| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Dr), 2021 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Yl) (Tezli), 2017, 2019 |
| Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2008, 2012 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Dr), 2021 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Yl) (Tezli), 2017, 2019 |
| Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2008, 2012 |
| İngilizce, YÖKDİL, 60, 2020 Yükse, 2021 |
| İngilizce, YÖKDİL, 60, Bahar, 2021 |
| Sertifika, Denver-II Uygulayıcı Sertifikası, Ankara, 20-02-2022, 26-02-2022 |
| Sertifika, Oyun Terapisi Uygulayıcı Eğitimi, Karabük, 21-03-2021, 29-04-2021 |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Çocuk Gelişimi Çocuk Gelişimi Eğitimi |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Çocuk Gelişimi Okul Öncesi Eğitimi |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Çocuk Gelişimi Özel Eğitim |
| 2022-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Safranbolu Şefik Yılmaz Dizdar Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
| 2022-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Safranbolu Şefik Dizdar Meslek Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi, Türkiye |
| 2019-2022, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Çocuk Gelişimi Bölümü, Türkiye |
| 2016-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
| 2017-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2023-2024, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
| 2023-2024, Okul Öncesi Program, Ön Lisans |
| 2023-2024, Okul Öncesi Dönemde Fen ve Matematik, Ön Lisans |
| 2023-2024, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama-1, Ön Lisans |
| 2023-2024, Okul Öncesi Program-2, Ön Lisans |
| 2023-2024, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama-2, Ön Lisans |
| 2022-2023, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama-2, Ön Lisans |
| 2022-2023, Okul Öncesi Dönemde Fen ve Matematik, Ön Lisans |
| 2022-2023, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
| 2022-2023, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN VE MATEMATİK, Ön Lisans |
| 2022-2023, Erken Çocukluk Döneminde Özel Eğitim, Ön Lisans |
| 2022-2023, Okul Öncesi Program-2, Ön Lisans |
| 2022-2023, Erken Çocukluk Döneminde Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Ön Lisans |
| 2021-2022, Erken Çocukluk Döneminde İlke ve Yöntemler, Lisans |
| 2021-2022, Ergenlik Döneminde Gelişim, Lisans |
| 2021-2022, Çocuk ve Oyun, Lisans |
| 2021-2022, Alan Çalışması-2, Lisans |
| 2021-2022, Özel Eğitimde Kaynaştırma, Lisans |
| 2021-2022, Özel Eğitim-1, Lisans |
| 2021-2022, Oyun Terapisi, Lisans |
| 2021-2022, Okul Döneminde Gelişim, Lisans |
| 2021-2022, Erken Çocukluk Döneminde Fen ve Matematik, Lisans |
| 2021-2022, Eğitim araçları ve ortam düzenleme, Lisans |
| 2021-2022, ALAN ÇALIŞMASI-1, Lisans |
| 2021-2022, Oyun terapisi, Lisans |
| 2021-2022, Özel eğitimde kaynaştırma, Lisans |
| 2021-2022, Özel Eğitim1, Lisans |
| 2021-2022, Erken çocukluk döneminde fen ve matematik, Lisans |
| 2021-2022, Okul döneminde gelişim, Lisans |
| 2021-2022, Risk Altındaki Çocuklar ve Gençler, Lisans |
| 2021-2022, Yaz stajı, Lisans |
| 2021-2022, Alan çalışması2, Lisans |
| 2021-2022, Erken çocukluk döneminde ilke ve yöntemler, Lisans |
| 2021-2022, Ergenlik döneminde gelişim, Lisans |
| 2021-2022, Çocuk ve oyun, Lisans |
| 2020-2021, Oyun terapisi, Lisans |
| 2020-2021, Özel eğitimde kaynaştırma, Lisans |
| 2020-2021, Özel Eğitim1, Lisans |
| 2020-2021, Erken çocukluk döneminde fen ve matematik, Lisans |
| 2020-2021, Okul döneminde gelişim, Lisans |
| 2020-2021, Yaz stajı, Lisans |
| 2020-2021, Risk Altındaki Çocuklar ve Gençler, Lisans |
| 2020-2021, Alan çalışması2, Lisans |
| 2020-2021, Alan çalışması1, Lisans |
| 2020-2021, Erken çocukluk döneminde ilke ve yöntemler, Lisans |
| 2020-2021, Ergenlik döneminde gelişim, Lisans |
| 2020-2021, Çocuk ve oyun, Lisans |
| 2019-2020, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE İLKE VE YÖNTEMLER, Lisans |
| 2019-2020, RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE GENÇLER, Lisans |
| 2019-2020, ALAN ÇALIŞMASI-1, Lisans |
| 2019-2020, OYUN TERAPİSİ, Lisans |
| 2019-2020, ÖZEL EĞİTİM-1, Lisans |
| 2018-2019, ÇOCUK VE OYUN, Lisans |
| 2018-2019, ALAN ÇALIŞMASI-2, Lisans |
| 2018-2019, ÖZEL EĞİTİM-2, Lisans |
| 2018-2019, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE İLKE VE YÖNTEMLER, Lisans |
| 2018-2019, RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE GENÇLER, Lisans |
| 2018-2019, ALAN ÇALIŞMASI-1, Lisans |
| 2018-2019, ÖZEL EĞİTİM-1, Lisans |
| 2018-2019, ALAN ÇALIŞMASI-1, Lisans |
| 2018-2019, OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE FEN VA MATEMATİK, Lisans |
| 2017-2018, ÖZEL EĞİTİM-1, Lisans |
| 2016-2017, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE İLKE VE YÖNTEMLER, Ön Lisans |
| 2016-2017, ÇOCUK VE REHBERLİK, Ön Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal Yetkinliklerinin Anne Babaya Ait Değişkenlere Göre İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 12 | 0 | 0 | 0 | 12 |
| 2 | Aile Eğitimi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| (2024) "DRAMA VE SOSYAL BECERİ ATÖLYESİ: ŞİDDETİ AZALTMADA YARATICI ÇÖZÜMLER" KARABÜK ÜNİVERSİTESİ |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
|
2017 - 2019 | 8 |
|
|
2017 - 2024 | 4 |
|
|
2018 - 2024 | 2 |
|
|
2024 | 1 |
|
Filiz Sulamacı
-
|
2018 | 1 |
|
Mahmut Furkan Karabudak
-
|
2018 | 1 |
|
Nihan Demirbaş
-
|
2018 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79062 |
| YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33947 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Çocuk Gelişimi | 243 |
| Anahtar Kelimeler | Çocuk Gelişimi Eğitimi, Okul Öncesi Eğitimi, Özel Eğitim | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 10 | 25 | 125 | 0 | 0 | 40 | 0 | 30 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 549 . | 522 . | 437 . | - | - | 599 . | - | 533 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 446 . | 449 . | 360 . | - | - | 523 . | - | 432 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 53 . | 57 . | 25 . | - | - | 55 . | - | 55 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 46 . | 43 . | 19 . | - | - | 42 . | - | 46 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | 38 . | 36 . | 14 . | - | - | 35 . | - | 37 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | 19 . | 20 . | 8 . | - | - | 22 . | - | 26 . | - |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 1 | 3 | 6 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |