Lisans eğitimini Anadolu Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği (2010) ve Uluslararası İlişkiler (2019) bölümlerinde yüksek onur dereceleriyle, lisansüstü eğitimini ise yine Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim bölümünde (2019) tamamlamış olan Dr. POLAT 2012'den itibaren Karabük Üniversitesi YDYO'da görev yapmaktadır. Temel araştırma alanları eğitim programları, yabancı dil öğretimi, yükseköğretimde uluslararasılaşma olan Dr. POLAT'ın uzmanlık alanları ile ilgili uluslararası kongrelerde bildirileri, Avrupa Birliği ve TÜBİTAK projeleri, uluslararası makaleleri ve kitap bölümleri bulunmaktadır.
Dr. POLAT earned dual BA degrees in English Language Teaching (2010) and International Relations (2019) from Anadolu University. He completed his PhD in Curriculum and Instruction (2019) at the same university and has been a faculty member at Karabük University School of Foreign Languages since 2012. Dr. POLAT's primary research areas include curriculum development, foreign language teaching, and higher education internationalization. He has authored numerous papers for international congresses, European Union and TÜBİTAK projects, as well as international articles and book chapters.
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2021 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2014, 2019 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, 2011, 2021 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, 2011, 2021 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2014, 2019 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2021 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 97, 2022 |
Araştırma, TÜBİTAK 2209A Projesi - Yükseköğretimde Yabancı Dil Eğitim Programlarında Kullanılabilecek Yapay Zek, Karabük Üniversitesi, 15-04-2024 |
Araştırma, TÜBİTAK 2209A Projesi - Üniversite Öğrencilerinin Afet Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler, Karabük Üniversitesi, 15-04-2024 |
Seminer, Yükseköğretim Düzeyinde Öğretim Sürecini Etkileyen Faktörler, Karabük Üniversitesi, 18-09-2024, 18-09-2024 |
Seminer, Öğretim Sürecinde Yenilikçi Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Karabük Üniversitesi, 25-09-2024, 25-09-2024 |
Konuşmalarım, 21. Yüzyılda Akademisyen Olmak - Kariyer Günleri, Karabük Vakıfbank Anadolu Lisesi, 10-01-2024, 10-01-2024 |
Seminer, Innovative Technologies in Modern Higher Education and Transformation in Education.", Karabük Üniversitesi, 24-06-2024, 05-07-2024 |
Seminer, Modern Yüksek Öğretimde İnovatif Teknolojiler ve Eğitimde Dönüşüm, Karabük Üniversitesi, 16-10-2023, 27-10-2023 |
Çalışma, Erasmus Personel Hareketlilik Projesi, Litvanya - Vilnius, 28-08-2022, 01-09-2022 |
Kurs, Türkçe'nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Marmara Üniversitesi, 16-07-2022, 30-07-2022 |
Kongre Düzenleme, Forum on Assesment Issues, Karabük Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu, 05-05-2017, 06-05-2017 |
Çalışma, Avrupa Birliği Leonardo Da Vinci Projesi - The Comparative Analysis of the Best Practices in Englis, İngiltere - Çekya - İtalya - Portekiz - İrlanda, 01-07-2013, 01-01-2014 |
Çalışma, Avrupa Birliği Leonardo Da Vinci Projesi - Improving the Communicative English Language Competence o, Türkiye, 01-11-2013, 08-09-2016 |
Kurs, Best Practices in Teaching English, Çek Cumhuriyeti - Prag, 26-08-2013, 08-09-2013 |
Kurs, Oxford University Teachers' Academy Course, Türkiye, 31-05-2013, 02-06-2013 |
Kurs, Oxford University Press Extensive Reading Camp, Türkiye, 31-05-2013, 02-06-2013 |
Çalışma, Comenius Regio Projesi - New Approaches to Foreign Language Teaching in Turkey and Romania, Karabük / Türkiye & Braila / Romanya, 01-09-2012, 30-07-2014 |
Çalışma, Avrupa Birliği Eylem 1.2 Gençlik Projesi - What about Reflecting Your Dreams to the Soil?, Ankara / Türkiye, 01-02-2011, 01-10-2011 |
Çalışma, Avrupa Birliği Eylem 1.1 Gençlik Projesi - Happy Faces on the Wings of Art, Ankara / Türkiye, 01-02-2011, 01-08-2011 |
Çalışma, Avrupa Birliği Eylem 1.2 Gençlik Projesi - Don't Make Me Cry Anymore!, Ankara / Türkiye, 01-04-2010, 30-08-2010 |
Kurs, Yabancılara Türkçe Öğretimi, Ankara Üniversitesi TÖMER & Yunus Emre Enstitüsü, 13-09-2010, 30-09-2010 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Programları ve Öğretim |
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı, Türkiye |
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı, Türkiye |
2019-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümü, Türkiye |
2018-2019, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye |
2012-2018, Okutman, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye |
2024-, Anabilim Dalı Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Yüksekokul Müdürü, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
2023-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Bölüm Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2023-2023, Bölüm Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Karabük Üniversitesi Sınav Merkezi Koordinatör Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2022-2023, Yönetim Kurulu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Karabük Üniversitesi Yabancı Dil Kurslar Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2018-2021, Yabancı Dil Kurslar Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2018-2023, Akademik Teşvik ve Ön İnceleme Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2018-2023, Yüksekokul Tanıtımı ve Web Yönetim Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2018-2023, Bilimsel Araştırmalar ve Yayınlar Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2018-2023, Eğitim ve Öğretim Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2016-2018, Sosyal ve Akademik Etkinlikler Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2015-2016, Ölçme ve Değerlendirme Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2014-2016, Avrupa Birliği Projeleri Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2012-2015, Eğitim Programları ve Öğretim Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2012-2015, Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
Mustafa Caner Ağaoğlu, Yüksek Lisans, Okul Müdürlerinin Dağıtımcı Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Öğretmen Failliğinin Aracılık Rolü., Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Hatice Denler Taşdelen, Yüksek Lisans, Okul Yöneticilerinin Afet Yönetimine Hazır Bulunuşluk Durumlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Melis Arslan, Yüksek Lisans, Öğretmenlerde Mesleki Tükenmişlik: Mevcut Durum Analizi, Nedenleri ve Çözüm Önerileri, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Mehtap Üner, Yüksek Lisans, Akademisyenlerin Çevrimiçi Eğitim Süreçlerinin Desteklenmesine Yönelik Eğitim Programı Tasarısının Hazırlanması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Canan Yanar, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin Mesleki Adanmışlık Düzeyleri ile İş Performansları Arasındaki İlişkide Öznel İyi Oluşun Aracılık Rolü, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Şule Gizem Çelik, Yüksek Lisans, Okul Yöneticilerinin Eğitimde Yapay Zeka Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Şule Demir Gürbüz, Yüksek Lisans, Akademisyenlerin Medya Okuryazarlık Düzeyleri ile Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ayşe Tekin, Yüksek Lisans, Uluslararası öğrencilerin adaptasyonuna odaklanan oryantasyon eğitim programına yönelik bir ihtiyaç analizi çalışması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ramazan Vardar, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin teknopedagojik becerilerini geliştirmeye dönük harmanlanmış bir hizmet içi eğitim programı tasarısının hazırlanması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ercan Aksoy, Yüksek Lisans, Yabancı diller yüksekokulu İngilizce hazırlık programının Demirel'in analitik program değerlendirme modeli göre değerlendirilmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ayşe TEKİN, Yüksek Lisans, ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN ADAPTASYONUNA ODAKLANAN ORYANTASYON EĞİTİM PROGRAMINA YÖNELİK BİR İHTİYAÇ, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Asıl Danışman) |
Melis ARSLAN, Yüksek Lisans, Öğretmenlerde ve Okul Yöneticilerinde Mesleki Tükenmişlik: Mevcut Durum, Nedenler ve Çözüm Önerileri, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Asıl Danışman) |
Mustafa Caner Ağaoğlu, Yüksek Lisans, Okul Yöneticilerinin Afet Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Asıl Danışman) |
Mehtap ÜNVER, Yüksek Lisans, Eğitim Yönetimi ile İlişkili Lisansüstü Tezlerin Analizi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Asıl Danışman) |
Hatice DENLER TAŞDELEN, Yüksek Lisans, Eğitim Yönetimi Lisansüstü Eğitim Programlarının İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Asıl Danışman) |
2024-2025, Okul Geliştirme, Yüksek Lisans |
2024-2025, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Yüksek Lisans |
2024-2025, Tez Uzmanlık Alanı, Yüksek Lisans |
2024-2025, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2024-2025, Öğretim İlke ve Yöntemleri (2. Grup), Lisans |
2024-2025, Öğretim İlke ve Yöntemleri (1. Grup), Lisans |
2024-2025, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması (2. Grup), Lisans |
2023-2024, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Yüksek Lisans |
2023-2024, Tez Uzmanlık Alanı, Yüksek Lisans |
2023-2024, Ders Uzmanlık Alanı, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2023-2024, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil II, Ön Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil II, Ön Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil II, Ön Lisans |
2023-2024, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2023-2024, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması (2. Grup), Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması (1. Grup), Lisans |
2023-2024, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil I, Ön Lisans |
2023-2024, Yabancı Dil I, Ön Lisans |
2023-2024, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2022-2023, İngilizce Hazırlık, Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2022-2023, Yabancı Dil II, Lisans |
2022-2023, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2022-2023, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Sosyal Bilimler Metodolojisi, Lisans |
2022-2023, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2022-2023, Yabancı Dil I, Lisans |
2022-2023, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2021-2022, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2021-2022, Yabancı Dil II, Lisans |
2021-2022, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2021-2022, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2021-2022, Yabancı Dil I, Lisans |
2021-2022, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2020-2021, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Sosyal Bilimler Metodolojisi, Lisans |
2020-2021, Sosyal Bilimler Metodolojisi, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil II, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil II, Lisans |
2020-2021, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2020-2021, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2020-2021, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil I, Lisans |
2020-2021, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2019-2020, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2019-2020, Yabancı Dil II, Lisans |
2019-2020, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2019-2020, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2019-2020, Yabancı Dil I, Lisans |
2019-2020, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil II, Lisans |
2018-2019, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil I, Lisans |
2018-2019, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2017-2018, Yabancı Dil II, Lisans |
2017-2018, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2017-2018, Yabancı Dil I, Lisans |
2017-2018, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2016-2017, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2016-2017, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2015-2016, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2015-2016, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2014-2015, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2014-2015, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2013-2014, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2013-2014, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2012-2013, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2012-2013, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
Kayıt Yok |
Okul Yöneticilerinin Dağıtımcı Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Öğretmen Failliğinin Aracı Rolü Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2024-2025 |
Uluslararası Öğrencilerin Adaptasyonuna Odaklanan Oryantasyon Eğitim Programına Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2023-2024 |
Yükseköğretim Hazırlık Programı Düzeyinde İngilizce Öğretim Görevlilerine Yönelik İngilizce Eğitiminde Duyuşsal Engeller Konulu Hizmet-Içi Eğitim Programı Geliştirme Çalışması TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2022-2024 ![]() |
Kayıt Yok |
POLAT, M. (2024) "Readiness, resilience, and engagement: Analyzing the core building blocks of online education", Education and Information Technologies, 29 (13) pp. 1-28 [SSCI] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Erdem, C. (2023) "Adaptation of Teacher Immunity Scale to Turkish: Validity and Reliability Study", Sakarya University Journal of Education, 13 (2) pp. 163-190 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ARSLAN, K., POLAT, M. (2023) "How Well Do International Students Adapt to The Turkish Higher Education System?", Kastamonu Egitim Dergisi, 31 (3) pp. 513-528 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() |
Uysal, D., Çalışkan, S., POLAT, M., Asmalı, M., Çakmak, F., Özkal, N., Güven, M. (2023) "An Evaluation of In-Service Training Curriculum for Practitioners of English for Academic Purposes", International Journal of Curriculum and Instructional Studies, 13 (1) pp. 1-29 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., ARSLAN, K. (2022) "General Adaptation Scale for International Students: Development and Validation", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (2) pp. 121-146 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Erişti, B. (2022) "Science Mapping the International Knowledge Base on the 21st Century Skills", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 15 (3) pp. 504-525 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M. (2022) "Exploring Educational Research during the COVID-19 Pandemic: 2020-2021", FIRE: Forum for International Research in Education, 7 (2) pp. 86-104 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
KILINÇ, A.Ç., ARSLAN, K., POLAT, M. (2020) "Studying Abroad: A Phenomenological Study of Lived Experiences of International Students in Turkey", Journal of International Students, 10 (4) pp. 853-871 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kilinc, A.C., ARSLAN, K., POLAT, M. (2020) "Studying Abroad: A Phenomenological Study of Lived Experiences of International Students in Turkey", JOURNAL OF INTERNATIONAL STUDENTS, 10 (4) pp. 853-871 [ESCI] DOI ![]() |
Erdem, C., POLAT, M. (2019) "Türkiye’de Uluslararası Öğrenci Olma Deneyimi: Bir Metafor Analizi", Turkish Studies Educational Sciences, 14 (6) pp. 3089-3109 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Erişti, B. (2019) "The Effects of Authentic Video Materials on Foreign Language Listening Skill Development and Foreign Language Listening Anxiety at Different Levels of English Proficiency", International Journal of Contemporary Educational Research, 6 (1) pp. 135-154 Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M. (2018) "A Comparative Analysis of Written Errors of Turkish, Azerbaijani and Syrian Students in English Writing Skills", International Journal of Contemporary Educational Research, 5 (2) pp. 64-78 ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Erişti, B. (2018) "Yabancı Dilde Dinleme Kaygısı Ölçeğinin Geliştirilmesi", Turkish Studies, 13 (11) pp. 1113-1138 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erişti, B., POLAT, M., Erdem, C. (2018) "Yükseköğretimde Uluslararasılaşma: Uluslararası Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Ders Veren Öğretim Elemanlarının Öğretim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri", Journal of History Culture and Art Research, 7 (2) pp. 352-375 [ESCI] ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eristi, B., POLAT, M., Erdem, C. (2018) "Internationalization of Higher Education: Instructional Problems Experienced by Instructors who teach International Students and Their Suggestions for Solutions", TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH, 7 (2) pp. 352-375 [ESCI] DOI ![]() |
Erişti, B., POLAT, M. (2017) "The Effectiveness of Synectics Instructional Model on Foreign Language Vocabulary Teaching", International Journal of Languages’ Education, 5 (2) pp. 59-76 Link ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Güven, M. (2017) "Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması", İlköğretim Online, 16 (2) pp. 848-859 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M. (2016) "SUPSKY Curriculum Design Model", International Journal of Curriculum and Instruction Studies, 6 (12) pp. 33-56 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() |
Güven, M., POLAT, M., Yıldızer, G., Sönmez, T., Yetim, N. (2016) "An Examination of the Researches Related to Teaching Styles Measurement Instruments", International Journal of Curriculum and Instruction Studies, 6 (11) pp. 117-138 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ARSLAN, K., POLAT, M. (2024) "A Bibliometric Review of International Student Adaptation Literature", 14TH INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, ANDEDUCATIONAL SCIENCES , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
DEDE, O., POLAT, M. (2024) "Accreditation in Foreign Language Education: A Comparative Study of Quality Assurance Agencies in Higher Education", SELCUK 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , Konya, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
Aka, G., POLAT, M. (2024) "Analysing the Research on Academic Skills Monitoring and Evaluation (ABİDE) in Türkiye", 10TH INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
POLAT, M., DEDE, O. (2024) "İhmal Edilen Program Araştırmalarına Yönelik Bir Sistematik Analiz Çalışması", EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , İzmir, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
DEDE, O., POLAT, M. (2024) "Örtük Program Araştırmalarına Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz", SELCUK 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , Konya, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
POLAT, M., DEDE, O. (2024) "Program Uyarlama Araştırmalarının Sistematik Olarak İncelenmesi", EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , İzmir, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
Ağaoğlu, M.C., POLAT, M. (2024) "Türk Devletlerindeki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Analizi", 14TH INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, ANDEDUCATIONAL SCIENCES , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
ATASEVEN, H., POLAT, M. (2024) "Yabancı Dil Eğitiminde Devamsızlık ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", ANADOLU 16. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Van, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
Tekin, A., POLAT, M. (2024) "Uluslararası Öğrencilerin Oryantasyon Programına Yönelik Bir İhtiyaç Analizi", 12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ağrı, Türkiye, (Ekim 2024) ![]() |
Ağaoğlu, M.C., POLAT, M. (2023) "Farklılaştırılmış Öğretimin Önündeki Engeller ve Çözüm Önerileri: Bir Betimsel İçerik Analizi", 8th International Education and Innovative Sciences Congress , (pp. 537-550), Ankara, Türkiye, (Aralık 2023) ![]() |
Arslan, M., POLAT, M. (2023) "Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişlikle Başa Çıkma Stratejileri İle İlgili Eğilimlerin Belirlenmesi", Ege 10th International Conference on Social Sciences , (pp. 3033-3044), İzmir, Türkiye, (Aralık 2023) ![]() |
Tekin, A., POLAT, M. (2023) "Uluslararası Öğrencilerin Adaptasyon Süreçlerine Yönelik Oryantasyon Eğitim Programları: Dünyadan Örnekler", 15. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 107-117), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2023) ![]() |
Uysal, D., Çalışkan, S., POLAT, M., Çakmak, F., Özkal, N., Güven, M. (2023) "Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitiminde Yansıtıcı Öğretim", International Science and Art Research , (pp. 239-251), Konya, Türkiye, (Kasım 2023) ![]() |
TEKİN, A., POLAT, M. (2023) "An Investigation of Graduate Theses/Dissertations on the Adaptation of International Students in Türkiye: A Content Analysis", International Education Congress 2023 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) ![]() |
POLAT, M., Erdem, C. (2019) "A thematic review of foreign language curriculum evaluation studies", 7th International Congress on Curriculum and Instruction , Ankara, Türkiye, (Ekim 2019) ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Arslan, K. (2019) "Derslerde neden cep telefonu kullanıyorum? Bir olgubilim araştırması.", VIth International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1573-1580), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019) ![]() ![]() |
Erdem, C., POLAT, M. (2019) "Üniversite öğrencilerinin empati ve vatanseverlik düzeylerinin mültecilere yönelik tutumları ile ilişkisi", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Ekim 2019) ![]() ![]() |
POLAT, M., Erdem, C. (2019) "Türkiye’de uluslararası öğrenci olma deneyimi: Bir metafor analizi", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2019) ![]() ![]() |
POLAT, M., Erişti, B. (2018) "Development of a foreign language listening anxiety scale", 2nd International Black Sea Language and Language Education Conference. , Sinop, Türkiye, (Eylül 2018) ![]() ![]() |
Erişti, B., POLAT, M., Erdem, C. (2018) "Türkiye’de yükseköğretim düzeyinde öğrenim gören uluslararası öğrencilerin öğrenme deneyimleri, sorunlar ve çözüm önerileri konusundaki değerlendirmeleri", International Congress on Science and Education (ICSE) , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mart 2018) ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M. (2018) "Türkmen, Somalili ve Çadlı öğrencilerin İngilizce yazma becerilerinde yaptıkları hataların analizi", International Congress on Science and Education (ICSE) , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mart 2018) ![]() ![]() |
Erişti, B., Erdem, C., POLAT, M. (2018) "Uluslararası öğrencilerin bulunduğu sınıflarda ders veren öğretim elemanlarının öğretim sürecinde yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri", International Congress on Science and Education (ICSE) , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mart 2018) ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M. (2017) "Türk, Azeri ve Suriyeli öğrencilerin İngilizce yazma becerilerinde yaptıkları hataların analizi", B.E.Ü Yabancı Diller Yüksekokulu Uluslararası Konferansı (SCOFOLA17) , (pp. 18), Zonguldak, Türkiye, (Ekim 2017) ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Erişti, B. (2017) "Karabük Üniversitesi yabancı diller yüksekokulu İngilizce hazırlık öğretim programının değerlendirilmesi", ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , (pp. 180), Roma, İtalya, (Eylül 2017) ![]() ![]() ![]() |
Erişti, B., POLAT, M. (2017) "Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu, okula aidiyeti ve İngilizce öğrenmeye İlişkin tutum düzeyleri arasındaki ilişki", ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , (pp. 183-184), Roma, İtalya, (Eylül 2017) ![]() ![]() ![]() |
Erişti, B., POLAT, M. (2016) "The effectiveness of synectics based vocabulary teaching on direct and indirect vocabulary learning levels of undergraduate students in a foreign language", XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER)XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER) , Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2016) ![]() ![]() ![]() |
Güven, M., POLAT, M., Yıldızer, G., Sönmez, T., Nihan, Y. (2015) "Analysing of the researches related to teaching styles in terms of the measurement instruments", The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , Adana, Türkiye, (Ekim 2015) ![]() ![]() ![]() |
Selvi, K., Uysal, D., POLAT, M., Sönmez, T., Köse, C., Yetim, N. (2015) "SUPSKY curriculum design model", The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , Adana, Türkiye, (Ekim 2015) ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M. (2021) "Milenyumun İlk On Yılında Feminist Nitel Araştırmalar: Gelişmeler, Zorluklar, Beklentiler", Kitap: SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ankara/Türkiye : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: 149 / 175, ISBN: 978-605-752-356-3 ![]() ![]() |
POLAT, M., ARSLAN, K. (2024) "International Mobility of Academics: Science Mapping the Existing Knowledge Base", Kitap: Annual Review of Comparative and International Education 2022 (International Perspectives on Education and Society, Vol. 46A), Leeds/İngiltere : Emerald Publishing Limited, Bölüm Sayfaları: 45 / 55, ISBN: 978-1-83753-739-6 ![]() |
Erdem, C., POLAT, M. (2024) "Tracking the Research on the Internationalization of Higher Education in Turkey: A Bibliometric Analysis", Kitap: Annual Review of Comparative and International Education 2022 (International Perspectives on Education and Society, Vol. 46B), Leeds/İngiltere : Emerald Publishing Limited, Bölüm Sayfaları: 135 / 161, ISBN: 978-1-83797-485-6 ![]() |
POLAT, M. (2023) "Stratejik Düşünme Becerisi", Kitap: Düşünme Becerileri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: 631 / 656, ISBN: 978-625-8499-97-1 ![]() |
POLAT, M. (2023) "Edmonds Öğrenme Stilleri Modeli", Kitap: Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 129 / 160, ISBN: 978-605-72552-1-1 ![]() |
POLAT, M. (2023) "Jung’un Psikolojik Tipler Kuramı & Myers Briggs Psikolojik Tip Belirleyicisi", Kitap: Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 387 / 436, ISBN: 978-605-72552-1-1 ![]() |
POLAT, M. (2023) "Duyuşsal Alan ve Öğrenmeyi Etkileyen Duyuşsal Faktörler", Kitap: Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitimi, Erzurum/Türkiye : Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 67 / 84, ISBN: 978-625-6983-31-1 ![]() |
Uysal, D., Çalışkan, S., POLAT, M., Çakmak, F., Özkal, N., Güven, M. (2023) "Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitim Programının Yapısı", Kitap: Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitimi, Erzurum/Türkiye : Atatürk Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 21 / 61, ISBN: 978-625-6983-31-1 ![]() |
POLAT, M. (2021) "Effective use of digital tools in the learning and teaching process of foreign language teaching in higher education", Kitap: Effective ELT Practices Across Turkey, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 23 / 48, ISBN: 978-625-7582-17-9 ![]() ![]() |
POLAT, M., KILINÇ, A.Ç. (2020) "Eğitimin hukuki temelleri", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 95 / 111, ISBN: 978-625-406-342-8 ![]() |
POLAT, M. (2019) "The relationship between intercultural sensitivity and academic adaptation levels of international students", Kitap: 21st century skills, Newcastle/İngiltere : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: 159 / 179, ISBN: 1-5275-3966-0 ![]() |
POLAT, M. (2019) "Sınıfta bir öğretim lideri olarak öğretmen", Kitap: Sınıf Yönetimi, Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 289 / 315, ISBN: 978-605-7557-99-5 ![]() ![]() |
Erişti, B., POLAT, M. (2017) "Program Geliştirme Sürecinin Planlanması ve Ön Uygulama", Kitap: Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme, Ankara/Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 242 / 267, ISBN: 9786052410509 ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Kitap) Kickstart Your English, 2016, Editör |
Kayıt Yok |
Üye, Eğitim Programları ve Öğretim Derrneği, 2024- |
Üye, Afyon Kocatepe Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Danışma Kurulu, 2023- |
Üye, Safranbolu Bilim Araştırma ve Geliştirme Derneği, 2022- |
Yönetim Kurulu Üyesi, Uluslararası Proje ve Girişim Enstitüsü Derneği, 2013- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Bahadır Erişti
![]() |
2016 - 2022 | 12 |
![]()
Cahit Erdem
![]() |
2018 - 2024 | 9 |
![]() ![]() |
2020 - 2024 | 6 |
![]()
Meral Güven
![]() |
2015 - 2023 | 6 |
![]() ![]() |
2024 | 4 |
![]()
Derya Uysal
![]() |
2015 - 2023 | 4 |
![]()
Fidel Çakmak
![]() |
2023 | 3 |
![]()
Tuğba Sönmez
|
2015 - 2016 | 3 |
![]()
Neşe Özkal
![]() |
2023 | 3 |
![]()
Ayşe Tekin
![]() |
2023 - 2024 | 3 |
![]()
Sinem Çalışkan
-
|
2023 | 3 |
![]() ![]() |
2020 | 2 |
![]()
Günay Yıldızer
![]() |
2015 - 2016 | 2 |
![]()
Mustafa Caner Ağaoğlu
-
|
2023 - 2024 | 2 |
![]()
Nihan Yetim
-
|
2015 - 2016 | 2 |
![]()
-
|
2024 | 1 |
![]()
Canan Köse
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Mehmet Asmalı
-
|
2023 | 1 |
![]()
Kıymet Selvi
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Ali Cagatay Kilinc
-
|
2020 | 1 |
![]()
Bahadir Eristi
-
|
2018 | 1 |
![]()
Cahit Erdem
-
|
2018 | 1 |
![]()
Gülsüm Aka
-
|
2024 | 1 |
![]()
Kürşat Arslan
-
|
2019 | 1 |
![]()
Melis Arslan
-
|
2023 | 1 |
![]()
Yetim Nihan
-
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78287 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10285 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Programları ve Öğretim | 396 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim/Öğretim Teknolojileri, Hayat Boyu Öğrenme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 10 | 35 | 82 | 62 | 140 | 55 | 40 | 45 | 215 | 215 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 465 . | 475 . | 466 . | 480 . | 398 . | 482 . | 602 . | 600 . | 406 . | 333 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 315 . | 315 . | 271 . | 283 . | 198 . | 279 . | 352 . | 329 . | 196 . | 156 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 78 . | 75 . | 48 . | 58 . | 38 . | 54 . | 76 . | 74 . | 30 . | 21 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 70 . | 68 . | 42 . | 49 . | 34 . | 47 . | 59 . | 64 . | 26 . | 18 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 3 | 6 | 7 | 8 | 2 | 2 | 3 | 11 | 12 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 | 3 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 3 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 1 | 3 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 5 | 9 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 3 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 1 | 2 | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 5 | 9 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |