| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2019 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
| Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2005, 2009 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2019 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
| Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2005, 2009 |
| Seminer, XV. Uluslararası Ekonomi Yaz Seminerleri, Pamukkale Üniversitesi / Denizli, 18-07-2016, 26-08-2016 |
| Seminer, II. Bilimsel Araştırmalar Yaz Seminerleri, Karadeniz Teknik Üniversitesi / Trabzon, 05-09-2017, 15-09-2017 |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Dijital Pazarlama |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama İletişimi |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
| 2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
| 2022-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
| 2021-2022, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, Isparta Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
| 2019-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Türkiye |
| 2016-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
| 2011-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Uşak Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
| 2024-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
| 2023-, Rektör Danışmanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
| 2022-2024, Anabilim Dalı Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
| 2019-2020, Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Etik Kurul Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
| 2023-2024, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Pazarlama, Lisans |
| 2023-2024, Elektronik Pazarlama, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2023-2024, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2023-2024, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
| 2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
| 2022-2023, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
| 2022-2023, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2022-2023, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Satış Yönetimi, Lisans |
| 2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Elektronik Pazarlama, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2021-2022, Marka Yönetimi, Ön Lisans |
| 2021-2022, İş ve Meslek Etiği, Ön Lisans |
| 2021-2022, Pazarlama İletişimi, Ön Lisans |
| 2021-2022, Halkla İlişkilere Giriş, Ön Lisans |
| 2021-2022, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Doktora Seminer, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2020-2021, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, M. Sc. Seminar, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Bilim Etiği, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Marka Yönetimi, Lisans |
| 2020-2021, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
| 2020-2021, Hizmet Pazarlaması, Lisans |
| 2020-2021, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
| 2019-2020, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, Üretim Yönetimi, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, Üretim Yönetimi, Lisans |
| 2019-2020, Sosyal Psikoloji, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (2019) "Highly Commended Award" Emerald Publishing Limited |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
|
2017 - 2024 | 10 |
|
|
2016 - 2024 | 5 |
|
Sertaç Ercan
|
2016 | 5 |
|
|
2023 - 2024 | 4 |
|
|
2016 | 3 |
|
|
2016 | 2 |
|
İsmail Erkan
|
2018 | 2 |
|
Mahmut Tekin
|
2011 - 2016 | 2 |
|
Ece Asmafiliz
-
|
2012 - 2013 | 2 |
|
|
2023 | 1 |
|
|
2024 | 1 |
|
|
2016 | 1 |
|
-
|
2017 | 1 |
|
Gülfiz Ergin Demirdağ
-
|
2012 | 1 |
|
Mustafa Tosun
|
2017 | 1 |
|
Zührem Ergün
|
2011 | 1 |
|
Ahmet Duran
|
2017 | 1 |
|
Rahime Dilek Koçak
Türk Hava Kurumu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
|
Serap Sarp
-
|
2018 | 1 |
|
Mustafa Soba
|
2011 | 1 |
|
Hasan Hüseyin Ceylan
-
|
2013 | 1 |
|
Öznur Aktaş
Kocaeli Üniversitesi
|
2024 | 1 |
|
Hicran Özgüner Kılıç
|
2016 | 1 |
|
İdil Başer
|
2024 | 1 |
|
Emmanuel Mogaji
-
|
2018 | 1 |
|
Fulya Açıkgöz
-
|
2018 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79062 |
| YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33947 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1450 |
| Anahtar Kelimeler | Dijital Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışları | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 60 | 60 | 90 | 5 | 0 | 0 | 0 | 95 | 354 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 452 . | 499 . | 457 . | 557 . | - | - | - | 508 . | 218 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 367 . | 396 . | 384 . | 480 . | - | - | - | 437 . | 135 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 102 . | 122 . | 90 . | 152 . | - | - | - | 96 . | 12 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 44 . | 52 . | 47 . | 81 . | - | - | - | 60 . | 7 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 35 . | 47 . | 36 . | 66 . | - | - | - | 37 . | 2 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 90 . | 105 . | 74 . | 128 . | - | - | - | 84 . | 8 . | - |
| Toplam Yayın | 0 | 7 | 8 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 27 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 16 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 4 | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 7 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 4 | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |