Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2019, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aktüerya ve Risk Yönetimi (Yl) (Tezli), 2017, 2019 |
Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2010, 2015 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2019, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aktüerya ve Risk Yönetimi (Yl) (Tezli), 2017, 2019 |
Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2010, 2015 |
Muhammed Enes SAYIN, Doktora, Kişilik özellikleri, tutumluluk, gösterişçi tüketim ve ihtiyaç algısı arasındaki ilişkilerin incelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023 |
Muhammed Enes SAYIN, Yüksek Lisans, Katılım bankalarında risk ve mali analiz yöntemlerinin uygulanması üzerine bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aktüerya Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019 |
İngilizce, YÖKDİL, 73, 2017 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Reklam |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Kültürlerarası İletişim |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Pazarlama Araştırmaları |
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2017-2023, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Aktüerya Bilimleri Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2024-2025, Pazarlama Ahlâkı, Lisans |
2024-2025, Hizmet Pazarlaması, Lisans |
2024-2025, Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Tüketici Davranışları, Yüksek Lisans |
2023-2024, Tüketici Davranışları, Lisans |
2023-2024, Pazarlama Araştırmaları, Lisans |
2023-2024, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2023-2024, Pazarlama Ahlakı, Lisans |
2023-2024, Hizmet Pazarlaması, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
SAYIN, M.E., TERZİ, H. (2024) "İhtiyaç Algısı, Kişilik Özellikleri, Tutumluluk ve Gösteriş Tüketim Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi", Karabük Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 4 (1) pp. 1-21 Link ![]() |
TERZİ, H., BAYDAR, V., TOSUN, E.K., SAYIN, M.E., OK, Ş. (2023) "Sosyal Sorumlu Tüketim Davranışı Ölçeğinin Kısaltılmış Türkçe Versiyonunun Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması", Studies on Social Science Insight, 3 (2) pp. 83-102 Link ![]() |
SAYIN, M.E., TERZİ, H. (2023) "İhtiyaç Olgusunun Dönüşümü Üzerine Bir İnceleme", Ekonomi, İşletme ve Yönetim Dergisi, 7 (1) pp. 127-167 Link DOI ![]() |
SAYIN, M.E., TERZİ, H., Bayraklı, M. (2022) "Comparison of Advertisements of Conventional and Participation Banks: Case Study of Turkey, England and Egypt", Afro Eurasian Studies, 10 (2) pp. 27-36 DOI ![]() |
SAYIN, M.E. (2024) "Sosyal Sorumlu Tüketim Davranışı ve Moda Yaşam Tarzının Yerli Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi", 4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2024) ![]() |
SAYIN, M.E. (2024) "Etnosentrizm Bir Yaşam Tarzı mı Geçici Heves mi?", 16. Uluslararası Çinden Adriyatike Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Türkiye, (Temmuz 2024) ![]() |
Al-Khaldı, N., SAYIN, M.E. (2024) "Tüketicilerin Lüks Tüketim Eğilimi ve Online Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 4. Uluslararası Lisansüstü Çalışmalar Kongresi - IGSCONG'24 , Türkiye, (Haziran 2024) ![]() |
SAYIN, M.E., TERZİ, H. (2021) "Tutumluluk, Materyalist Eğilim ve Algılanan Dindarlık Düzeyinin Bilinçli Tüketim Üzerindeki Etkisi", The 11th Global Islamic Marketing Conference , Katar, (Nisan 2021) ![]() |
SAYIN, M.E., Bayraklı, M., TERZİ, H. (2020) "Comparison of Advertisements of Conventional Banks and Participation Banks: Evidence from Turkey, Egypt and England", 3rd Economics, Business And Organization Research Conference , Rome, İtalya, (Kasım 2020) ![]() |
Kayıt Yok |
SAYIN, M.E. (2024) "Tüketimin Değişimi Perspektifinden Sosyal Sorumluluk", Kitap: Pazarlama Alanında Uluslararası Akademik Çalışmalar, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 17 / 31, ISBN: 978-625-6319-70-7 ![]() |
SAYIN, M.E. (2024) "Tüketici Davranışı ve Etnosentrizm", Kitap: Pazarlama Çalışmaları, Afyonkarahisar/Türkiye : Yaz Yayınları, Bölüm Sayfaları: 24 / 41, ISBN: 978-625-6104-15-0 ![]() |
SAYIN, M.E. (2024) "Sürdürülebilir Bir Gelecek için Bilinçli Tüketimin Rolü ve Önemi", Kitap: Tüketim ve Dönüşüm: Pazarlama Dünyasının Yeni Kodları, Ankara/Türkiye : Bidge Yayınları, Bölüm Sayfaları: 32 / 53, ISBN: 978-625-372-322-4 ![]() |
SAYIN, M.E. (2023) "İhtiyaç Algısı, Dindarlık ve Gösterişçi Tüketim Üzerine Nitel Bir Çalışma", Kitap: İşletme Bilimin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler: Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon, Bursa/Türkiye : Ekin Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 275 / 288, ISBN: 978-625-6952-73-7 ![]() |
SAYIN, M.E., ERSÖZ, T. (2021) "Katılım Bankalarında Risk ve Mali Analiz Yöntemlerinin Uygulanması Üzerine Bir Araştırma", Kitap: Ekonomi Politika ve Uygulamalarının Ampirik Tahlili: İktisat, Finans, Maliye, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 183 / 208, ISBN: 978-625-8443-37-0 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | İhtiyaç Algısı, Kişilik Özellikleri, Tutumluluk ve Gösteriş Tüketim Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
2 | Comparison of Advertisements of Conventional and Participation Banks: Case Study of Turkey, England and Egypt | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
3 | İhtiyaç Olgusunun Dönüşümü Üzerine Bir İnceleme | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2020 - 2024 | 6 |
![]()
Muhammet Bayraklı
-
|
2020 - 2022 | 2 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]() ![]() |
2021 | 1 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
Nazik Al-Khaldı
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33312 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1425 |
Anahtar Kelimeler | Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları, Kültürlerarası İletişim |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 45 | 15 | 70 | 150 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | 526 . | 588 . | 618 . | 536 . | 342 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | 445 . | 494 . | 537 . | 451 . | 269 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | 120 . | 137 . | 160 . | 102 . | 47 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | 96 . | 116 . | 133 . | 89 . | 40 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | 53 . | 59 . | 74 . | 49 . | 18 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 7 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |