Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2008, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2005, 2008 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü, 2001, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2008, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2005, 2008 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü, 2001, 2005 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 73, Güz, 2014 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Girişimcilik ve Pazarlama |
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Finansman Bölümü, Türkiye |
2018-, Doçent, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Finansman Bölümü, Pazarlama, Türkiye |
2013-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Finansman Bölümü, Türkiye |
2009-2013, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Kaman Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
2013-2016, Bölüm Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2013-2014, Enstitü Müdür Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2011-2012, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Doumtene Adam Hassan, Yüksek Lisans, Çad'da kadın girişimciliği: Fırsatlar ve engeller, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Girişimcilik Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Melek Bingöl, Yüksek Lisans, İşletmelerin pazaryeri seçimini etkileyen faktörlerin önem derecelerinin AHS yöntemi ile belirlenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Merve Uzunkaya, Yüksek Lisans, Instagram'daki influencerlar'ın takipçilerinin satın alma niyetine etkisi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Girişimcilik Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ferdanur Ateş, Yüksek Lisans, Suriyeli göçmen girişimcilerin deneyimlerinin ve müşterilerin göçmen girişimcilerden alışveriş yapma motivasyonlarının incelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Girişimcilik Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Cahid Özdeveci, Yüksek Lisans, Mobilya Sektöründe İhracat Yapan İşletmelerin Fiyatlandırma Stratejileri: Nitel Bir Uygulama, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
2023-2024, İş modeli ve iş planı tasarımı, Yüksek Lisans |
2023-2024, Hizmet Pazarlaması, Lisans |
2023-2024, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2022-2023, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
2022-2023, İş Planı ve İş Modelleri Tasarımı, Yüksek Lisans |
2022-2023, Küresel Girişimcilik, Lisans |
2022-2023, Hizmet Pzarlaması, Lisans |
2022-2023, E-İş E-Ticaret, Lisans |
2022-2023, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2021-2022, Küresel Girişimcilik, Lisans |
2021-2022, İş Planı ve İş Modeli Tasarımı, Yüksek Lisans |
2021-2022, Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Teknoloji ve Yenilik Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2021-2022, Girişimcilik, Lisans |
2020-2021, İş Modeli ve İş Planı tasarımı, Yüksek Lisans |
2020-2021, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2020-2021, E-Ticaret, Lisans |
2019-2020, Yenilik Yönetimi, Lisans |
2019-2020, Stratejik Pazarlama, Lisans |
2019-2020, Uluslararası Girişimcilik, Lisans |
2019-2020, Yenilik Yönetimi, Lisans |
2019-2020, E-Ticaret, Lisans |
2019-2020, Stratejik Pazarlama, Lisans |
2019-2020, Pazarlama Araştırmaları, Yüksek Lisans |
2019-2020, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2019-2020, Girişimcilikte Vaka Analizi, Lisans |
2018-2019, Uluslararası Girişimcilik, Lisans |
2018-2019, Yenilik Yönetimi, Lisans |
2018-2019, E-Ticaret, Lisans |
2018-2019, Stratejik Pazarlama, Lisans |
2018-2019, Pazarlama Araştırmaları, Yüksek Lisans |
2018-2019, Girişimcilikte Vaka Analizi, Lisans |
2017-2018, Uluslararası Girişimcilik, Lisans |
2017-2018, Yenilik Yönetimi, Lisans |
2017-2018, E-Ticaret, Lisans |
2017-2018, Stratejik Pazarlama, Lisans |
2017-2018, Pazarlama Araştırmaları, Yüksek Lisans |
2017-2018, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2017-2018, Girişimcilikte Vaka Analizi, Lisans |
2017-2018, Pazarlama Araştırmaları, Yüksek Lisans |
2017-2018, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2017-2018, E-İŞ E-TİCARET, Lisans |
2017-2018, Küresel Girişimcilik, Lisans |
2016-2017, Pazarlama Araştırmaları, Yüksek Lisans |
2016-2017, GİRİŞİMCİLİK, Lisans |
2016-2017, PAZARLAMA İLKELERİ, Lisans |
2016-2017, E-İŞ E-TİCARET, Lisans |
2015-2016, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2015-2016, E-İş E-Ticaret, Lisans |
2015-2016, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2015-2016, Girişimcilik, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2014-2015, E-İş E-Ticaret, Lisans |
2014-2015, Girişimcilik, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, GİRİŞİMCİLİK, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
İşletme Bölümlerine Yönelik Azalan Talebin Tavsiye Etme Eğilimi Aracılığıyla İncelenmesi: Bir Model Önerisi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2022-2024 ![]() |
Kayıt Yok |
Bingöl, M., KARAARSLAN, M.H. (2024) "İşletmelerin Pazaryeri Seçimini Etkileyen Faktörlerin Önem Derecelerinin AHS Yöntemi ile Belirlenmesi", Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1) pp. 70-91 Link ![]() |
KARAARSLAN, M.H., Altuntaş, B. (2023) "AFET KİTLE FONLAMASI: PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN BİR MODEL ÖNERİSİ", Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi, 7 (0) Link ![]() ![]() |
KARAARSLAN, M.H., SOYLU, N. (2023) "Risk Factors in Start-Ups: An Evaluation", SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU DERGİSİ, 26 (1) pp. 241-258 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() |
KARAARSLAN, M.H., Hançerli, R.Ç. (2023) "TÜRKİYE’DEKİ YENİLENEBİLİR ENERJİ ŞİRKETLERİNİN HALKA ARZ KAMPANYALARININ PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ", JOURNAL OF INTERNATIONAL BANKI NG ECONOMY AND MANAGEMENT STUDIES, 6 (1) Link ![]() |
Kol, A.C., KARAARSLAN, M.H. (2021) "Covid-19 Salgını Sırasında Sağlık İşletmelerinin İş Modelleri Nasıl Değişti?", Unika Toplum ve Bilim Dergisi, 1 (2) Link ![]() |
Barin, A., Bingöl, M., KARAARSLAN, M.H. (2021) "TÜRKİYE’DEKİ ELEKTRİKLİ OTOMOBİL MARKALARININ PAZARLAMA İLETİŞİMİ KANALI OLARAK YOUTUBE GÖNDERİLERİNİN İNCELENMESİ", JOURNAL OF INTERNATIONAL BANKI NG ECONOMY AND MANAGEMENT STUDIES, 4 (2) pp. 78-107 Link ![]() ![]() |
KARAARSLAN, M.H. (2021) "YENİ KURULAN GİRİŞİMLERİN ULUSLARARASILAŞMASI: NASIL? VE NEDEN?", GİRİŞİMCİLİK VE KALKINMA DERGİSİ, 16 (1) pp. 88-106 Link ![]() |
KARAARSLAN, M.H. (2020) "Eğitim Amaçlı Oyunlarda İş Modeli Seçeneklerinin Belirlenmesi", Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergi, (0) [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
Ecem, Ö., KARAARSLAN, M.H. (2020) "Dijital Yerliler ve Dijital Göçmenlerin Bankacılık Mobil Uygulama Kullanma Motivasyonlarının Belirlenmesi", Bankacılık ve Sigortacılık Araştırmaları Dergisi, (14) ![]() |
KARAARSLAN, M.H. (2020) "EVALUATION OF THE BUSINESS MODELS INTERNET ENTERPRISES IN TURKEY", Yönetim Bilimleri Dergisi, 18 (35) ![]() ![]() ![]() |
Altuntaş, B., KARAARSLAN, M.H. (2017) "Kullanıcıların Mobil Oyun Tercihinde Etkili Olan Faktör Düzeylerinin Öneminin Belirlenmesi", Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, (19) pp. 277-298 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
KARAARSLAN, M.H., Özbakır, L. (2017) "MÜHENDİSLİK ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ", Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (1) pp. 83-103 Link DOI ![]() ![]() |
AYDOĞAN, D., KARAARSLAN, M.H. (2017) "Üniversiteler Kendini Nasıl Tanımlıyor? Üniversite Tanıtım Filmleri Üzerine Söylem Analizi", Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 5 (1) pp. 119-146 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
Altuntaş, B., KARAARSLAN, M.H. (2016) "Türkiye deki Seçilmiş Pazarlama Vakalarının Oyunlaştırma Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (17) pp. 433-447 DOI ![]() |
KARAARSLAN, M.H., Altuntaş, B. (2016) "Kariyer Tercihini Etkileyen Faktör Düzeylerinin Öneminin Konjoint Analizi ile Belirlenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (24659) pp. 1972-1988 Link DOI ![]() ![]() |
Durmuş, S., KARAARSLAN, M.H. (2016) "The Evaluation of the Support that the Entrepreneurs Who Benefit From Techno Venture Capital Support Program", Eurasian Acadey of SciencesEurasian Business Economics Journal, 1 (1) pp. 479-486 ![]() |
KARAARSLAN, M.H. (2016) "İŞLETME BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN KENDİ İŞLERİNİ KURMA KONUSUNDA ALGILADIKLARI SOSYAL NORMLAR", Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 12 (28) pp. 143-161 DOI ![]() ![]() |
Uğur, İ., KARAARSLAN, M.H. (2016) "DESTİNASYON SEÇİMİNDE FİKİR GRUPLARININ ETKİSİ SAFRANBOLU ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Sosyal Bilimler Metinleri, 9 (1) pp. 59-70 ![]() |
KARAARSLAN, M.H., Bayar, Y., Özdeveci, C. (2016) "Post Investment Contributions of Business Angels from the Investee Perspective in Turkey", International Journal of Business Administration, 7 (3) pp. 44-56 DOI ![]() |
CENGİZ, H., KARAARSLAN, M.H., Akçalan, E., Malkoç, E. (2016) "Sosyal Ağ Sitelerinde Marka Temelli İçeriklerin Paylaşılmasına Yönelik Güdülerin İncelenmesi Facebook Örneği", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (3) pp. 611-633 [TR Dizin] ![]() ![]() |
Bayar, Y., KARAARSLAN, M.H., Özdeveci, C. (2015) "Angel Investing From The Perspective Of The Entrepreneurs In Turkey", International Business Research, 8 (9) pp. 116-123 Link DOI ![]() |
KARAARSLAN, M.H., Akdoğan, M.Ş. (2015) "Consumer Innovativeness A Market Segmentation", International Journal of Business and Social Science, 6 (8) pp. 227-237 Link ![]() |
KARAARSLAN, M.H. (2015) "3 Boyutlu Yazdırma Teknolojisi Sosyo Ekonomik Etkileri İçin Yeni Ufuklar", Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi, 10 (1) pp. 193-211 ![]() |
Altuntaş, B., KARAARSLAN, M.H., Özdemir, H.Ö. (2015) "Yerel Pazarlarda Tüketicilerin GSM Operatörlerini Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma", Uluslararası İşletme ve Yönetim Dergisi, 3 (1) pp. 39-55 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
KARAARSLAN, M.H., Akdoğan, M.Ş. (2013) "Tüketici Yenilikçiliği", Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi, 27 (2) pp. 1-20 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
Akdoğan, M.Ş., KARAARSLAN, M.H. (2011) "Gençlerin Kendilerinin ve Ailelerinin Giysi Tüketimi Alışkanlıklarını Değerlendirmeleri Nevşehir Üniversitesi İİBF Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma", Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 30 (1) pp. 373-395 Link ![]() |
Akdoğan, M.Ş., KARAARSLAN, M.H. (2010) "Mağaza İçerisinde Tüketicinin Kararını Yönlendiren Kişilerin Etkisinin Senaryo Yöntemi İle Ölçülmesi", Tüketici ve Tüketim Araştırmaları, 2 (0) pp. 29-48 Link ![]() |
Özdemir, H.Ö., KARAARSLAN, M.H., Altuntaş, B. (2010) "Tüketicilerin Çevreci İşletmelere Ve Ürünlere Karşı Tutumları Ankara İstanbul Ve Kırşehir İllerinde Bir Uygulama", e-Journal of New World Sciences Academy, (0) ![]() |
Torlak, Ö., CENGİZ, H., KARAARSLAN, M.H., Tiltay, M.A., Barin, A. (2023) "İşletme Bölümlerine Yönelik Azalan Talebin İncelenmesi: Bir Model Önerisi", 22. Uluslararası İşletmecilik Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Eylül 2023) ![]() |
KARAARSLAN, M.H., CENGİZ, H. (2019) "SANAYİ 4.0 ve DİJİTAL YÖNETİM-PAZARLAMA-İŞLETME", 4th International Congress on 3D Printing Technologies and Digital Industry , (Nisan 2019) ![]() |
Mehmet, Ö., KARAARSLAN, M.H. (2018) "MARKA TERCİHLERİNDE ETNOSENTRİZMİN ETKİSİ", 4. Global Business Research Congress , Türkiye, (Temmuz 2018) ![]() |
KARAARSLAN, M.H. (2018) "Eğitim Amaçlı Oyunlarda İş Modeli Seçeneklerinin Belirlenmesi", Third Mediterranean International Congress on Social Sciences (MECAS III) , Budapeşte, Macaristan, (Haziran 2018) ![]() ![]() |
KARAARSLAN, M.H., Altuntaş, B. (2016) "GENÇ BİREYLERİN KARİYER TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ÖNEM DÜZEYLERİNİN KONJOİNT ANALİZİ İLE BELİRLENMESİ", Scientific Cooperation for the Future in the Social SciencesInternational Conference , (Eylül 2016) ![]() |
Altuntaş, B., KARAARSLAN, M.H. (2016) "Mobil Oyun Tercihinde Etkili Faktörlerin Düzeylerinin Önem Derecelerinin Belirlenmesi", 21. Pazarlama Kongresi , (Ağustos 2016) ![]() |
KARAARSLAN, M.H., Altuntaş, B. (2016) "Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı Kitle Fonlaması", 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2016) ![]() |
Özdeveci, C., KARAARSLAN, M.H. (2016) "Fiyatlandırma Bir Literatür taraması", Global Business Research Congress , (pp. 118-126), (Mayıs 2016) ![]() |
Durmuş, S., KARAARSLAN, M.H. (2016) "TEKNOGİRİŞİM SERMAYESİ DESTEĞİNDEN YARARLANAN GİRİŞİMCİLERİN PROGRAMDAN ALDIKLARI DESTEKLERİ DEĞERLENDİRMESİ", 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2016) ![]() |
KARAARSLAN, M.H., İlker, T., Görkem, D. (2015) "Kırsal Kalkınma Programı Fonlarından Faydalanmak İsteyen Yatırımcıların Girişimcilik Profilleri Üzerine Bir araştırma", 2. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu , (pp. 627-637), (Ekim 2015) ![]() |
Özkan, B., KARAARSLAN, M.H. (2015) "Kadınların Hedonik Tüketim Eğilimlerine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi", 14. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 121-127), Aksaray, Türkiye, (Mayıs 2015) ![]() |
KARAARSLAN, M.H. (2021) "Girişimcilik Örnek Olayları", Karabük/Türkiye : Karabük Üniversitesi Yayınları, ISBN: 978-605-9554-53-4 ![]() |
TUNÇBİLEK, M.M., KARAARSLAN, M.H. (2020) "Sektörel Vakalar, Demir-Çelik, Konfeksiyon-Hazır Giyim ve Gıda", Ankara/Türkiye : İmaj Yayınevi, ISBN: 978-605-7905-35-2 ![]() |
KARAARSLAN, M.H. (2016) "Girişimcilik Vakaları", İstanbul/Türkiye : Optimist Yayınları, ISBN: 978-605-322-294-1 ![]() |
KARAARSLAN, M.H. (2024) "Pazarlama ve Yapay Zeka", Kitap: İşletme ve Yapay Zeka, Türkiye : Ekin Yayın Evi, Bölüm Sayfaları: 81 / 106, ISBN: 978-625-6263-84-0 ![]() |
KARAARSLAN, M.H., Altuntaş, B. (2023) "PAZARLAMA EĞİTİMİ VE SİMÜLASYON", Kitap: İşletme Eğitimi ve Simülasyon, Bursa/Türkiye : Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bölüm Sayfaları: 37 / 66, ISBN: 978-625-6952-98-0 ![]() |
KARAARSLAN, M.H. (2022) "KENDİ ENERJİSİNİ ÜRETEN TÜKETİCİLER", Kitap: YENİLENEBİLİR ENERJİ: İKTİSAT, FİNANS, MÜHENDİSLİK VE PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRMELER, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 303 / 329, ISBN: 978-625-6954-07-6 ![]() |
KARAARSLAN, M.H., Barin, A., Bingöl, M. (2021) "E-TİCARET GİRİŞİMLERİNİN TESLİMAT ÇÖZÜMLERİ", Kitap: PAZARLAMA BAKIŞIYLA LOJİSTİK HİZMETLERDE YENİ UYGULAMALAR, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Bölüm Sayfaları: 115 / 152, ISBN: 978-625-417-402-5 ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) İşletme Eğitimi ve Simülasyon, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) YENİLENEBİLİR ENERJİ: İKTİSAT, FİNANS, MÜHENDİSLİK VE PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRMELER, 2022, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Business Management Studies: An International Journal, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Diğer) Sosyal Bilimlerde Gelecek için Bilimselİşbirliği Uluslararası Konferansı-2016, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) BUSINESS & MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Uluslararası İşletme ve Yönetim Dergisi, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Başar Altuntaş
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2010 - 2023 | 10 |
![]()
Mehmet Şükrü Akdoğan
![]() |
2010 - 2015 | 4 |
![]() ![]() |
2016 - 2023 | 3 |
![]()
Cahid Özdeveci
![]() |
2015 - 2016 | 3 |
![]()
Ahmet Barin
-
|
2021 - 2023 | 3 |
![]()
Melek Bingöl
-
|
2021 - 2024 | 3 |
![]()
Halil Özcan Özdemir
![]() |
2010 - 2015 | 2 |
![]()
Yılmaz Bayar
![]() |
2015 - 2016 | 2 |
![]()
Selim Durmuş
-
|
2016 | 2 |
![]() ![]() |
2017 | 1 |
![]() ![]() |
2020 | 1 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
Lale Özbakır
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Muhammet Ali Tiltay
-
|
2023 | 1 |
![]()
Bekir Özkan
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
![]()
Ömer Torlak
-
|
2023 | 1 |
![]()
Asil Cihat Kol
-
|
2021 | 1 |
![]()
Dalkıran Görkem
-
|
2015 | 1 |
![]()
Elif Akçalan
-
|
2016 | 1 |
![]()
Engin Malkoç
-
|
2016 | 1 |
![]()
İsa Uğur
-
|
2016 | 1 |
![]()
Öney Mehmet
-
|
2018 | 1 |
![]()
Özbek Ecem
-
|
2020 | 1 |
![]()
Recep Çapan Hançerli
-
|
2023 | 1 |
![]()
Türe İlker
-
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33312 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1425 |
Anahtar Kelimeler | Girişimcilik ve Pazarlama |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 96 | 242 | 45 | 8 | 5 | 139 | 190 | 40 | 95 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 379 . | 266 . | 502 . | 536 . | 538 . | 394 . | 443 . | 593 . | 511 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 297 . | 178 . | 406 . | 468 . | 474 . | 313 . | 350 . | 512 . | 426 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 56 . | 19 . | 126 . | 151 . | 148 . | 56 . | 61 . | 150 . | 93 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 15 . | 3 . | 32 . | 44 . | 39 . | 17 . | 11 . | 38 . | 24 . | - | - |
Toplam Yayın | 7 | 12 | 3 | 2 | 1 | 4 | 5 | 1 | 5 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 4 | 7 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 3 | 4 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 3 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |