Undergraduate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2021 |
Doctorate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Bütünleşik Doktora), 2014, 2019 |
Undergraduate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, 2011, 2021 |
Undergraduate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Undergraduate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, 2011, 2021 |
Doctorate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Bütünleşik Doktora), 2014, 2019 |
Undergraduate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Undergraduate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2021 |
No Records |
English, YÖKDİL, 97, 2022 |
Research, TÜBİTAK 2209A Projesi - Yükseköğretimde Yabancı Dil Eğitim Programlarında Kullanılabilecek Yapay Zek, Karabük Üniversitesi, 15-04-2024 |
Research, TÜBİTAK 2209A Projesi - Üniversite Öğrencilerinin Afet Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler, Karabük Üniversitesi, 15-04-2024 |
Seminar, Yükseköğretim Düzeyinde Öğretim Sürecini Etkileyen Faktörler, Karabük Üniversitesi, 18-09-2024, 18-09-2024 |
Seminar, Öğretim Sürecinde Yenilikçi Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Karabük Üniversitesi, 25-09-2024, 25-09-2024 |
My conversations, 21. Yüzyılda Akademisyen Olmak - Kariyer Günleri, Karabük Vakıfbank Anadolu Lisesi, 10-01-2024, 10-01-2024 |
Seminar, Innovative Technologies in Modern Higher Education and Transformation in Education.", Karabük Üniversitesi, 24-06-2024, 05-07-2024 |
Seminar, Modern Yüksek Öğretimde İnovatif Teknolojiler ve Eğitimde Dönüşüm, Karabük Üniversitesi, 16-10-2023, 27-10-2023 |
Study, Erasmus Personel Hareketlilik Projesi, Litvanya - Vilnius, 28-08-2022, 01-09-2022 |
Course, Türkçe'nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Marmara Üniversitesi, 16-07-2022, 30-07-2022 |
Organizing a Congress, Forum on Assesment Issues, Karabük Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu, 05-05-2017, 06-05-2017 |
Study, Avrupa Birliği Leonardo Da Vinci Projesi - The Comparative Analysis of the Best Practices in Englis, İngiltere - Çekya - İtalya - Portekiz - İrlanda, 01-07-2013, 01-01-2014 |
Study, Avrupa Birliği Leonardo Da Vinci Projesi - Improving the Communicative English Language Competence o, Türkiye, 01-11-2013, 08-09-2016 |
Course, Best Practices in Teaching English, Çek Cumhuriyeti - Prag, 26-08-2013, 08-09-2013 |
Course, Oxford University Teachers' Academy Course, Türkiye, 31-05-2013, 02-06-2013 |
Course, Oxford University Press Extensive Reading Camp, Türkiye, 31-05-2013, 02-06-2013 |
Study, Comenius Regio Projesi - New Approaches to Foreign Language Teaching in Turkey and Romania, Karabük / Türkiye & Braila / Romanya, 01-09-2012, 30-07-2014 |
Study, Avrupa Birliği Eylem 1.2 Gençlik Projesi - What about Reflecting Your Dreams to the Soil?, Ankara / Türkiye, 01-02-2011, 01-10-2011 |
Study, Avrupa Birliği Eylem 1.1 Gençlik Projesi - Happy Faces on the Wings of Art, Ankara / Türkiye, 01-02-2011, 01-08-2011 |
Study, Avrupa Birliği Eylem 1.2 Gençlik Projesi - Don't Make Me Cry Anymore!, Ankara / Türkiye, 01-04-2010, 30-08-2010 |
Course, Yabancılara Türkçe Öğretimi, Ankara Üniversitesi TÖMER & Yunus Emre Enstitüsü, 13-09-2010, 30-09-2010 |
[UAK] Educational Sciences Curriculum And Instruction Curriculum And Instruction |
2024-, Associate Professor, Full time, Karabük Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı, Turkey |
2023-, Doctor Lecturer, Full time, Karabük Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı, Turkey |
2019-2024, Doctor Lecturer, Full time, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümü, Turkey |
2018-2019, Lecturer, Full time, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Turkey |
2012-2018, Lecturer, Full time, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Turkey |
2024-, Head of Department, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2023-, Director of School, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Turkey |
2023-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2023-, Head of Department, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2023-2023, Head of Department, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2023-, Karabük Üniversitesi Sınav Merkezi Koordinatör Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2022-2023, Administrative Board Member, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2021-, Karabük Üniversitesi Yabancı Dil Kurslar Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2018-2021, Yabancı Dil Kurslar Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2018-2023, Akademik Teşvik ve Ön İnceleme Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2018-2023, Yüksekokul Tanıtımı ve Web Yönetim Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2018-2023, Bilimsel Araştırmalar ve Yayınlar Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2018-2023, Eğitim ve Öğretim Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2016-2018, Sosyal ve Akademik Etkinlikler Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2015-2016, Ölçme ve Değerlendirme Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2014-2016, Avrupa Birliği Projeleri Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2012-2015, Eğitim Programları ve Öğretim Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Turkey |
2012-2015, Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Turkey |
Mustafa Caner Ağaoğlu, Postgraduate, Okul Müdürlerinin Dağıtımcı Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Öğretmen Failliğinin Aracılık Rolü., Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant) |
Hatice Denler Taşdelen, Postgraduate, Okul Yöneticilerinin Afet Yönetimine Hazır Bulunuşluk Durumlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant) |
Melis Arslan, Postgraduate, Öğretmenlerde Mesleki Tükenmişlik: Mevcut Durum Analizi, Nedenleri ve Çözüm Önerileri, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant) |
Mehtap Üner, Postgraduate, Akademisyenlerin Çevrimiçi Eğitim Süreçlerinin Desteklenmesine Yönelik Eğitim Programı Tasarısının Hazırlanması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant) |
Canan Yanar, Postgraduate, Öğretmenlerin Mesleki Adanmışlık Düzeyleri ile İş Performansları Arasındaki İlişkide Öznel İyi Oluşun Aracılık Rolü, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant) |
Şule Gizem Çelik, Postgraduate, Okul Yöneticilerinin Eğitimde Yapay Zeka Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant) |
Şule Demir Gürbüz, Postgraduate, Akademisyenlerin Medya Okuryazarlık Düzeyleri ile Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant) |
Ayşe Tekin, Postgraduate, Uluslararası öğrencilerin adaptasyonuna odaklanan oryantasyon eğitim programına yönelik bir ihtiyaç analizi çalışması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant) |
Ramazan Vardar, Postgraduate, Öğretmenlerin teknopedagojik becerilerini geliştirmeye dönük harmanlanmış bir hizmet içi eğitim programı tasarısının hazırlanması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant) |
Ercan Aksoy, Postgraduate, Yabancı diller yüksekokulu İngilizce hazırlık programının Demirel'in analitik program değerlendirme modeli göre değerlendirilmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant) |
Ayşe TEKİN, Postgraduate, ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN ADAPTASYONUNA ODAKLANAN ORYANTASYON EĞİTİM PROGRAMINA YÖNELİK BİR İHTİYAÇ, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Principal Consultant) |
Melis ARSLAN, Postgraduate, Öğretmenlerde ve Okul Yöneticilerinde Mesleki Tükenmişlik: Mevcut Durum, Nedenler ve Çözüm Önerileri, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Principal Consultant) |
Mustafa Caner Ağaoğlu, Postgraduate, Okul Yöneticilerinin Afet Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Principal Consultant) |
Mehtap ÜNVER, Postgraduate, Eğitim Yönetimi ile İlişkili Lisansüstü Tezlerin Analizi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Principal Consultant) |
Hatice DENLER TAŞDELEN, Postgraduate, Eğitim Yönetimi Lisansüstü Eğitim Programlarının İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Principal Consultant) |
2024-2025, Okul Geliştirme, Postgraduate |
2024-2025, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Postgraduate |
2024-2025, Tez Uzmanlık Alanı, Postgraduate |
2024-2025, Yüksek Lisans Seminer, Postgraduate |
2024-2025, Öğretim İlke ve Yöntemleri (2. Grup), Undergraduate |
2024-2025, Öğretim İlke ve Yöntemleri (1. Grup), Undergraduate |
2024-2025, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması (2. Grup), Undergraduate |
2023-2024, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Postgraduate |
2023-2024, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Postgraduate |
2023-2024, Tez Uzmanlık Alanı, Postgraduate |
2023-2024, Ders Uzmanlık Alanı, Postgraduate |
2023-2024, Yüksek Lisans Seminer, Postgraduate |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Undergraduate |
2023-2024, Özel Öğretim Yöntemleri, Undergraduate |
2023-2024, Yabancı Dil II, Associate Degree |
2023-2024, Yabancı Dil II, Associate Degree |
2023-2024, Yabancı Dil II, Associate Degree |
2023-2024, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2023-2024, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Postgraduate |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı, Postgraduate |
2023-2024, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Postgraduate |
2023-2024, Yüksek Lisans Seminer, Postgraduate |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması (2. Grup), Undergraduate |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması (1. Grup), Undergraduate |
2023-2024, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Undergraduate |
2023-2024, Yabancı Dil I, Associate Degree |
2023-2024, Yabancı Dil I, Associate Degree |
2023-2024, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2022-2023, İngilizce Hazırlık, Undergraduate |
2022-2023, Yüksek Lisans Seminer, Postgraduate |
2022-2023, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Postgraduate |
2022-2023, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Postgraduate |
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı, Postgraduate |
2022-2023, Yüksek Lisans Seminer, Postgraduate |
2022-2023, Eğitim Felsefesi, Undergraduate |
2022-2023, Yabancı Dil II, Undergraduate |
2022-2023, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2022-2023, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Postgraduate |
2022-2023, Sosyal Bilimler Metodolojisi, Undergraduate |
2022-2023, Eğitim Sosyolojisi, Undergraduate |
2022-2023, Yabancı Dil I, Undergraduate |
2022-2023, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2021-2022, Eğitim Felsefesi, Undergraduate |
2021-2022, Yabancı Dil II, Undergraduate |
2021-2022, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2021-2022, Eğitim Sosyolojisi, Undergraduate |
2021-2022, Yabancı Dil I, Undergraduate |
2021-2022, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2020-2021, Eğitim Felsefesi, Undergraduate |
2020-2021, Sosyal Bilimler Metodolojisi, Undergraduate |
2020-2021, Sosyal Bilimler Metodolojisi, Undergraduate |
2020-2021, Yabancı Dil II, Undergraduate |
2020-2021, Yabancı Dil II, Undergraduate |
2020-2021, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2020-2021, Eğitim Sosyolojisi, Undergraduate |
2020-2021, Eğitim Sosyolojisi, Undergraduate |
2020-2021, Yabancı Dil I, Undergraduate |
2020-2021, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2019-2020, Eğitim Felsefesi, Undergraduate |
2019-2020, Yabancı Dil II, Undergraduate |
2019-2020, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2019-2020, Eğitim Sosyolojisi, Undergraduate |
2019-2020, Yabancı Dil I, Undergraduate |
2019-2020, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2018-2019, Yabancı Dil II, Undergraduate |
2018-2019, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2018-2019, Yabancı Dil I, Undergraduate |
2018-2019, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2017-2018, Yabancı Dil II, Undergraduate |
2017-2018, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2017-2018, Yabancı Dil I, Undergraduate |
2017-2018, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2016-2017, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2016-2017, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2015-2016, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2015-2016, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2014-2015, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2014-2015, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2013-2014, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2013-2014, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2012-2013, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
2012-2013, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate |
No Records |
Okul Yöneticilerinin Karşılaştığı İstenmeyen Öğrenci ve Veli Davranışlarının İncelenmesi Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2025-2026 |
Okul Yöneticilerinin Eğitimde Yapay Zekâ Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2025-2025 |
Okul Yöneticilerinin Dağıtımcı Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Öğretmen Failliğinin Aracı Rolü Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2024-2025 |
Yükseköğretimde Yabancı Dil Eğitim Programlarında Kullanılabilecek Yapay Zeka Araçlarının Belirlenmesi ve Kullanımına Yönelik Akademisyenlerin Görüşlerinin İncelenmesi TÜBA and TÜBİTAK Supported Project: Advisor , 2024 |
Üniversite Öğrencilerinin Afet Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında Analizi: Karabük Üniversitesi Örneği TÜBA and TÜBİTAK Supported Project: Advisor , 2024 |
Uluslararası Öğrencilerin Adaptasyonuna Odaklanan Oryantasyon Eğitim Programına Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2023-2024 |
Erasmus+ Personel Hareketlilik Projesi United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Scholar , 2022 |
Yükseköğretim Hazırlık Programı Düzeyinde İngilizce Öğretim Görevlilerine Yönelik İngilizce Eğitiminde Duyuşsal Engeller Konulu Hizmet-Içi Eğitim Programı Geliştirme Çalışması TÜBA and TÜBİTAK Supported Project: Researcher , 2022-2024 ![]() |
Improving the Communicative English Language Competence of Academic Personnel within the Framework of VET United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Researcher , 2013-2016 |
Comparative Analysis of the Best Practices in English Language Teaching United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Researcher , 2013-2013 |
New Approaches to Foreign Language Teaching in Turkey and Romania United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Researcher , 2012-2014 |
Happy Faces on the Wings of Art United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Researcher , 2011 |
What about Reflecting Your Dreams to the Soil? United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Executive , 2011 |
Don't Make Me Cry Anymore! United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Project Coordinator , 2010 |
No Records |
POLAT, M. (2024) "Readiness, resilience, and engagement: Analyzing the core building blocks of online education", Education and Information Technologies, 29 (13) pp. 1-28 [SSCI] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Erdem, C. (2023) "Adaptation of Teacher Immunity Scale to Turkish: Validity and Reliability Study", Sakarya University Journal of Education, 13 (2) pp. 163-190 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ARSLAN, K., POLAT, M. (2023) "How Well Do International Students Adapt to The Turkish Higher Education System?", Kastamonu Egitim Dergisi, 31 (3) pp. 513-528 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() |
Uysal, D., Çalışkan, S., POLAT, M., Asmalı, M., Çakmak, F., Özkal, N., Güven, M. (2023) "An Evaluation of In-Service Training Curriculum for Practitioners of English for Academic Purposes", International Journal of Curriculum and Instructional Studies, 13 (1) pp. 1-29 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., ARSLAN, K. (2022) "General Adaptation Scale for International Students: Development and Validation", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (2) pp. 121-146 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Erişti, B. (2022) "Science Mapping the International Knowledge Base on the 21st Century Skills", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 15 (3) pp. 504-525 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M. (2022) "Exploring Educational Research during the COVID-19 Pandemic: 2020-2021", FIRE: Forum for International Research in Education, 7 (2) pp. 86-104 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kılınç, A.Ç., ARSLAN, K., POLAT, M. (2020) "Studying Abroad: A Phenomenological Study of Lived Experiences of International Students in Turkey", Journal of International Students, 10 (4) pp. 853-871 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erdem, C., POLAT, M. (2019) "Türkiye’de Uluslararası Öğrenci Olma Deneyimi: Bir Metafor Analizi", Turkish Studies Educational Sciences, 14 (6) pp. 3089-3109 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Erişti, B. (2019) "The Effects of Authentic Video Materials on Foreign Language Listening Skill Development and Foreign Language Listening Anxiety at Different Levels of English Proficiency", International Journal of Contemporary Educational Research, 6 (1) pp. 135-154 Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M. (2018) "A Comparative Analysis of Written Errors of Turkish, Azerbaijani and Syrian Students in English Writing Skills", International Journal of Contemporary Educational Research, 5 (2) pp. 64-78 ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Erişti, B. (2018) "Yabancı Dilde Dinleme Kaygısı Ölçeğinin Geliştirilmesi", Turkish Studies, 13 (11) pp. 1113-1138 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erişti, B., POLAT, M., Erdem, C. (2018) "Yükseköğretimde Uluslararasılaşma: Uluslararası Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Ders Veren Öğretim Elemanlarının Öğretim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri", Journal of History Culture and Art Research, 7 (2) pp. 352-375 [ESCI] ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eristi, B., POLAT, M., Erdem, C. (2018) "Internationalization of Higher Education: Instructional Problems Experienced by Instructors who teach International Students and Their Suggestions for Solutions", TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH, 7 (2) pp. 352-375 [ESCI] DOI ![]() |
Erişti, B., POLAT, M. (2017) "The Effectiveness of Synectics Instructional Model on Foreign Language Vocabulary Teaching", International Journal of Languages’ Education, 5 (2) pp. 59-76 Link ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Güven, M. (2017) "Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması", İlköğretim Online, 16 (2) pp. 848-859 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M. (2016) "SUPSKY Curriculum Design Model", International Journal of Curriculum and Instruction Studies, 6 (12) pp. 33-56 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() |
Güven, M., POLAT, M., Yıldızer, G., Sönmez, T., Yetim, N. (2016) "An Examination of the Researches Related to Teaching Styles Measurement Instruments", International Journal of Curriculum and Instruction Studies, 6 (11) pp. 117-138 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ARSLAN, K., POLAT, M. (2024) "A Bibliometric Review of International Student Adaptation Literature", 14TH INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, ANDEDUCATIONAL SCIENCES , Ankara, Turkey, (December 2024) ![]() |
DEDE, O., POLAT, M. (2024) "Accreditation in Foreign Language Education: A Comparative Study of Quality Assurance Agencies in Higher Education", SELCUK 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , Konya, Turkey, (December 2024) ![]() |
Aka, G., POLAT, M. (2024) "Analysing the Research on Academic Skills Monitoring and Evaluation (ABİDE) in Türkiye", 10TH INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , Ankara, Turkey, (December 2024) ![]() |
POLAT, M., DEDE, O. (2024) "İhmal Edilen Program Araştırmalarına Yönelik Bir Sistematik Analiz Çalışması", EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , İzmir, Turkey, (December 2024) ![]() |
DEDE, O., POLAT, M. (2024) "Örtük Program Araştırmalarına Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz", SELCUK 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , Konya, Turkey, (December 2024) ![]() |
POLAT, M., DEDE, O. (2024) "Program Uyarlama Araştırmalarının Sistematik Olarak İncelenmesi", EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , İzmir, Turkey, (December 2024) ![]() |
Ağaoğlu, M.C., POLAT, M. (2024) "Türk Devletlerindeki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Analizi", 14TH INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, ANDEDUCATIONAL SCIENCES , Ankara, Turkey, (December 2024) ![]() |
Ataseven, H., POLAT, M. (2024) "YABANCI DİL EĞİTİMİNDE DEVAMSIZLIK VE AKADEMİK BAŞARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", ANADOLU 16. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Van, Turkey, (December 2024) ![]() |
Tekin, A., POLAT, M. (2024) "Uluslararası Öğrencilerin Oryantasyon Programına Yönelik Bir İhtiyaç Analizi", 12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ağrı, Turkey, (October 2024) ![]() |
Ağaoğlu, M.C., POLAT, M. (2023) "Farklılaştırılmış Öğretimin Önündeki Engeller ve Çözüm Önerileri: Bir Betimsel İçerik Analizi", 8th International Education and Innovative Sciences Congress , (pp. 537-550), Ankara, Turkey, (December 2023) ![]() |
Arslan, M., POLAT, M. (2023) "Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişlikle Başa Çıkma Stratejileri İle İlgili Eğilimlerin Belirlenmesi", Ege 10th International Conference on Social Sciences , (pp. 3033-3044), İzmir, Turkey, (December 2023) ![]() |
Tekin, A., POLAT, M. (2023) "Uluslararası Öğrencilerin Adaptasyon Süreçlerine Yönelik Oryantasyon Eğitim Programları: Dünyadan Örnekler", 15. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 107-117), İstanbul, Turkey, (December 2023) ![]() |
Uysal, D., Çalışkan, S., POLAT, M., Çakmak, F., Özkal, N., Güven, M. (2023) "Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitiminde Yansıtıcı Öğretim", International Science and Art Research , (pp. 239-251), Konya, Turkey, (November 2023) ![]() |
TEKİN, A., POLAT, M. (2023) "An Investigation of Graduate Theses/Dissertations on the Adaptation of International Students in Türkiye: A Content Analysis", International Education Congress 2023 , Ankara, Turkey, (October 2023) ![]() |
POLAT, M., Erdem, C. (2019) "A thematic review of foreign language curriculum evaluation studies", 7th International Congress on Curriculum and Instruction , Ankara, Turkey, (October 2019) ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Arslan, K. (2019) "Derslerde neden cep telefonu kullanıyorum? Bir olgubilim araştırması.", VIth International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1573-1580), Ankara, Turkey, (October 2019) ![]() ![]() |
Erdem, C., POLAT, M. (2019) "Üniversite öğrencilerinin empati ve vatanseverlik düzeylerinin mültecilere yönelik tutumları ile ilişkisi", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Turkey, (October 2019) ![]() ![]() |
POLAT, M., Erdem, C. (2019) "Türkiye’de uluslararası öğrenci olma deneyimi: Bir metafor analizi", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Turkey, (June 2019) ![]() ![]() |
POLAT, M., Erişti, B. (2018) "Development of a foreign language listening anxiety scale", 2nd International Black Sea Language and Language Education Conference. , Sinop, Turkey, (September 2018) ![]() ![]() |
Erişti, B., POLAT, M., Erdem, C. (2018) "Türkiye’de yükseköğretim düzeyinde öğrenim gören uluslararası öğrencilerin öğrenme deneyimleri, sorunlar ve çözüm önerileri konusundaki değerlendirmeleri", International Congress on Science and Education (ICSE) , Afyonkarahisar, Turkey, (March 2018) ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M. (2018) "Türkmen, Somalili ve Çadlı öğrencilerin İngilizce yazma becerilerinde yaptıkları hataların analizi", International Congress on Science and Education (ICSE) , Afyonkarahisar, Turkey, (March 2018) ![]() ![]() |
Erişti, B., Erdem, C., POLAT, M. (2018) "Uluslararası öğrencilerin bulunduğu sınıflarda ders veren öğretim elemanlarının öğretim sürecinde yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri", International Congress on Science and Education (ICSE) , Afyonkarahisar, Turkey, (March 2018) ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M. (2017) "Türk, Azeri ve Suriyeli öğrencilerin İngilizce yazma becerilerinde yaptıkları hataların analizi", B.E.Ü Yabancı Diller Yüksekokulu Uluslararası Konferansı (SCOFOLA17) , (pp. 18), Zonguldak, Turkey, (October 2017) ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M., Erişti, B. (2017) "Karabük Üniversitesi yabancı diller yüksekokulu İngilizce hazırlık öğretim programının değerlendirilmesi", ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , (pp. 180), Roma, Italy, (September 2017) ![]() ![]() ![]() |
Erişti, B., POLAT, M. (2017) "Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu, okula aidiyeti ve İngilizce öğrenmeye İlişkin tutum düzeyleri arasındaki ilişki", ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , (pp. 183-184), Roma, Italy, (September 2017) ![]() ![]() ![]() |
Erişti, B., POLAT, M. (2016) "The effectiveness of synectics based vocabulary teaching on direct and indirect vocabulary learning levels of undergraduate students in a foreign language", XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER)XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER) , Eskişehir, Turkey, (June 2016) ![]() ![]() ![]() |
Güven, M., POLAT, M., Yıldızer, G., Sönmez, T., Nihan, Y. (2015) "Analysing of the researches related to teaching styles in terms of the measurement instruments", The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , Adana, Turkey, (October 2015) ![]() ![]() ![]() |
Selvi, K., Uysal, D., POLAT, M., Sönmez, T., Köse, C., Yetim, N. (2015) "SUPSKY curriculum design model", The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , Adana, Turkey, (October 2015) ![]() ![]() ![]() ![]() |
POLAT, M. (2021) "Milenyumun İlk On Yılında Feminist Nitel Araştırmalar: Gelişmeler, Zorluklar, Beklentiler", Kitap: SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ankara/Turkey : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: 149 / 175, ISBN: 978-605-752-356-3 ![]() ![]() |
POLAT, M., ARSLAN, K. (2024) "International Mobility of Academics: Science Mapping the Existing Knowledge Base", Kitap: Annual Review of Comparative and International Education 2022 (International Perspectives on Education and Society, Vol. 46A), Leeds/United Kingdom : Emerald Publishing Limited, Bölüm Sayfaları: 45 / 55, ISBN: 978-1-83753-739-6 ![]() |
Erdem, C., POLAT, M. (2024) "Tracking the Research on the Internationalization of Higher Education in Turkey: A Bibliometric Analysis", Kitap: Annual Review of Comparative and International Education 2022 (International Perspectives on Education and Society, Vol. 46B), Leeds/United Kingdom : Emerald Publishing Limited, Bölüm Sayfaları: 135 / 161, ISBN: 978-1-83797-485-6 ![]() |
POLAT, M. (2023) "Stratejik Düşünme Becerisi", Kitap: Düşünme Becerileri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: 631 / 656, ISBN: 978-625-8499-97-1 ![]() |
POLAT, M. (2023) "Edmonds Öğrenme Stilleri Modeli", Kitap: Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ankara/Turkey : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 129 / 160, ISBN: 978-605-72552-1-1 ![]() |
POLAT, M. (2023) "Jung’un Psikolojik Tipler Kuramı & Myers Briggs Psikolojik Tip Belirleyicisi", Kitap: Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ankara/Turkey : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 387 / 436, ISBN: 978-605-72552-1-1 ![]() |
POLAT, M. (2023) "Duyuşsal Alan ve Öğrenmeyi Etkileyen Duyuşsal Faktörler", Kitap: Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitimi, Erzurum/Turkey : Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 67 / 84, ISBN: 978-625-6983-31-1 ![]() |
Uysal, D., Çalışkan, S., POLAT, M., Çakmak, F., Özkal, N., Güven, M. (2023) "Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitim Programının Yapısı", Kitap: Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitimi, Erzurum/Turkey : Atatürk Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 21 / 61, ISBN: 978-625-6983-31-1 ![]() |
POLAT, M. (2021) "Effective use of digital tools in the learning and teaching process of foreign language teaching in higher education", Kitap: Effective ELT Practices Across Turkey, Ankara/Turkey : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 23 / 48, ISBN: 978-625-7582-17-9 ![]() ![]() |
POLAT, M., Kılınç, A.Ç. (2020) "Eğitimin hukuki temelleri", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Turkey : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 95 / 111, ISBN: 978-625-406-342-8 ![]() |
POLAT, M. (2019) "The relationship between intercultural sensitivity and academic adaptation levels of international students", Kitap: 21st century skills, Newcastle/United Kingdom : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: 159 / 179, ISBN: 1-5275-3966-0 ![]() |
POLAT, M. (2019) "Sınıfta bir öğretim lideri olarak öğretmen", Kitap: Sınıf Yönetimi, Turkey : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 289 / 315, ISBN: 978-605-7557-99-5 ![]() ![]() |
Erişti, B., POLAT, M. (2017) "Program Geliştirme Sürecinin Planlanması ve Ön Uygulama", Kitap: Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme, Ankara/Turkey : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 242 / 267, ISBN: 9786052410509 ![]() ![]() |
No Records |
(National - Book) Kickstart Your English, 2016, Editor |
No Records |
Member, Eğitim Programları ve Öğretim Derrneği, 2024- |
Member, Afyon Kocatepe Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Danışma Kurulu, 2023- |
Member, Safranbolu Bilim Araştırma ve Geliştirme Derneği, 2022- |
Board Member, Uluslararası Proje ve Girişim Enstitüsü Derneği, 2013- |
No Records |
No Records |
No Records |
No Records |
The person working together | Active Period | Number of Works |
![]()
Bahadır Erişti
![]() |
2016 - 2022 | 12 |
![]()
Cahit Erdem
![]() |
2018 - 2024 | 9 |
![]()
Meral Güven
![]() |
2015 - 2023 | 6 |
![]() ![]() |
2020 - 2024 | 5 |
![]() ![]() |
2024 | 4 |
![]()
Derya Uysal
![]() |
2015 - 2023 | 4 |
![]()
Fidel Çakmak
![]() |
2023 | 3 |
![]()
Tuğba Sönmez
|
2015 - 2016 | 3 |
![]()
Neşe Özkal
![]() |
2023 | 3 |
![]()
Ayşe TEKİN
![]() |
2023 - 2024 | 3 |
![]()
Sinem Çalışkan
-
|
2023 | 3 |
![]() ![]() |
2020 | 2 |
![]()
Günay Yıldızer
![]() |
2015 - 2016 | 2 |
![]()
Mustafa Caner Ağaoğlu
-
|
2023 - 2024 | 2 |
![]()
Nihan Yetim
-
|
2015 - 2016 | 2 |
![]()
-
|
2024 | 1 |
![]()
Canan Köse
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Mehmet Asmalı
-
|
2023 | 1 |
![]()
Kıymet Selvi
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Bahadir Eristi
-
|
2018 | 1 |
![]()
Cahit Erdem
-
|
2018 | 1 |
![]()
Gülsüm Aka
-
|
2024 | 1 |
![]()
Kürşat Arslan
-
|
2019 | 1 |
![]()
Melis Arslan
-
|
2023 | 1 |
![]()
Yetim Nihan
-
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79054 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10770 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Programları ve Öğretim | 438 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim/Öğretim Teknolojileri, Hayat Boyu Öğrenme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 10 | 35 | 82 | 62 | 140 | 55 | 40 | 45 | 295 | 215 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 475 . | 476 . | 474 . | 480 . | 410 . | 484 . | 584 . | 592 . | 312 . | 342 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 307 . | 318 . | 264 . | 276 . | 205 . | 276 . | 357 . | 329 . | 125 . | 160 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 82 . | 75 . | 46 . | 60 . | 42 . | 57 . | 78 . | 75 . | 16 . | 23 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 72 . | 68 . | 42 . | 51 . | 36 . | 49 . | 62 . | 63 . | 14 . | 19 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 3 | 6 | 7 | 8 | 2 | 2 | 3 | 13 | 12 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 | 3 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 5 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 1 | 3 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 5 | 9 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 5 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 1 | 2 | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 5 | 9 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |