderating Role of Income", İzmir İktisat Dergisi, 39 (3) pp. 772-793 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M., TANIŞ, K. (2024) "Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Etnosentrizmine Etkisinde Gelirin Düzenleyici Rolü", Uluslararası Finansal Ekonomi ve Bankacılık Uygulamaları Dergisi, 5 (1) pp. 1-21 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2024) "Sosyal medya reklam platformu seçimi üzerine yeni bir oyun - teorik yaklaşım", Journal of Turkish Operations Management, 8 (1) pp. 60-72 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M., Aktaş, Ö. (2024) "Digital Marketing Trends Reshaped by Artificial Intelligence: A Bibliometric Approach", JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY, 9 (1) pp. 75-90 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tutumlarına Etkisinde Jenerasyonun Düzenleyici Rolü", Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 8 (15) pp. 1-20 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M., GÜRBÜZ, A. (2024) "Gerilla Pazarlama Stratejileri: Düşük Bütçeyle Büyük Sonuçlar", Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 40-63 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "İNFLUENCERLAR’IN GÜCÜ: PARASOSYAL ETKİLEŞİM YOLUYLA SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 15 (56) pp. 801-822 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "İslami Pazarlama Anlayışında Yeni Perspektifler: Bibliyometrik Bir Yaklaşım", Academic Platform Journal of Halal Life Style, 6 (1) pp. 17-31 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "Sürdürülebilir Pazarlamanın Haritası: Akademik Çalışmalar Üzerine Bir Analiz", Journal of Economy Business and Management, 8 (1) pp. 1-32 DOI ![]() ![]() ![]() |
Başer, İ., GÖKERİK, M. (2024) "The Impact of Social Marketing and Brand Relationships on Purchase Behavior", İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi, 9 (24) pp. 284-302 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "The mediating role of brand trust in the effect of social media marketing on repurchase behaviour", Turkish Journal of Marketing, 9 (2) pp. 36-51 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "The Enchantment of Social Media Influencers: Analysing Consumer Attitudes Through the Lens of the Information Adoption Model", OPUS Journal of Society Research, 21 (3) pp. 125-139 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "Consumer Cynicism in Influencer Marketing: An Impact Analysis on Purchase Intention and Brand Loyalty", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 13 (1) pp. 404-421 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2024) "A Novel Robust Theoretical Approach on Social Media Advertisement Platform Selection", Uluslararası Muhendislik Arastirma ve Gelistirme Dergisi, 16 (1) pp. 373-382 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
IŞIK, E., GÖKERİK, M. (2024) "Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Bilişsel Uyumsuzluk Perspektifinden, Tatmin ve Tavsiye Üzerindeki Etkisi", İşletme Araştırmaları Dergisi, 16 (2) pp. 822-836 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
IŞIK, E., GÖKERİK, M. (2023) "Üniversite Öğrencilerinin Instagram’a Yönelik Algılarının Metafor Analizi ile İncelenmesi", Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8 (3) pp. 647-659 Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M., GÜRBÜZ, A., Erkan, İ., Mogaji, E., Sarp, S. (2018) "Surprise me with your ads! The impacts of guerrilla marketing in social media on brand image", ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS, 30 (5) pp. 1222-1238 [SSCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
BOLAT, M.E., GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "Tüketicilerin Marka Tercihlerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisi: Cep Telefonu Sektörü Üzerine Bir Araştırma", Journal of Current Researches on Business and Economics, 7 (2) pp. 421-436 Link DOI ![]() ![]() ![]() |
GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "Using Scenario Analysis in Capital Allocation", Journal of Current Researches on Business and Economics, 7 (2) pp. 269-278 Link DOI ![]() ![]() ![]() |
BÜYÜKYILMAZ, O., Ercan, S., GÖKERİK, M. (2016) "Öğrencilerin Kariyer Planlama Tutumlarının Demografik Faktörler Açısından Değerlendirilmesi Karabük Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (7) pp. 2065-2076 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M., Tekin, M. (2016) "Şehir Markalaşmasında Girişimciliğin Önemi Uşak İli Örneği", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (7) pp. 2259-2276 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "Ewom And Social Media Marketing In Brand Awareness", 2. INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (pp. 1141-1151), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "Influencer Marketing And Brand Relationships: Bibliometric Trends And Analyses", 2. INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (pp. 1131-1140), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
GÖKERİK, M., IŞIK, E. (2024) "Social Media Marketing: Shaping Brand Awareness, Purchase,And Corporate Reputation", 5. INTERNATIONAL SELCUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 694-705), Konya, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "The Academic Map Of Studies On Social Marketing And Ethics", 5. INTERNATIONAL SELCUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 706-719), Konya, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "THE IMPACT OF BUSINESSES' SOCIAL MEDIA POSTS ON CORPORATE REPUTATION", 16th CHINA TO ADRIATIC TURKISH WORLD INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 339-346), Bitlis, Türkiye, (Ağustos 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "THE REFLECTION OF BRAND IMAGE ON CONSUMER BEHAVIOR: THE RELATIONSHIP BETWEEN SATISFACTION AND PREFERENCE", 16th CHINA TO ADRIATIC TURKISH WORLD INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 337-338), Bitlis, Türkiye, (Ağustos 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "INFLUENCER MARKETING ANALYSIS: DISCOVERING ACADEMIC PERSPECTIVES THROUGH A BIBLIOMETRIC APPROACH", 2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES , (pp. 528-537), İstanbul, (Mayıs 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "THE INTERSECTION OF TECHNOLOGY AND CONSUMER INTERACTION: A BIBLIOMETRIC ASSESSMENT ON MOBILE MARKETING", 2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES , (pp. 504-514), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "THE MEDIATING ROLE OF BRAND IMAGE IN THE EFFECT OF ELECTRONIC WORD-OFMOUTH MARKETING ON THE PURCHASE BEHAVIOUR OF NOSTALGIC PRODUCTS", 7th INTERNATIONAL UBSDER SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 241-242), Ankara, (Mart 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "THE MODERATING ROLE OF DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS IN THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON BRAND EQUITY", 5th International Bursa Scientific Researchs Congress , (pp. 74-75), Bursa, Türkiye, (Mart 2024) ![]() |
GÖKERİK, M. (2019) "The Influence of Retro Marketing Advertisements on Consumer Purchasing Behavior in Social Media", 2nd. Business and Organization Research Conference , (pp. 271), İzmir, Türkiye, (Ekim 2019) ![]() |
GÜRBÜZ, A., GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "Kararsız AHP Kullanarak Stres Testlerinin Portföy Seçim Sürecine Entegre Edilmesi", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 75-76), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) ![]() |
Duran, A., GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "Sermaye Dağıtımında Maksimum Kaybın Kullanılması", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 52-53), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) ![]() |
GÜRBÜZ, A., GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Kolayda Malları Satın Alma Kararlarında Menşe Ülke Etkisi ve Tüketici Etnosentrizminin Rolü: Karabük Üniversitesi Örneği", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 73-74), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) ![]() |
GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "CONCEPTUALISATION OF ECOPRENEURSHIP AND ITS TENDENCY FOR UNIVERSITY STUDENTS IN TURKEY", DMITRI YAVORINITSKI 1st INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 107), Kiev, Ukrayna, (Ağustos 2017) ![]() |
GÖKTAŞ, F., GÖKERİK, M. (2017) "MATHEMATICAL MODELING FOR QUALITY LOSS", DMITRI YAVORINITSKI 1st INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 109-110), Kiev, Ukrayna, (Ağustos 2017) ![]() |
Tosun, M., GÖKERİK, M., GÖKTAŞ, F. (2017) "YEREL YÖNETİMLERİN ŞEHİR MARKALAŞMASI ÜZERİNE ETKİSİ: UŞAK İLİ ÖRNEĞİ", DMITRI YAVORINITSKI 1st INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 114-115), Kiev, Ukrayna, (Ağustos 2017) ![]() |
Ercan, S., SAVİ, F.Z., GÖKERİK, M. (2016) "The Effect of Organizational Creativity on Ecopreneurship", 11. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 168), Roma, İtalya, (Eylül 2016) ![]() |
GÖKERİK, M., SAVİ, F.Z., Ercan, S. (2016) "The Role Of Social Media In Individual Learning Efficiency Of Y Generation", 11. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 241), Roma, İtalya, (Eylül 2016) ![]() |
GÜRBÜZ, A., Ercan, S., GÖKERİK, M. (2016) "Tüketicilerin Hızlı Yiyecek-İçecek İşletmelerine Yönelik Tutumları: Karabük Ölçeğinde Değerlendirme", Scientific Cooperation for the Future in the Socia Sciences International Conference , (pp. 830-836), Uşak, Türkiye, (Eylül 2016) ![]() ![]() |
Kılıç, H.Ö., GÖKERİK, M. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Perakendeci İşletmelerin Hizmet Kalitesine Yönelik Algısı Karabük İli Örneği", Scientific Cooperation for the Future in the Social SciencesInternational Conference , (pp. 844-851), Uşak, Türkiye, (Eylül 2016) ![]() |
Ceylan, H.H., Asmafiliz, E., GÖKERİK, M. (2013) "Tüketicilerin Bireysel Kültürel Değerlerinin Etnosentrik Eğilimleri Üzerine Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Araştırılması", 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 534-538), Muğla, Türkiye, (Mayıs 2013) ![]() |
Asmafiliz, E., GÖKERİK, M., Demirdağ, G.E. (2012) "Reklamın Marka Değerine Ve Tüketicinin Satın Alma Davranışlarına Olan Etkileri", 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 653-655), Konya, Türkiye, (Mayıs 2012) ![]() |
Ergün, Z., GÖKERİK, M., Soba, M. (2011) "LOJİSTİK YÖNETİMİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN ARTAN ÖNEMİ VE UŞAK İLİNDE BİR UYGULAMA", XI. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 495-501), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2011) ![]() ![]() |
Soba, M., GÖKERİK, M., GÖKERİK, M. (2011) "Rekabetüstü Olmak İçin Etkili Bir Anahtar: Yönetim İnovasyonu (Konya İli Tekstil Sektöründe Bir Araştırma)", XI. Ulusal Üretim Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 196-206), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2011) ![]() ![]() |
SAVİ, F.Z., BÜYÜKYILMAZ, O., Koçak, R.D., GÖKERİK, M., Ercan, S., ALBAYRAK, M. (2016) "İnsanları Nasıl Yönetmeli", Ankara/Türkiye : Siyasal Yayın Dağıtım, ISBN: 978-605-9221-32-0 ![]() |
GÖKERİK, M. (2024) "İnfluencer Pazarlaması: Sosyal Medya Liderlerinin Gücü ve Etkisine Teorik Bir Yaklaşım", Kitap: Güncel Pazarlama Yöntemleri: Stratejilerden Uygulamalara, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 1 / 21, ISBN: 978-625-6319-06-6 ![]() |
TOSUN, E.K., GÖKERİK, M. (2023) "Postmodern Koşullarda Sosyal Medya ve Pazarlama: Kuşaklar Arası Nitel Bir Araştırma", Kitap: Güncel Gelişmelerle Pazarlama Konular ve Araştırmalar-I, Türkiye : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 279 / 320, ISBN: 978-975-447-599-9 ![]() |
IŞIK, E., GÖKERİK, M. (2023) "Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Şehir Pazarlamasına Etkisi: Safranbolu Örneği", Kitap: İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 441 / 470, ISBN: 978-625-6399-80-8 ![]() |
Erkan, İ., GÖKERİK, M., Açıkgöz, F. (2018) "The Impacts of Facebook Ads on Brand Image, Brand Awareness, and Brand Equity", Kitap: Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy, : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 442 / 462, ISBN: 9781522563075 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2019) "Highly Commended Award" Emerald Publishing Limited |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2017 - 2024 | 10 |
![]() ![]() |
2016 - 2024 | 5 |
![]()
Sertaç Ercan
![]() |
2016 | 5 |
![]() ![]() |
2023 - 2024 | 4 |
![]() ![]() |
2016 | 3 |
![]() ![]() |
2016 | 2 |
![]()
İsmail Erkan
![]() |
2018 | 2 |
![]()
Mustafa Soba
![]() |
2011 - 2016 | 2 |
![]()
Ece Asmafiliz
-
|
2012 - 2013 | 2 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
-
|
2024 | 1 |
![]() ![]() |
2016 | 1 |
![]()
-
|
2017 | 1 |
![]()
Gülfiz Ergin Demirdağ
-
|
2012 | 1 |
![]()
Mustafa Tosun
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Zührem Ergün
![]() |
2011 | 1 |
![]()
Ahmet Duran
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Rahime Dilek Koçak
Türk Hava Kurumu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
![]()
Serap Sarp
-
|
2018 | 1 |
![]()
Mustafa Soba
![]() |
2011 | 1 |
![]()
Hasan Hüseyin Ceylan
-
|
2013 | 1 |
![]()
Öznur Aktaş
Kocaeli Üniversitesi
|
2024 | 1 |
![]()
Hicran Özgüner Kılıç
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Emmanuel Mogaji
-
|
2018 | 1 |
![]()
Fulya Açıkgöz
-
|
2018 | 1 |
![]()
İdil Başer
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79062 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1443 |
Anahtar Kelimeler | Dijital Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 60 | 60 | 90 | 5 | 0 | 0 | 0 | 95 | 354 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 450 . | 497 . | 452 . | 544 . | - | - | - | 511 . | 206 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 361 . | 393 . | 380 . | 476 . | - | - | - | 435 . | 137 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 104 . | 121 . | 90 . | 152 . | - | - | - | 98 . | 12 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 44 . | 54 . | 46 . | 85 . | - | - | - | 60 . | 7 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 35 . | 46 . | 36 . | 63 . | - | - | - | 38 . | 2 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 88 . | 104 . | 76 . | 125 . | - | - | - | 83 . | 8 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 7 | 8 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 27 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 16 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 4 | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 7 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 4 | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |