img
img
Doç. Dr. Mehmet GÖKERİK

Doç. Dr. Mehmet GÖKERİK

  • İşletme Fakültesi
  • İşletme
  • Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
52
Atıf
45
h-index
4
Proje
1
WoS
Yayın
1
Atıf
51
h-index
1
Google Scholar
Yayın
33
Atıf
385
h-index
7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2010, 2013
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2005, 2009
Araştırma Alanları
Dijital Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2010, 2013
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2005, 2009
Seminer, XV. Uluslararası Ekonomi Yaz Seminerleri, Pamukkale Üniversitesi / Denizli, 18-07-2016, 26-08-2016
Seminer, II. Bilimsel Araştırmalar Yaz Seminerleri, Karadeniz Teknik Üniversitesi / Trabzon, 05-09-2017, 15-09-2017
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2022-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2021-2022, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, Isparta Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2019-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Türkiye
2016-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2011-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Uşak Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2024-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2023-, Rektör Danışmanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2022-2024, Anabilim Dalı Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2019-2020, Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Etik Kurul Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
Ebubekir Işık, Doktora, Bilgi Kaynağı Olarak Sosyal Medyanın Bilişsel Uyumsuzluk ve Tüketici Sinizmi Üzerinden Tüketici Tutum ve Davranışlarına Etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman)
Öznur Aktaş, Doktora, YENİLİĞİN YAYILMASI TEORİSİ BAĞLAMINDA DİJİTAL PAZARLAMANIN YENİ BİR TEKNOLOJİK ÜRÜNÜ SATIN ALMA NİYETİNİ BELİRLEMEDEKİ ROLÜ, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman)
İdil Başer, Yüksek Lisans, Toplumsal pazarlama anlayışı ile marka ilişkisinin satın alma davranışına etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Gizem Oral, Yüksek Lisans, Kullanımlar ve doyumlar kuramı kapsamında sosyal medya kullanımının marka bağlılığına etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Ebubekir Işık, Yüksek Lisans, Şehir pazarlamasında halkla ilişkiler faaliyetlerinin rolü: Safranbolu örneği, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Esad Kamil Tosun, Yüksek Lisans, İletişim ve pazarlamanın postmodern yüzleri: Postmodern pazarlama aracı olarak Youtube'un X, Y ve Z kuşağı tarafından anlamlandırılması üzerine nitel bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Girişimcilik Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
2023-2024, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2023-2024, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Pazarlama, Lisans
2023-2024, Elektronik Pazarlama, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans
2022-2023, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2022-2023, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2022-2023, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2022-2023, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans
2022-2023, Satış Yönetimi, Lisans
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2022-2023, Elektronik Pazarlama, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2021-2022, Marka Yönetimi, Ön Lisans
2021-2022, İş ve Meslek Etiği, Ön Lisans
2021-2022, Pazarlama İletişimi, Ön Lisans
2021-2022, Halkla İlişkilere Giriş, Ön Lisans
2021-2022, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2021-2022, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2020-2021, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2020-2021, M. Sc. Seminar, Yüksek Lisans
2020-2021, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2020-2021, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans
2020-2021, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans
2020-2021, Marka Yönetimi, Lisans
2020-2021, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2020-2021, Hizmet Pazarlaması, Lisans
2020-2021, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2019-2020, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2019-2020, Üretim Yönetimi, Yüksek Lisans
2019-2020, Üretim Yönetimi, Lisans
2019-2020, Sosyal Psikoloji, Lisans
Kayıt Yok
SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan makale
Gökerik, M., Gürbüz, A., Erkan, İ., Mogaji, E., Sarp, S. (2018) "Surprise me with your ads! The impacts of guerrilla marketing in social media on brand image", ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS, 30 (5) pp. 1222-1238 [SSCI] Link DOI     
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Gökerik, M. (2024) "Nostalgia for the Past: The Impact of Retro Advertisements Shared on Social Media on Brand Relationships and Purchase Intentions", Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi, 5 (0) pp. 47-64 DOI     
Gökerik, M., Tanış, K. (2024) "Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Etnosentrizmine Etkisinde Gelirin Düzenleyici Rolü", Uluslararası Finansal Ekonomi ve Bankacılık Uygulamaları Dergisi, 5 (1) pp. 1-21 DOI     
Gökerik, M. (2024) "Sürdürülebilir Pazarlamanın Haritası: Akademik Çalışmalar Üzerine Bir Analiz", Journal of Economy Business and Management, 8 (1) pp. 1-32 DOI    
Gökerik, M., Gürbüz, A. (2024) "Gerilla Pazarlama Stratejileri: Düşük Bütçeyle Büyük Sonuçlar", Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 40-63 DOI     
Gökerik, M. (2024) "İslami Pazarlama Anlayışında Yeni Perspektifler: Bibliyometrik Bir Yaklaşım", Academic Platform Journal of Halal Life Style, 6 (1) pp. 17-31 DOI     
Gökerik, M. (2024) "The mediating role of brand trust in the effect of social media marketing on repurchase behaviour", Turkish Journal of Marketing, 9 (2) pp. 36-51 DOI     
Gökerik, M. (2024) "Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tutumlarına Etkisinde Jenerasyonun Düzenleyici Rolü", Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 8 (15) pp. 1-20 DOI     
Işık, E., Gökerik, M. (2023) "Üniversite Öğrencilerinin Instagram’a Yönelik Algılarının Metafor Analizi ile İncelenmesi", Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8 (3) pp. 647-659 Link DOI     
Göktaş, F., Gökerik, M. (2017) "Using Scenario Analysis in Capital Allocation", Journal of Current Researches on Business and Economics, 7 (2) pp. 269-278 Link DOI    
Bolat, M.E., Gökerik, M., Göktaş, F. (2017) "Tüketicilerin Marka Tercihlerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisi: Cep Telefonu Sektörü Üzerine Bir Araştırma", Journal of Current Researches on Business and Economics, 7 (2) pp. 421-436 Link DOI    
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
Gökerik, M. (2024) "The Relationship Between Electronic Word-of-Mouth Marketing and Consumption Types: The Moderating Role of Income", İzmir İktisat Dergisi, 39 (3) pp. 772-793 [] DOI      
Göktaş, F., Gökerik, M. (2024) "Sosyal medya reklam platformu seçimi üzerine yeni bir oyun - teorik yaklaşım", Journal of Turkish Operations Management, 8 (1) pp. 60-72 [] DOI      
Gökerik, M., Aktaş, Ö. (2024) "Digital Marketing Trends Reshaped by Artificial Intelligence: A Bibliometric Approach", JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY, 9 (1) pp. 75-90 [] Link     
Başer, İ., Gökerik, M. (2024) "The Impact of Social Marketing and Brand Relationships on Purchase Behavior", İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi, 9 (24) pp. 284-302 [] DOI      
Gökerik, M. (2024) "İNFLUENCERLAR’IN GÜCÜ: PARASOSYAL ETKİLEŞİM YOLUYLA SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 15 (56) pp. 801-822 [] DOI     
Gökerik, M. (2024) "The Enchantment of Social Media Influencers: Analysing Consumer Attitudes Through the Lens of the Information Adoption Model", OPUS Journal of Society Research, 21 (3) pp. 125-139 [] DOI     
Gökerik, M. (2024) "Consumer Cynicism in Influencer Marketing: An Impact Analysis on Purchase Intention and Brand Loyalty", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 13 (1) pp. 404-421 [] DOI      
Göktaş, F., Gökerik, M. (2024) "A Novel Robust Theoretical Approach on Social Media Advertisement Platform Selection", Uluslararası Muhendislik Arastirma ve Gelistirme Dergisi, 16 (1) pp. 373-382 [] Link DOI     
Işık, E., Gökerik, M. (2024) "Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Bilişsel Uyumsuzluk Perspektifinden, Tatmin ve Tavsiye Üzerindeki Etkisi", İşletme Araştırmaları Dergisi, 16 (2) pp. 822-836 [] DOI      
Büyükyılmaz, O., Ercan, S., Gökerik, M. (2016) "Öğrencilerin Kariyer Planlama Tutumlarının Demografik Faktörler Açısından Değerlendirilmesi Karabük Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (7) pp. 2065-2076 [] Link     
Gökerik, M., Tekin, M. (2016) "Şehir Markalaşmasında Girişimciliğin Önemi Uşak İli Örneği", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (7) pp. 2259-2276 [] Link     
Gökerik, M. (2024) "Ewom And Social Media Marketing In Brand Awareness", 2. INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (pp. 1141-1151), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2024) 
Gökerik, M. (2024) "Influencer Marketing And Brand Relationships: Bibliometric Trends And Analyses", 2. INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (pp. 1131-1140), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2024) 
Gökerik, M., Işık, E. (2024) "Social Media Marketing: Shaping Brand Awareness, Purchase,And Corporate Reputation", 5. INTERNATIONAL SELCUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 694-705), Konya, Türkiye, (Aralık 2024) 
Gökerik, M. (2024) "The Academic Map Of Studies On Social Marketing And Ethics", 5. INTERNATIONAL SELCUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 706-719), Konya, Türkiye, (Aralık 2024) 
Gökerik, M. (2024) "THE IMPACT OF BUSINESSES' SOCIAL MEDIA POSTS ON CORPORATE REPUTATION", 16th CHINA TO ADRIATIC TURKISH WORLD INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 339-346), Bitlis, Türkiye, (Ağustos 2024) 
Gökerik, M. (2024) "THE REFLECTION OF BRAND IMAGE ON CONSUMER BEHAVIOR: THE RELATIONSHIP BETWEEN SATISFACTION AND PREFERENCE", 16th CHINA TO ADRIATIC TURKISH WORLD INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 337-338), Bitlis, Türkiye, (Ağustos 2024) 
Gökerik, M. (2024) "INFLUENCER MARKETING ANALYSIS: DISCOVERING ACADEMIC PERSPECTIVES THROUGH A BIBLIOMETRIC APPROACH", 2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES , (pp. 528-537), İstanbul, (Mayıs 2024) 
Gökerik, M. (2024) "THE INTERSECTION OF TECHNOLOGY AND CONSUMER INTERACTION: A BIBLIOMETRIC ASSESSMENT ON MOBILE MARKETING", 2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES , (pp. 504-514), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2024) 
Gökerik, M. (2024) "THE MEDIATING ROLE OF BRAND IMAGE IN THE EFFECT OF ELECTRONIC WORD-OFMOUTH MARKETING ON THE PURCHASE BEHAVIOUR OF NOSTALGIC PRODUCTS", 7th INTERNATIONAL UBSDER SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 241-242), Ankara, (Mart 2024) 
Gökerik, M. (2024) "THE MODERATING ROLE OF DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS IN THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON BRAND EQUITY", 5th International Bursa Scientific Researchs Congress , (pp. 74-75), Bursa, Türkiye, (Mart 2024) 
Gökerik, M. (2019) "The Influence of Retro Marketing Advertisements on Consumer Purchasing Behavior in Social Media", 2nd. Business and Organization Research Conference , (pp. 271), İzmir, Türkiye, (Ekim 2019) 
Gürbüz, A., Göktaş, F., Gökerik, M. (2017) "Kararsız AHP Kullanarak Stres Testlerinin Portföy Seçim Sürecine Entegre Edilmesi", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 75-76), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) 
Duran, A., Göktaş, F., Gökerik, M. (2017) "Sermaye Dağıtımında Maksimum Kaybın Kullanılması", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 52-53), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) 
Gürbüz, A., Gökerik, M., Göktaş, F. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Kolayda Malları Satın Alma Kararlarında Menşe Ülke Etkisi ve Tüketici Etnosentrizminin Rolü: Karabük Üniversitesi Örneği", 3rd International Conference on Economics and Social Impacts of Globalization , (pp. 73-74), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) 
Gökerik, M., Göktaş, F. (2017) "CONCEPTUALISATION OF ECOPRENEURSHIP AND ITS TENDENCY FOR UNIVERSITY STUDENTS IN TURKEY", DMITRI YAVORINITSKI 1st INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 107), Kiev, Ukrayna, (Ağustos 2017) 
Göktaş, F., Gökerik, M. (2017) "MATHEMATICAL MODELING FOR QUALITY LOSS", DMITRI YAVORINITSKI 1st INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 109-110), Kiev, Ukrayna, (Ağustos 2017) 
Tosun, M., Gökerik, M., Göktaş, F. (2017) "YEREL YÖNETİMLERİN ŞEHİR MARKALAŞMASI ÜZERİNE ETKİSİ: UŞAK İLİ ÖRNEĞİ", DMITRI YAVORINITSKI 1st INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 114-115), Kiev, Ukrayna, (Ağustos 2017) 
Ercan, S., Savi, F.Z., Gökerik, M. (2016) "The Effect of Organizational Creativity on Ecopreneurship", 11. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 168), Roma, İtalya, (Eylül 2016) 
Gökerik, M., Savi, F.Z., Ercan, S. (2016) "The Role Of Social Media In Individual Learning Efficiency Of Y Generation", 11. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 241), Roma, İtalya, (Eylül 2016) 
Gürbüz, A., Ercan, S., Gökerik, M. (2016) "Tüketicilerin Hızlı Yiyecek-İçecek İşletmelerine Yönelik Tutumları: Karabük Ölçeğinde Değerlendirme", Scientific Cooperation for the Future in the Socia Sciences International Conference , (pp. 830-836), Uşak, Türkiye, (Eylül 2016)  
Kılıç, H.Ö., Gökerik, M. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Perakendeci İşletmelerin Hizmet Kalitesine Yönelik Algısı Karabük İli Örneği", Scientific Cooperation for the Future in the Social SciencesInternational Conference , (pp. 844-851), Uşak, Türkiye, (Eylül 2016) 
Ceylan, H.H., Asmafiliz, E., Gökerik, M. (2013) "Tüketicilerin Bireysel Kültürel Değerlerinin Etnosentrik Eğilimleri Üzerine Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Araştırılması", 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 534-538), Muğla, Türkiye, (Mayıs 2013) 
Asmafiliz, E., Gökerik, M., Demirdağ, G.E. (2012) "Reklamın Marka Değerine Ve Tüketicinin Satın Alma Davranışlarına Olan Etkileri", 11. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 653-655), Konya, Türkiye, (Mayıs 2012) 
Ergün, Z., Gökerik, M., Soba, M. (2011) "LOJİSTİK YÖNETİMİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN ARTAN ÖNEMİ VE UŞAK İLİNDE BİR UYGULAMA", XI. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 495-501), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2011)  
Soba, M., Gökerik, M., Gökerik, M. (2011) "Rekabetüstü Olmak İçin Etkili Bir Anahtar: Yönetim İnovasyonu (Konya İli Tekstil Sektöründe Bir Araştırma)", XI. Ulusal Üretim Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 196-206), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2011)  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
(2019) "Highly Commended Award" Emerald Publishing Limited
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Karabük Üniversitesi
2017 - 2024 10
Karabük Üniversitesi
2016 - 2024 5
Sertaç Ercan
Karabük Üniversitesi
2016 5
Karabük Üniversitesi
2023 - 2024 4
Karabük Üniversitesi
2016 3
Karabük Üniversitesi
2016 2
İsmail Erkan
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi
2018 2
Mahmut Tekin
Selçuk Üniversitesi
2011 - 2016 2
Ece Asmafiliz
-
2012 - 2013 2
Karabük Üniversitesi
2023 1
Karabük Üniversitesi
2024 1
Karabük Üniversitesi
2016 1
-
2017 1
Gülfiz Ergin Demirdağ
-
2012 1
Mustafa Tosun
Uşak Üniversitesi
2017 1
Zührem Ergün
Selçuk Üniversitesi
2011 1
Ahmet Duran
İstanbul Teknik Üniversitesi
2017 1
Rahime Dilek Koçak
Türk Hava Kurumu Üniversitesi
2016 1
Serap Sarp
-
2018 1
Mustafa Soba
Uşak Üniversitesi
2011 1
Hasan Hüseyin Ceylan
-
2013 1
Öznur Aktaş
Kocaeli Üniversitesi
2024 1
Hicran Özgüner Kılıç
Karabük Üniversitesi
2016 1
İdil Başer
Karabük Üniversitesi
2024 1
Emmanuel Mogaji
-
2018 1
Fulya Açıkgöz
-
2018 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79062
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33947
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1450
Anahtar Kelimeler Dijital Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 60 60 90 5 0 0 0 95 354 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 452 . 499 . 457 . 557 . - - - 508 . 218 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - 367 . 396 . 384 . 480 . - - - 437 . 135 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 102 . 122 . 90 . 152 . - - - 96 . 12 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 44 . 52 . 47 . 81 . - - - 60 . 7 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - 35 . 47 . 36 . 66 . - - - 37 . 2 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - 90 . 105 . 74 . 128 . - - - 84 . 8 . -
Toplam Yayın 0 7 8 2 1 0 0 0 3 27 0
Toplam Makale 0 2 2 1 0 0 0 0 1 16 0
Toplam Kitap 0 1 0 1 0 0 0 0 2 1 0
Toplam Bildiri 0 4 6 0 1 0 0 0 0 10 0
Makale (SCI) 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 2 0 0 0 0 0 1 7 0
Makale (Ulusal) 0 2 0 0 0 0 0 0 0 9 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 1 0 1 0 0 0 0 2 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 4 6 0 1 0 0 0 0 10 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri