img
img
Doç. Dr. Mustafa POLAT

Doç. Dr. Mustafa POLAT

  • Edebiyat Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Programları ve Öğretim

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
60
Atıf
170
h-index
7
Proje
3
WoS
Yayın
3
Atıf
7
h-index
2
Google Scholar
Yayın
28
Atıf
242
h-index
8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Kısa Özgeçmiş

Lisans eğitimini Anadolu Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği (2010) ve Uluslararası İlişkiler (2019) bölümlerinde yüksek onur dereceleriyle, lisansüstü eğitimini ise yine Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim bölümünde (2019) tamamlamış olan Dr. POLAT 2012'den itibaren Karabük Üniversitesi YDYO'da görev yapmaktadır. Temel araştırma alanları eğitim programları, yabancı dil öğretimi, yükseköğretimde uluslararasılaşma olan Dr. POLAT'ın uzmanlık alanları ile ilgili uluslararası kongrelerde bildirileri, Avrupa Birliği ve TÜBİTAK projeleri, uluslararası makaleleri ve kitap bölümleri bulunmaktadır.

Dr. POLAT earned dual BA degrees in English Language Teaching (2010) and International Relations (2019) from Anadolu University. He completed his PhD in Curriculum and Instruction (2019) at the same university and has been a faculty member at Karabük University School of Foreign Languages since 2012. Dr. POLAT's primary research areas include curriculum development, foreign language teaching, and higher education internationalization. He has authored numerous papers for international congresses, European Union and TÜBİTAK projects, as well as international articles and book chapters.

Alınan Eğitimler
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2021
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2014, 2019
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, 2011, 2021
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2006, 2010
Araştırma Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, 2011, 2021
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2014, 2019
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2006, 2010
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2021
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 97, 2022
Araştırma, TÜBİTAK 2209A Projesi - Yükseköğretimde Yabancı Dil Eğitim Programlarında Kullanılabilecek Yapay Zek, Karabük Üniversitesi, 15-04-2024
Araştırma, TÜBİTAK 2209A Projesi - Üniversite Öğrencilerinin Afet Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler, Karabük Üniversitesi, 15-04-2024
Seminer, Yükseköğretim Düzeyinde Öğretim Sürecini Etkileyen Faktörler, Karabük Üniversitesi, 18-09-2024, 18-09-2024
Seminer, Öğretim Sürecinde Yenilikçi Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Karabük Üniversitesi, 25-09-2024, 25-09-2024
Konuşmalarım, 21. Yüzyılda Akademisyen Olmak - Kariyer Günleri, Karabük Vakıfbank Anadolu Lisesi, 10-01-2024, 10-01-2024
Seminer, Innovative Technologies in Modern Higher Education and Transformation in Education.", Karabük Üniversitesi, 24-06-2024, 05-07-2024
Seminer, Modern Yüksek Öğretimde İnovatif Teknolojiler ve Eğitimde Dönüşüm, Karabük Üniversitesi, 16-10-2023, 27-10-2023
Çalışma, Erasmus Personel Hareketlilik Projesi, Litvanya - Vilnius, 28-08-2022, 01-09-2022
Kurs, Türkçe'nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Marmara Üniversitesi, 16-07-2022, 30-07-2022
Kongre Düzenleme, Forum on Assesment Issues, Karabük Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu, 05-05-2017, 06-05-2017
Çalışma, Avrupa Birliği Leonardo Da Vinci Projesi - The Comparative Analysis of the Best Practices in Englis, İngiltere - Çekya - İtalya - Portekiz - İrlanda, 01-07-2013, 01-01-2014
Çalışma, Avrupa Birliği Leonardo Da Vinci Projesi - Improving the Communicative English Language Competence o, Türkiye, 01-11-2013, 08-09-2016
Kurs, Best Practices in Teaching English, Çek Cumhuriyeti - Prag, 26-08-2013, 08-09-2013
Kurs, Oxford University Teachers' Academy Course, Türkiye, 31-05-2013, 02-06-2013
Kurs, Oxford University Press Extensive Reading Camp, Türkiye, 31-05-2013, 02-06-2013
Çalışma, Comenius Regio Projesi - New Approaches to Foreign Language Teaching in Turkey and Romania, Karabük / Türkiye & Braila / Romanya, 01-09-2012, 30-07-2014
Çalışma, Avrupa Birliği Eylem 1.2 Gençlik Projesi - What about Reflecting Your Dreams to the Soil?, Ankara / Türkiye, 01-02-2011, 01-10-2011
Çalışma, Avrupa Birliği Eylem 1.1 Gençlik Projesi - Happy Faces on the Wings of Art, Ankara / Türkiye, 01-02-2011, 01-08-2011
Çalışma, Avrupa Birliği Eylem 1.2 Gençlik Projesi - Don't Make Me Cry Anymore!, Ankara / Türkiye, 01-04-2010, 30-08-2010
Kurs, Yabancılara Türkçe Öğretimi, Ankara Üniversitesi TÖMER & Yunus Emre Enstitüsü, 13-09-2010, 30-09-2010
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Programları ve Öğretim
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı, Türkiye
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı, Türkiye
2019-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümü, Türkiye
2018-2019, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye
2012-2018, Okutman, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye
2024-, Anabilim Dalı Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2023-, Yüksekokul Müdürü, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye
2023-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2023-, Bölüm Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2023-2023, Bölüm Başkanı, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2023-, Karabük Üniversitesi Sınav Merkezi Koordinatör Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2022-2023, Yönetim Kurulu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2021-, Karabük Üniversitesi Yabancı Dil Kurslar Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2018-2021, Yabancı Dil Kurslar Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2018-2023, Akademik Teşvik ve Ön İnceleme Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2018-2023, Yüksekokul Tanıtımı ve Web Yönetim Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2018-2023, Bilimsel Araştırmalar ve Yayınlar Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2018-2023, Eğitim ve Öğretim Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2016-2018, Sosyal ve Akademik Etkinlikler Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2015-2016, Ölçme ve Değerlendirme Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2014-2016, Avrupa Birliği Projeleri Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2012-2015, Eğitim Programları ve Öğretim Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
2012-2015, Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Türkiye
Mustafa Caner Ağaoğlu, Yüksek Lisans, Okul Müdürlerinin Dağıtımcı Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Öğretmen Failliğinin Aracılık Rolü., Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Hatice Denler Taşdelen, Yüksek Lisans, Okul Yöneticilerinin Afet Yönetimine Hazır Bulunuşluk Durumlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Melis Arslan, Yüksek Lisans, Öğretmenlerde Mesleki Tükenmişlik: Mevcut Durum Analizi, Nedenleri ve Çözüm Önerileri, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Mehtap Üner, Yüksek Lisans, Akademisyenlerin Çevrimiçi Eğitim Süreçlerinin Desteklenmesine Yönelik Eğitim Programı Tasarısının Hazırlanması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Canan Yanar, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin Mesleki Adanmışlık Düzeyleri ile İş Performansları Arasındaki İlişkide Öznel İyi Oluşun Aracılık Rolü, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Şule Gizem Çelik, Yüksek Lisans, Okul Yöneticilerinin Eğitimde Yapay Zeka Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Şule Demir Gürbüz, Yüksek Lisans, Akademisyenlerin Medya Okuryazarlık Düzeyleri ile Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ayşe Tekin, Yüksek Lisans, Uluslararası öğrencilerin adaptasyonuna odaklanan oryantasyon eğitim programına yönelik bir ihtiyaç analizi çalışması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ramazan Vardar, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin teknopedagojik becerilerini geliştirmeye dönük harmanlanmış bir hizmet içi eğitim programı tasarısının hazırlanması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ercan Aksoy, Yüksek Lisans, Yabancı diller yüksekokulu İngilizce hazırlık programının Demirel'in analitik program değerlendirme modeli göre değerlendirilmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ayşe TEKİN, Yüksek Lisans, ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN ADAPTASYONUNA ODAKLANAN ORYANTASYON EĞİTİM PROGRAMINA YÖNELİK BİR İHTİYAÇ, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Asıl Danışman)
Melis ARSLAN, Yüksek Lisans, Öğretmenlerde ve Okul Yöneticilerinde Mesleki Tükenmişlik: Mevcut Durum, Nedenler ve Çözüm Önerileri, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Asıl Danışman)
Mustafa Caner Ağaoğlu, Yüksek Lisans, Okul Yöneticilerinin Afet Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Asıl Danışman)
Mehtap ÜNVER, Yüksek Lisans, Eğitim Yönetimi ile İlişkili Lisansüstü Tezlerin Analizi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Asıl Danışman)
Hatice DENLER TAŞDELEN, Yüksek Lisans, Eğitim Yönetimi Lisansüstü Eğitim Programlarının İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Asıl Danışman)
2024-2025, Okul Geliştirme, Yüksek Lisans
2024-2025, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Yüksek Lisans
2024-2025, Tez Uzmanlık Alanı, Yüksek Lisans
2024-2025, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2024-2025, Öğretim İlke ve Yöntemleri (2. Grup), Lisans
2024-2025, Öğretim İlke ve Yöntemleri (1. Grup), Lisans
2024-2025, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması (2. Grup), Lisans
2023-2024, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Yüksek Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Yüksek Lisans
2023-2024, Tez Uzmanlık Alanı, Yüksek Lisans
2023-2024, Ders Uzmanlık Alanı, Yüksek Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2023-2024, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans
2023-2024, Yabancı Dil II, Ön Lisans
2023-2024, Yabancı Dil II, Ön Lisans
2023-2024, Yabancı Dil II, Ön Lisans
2023-2024, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2023-2024, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Yüksek Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı, Yüksek Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Yüksek Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması (2. Grup), Lisans
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması (1. Grup), Lisans
2023-2024, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2023-2024, Yabancı Dil I, Ön Lisans
2023-2024, Yabancı Dil I, Ön Lisans
2023-2024, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2022-2023, İngilizce Hazırlık, Lisans
2022-2023, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2022-2023, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Yüksek Lisans
2022-2023, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Yüksek Lisans
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı, Yüksek Lisans
2022-2023, Yüksek Lisans Seminer, Yüksek Lisans
2022-2023, Eğitim Felsefesi, Lisans
2022-2023, Yabancı Dil II, Lisans
2022-2023, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2022-2023, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Yüksek Lisans
2022-2023, Sosyal Bilimler Metodolojisi, Lisans
2022-2023, Eğitim Sosyolojisi, Lisans
2022-2023, Yabancı Dil I, Lisans
2022-2023, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2021-2022, Eğitim Felsefesi, Lisans
2021-2022, Yabancı Dil II, Lisans
2021-2022, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2021-2022, Eğitim Sosyolojisi, Lisans
2021-2022, Yabancı Dil I, Lisans
2021-2022, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2020-2021, Eğitim Felsefesi, Lisans
2020-2021, Sosyal Bilimler Metodolojisi, Lisans
2020-2021, Sosyal Bilimler Metodolojisi, Lisans
2020-2021, Yabancı Dil II, Lisans
2020-2021, Yabancı Dil II, Lisans
2020-2021, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2020-2021, Eğitim Sosyolojisi, Lisans
2020-2021, Eğitim Sosyolojisi, Lisans
2020-2021, Yabancı Dil I, Lisans
2020-2021, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2019-2020, Eğitim Felsefesi, Lisans
2019-2020, Yabancı Dil II, Lisans
2019-2020, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2019-2020, Eğitim Sosyolojisi, Lisans
2019-2020, Yabancı Dil I, Lisans
2019-2020, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2018-2019, Yabancı Dil II, Lisans
2018-2019, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2018-2019, Yabancı Dil I, Lisans
2018-2019, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2017-2018, Yabancı Dil II, Lisans
2017-2018, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2017-2018, Yabancı Dil I, Lisans
2017-2018, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2016-2017, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2016-2017, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2015-2016, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2015-2016, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2014-2015, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2014-2015, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2013-2014, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2013-2014, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2012-2013, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
2012-2013, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans
Kayıt Yok
POLAT, M. (2024) "Readiness, resilience, and engagement: Analyzing the core building blocks of online education", Education and Information Technologies, 29 (13) pp. 1-28 [SSCI] DOI     
POLAT, M., Erdem, C. (2023) "Adaptation of Teacher Immunity Scale to Turkish: Validity and Reliability Study", Sakarya University Journal of Education, 13 (2) pp. 163-190 [TR Dizin] DOI      
ARSLAN, K., POLAT, M. (2023) "How Well Do International Students Adapt to The Turkish Higher Education System?", Kastamonu Egitim Dergisi, 31 (3) pp. 513-528 [TR Dizin] DOI    
Uysal, D., Çalışkan, S., POLAT, M., Asmalı, M., Çakmak, F., Özkal, N., Güven, M. (2023) "An Evaluation of In-Service Training Curriculum for Practitioners of English for Academic Purposes", International Journal of Curriculum and Instructional Studies, 13 (1) pp. 1-29 [TR Dizin] Link DOI    
POLAT, M., ARSLAN, K. (2022) "General Adaptation Scale for International Students: Development and Validation", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (2) pp. 121-146 DOI     
POLAT, M., Erişti, B. (2022) "Science Mapping the International Knowledge Base on the 21st Century Skills", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 15 (3) pp. 504-525 [TR Dizin] DOI      
POLAT, M. (2022) "Exploring Educational Research during the COVID-19 Pandemic: 2020-2021", FIRE: Forum for International Research in Education, 7 (2) pp. 86-104 DOI     
KILINÇ, A.Ç., ARSLAN, K., POLAT, M. (2020) "Studying Abroad: A Phenomenological Study of Lived Experiences of International Students in Turkey", Journal of International Students, 10 (4) pp. 853-871 DOI     
Kilinc, A.C., ARSLAN, K., POLAT, M. (2020) "Studying Abroad: A Phenomenological Study of Lived Experiences of International Students in Turkey", JOURNAL OF INTERNATIONAL STUDENTS, 10 (4) pp. 853-871 [ESCI] DOI  
Erdem, C., POLAT, M. (2019) "Türkiye’de Uluslararası Öğrenci Olma Deneyimi: Bir Metafor Analizi", Turkish Studies Educational Sciences, 14 (6) pp. 3089-3109 [TR Dizin] Link      
POLAT, M., Erişti, B. (2019) "The Effects of Authentic Video Materials on Foreign Language Listening Skill Development and Foreign Language Listening Anxiety at Different Levels of English Proficiency", International Journal of Contemporary Educational Research, 6 (1) pp. 135-154 Link DOI     
POLAT, M. (2018) "A Comparative Analysis of Written Errors of Turkish, Azerbaijani and Syrian Students in English Writing Skills", International Journal of Contemporary Educational Research, 5 (2) pp. 64-78     
POLAT, M., Erişti, B. (2018) "Yabancı Dilde Dinleme Kaygısı Ölçeğinin Geliştirilmesi", Turkish Studies, 13 (11) pp. 1113-1138 [TR Dizin] Link       
Erişti, B., POLAT, M., Erdem, C. (2018) "Yükseköğretimde Uluslararasılaşma: Uluslararası Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Ders Veren Öğretim Elemanlarının Öğretim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri", Journal of History Culture and Art Research, 7 (2) pp. 352-375 [ESCI]     
Eristi, B., POLAT, M., Erdem, C. (2018) "Internationalization of Higher Education: Instructional Problems Experienced by Instructors who teach International Students and Their Suggestions for Solutions", TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH, 7 (2) pp. 352-375 [ESCI] DOI  
Erişti, B., POLAT, M. (2017) "The Effectiveness of Synectics Instructional Model on Foreign Language Vocabulary Teaching", International Journal of Languages’ Education, 5 (2) pp. 59-76 Link     
POLAT, M., Güven, M. (2017) "Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması", İlköğretim Online, 16 (2) pp. 848-859 [TR Dizin] Link DOI       
POLAT, M. (2016) "SUPSKY Curriculum Design Model", International Journal of Curriculum and Instruction Studies, 6 (12) pp. 33-56 [TR Dizin] Link    
Güven, M., POLAT, M., Yıldızer, G., Sönmez, T., Yetim, N. (2016) "An Examination of the Researches Related to Teaching Styles Measurement Instruments", International Journal of Curriculum and Instruction Studies, 6 (11) pp. 117-138 [TR Dizin] Link      
ARSLAN, K., POLAT, M. (2024) "A Bibliometric Review of International Student Adaptation Literature", 14TH INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, ANDEDUCATIONAL SCIENCES , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024
DEDE, O., POLAT, M. (2024) "Accreditation in Foreign Language Education: A Comparative Study of Quality Assurance Agencies in Higher Education", SELCUK 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , Konya, Türkiye, (Aralık 2024
Aka, G., POLAT, M. (2024) "Analysing the Research on Academic Skills Monitoring and Evaluation (ABİDE) in Türkiye", 10TH INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024
POLAT, M., DEDE, O. (2024) "İhmal Edilen Program Araştırmalarına Yönelik Bir Sistematik Analiz Çalışması", EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , İzmir, Türkiye, (Aralık 2024
DEDE, O., POLAT, M. (2024) "Örtük Program Araştırmalarına Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz", SELCUK 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , Konya, Türkiye, (Aralık 2024
POLAT, M., DEDE, O. (2024) "Program Uyarlama Araştırmalarının Sistematik Olarak İncelenmesi", EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , İzmir, Türkiye, (Aralık 2024
Ağaoğlu, M.C., POLAT, M. (2024) "Türk Devletlerindeki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Analizi", 14TH INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, ANDEDUCATIONAL SCIENCES , Ankara, Türkiye, (Aralık 2024
ATASEVEN, H., POLAT, M. (2024) "Yabancı Dil Eğitiminde Devamsızlık ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", ANADOLU 16. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Van, Türkiye, (Aralık 2024
Tekin, A., POLAT, M. (2024) "Uluslararası Öğrencilerin Oryantasyon Programına Yönelik Bir İhtiyaç Analizi", 12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ağrı, Türkiye, (Ekim 2024
Ağaoğlu, M.C., POLAT, M. (2023) "Farklılaştırılmış Öğretimin Önündeki Engeller ve Çözüm Önerileri: Bir Betimsel İçerik Analizi", 8th International Education and Innovative Sciences Congress , (pp. 537-550), Ankara, Türkiye, (Aralık 2023
Arslan, M., POLAT, M. (2023) "Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişlikle Başa Çıkma Stratejileri İle İlgili Eğilimlerin Belirlenmesi", Ege 10th International Conference on Social Sciences , (pp. 3033-3044), İzmir, Türkiye, (Aralık 2023
Tekin, A., POLAT, M. (2023) "Uluslararası Öğrencilerin Adaptasyon Süreçlerine Yönelik Oryantasyon Eğitim Programları: Dünyadan Örnekler", 15. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 107-117), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2023
Uysal, D., Çalışkan, S., POLAT, M., Çakmak, F., Özkal, N., Güven, M. (2023) "Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitiminde Yansıtıcı Öğretim", International Science and Art Research , (pp. 239-251), Konya, Türkiye, (Kasım 2023
TEKİN, A., POLAT, M. (2023) "An Investigation of Graduate Theses/Dissertations on the Adaptation of International Students in Türkiye: A Content Analysis", International Education Congress 2023 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023
POLAT, M., Erdem, C. (2019) "A thematic review of foreign language curriculum evaluation studies", 7th International Congress on Curriculum and Instruction , Ankara, Türkiye, (Ekim 2019   
POLAT, M., Arslan, K. (2019) "Derslerde neden cep telefonu kullanıyorum? Bir olgubilim araştırması.", VIth International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1573-1580), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019 
Erdem, C., POLAT, M. (2019) "Üniversite öğrencilerinin empati ve vatanseverlik düzeylerinin mültecilere yönelik tutumları ile ilişkisi", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Ekim 2019 
POLAT, M., Erdem, C. (2019) "Türkiye’de uluslararası öğrenci olma deneyimi: Bir metafor analizi", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2019 
POLAT, M., Erişti, B. (2018) "Development of a foreign language listening anxiety scale", 2nd International Black Sea Language and Language Education Conference. , Sinop, Türkiye, (Eylül 2018 
Erişti, B., POLAT, M., Erdem, C. (2018) "Türkiye’de yükseköğretim düzeyinde öğrenim gören uluslararası öğrencilerin öğrenme deneyimleri, sorunlar ve çözüm önerileri konusundaki değerlendirmeleri", International Congress on Science and Education (ICSE) , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mart 2018  
POLAT, M. (2018) "Türkmen, Somalili ve Çadlı öğrencilerin İngilizce yazma becerilerinde yaptıkları hataların analizi", International Congress on Science and Education (ICSE) , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mart 2018 
Erişti, B., Erdem, C., POLAT, M. (2018) "Uluslararası öğrencilerin bulunduğu sınıflarda ders veren öğretim elemanlarının öğretim sürecinde yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri", International Congress on Science and Education (ICSE) , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mart 2018  
POLAT, M. (2017) "Türk, Azeri ve Suriyeli öğrencilerin İngilizce yazma becerilerinde yaptıkları hataların analizi", B.E.Ü Yabancı Diller Yüksekokulu Uluslararası Konferansı (SCOFOLA17) , (pp. 18), Zonguldak, Türkiye, (Ekim 2017  
POLAT, M., Erişti, B. (2017) "Karabük Üniversitesi yabancı diller yüksekokulu İngilizce hazırlık öğretim programının değerlendirilmesi", ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , (pp. 180), Roma, İtalya, (Eylül 2017  
Erişti, B., POLAT, M. (2017) "Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu, okula aidiyeti ve İngilizce öğrenmeye İlişkin tutum düzeyleri arasındaki ilişki", ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , (pp. 183-184), Roma, İtalya, (Eylül 2017  
Erişti, B., POLAT, M. (2016) "The effectiveness of synectics based vocabulary teaching on direct and indirect vocabulary learning levels of undergraduate students in a foreign language", XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER)XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER) , Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2016  
Güven, M., POLAT, M., Yıldızer, G., Sönmez, T., Nihan, Y. (2015) "Analysing of the researches related to teaching styles in terms of the measurement instruments", The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , Adana, Türkiye, (Ekim 2015  
Selvi, K., Uysal, D., POLAT, M., Sönmez, T., Köse, C., Yetim, N. (2015) "SUPSKY curriculum design model", The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , Adana, Türkiye, (Ekim 2015   
POLAT, M. (2021) "Milenyumun İlk On Yılında Feminist Nitel Araştırmalar: Gelişmeler, Zorluklar, Beklentiler", Kitap: SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ankara/Türkiye : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: 149 / 175, ISBN: 978-605-752-356-3  
POLAT, M., ARSLAN, K. (2024) "International Mobility of Academics: Science Mapping the Existing Knowledge Base", Kitap: Annual Review of Comparative and International Education 2022 (International Perspectives on Education and Society, Vol. 46A), Leeds/İngiltere : Emerald Publishing Limited, Bölüm Sayfaları: 45 / 55, ISBN: 978-1-83753-739-6 
Erdem, C., POLAT, M. (2024) "Tracking the Research on the Internationalization of Higher Education in Turkey: A Bibliometric Analysis", Kitap: Annual Review of Comparative and International Education 2022 (International Perspectives on Education and Society, Vol. 46B), Leeds/İngiltere : Emerald Publishing Limited, Bölüm Sayfaları: 135 / 161, ISBN: 978-1-83797-485-6 
POLAT, M. (2023) "Stratejik Düşünme Becerisi", Kitap: Düşünme Becerileri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: 631 / 656, ISBN: 978-625-8499-97-1 
POLAT, M. (2023) "Edmonds Öğrenme Stilleri Modeli", Kitap: Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 129 / 160, ISBN: 978-605-72552-1-1 
POLAT, M. (2023) "Jung’un Psikolojik Tipler Kuramı & Myers Briggs Psikolojik Tip Belirleyicisi", Kitap: Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 387 / 436, ISBN: 978-605-72552-1-1 
POLAT, M. (2023) "Duyuşsal Alan ve Öğrenmeyi Etkileyen Duyuşsal Faktörler", Kitap: Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitimi, Erzurum/Türkiye : Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 67 / 84, ISBN: 978-625-6983-31-1 
Uysal, D., Çalışkan, S., POLAT, M., Çakmak, F., Özkal, N., Güven, M. (2023) "Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitim Programının Yapısı", Kitap: Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitimi, Erzurum/Türkiye : Atatürk Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 21 / 61, ISBN: 978-625-6983-31-1 
POLAT, M. (2021) "Effective use of digital tools in the learning and teaching process of foreign language teaching in higher education", Kitap: Effective ELT Practices Across Turkey, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 23 / 48, ISBN: 978-625-7582-17-9  
POLAT, M., KILINÇ, A.Ç. (2020) "Eğitimin hukuki temelleri", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 95 / 111, ISBN: 978-625-406-342-8 
POLAT, M. (2019) "The relationship between intercultural sensitivity and academic adaptation levels of international students", Kitap: 21st century skills, Newcastle/İngiltere : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: 159 / 179, ISBN: 1-5275-3966-0 
POLAT, M. (2019) "Sınıfta bir öğretim lideri olarak öğretmen", Kitap: Sınıf Yönetimi, Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 289 / 315, ISBN: 978-605-7557-99-5  
Erişti, B., POLAT, M. (2017) "Program Geliştirme Sürecinin Planlanması ve Ön Uygulama", Kitap: Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme, Ankara/Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 242 / 267, ISBN: 9786052410509  
Kayıt Yok
(Ulusal - Kitap) Kickstart Your English, 2016, Editör
Kayıt Yok
Üye, Eğitim Programları ve Öğretim Derrneği, 2024-
Üye, Afyon Kocatepe Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Danışma Kurulu, 2023-
Üye, Safranbolu Bilim Araştırma ve Geliştirme Derneği, 2022-
Yönetim Kurulu Üyesi, Uluslararası Proje ve Girişim Enstitüsü Derneği, 2013-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 The Effects of Authentic Video Materials on Foreign Language Listening Skill Development and Foreign Language Listening Anxiety at Different Levels of English Proficiency 5 0 0 10 38 0 11 0 0 64
2 The Effectiveness of Synectics Instructional Model on Foreign Language Vocabulary Teaching 0 0 0 4 9 1 4 0 0 18
3 Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme 0 0 0 1 0 0 13 0 0 14
4 Studying Abroad: A Phenomenological Study of Lived Experiences of International Students in Turkey 1 0 0 8 3 1 0 0 0 13
5 Yükseköğretimde Uluslararasılaşma: Uluslararası Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Ders Veren Öğretim Elemanlarının Öğretim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri 0 0 0 5 2 2 3 0 0 12
6 Yabancı Dilde Dinleme Kaygısı Ölçeğinin Geliştirilmesi 1 0 0 3 3 2 0 0 0 9
7 Readiness, resilience, and engagement: Analyzing the core building blocks of online education 3 0 0 4 0 0 0 0 0 7
8 General Adaptation Scale for International Students: Development and Validation 0 0 0 4 1 1 0 0 0 6
9 SUPSKY Curriculum Design Model 0 0 0 0 0 0 5 1 0 6
10 A Comparative Analysis of Written Errors of Turkish, Azerbaijani and Syrian Students in English Writing Skills 0 0 0 4 1 0 0 0 0 5
11 Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması 0 0 0 0 0 2 1 0 0 3
12 Exploring Educational Research during the COVID-19 Pandemic: 2020-2021 0 0 0 2 0 0 1 0 0 3
13 How Well Do International Students Adapt to The Turkish Higher Education System? 0 0 0 2 0 1 0 0 0 3
14 Science Mapping the International Knowledge Base on the 21st Century Skills 0 0 0 1 1 0 1 0 0 3
15 Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
16 A thematic review of foreign language curriculum evaluation studies 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
17 Türkiye’de Uluslararası Öğrenci Olma Deneyimi: Bir Metafor Analizi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Bahadır Erişti
Anadolu Üniversitesi
2016 - 2022 12
Cahit Erdem
Afyon Kocatepe Üniversitesi
2018 - 2024 9
Karabük Üniversitesi
2020 - 2024 6
Meral Güven
Anadolu Üniversitesi
2015 - 2023 6
Karabük Üniversitesi
2024 4
Derya Uysal
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
2015 - 2023 4
Fidel Çakmak
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
2023 3
Tuğba Sönmez
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2015 - 2016 3
Neşe Özkal
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
2023 3
Ayşe Tekin
Karabük Üniversitesi
2023 - 2024 3
Sinem Çalışkan
-
2023 3
Karabük Üniversitesi
2020 2
Günay Yıldızer
Anadolu Üniversitesi
2015 - 2016 2
Mustafa Caner Ağaoğlu
-
2023 - 2024 2
Nihan Yetim
-
2015 - 2016 2
-
2024 1
Canan Köse
Uludağ Üniversitesi
2015 1
Mehmet Asmalı
-
2023 1
Kıymet Selvi
Anadolu Üniversitesi
2015 1
Ali Cagatay Kilinc
-
2020 1
Bahadir Eristi
-
2018 1
Cahit Erdem
-
2018 1
Gülsüm Aka
-
2024 1
Kürşat Arslan
-
2019 1
Melis Arslan
-
2023 1
Yetim Nihan
-
2015 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
333.
78287 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
156.
10285 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
21.
396 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78287
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10285
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Programları ve Öğretim 396
Anahtar Kelimeler Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim/Öğretim Teknolojileri, Hayat Boyu Öğrenme
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 10 35 82 62 140 55 40 45 215 215 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 465 . 475 . 466 . 480 . 398 . 482 . 602 . 600 . 406 . 333 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 315 . 315 . 271 . 283 . 198 . 279 . 352 . 329 . 196 . 156 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 78 . 75 . 48 . 58 . 38 . 54 . 76 . 74 . 30 . 21 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 70 . 68 . 42 . 49 . 34 . 47 . 59 . 64 . 26 . 18 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 2 3 6 7 8 2 2 3 11 12 0
Toplam Makale 0 2 2 3 2 1 0 3 3 1 0
Toplam Kitap 0 0 1 0 2 1 2 0 3 2 0
Toplam Bildiri 2 1 3 4 4 0 0 0 5 9 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Makale (Uluslararası) 0 2 2 3 2 1 0 3 3 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 1 0 2 1 2 0 3 2 0
Bildiri (Uluslararası) 2 1 2 3 4 0 0 0 5 9 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri