img
img
Dr. Öğr. Üyesi Muhammed Enes SAYIN

Dr. Öğr. Üyesi Muhammed Enes SAYIN

  • İşletme Fakültesi
  • İşletme
  • Üretim Yönetimi ve Pazarlama

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
14
Atıf
4
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2019, 2023
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aktüerya ve Risk Yönetimi (Yl) (Tezli), 2017, 2019
Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2010, 2015
Araştırma Alanları
Tüketici Davranışları, Reklam, Kültürlerarası İletişim, Pazarlama Araştırmaları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2019, 2023
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aktüerya ve Risk Yönetimi (Yl) (Tezli), 2017, 2019
Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2010, 2015
Muhammed Enes SAYIN, Doktora, Kişilik özellikleri, tutumluluk, gösterişçi tüketim ve ihtiyaç algısı arasındaki ilişkilerin incelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023
Muhammed Enes SAYIN, Yüksek Lisans, Katılım bankalarında risk ve mali analiz yöntemlerinin uygulanması üzerine bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aktüerya Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019
İngilizce, YÖKDİL, 73, 2017
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Reklam
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Kültürlerarası İletişim
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama Araştırmaları
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2017-2023, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Aktüerya Bilimleri Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2024-2025, Pazarlama Ahlâkı, Lisans
2024-2025, Hizmet Pazarlaması, Lisans
2024-2025, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Tüketici Davranışları, Yüksek Lisans
2023-2024, Tüketici Davranışları, Lisans
2023-2024, Pazarlama Araştırmaları, Lisans
2023-2024, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2023-2024, Pazarlama Ahlakı, Lisans
2023-2024, Hizmet Pazarlaması, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
SAYIN, M.E., TERZİ, H. (2024) "İhtiyaç Algısı, Kişilik Özellikleri, Tutumluluk ve Gösteriş Tüketim Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi", Karabük Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 4 (1) pp. 1-21 Link  
TERZİ, H., BAYDAR, V., TOSUN, E.K., SAYIN, M.E., OK, Ş. (2023) "Sosyal Sorumlu Tüketim Davranışı Ölçeğinin Kısaltılmış Türkçe Versiyonunun Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması", Studies on Social Science Insight, 3 (2) pp. 83-102 Link  
SAYIN, M.E., TERZİ, H. (2023) "İhtiyaç Olgusunun Dönüşümü Üzerine Bir İnceleme", Ekonomi, İşletme ve Yönetim Dergisi, 7 (1) pp. 127-167 Link DOI  
SAYIN, M.E., TERZİ, H., Bayraklı, M. (2022) "Comparison of Advertisements of Conventional and Participation Banks: Case Study of Turkey, England and Egypt", Afro Eurasian Studies, 10 (2) pp. 27-36 DOI  
SAYIN, M.E. (2024) "Sosyal Sorumlu Tüketim Davranışı ve Moda Yaşam Tarzının Yerli Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi", 4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2024
SAYIN, M.E. (2024) "Etnosentrizm Bir Yaşam Tarzı mı Geçici Heves mi?", 16. Uluslararası Çinden Adriyatike Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Türkiye, (Temmuz 2024
Al-Khaldı, N., SAYIN, M.E. (2024) "Tüketicilerin Lüks Tüketim Eğilimi ve Online Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 4. Uluslararası Lisansüstü Çalışmalar Kongresi - IGSCONG'24 , Türkiye, (Haziran 2024
SAYIN, M.E., TERZİ, H. (2021) "Tutumluluk, Materyalist Eğilim ve Algılanan Dindarlık Düzeyinin Bilinçli Tüketim Üzerindeki Etkisi", The 11th Global Islamic Marketing Conference , Katar, (Nisan 2021
SAYIN, M.E., Bayraklı, M., TERZİ, H. (2020) "Comparison of Advertisements of Conventional Banks and Participation Banks: Evidence from Turkey, Egypt and England", 3rd Economics, Business And Organization Research Conference , Rome, İtalya, (Kasım 2020
Kayıt Yok
SAYIN, M.E. (2024) "Tüketimin Değişimi Perspektifinden Sosyal Sorumluluk", Kitap: Pazarlama Alanında Uluslararası Akademik Çalışmalar, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 17 / 31, ISBN: 978-625-6319-70-7 
SAYIN, M.E. (2024) "Tüketici Davranışı ve Etnosentrizm", Kitap: Pazarlama Çalışmaları, Afyonkarahisar/Türkiye : Yaz Yayınları, Bölüm Sayfaları: 24 / 41, ISBN: 978-625-6104-15-0 
SAYIN, M.E. (2024) "Sürdürülebilir Bir Gelecek için Bilinçli Tüketimin Rolü ve Önemi", Kitap: Tüketim ve Dönüşüm: Pazarlama Dünyasının Yeni Kodları, Ankara/Türkiye : Bidge Yayınları, Bölüm Sayfaları: 32 / 53, ISBN: 978-625-372-322-4 
SAYIN, M.E. (2023) "İhtiyaç Algısı, Dindarlık ve Gösterişçi Tüketim Üzerine Nitel Bir Çalışma", Kitap: İşletme Bilimin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler: Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon, Bursa/Türkiye : Ekin Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 275 / 288, ISBN: 978-625-6952-73-7 
SAYIN, M.E., ERSÖZ, T. (2021) "Katılım Bankalarında Risk ve Mali Analiz Yöntemlerinin Uygulanması Üzerine Bir Araştırma", Kitap: Ekonomi Politika ve Uygulamalarının Ampirik Tahlili: İktisat, Finans, Maliye, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 183 / 208, ISBN: 978-625-8443-37-0 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Karabük Üniversitesi
2020 - 2024 6
Muhammet Bayraklı
-
2020 - 2022 2
-
2023 1
-
2023 1
Karabük Üniversitesi
2021 1
-
2023 1
Nazik Al-Khaldı
-
2024 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
342.
78383 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
269.
33312 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
47.
1425 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78383
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33312
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1425
Anahtar Kelimeler Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları, Kültürlerarası İletişim
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 0 5 45 15 70 150 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - - - 526 . 588 . 618 . 536 . 342 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - - - 445 . 494 . 537 . 451 . 269 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - - - 120 . 137 . 160 . 102 . 47 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - 96 . 116 . 133 . 89 . 40 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - 53 . 59 . 74 . 49 . 18 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 0 0 0 0 1 2 1 3 7 0
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 0 1 2 1 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 1 0 1 3 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 1 1 0 0 3 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 1 2 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 1 0 1 3 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 1 1 0 0 3 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri