img
img
Assoc. Prof. Dr. Mustafa POLAT

Assoc. Prof. Dr. Mustafa POLAT

  • Edebiyat Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Programları ve Öğretim

General Information

Metrics

UNIS
Publication
59
Citation
170
h-index
7
Project
14
WoS
Publication
3
Citation
10
h-index
2
Google Scholar
Publication
28
Citation
264
h-index
9
UN Sustainable Development Goals
Education History
Undergraduate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2021
Doctorate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Bütünleşik Doktora), 2014, 2019
Undergraduate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, 2011, 2021
Undergraduate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2006, 2010
Research Fields
Curriculum And Instruction
Publication Numbers by Years
Number of Citations by Years
Undergraduate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, 2011, 2021
Doctorate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Bütünleşik Doktora), 2014, 2019
Undergraduate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü, 2006, 2010
Undergraduate, Turkey, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2021
No Records
English, YÖKDİL, 97, 2022
Research, TÜBİTAK 2209A Projesi - Yükseköğretimde Yabancı Dil Eğitim Programlarında Kullanılabilecek Yapay Zek, Karabük Üniversitesi, 15-04-2024
Research, TÜBİTAK 2209A Projesi - Üniversite Öğrencilerinin Afet Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler, Karabük Üniversitesi, 15-04-2024
Seminar, Yükseköğretim Düzeyinde Öğretim Sürecini Etkileyen Faktörler, Karabük Üniversitesi, 18-09-2024, 18-09-2024
Seminar, Öğretim Sürecinde Yenilikçi Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Karabük Üniversitesi, 25-09-2024, 25-09-2024
My conversations, 21. Yüzyılda Akademisyen Olmak - Kariyer Günleri, Karabük Vakıfbank Anadolu Lisesi, 10-01-2024, 10-01-2024
Seminar, Innovative Technologies in Modern Higher Education and Transformation in Education.", Karabük Üniversitesi, 24-06-2024, 05-07-2024
Seminar, Modern Yüksek Öğretimde İnovatif Teknolojiler ve Eğitimde Dönüşüm, Karabük Üniversitesi, 16-10-2023, 27-10-2023
Study, Erasmus Personel Hareketlilik Projesi, Litvanya - Vilnius, 28-08-2022, 01-09-2022
Course, Türkçe'nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Marmara Üniversitesi, 16-07-2022, 30-07-2022
Organizing a Congress, Forum on Assesment Issues, Karabük Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu, 05-05-2017, 06-05-2017
Study, Avrupa Birliği Leonardo Da Vinci Projesi - The Comparative Analysis of the Best Practices in Englis, İngiltere - Çekya - İtalya - Portekiz - İrlanda, 01-07-2013, 01-01-2014
Study, Avrupa Birliği Leonardo Da Vinci Projesi - Improving the Communicative English Language Competence o, Türkiye, 01-11-2013, 08-09-2016
Course, Best Practices in Teaching English, Çek Cumhuriyeti - Prag, 26-08-2013, 08-09-2013
Course, Oxford University Teachers' Academy Course, Türkiye, 31-05-2013, 02-06-2013
Course, Oxford University Press Extensive Reading Camp, Türkiye, 31-05-2013, 02-06-2013
Study, Comenius Regio Projesi - New Approaches to Foreign Language Teaching in Turkey and Romania, Karabük / Türkiye & Braila / Romanya, 01-09-2012, 30-07-2014
Study, Avrupa Birliği Eylem 1.2 Gençlik Projesi - What about Reflecting Your Dreams to the Soil?, Ankara / Türkiye, 01-02-2011, 01-10-2011
Study, Avrupa Birliği Eylem 1.1 Gençlik Projesi - Happy Faces on the Wings of Art, Ankara / Türkiye, 01-02-2011, 01-08-2011
Study, Avrupa Birliği Eylem 1.2 Gençlik Projesi - Don't Make Me Cry Anymore!, Ankara / Türkiye, 01-04-2010, 30-08-2010
Course, Yabancılara Türkçe Öğretimi, Ankara Üniversitesi TÖMER & Yunus Emre Enstitüsü, 13-09-2010, 30-09-2010
[UAK] Educational Sciences Curriculum And Instruction Curriculum And Instruction
2024-, Associate Professor, Full time, Karabük Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı, Turkey
2023-, Doctor Lecturer, Full time, Karabük Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretimi Anabilim Dalı, Turkey
2019-2024, Doctor Lecturer, Full time, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Bölümü, Turkey
2018-2019, Lecturer, Full time, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Turkey
2012-2018, Lecturer, Full time, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Turkey
2024-, Head of Department, Karabük Üniversitesi, Turkey
2023-, Director of School, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Turkey
2023-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Karabük Üniversitesi, Turkey
2023-, Head of Department, Karabük Üniversitesi, Turkey
2023-2023, Head of Department, Karabük Üniversitesi, Turkey
2023-, Karabük Üniversitesi Sınav Merkezi Koordinatör Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Turkey
2022-2023, Administrative Board Member, Karabük Üniversitesi, Turkey
2021-, Karabük Üniversitesi Yabancı Dil Kurslar Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Turkey
2018-2021, Yabancı Dil Kurslar Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Turkey
2018-2023, Akademik Teşvik ve Ön İnceleme Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Turkey
2018-2023, Yüksekokul Tanıtımı ve Web Yönetim Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Turkey
2018-2023, Bilimsel Araştırmalar ve Yayınlar Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Turkey
2018-2023, Eğitim ve Öğretim Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Turkey
2016-2018, Sosyal ve Akademik Etkinlikler Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Turkey
2015-2016, Ölçme ve Değerlendirme Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Turkey
2014-2016, Avrupa Birliği Projeleri Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Turkey
2012-2015, Eğitim Programları ve Öğretim Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Turkey
2012-2015, Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu Üyeliği, Karabük Üniversitesi, Turkey
Mustafa Caner Ağaoğlu, Postgraduate, Okul Müdürlerinin Dağıtımcı Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Öğretmen Failliğinin Aracılık Rolü., Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
Hatice Denler Taşdelen, Postgraduate, Okul Yöneticilerinin Afet Yönetimine Hazır Bulunuşluk Durumlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
Melis Arslan, Postgraduate, Öğretmenlerde Mesleki Tükenmişlik: Mevcut Durum Analizi, Nedenleri ve Çözüm Önerileri, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
Mehtap Üner, Postgraduate, Akademisyenlerin Çevrimiçi Eğitim Süreçlerinin Desteklenmesine Yönelik Eğitim Programı Tasarısının Hazırlanması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
Canan Yanar, Postgraduate, Öğretmenlerin Mesleki Adanmışlık Düzeyleri ile İş Performansları Arasındaki İlişkide Öznel İyi Oluşun Aracılık Rolü, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
Şule Gizem Çelik, Postgraduate, Okul Yöneticilerinin Eğitimde Yapay Zeka Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
Şule Demir Gürbüz, Postgraduate, Akademisyenlerin Medya Okuryazarlık Düzeyleri ile Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
Ayşe Tekin, Postgraduate, Uluslararası öğrencilerin adaptasyonuna odaklanan oryantasyon eğitim programına yönelik bir ihtiyaç analizi çalışması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
Ramazan Vardar, Postgraduate, Öğretmenlerin teknopedagojik becerilerini geliştirmeye dönük harmanlanmış bir hizmet içi eğitim programı tasarısının hazırlanması, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
Ercan Aksoy, Postgraduate, Yabancı diller yüksekokulu İngilizce hazırlık programının Demirel'in analitik program değerlendirme modeli göre değerlendirilmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Principal Consultant)
Ayşe TEKİN, Postgraduate, ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN ADAPTASYONUNA ODAKLANAN ORYANTASYON EĞİTİM PROGRAMINA YÖNELİK BİR İHTİYAÇ, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Principal Consultant)
Melis ARSLAN, Postgraduate, Öğretmenlerde ve Okul Yöneticilerinde Mesleki Tükenmişlik: Mevcut Durum, Nedenler ve Çözüm Önerileri, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Principal Consultant)
Mustafa Caner Ağaoğlu, Postgraduate, Okul Yöneticilerinin Afet Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Principal Consultant)
Mehtap ÜNVER, Postgraduate, Eğitim Yönetimi ile İlişkili Lisansüstü Tezlerin Analizi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Principal Consultant)
Hatice DENLER TAŞDELEN, Postgraduate, Eğitim Yönetimi Lisansüstü Eğitim Programlarının İncelenmesi, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, (Principal Consultant)
2024-2025, Okul Geliştirme, Postgraduate
2024-2025, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Postgraduate
2024-2025, Tez Uzmanlık Alanı, Postgraduate
2024-2025, Yüksek Lisans Seminer, Postgraduate
2024-2025, Öğretim İlke ve Yöntemleri (2. Grup), Undergraduate
2024-2025, Öğretim İlke ve Yöntemleri (1. Grup), Undergraduate
2024-2025, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması (2. Grup), Undergraduate
2023-2024, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Postgraduate
2023-2024, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Postgraduate
2023-2024, Tez Uzmanlık Alanı, Postgraduate
2023-2024, Ders Uzmanlık Alanı, Postgraduate
2023-2024, Yüksek Lisans Seminer, Postgraduate
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Undergraduate
2023-2024, Özel Öğretim Yöntemleri, Undergraduate
2023-2024, Yabancı Dil II, Associate Degree
2023-2024, Yabancı Dil II, Associate Degree
2023-2024, Yabancı Dil II, Associate Degree
2023-2024, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2023-2024, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Postgraduate
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı, Postgraduate
2023-2024, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Postgraduate
2023-2024, Yüksek Lisans Seminer, Postgraduate
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması (2. Grup), Undergraduate
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması (1. Grup), Undergraduate
2023-2024, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Undergraduate
2023-2024, Yabancı Dil I, Associate Degree
2023-2024, Yabancı Dil I, Associate Degree
2023-2024, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2022-2023, İngilizce Hazırlık, Undergraduate
2022-2023, Yüksek Lisans Seminer, Postgraduate
2022-2023, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Postgraduate
2022-2023, Yüksek Lisans Tez Çalışması, Postgraduate
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı, Postgraduate
2022-2023, Yüksek Lisans Seminer, Postgraduate
2022-2023, Eğitim Felsefesi, Undergraduate
2022-2023, Yabancı Dil II, Undergraduate
2022-2023, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2022-2023, Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Postgraduate
2022-2023, Sosyal Bilimler Metodolojisi, Undergraduate
2022-2023, Eğitim Sosyolojisi, Undergraduate
2022-2023, Yabancı Dil I, Undergraduate
2022-2023, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2021-2022, Eğitim Felsefesi, Undergraduate
2021-2022, Yabancı Dil II, Undergraduate
2021-2022, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2021-2022, Eğitim Sosyolojisi, Undergraduate
2021-2022, Yabancı Dil I, Undergraduate
2021-2022, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2020-2021, Eğitim Felsefesi, Undergraduate
2020-2021, Sosyal Bilimler Metodolojisi, Undergraduate
2020-2021, Sosyal Bilimler Metodolojisi, Undergraduate
2020-2021, Yabancı Dil II, Undergraduate
2020-2021, Yabancı Dil II, Undergraduate
2020-2021, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2020-2021, Eğitim Sosyolojisi, Undergraduate
2020-2021, Eğitim Sosyolojisi, Undergraduate
2020-2021, Yabancı Dil I, Undergraduate
2020-2021, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2019-2020, Eğitim Felsefesi, Undergraduate
2019-2020, Yabancı Dil II, Undergraduate
2019-2020, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2019-2020, Eğitim Sosyolojisi, Undergraduate
2019-2020, Yabancı Dil I, Undergraduate
2019-2020, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2018-2019, Yabancı Dil II, Undergraduate
2018-2019, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2018-2019, Yabancı Dil I, Undergraduate
2018-2019, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2017-2018, Yabancı Dil II, Undergraduate
2017-2018, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2017-2018, Yabancı Dil I, Undergraduate
2017-2018, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2016-2017, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2016-2017, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2015-2016, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2015-2016, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2014-2015, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2014-2015, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2013-2014, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2013-2014, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2012-2013, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
2012-2013, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Undergraduate
No Records
Okul Yöneticilerinin Karşılaştığı İstenmeyen Öğrenci ve Veli Davranışlarının İncelenmesi Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2025-2026
Okul Yöneticilerinin Eğitimde Yapay Zekâ Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2025-2025
Okul Yöneticilerinin Dağıtımcı Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Öğretmen Failliğinin Aracı Rolü Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2024-2025
Yükseköğretimde Yabancı Dil Eğitim Programlarında Kullanılabilecek Yapay Zeka Araçlarının Belirlenmesi ve Kullanımına Yönelik Akademisyenlerin Görüşlerinin İncelenmesi TÜBA and TÜBİTAK Supported Project: Advisor , 2024
Üniversite Öğrencilerinin Afet Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında Analizi: Karabük Üniversitesi Örneği TÜBA and TÜBİTAK Supported Project: Advisor , 2024
Uluslararası Öğrencilerin Adaptasyonuna Odaklanan Oryantasyon Eğitim Programına Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2023-2024
Erasmus+ Personel Hareketlilik Projesi United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Scholar , 2022
Yükseköğretim Hazırlık Programı Düzeyinde İngilizce Öğretim Görevlilerine Yönelik İngilizce Eğitiminde Duyuşsal Engeller Konulu Hizmet-Içi Eğitim Programı Geliştirme Çalışması TÜBA and TÜBİTAK Supported Project: Researcher , 2022-2024  
Improving the Communicative English Language Competence of Academic Personnel within the Framework of VET United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Researcher , 2013-2016
Comparative Analysis of the Best Practices in English Language Teaching United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Researcher , 2013-2013
New Approaches to Foreign Language Teaching in Turkey and Romania United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Researcher , 2012-2014
Happy Faces on the Wings of Art United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Researcher , 2011
What about Reflecting Your Dreams to the Soil? United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Executive , 2011
Don't Make Me Cry Anymore! United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Project Coordinator , 2010
No Records
POLAT, M. (2024) "Readiness, resilience, and engagement: Analyzing the core building blocks of online education", Education and Information Technologies, 29 (13) pp. 1-28 [SSCI] DOI     
POLAT, M., Erdem, C. (2023) "Adaptation of Teacher Immunity Scale to Turkish: Validity and Reliability Study", Sakarya University Journal of Education, 13 (2) pp. 163-190 [TR Dizin] DOI      
ARSLAN, K., POLAT, M. (2023) "How Well Do International Students Adapt to The Turkish Higher Education System?", Kastamonu Egitim Dergisi, 31 (3) pp. 513-528 [TR Dizin] DOI    
Uysal, D., Çalışkan, S., POLAT, M., Asmalı, M., Çakmak, F., Özkal, N., Güven, M. (2023) "An Evaluation of In-Service Training Curriculum for Practitioners of English for Academic Purposes", International Journal of Curriculum and Instructional Studies, 13 (1) pp. 1-29 [TR Dizin] Link DOI    
POLAT, M., ARSLAN, K. (2022) "General Adaptation Scale for International Students: Development and Validation", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (2) pp. 121-146 DOI     
POLAT, M., Erişti, B. (2022) "Science Mapping the International Knowledge Base on the 21st Century Skills", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 15 (3) pp. 504-525 [TR Dizin] DOI      
POLAT, M. (2022) "Exploring Educational Research during the COVID-19 Pandemic: 2020-2021", FIRE: Forum for International Research in Education, 7 (2) pp. 86-104 DOI     
Kılınç, A.Ç., ARSLAN, K., POLAT, M. (2020) "Studying Abroad: A Phenomenological Study of Lived Experiences of International Students in Turkey", Journal of International Students, 10 (4) pp. 853-871 DOI      
Erdem, C., POLAT, M. (2019) "Türkiye’de Uluslararası Öğrenci Olma Deneyimi: Bir Metafor Analizi", Turkish Studies Educational Sciences, 14 (6) pp. 3089-3109 [TR Dizin] Link      
POLAT, M., Erişti, B. (2019) "The Effects of Authentic Video Materials on Foreign Language Listening Skill Development and Foreign Language Listening Anxiety at Different Levels of English Proficiency", International Journal of Contemporary Educational Research, 6 (1) pp. 135-154 Link DOI     
POLAT, M. (2018) "A Comparative Analysis of Written Errors of Turkish, Azerbaijani and Syrian Students in English Writing Skills", International Journal of Contemporary Educational Research, 5 (2) pp. 64-78     
POLAT, M., Erişti, B. (2018) "Yabancı Dilde Dinleme Kaygısı Ölçeğinin Geliştirilmesi", Turkish Studies, 13 (11) pp. 1113-1138 [TR Dizin] Link       
Erişti, B., POLAT, M., Erdem, C. (2018) "Yükseköğretimde Uluslararasılaşma: Uluslararası Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Ders Veren Öğretim Elemanlarının Öğretim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri", Journal of History Culture and Art Research, 7 (2) pp. 352-375 [ESCI]     
Eristi, B., POLAT, M., Erdem, C. (2018) "Internationalization of Higher Education: Instructional Problems Experienced by Instructors who teach International Students and Their Suggestions for Solutions", TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH, 7 (2) pp. 352-375 [ESCI] DOI  
Erişti, B., POLAT, M. (2017) "The Effectiveness of Synectics Instructional Model on Foreign Language Vocabulary Teaching", International Journal of Languages’ Education, 5 (2) pp. 59-76 Link     
POLAT, M., Güven, M. (2017) "Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması", İlköğretim Online, 16 (2) pp. 848-859 [TR Dizin] Link DOI       
POLAT, M. (2016) "SUPSKY Curriculum Design Model", International Journal of Curriculum and Instruction Studies, 6 (12) pp. 33-56 [TR Dizin] Link    
Güven, M., POLAT, M., Yıldızer, G., Sönmez, T., Yetim, N. (2016) "An Examination of the Researches Related to Teaching Styles Measurement Instruments", International Journal of Curriculum and Instruction Studies, 6 (11) pp. 117-138 [TR Dizin] Link      
ARSLAN, K., POLAT, M. (2024) "A Bibliometric Review of International Student Adaptation Literature", 14TH INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, ANDEDUCATIONAL SCIENCES , Ankara, Turkey, (December 2024
DEDE, O., POLAT, M. (2024) "Accreditation in Foreign Language Education: A Comparative Study of Quality Assurance Agencies in Higher Education", SELCUK 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , Konya, Turkey, (December 2024
Aka, G., POLAT, M. (2024) "Analysing the Research on Academic Skills Monitoring and Evaluation (ABİDE) in Türkiye", 10TH INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , Ankara, Turkey, (December 2024
POLAT, M., DEDE, O. (2024) "İhmal Edilen Program Araştırmalarına Yönelik Bir Sistematik Analiz Çalışması", EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , İzmir, Turkey, (December 2024
DEDE, O., POLAT, M. (2024) "Örtük Program Araştırmalarına Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz", SELCUK 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , Konya, Turkey, (December 2024
POLAT, M., DEDE, O. (2024) "Program Uyarlama Araştırmalarının Sistematik Olarak İncelenmesi", EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , İzmir, Turkey, (December 2024
Ağaoğlu, M.C., POLAT, M. (2024) "Türk Devletlerindeki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Analizi", 14TH INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, ANDEDUCATIONAL SCIENCES , Ankara, Turkey, (December 2024
Ataseven, H., POLAT, M. (2024) "YABANCI DİL EĞİTİMİNDE DEVAMSIZLIK VE AKADEMİK BAŞARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", ANADOLU 16. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Van, Turkey, (December 2024
Tekin, A., POLAT, M. (2024) "Uluslararası Öğrencilerin Oryantasyon Programına Yönelik Bir İhtiyaç Analizi", 12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ağrı, Turkey, (October 2024
Ağaoğlu, M.C., POLAT, M. (2023) "Farklılaştırılmış Öğretimin Önündeki Engeller ve Çözüm Önerileri: Bir Betimsel İçerik Analizi", 8th International Education and Innovative Sciences Congress , (pp. 537-550), Ankara, Turkey, (December 2023
Arslan, M., POLAT, M. (2023) "Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişlikle Başa Çıkma Stratejileri İle İlgili Eğilimlerin Belirlenmesi", Ege 10th International Conference on Social Sciences , (pp. 3033-3044), İzmir, Turkey, (December 2023
Tekin, A., POLAT, M. (2023) "Uluslararası Öğrencilerin Adaptasyon Süreçlerine Yönelik Oryantasyon Eğitim Programları: Dünyadan Örnekler", 15. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 107-117), İstanbul, Turkey, (December 2023
Uysal, D., Çalışkan, S., POLAT, M., Çakmak, F., Özkal, N., Güven, M. (2023) "Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitiminde Yansıtıcı Öğretim", International Science and Art Research , (pp. 239-251), Konya, Turkey, (November 2023
TEKİN, A., POLAT, M. (2023) "An Investigation of Graduate Theses/Dissertations on the Adaptation of International Students in Türkiye: A Content Analysis", International Education Congress 2023 , Ankara, Turkey, (October 2023
POLAT, M., Erdem, C. (2019) "A thematic review of foreign language curriculum evaluation studies", 7th International Congress on Curriculum and Instruction , Ankara, Turkey, (October 2019   
POLAT, M., Arslan, K. (2019) "Derslerde neden cep telefonu kullanıyorum? Bir olgubilim araştırması.", VIth International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1573-1580), Ankara, Turkey, (October 2019 
Erdem, C., POLAT, M. (2019) "Üniversite öğrencilerinin empati ve vatanseverlik düzeylerinin mültecilere yönelik tutumları ile ilişkisi", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Turkey, (October 2019 
POLAT, M., Erdem, C. (2019) "Türkiye’de uluslararası öğrenci olma deneyimi: Bir metafor analizi", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Turkey, (June 2019 
POLAT, M., Erişti, B. (2018) "Development of a foreign language listening anxiety scale", 2nd International Black Sea Language and Language Education Conference. , Sinop, Turkey, (September 2018 
Erişti, B., POLAT, M., Erdem, C. (2018) "Türkiye’de yükseköğretim düzeyinde öğrenim gören uluslararası öğrencilerin öğrenme deneyimleri, sorunlar ve çözüm önerileri konusundaki değerlendirmeleri", International Congress on Science and Education (ICSE) , Afyonkarahisar, Turkey, (March 2018  
POLAT, M. (2018) "Türkmen, Somalili ve Çadlı öğrencilerin İngilizce yazma becerilerinde yaptıkları hataların analizi", International Congress on Science and Education (ICSE) , Afyonkarahisar, Turkey, (March 2018 
Erişti, B., Erdem, C., POLAT, M. (2018) "Uluslararası öğrencilerin bulunduğu sınıflarda ders veren öğretim elemanlarının öğretim sürecinde yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri", International Congress on Science and Education (ICSE) , Afyonkarahisar, Turkey, (March 2018  
POLAT, M. (2017) "Türk, Azeri ve Suriyeli öğrencilerin İngilizce yazma becerilerinde yaptıkları hataların analizi", B.E.Ü Yabancı Diller Yüksekokulu Uluslararası Konferansı (SCOFOLA17) , (pp. 18), Zonguldak, Turkey, (October 2017  
POLAT, M., Erişti, B. (2017) "Karabük Üniversitesi yabancı diller yüksekokulu İngilizce hazırlık öğretim programının değerlendirilmesi", ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , (pp. 180), Roma, Italy, (September 2017  
Erişti, B., POLAT, M. (2017) "Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme sorumluluğu, okula aidiyeti ve İngilizce öğrenmeye İlişkin tutum düzeyleri arasındaki ilişki", ISLET-2017 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , (pp. 183-184), Roma, Italy, (September 2017  
Erişti, B., POLAT, M. (2016) "The effectiveness of synectics based vocabulary teaching on direct and indirect vocabulary learning levels of undergraduate students in a foreign language", XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER)XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER) , Eskişehir, Turkey, (June 2016  
Güven, M., POLAT, M., Yıldızer, G., Sönmez, T., Nihan, Y. (2015) "Analysing of the researches related to teaching styles in terms of the measurement instruments", The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , Adana, Turkey, (October 2015  
Selvi, K., Uysal, D., POLAT, M., Sönmez, T., Köse, C., Yetim, N. (2015) "SUPSKY curriculum design model", The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , Adana, Turkey, (October 2015   
POLAT, M. (2021) "Milenyumun İlk On Yılında Feminist Nitel Araştırmalar: Gelişmeler, Zorluklar, Beklentiler", Kitap: SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ankara/Turkey : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: 149 / 175, ISBN: 978-605-752-356-3  
POLAT, M., ARSLAN, K. (2024) "International Mobility of Academics: Science Mapping the Existing Knowledge Base", Kitap: Annual Review of Comparative and International Education 2022 (International Perspectives on Education and Society, Vol. 46A), Leeds/United Kingdom : Emerald Publishing Limited, Bölüm Sayfaları: 45 / 55, ISBN: 978-1-83753-739-6 
Erdem, C., POLAT, M. (2024) "Tracking the Research on the Internationalization of Higher Education in Turkey: A Bibliometric Analysis", Kitap: Annual Review of Comparative and International Education 2022 (International Perspectives on Education and Society, Vol. 46B), Leeds/United Kingdom : Emerald Publishing Limited, Bölüm Sayfaları: 135 / 161, ISBN: 978-1-83797-485-6 
POLAT, M. (2023) "Stratejik Düşünme Becerisi", Kitap: Düşünme Becerileri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: 631 / 656, ISBN: 978-625-8499-97-1 
POLAT, M. (2023) "Edmonds Öğrenme Stilleri Modeli", Kitap: Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ankara/Turkey : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 129 / 160, ISBN: 978-605-72552-1-1 
POLAT, M. (2023) "Jung’un Psikolojik Tipler Kuramı & Myers Briggs Psikolojik Tip Belirleyicisi", Kitap: Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ankara/Turkey : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 387 / 436, ISBN: 978-605-72552-1-1 
POLAT, M. (2023) "Duyuşsal Alan ve Öğrenmeyi Etkileyen Duyuşsal Faktörler", Kitap: Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitimi, Erzurum/Turkey : Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 67 / 84, ISBN: 978-625-6983-31-1 
Uysal, D., Çalışkan, S., POLAT, M., Çakmak, F., Özkal, N., Güven, M. (2023) "Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitim Programının Yapısı", Kitap: Yükseköğretim Düzeyi Hazırlık Programlarında Yabancı Dil Öğreten Öğretim Elemanlarına Yönelik Duyuşsal Engeller Hizmet-İçi Eğitimi, Erzurum/Turkey : Atatürk Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 21 / 61, ISBN: 978-625-6983-31-1 
POLAT, M. (2021) "Effective use of digital tools in the learning and teaching process of foreign language teaching in higher education", Kitap: Effective ELT Practices Across Turkey, Ankara/Turkey : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 23 / 48, ISBN: 978-625-7582-17-9  
POLAT, M., Kılınç, A.Ç. (2020) "Eğitimin hukuki temelleri", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Turkey : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 95 / 111, ISBN: 978-625-406-342-8 
POLAT, M. (2019) "The relationship between intercultural sensitivity and academic adaptation levels of international students", Kitap: 21st century skills, Newcastle/United Kingdom : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: 159 / 179, ISBN: 1-5275-3966-0 
POLAT, M. (2019) "Sınıfta bir öğretim lideri olarak öğretmen", Kitap: Sınıf Yönetimi, Turkey : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 289 / 315, ISBN: 978-605-7557-99-5  
Erişti, B., POLAT, M. (2017) "Program Geliştirme Sürecinin Planlanması ve Ön Uygulama", Kitap: Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme, Ankara/Turkey : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 242 / 267, ISBN: 9786052410509  
No Records
(National - Book) Kickstart Your English, 2016, Editor
No Records
Member, Eğitim Programları ve Öğretim Derrneği, 2024-
Member, Afyon Kocatepe Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Danışma Kurulu, 2023-
Member, Safranbolu Bilim Araştırma ve Geliştirme Derneği, 2022-
Board Member, Uluslararası Proje ve Girişim Enstitüsü Derneği, 2013-
No Records
Citations
Publications by Citation Count
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: International Field Index, E: Other International, F: TR Index, G: International Book, H: National Book, I: Other National, J: Total
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 The Effects of Authentic Video Materials on Foreign Language Listening Skill Development and Foreign Language Listening Anxiety at Different Levels of English Proficiency 5 0 0 10 38 0 11 0 0 64
2 The Effectiveness of Synectics Instructional Model on Foreign Language Vocabulary Teaching 0 0 0 4 9 1 4 0 0 18
3 Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme 0 0 0 1 0 0 13 0 0 14
4 Studying Abroad: A Phenomenological Study of Lived Experiences of International Students in Turkey 1 0 0 8 3 1 0 0 0 13
5 Yükseköğretimde Uluslararasılaşma: Uluslararası Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Ders Veren Öğretim Elemanlarının Öğretim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri 0 0 0 5 2 2 3 0 0 12
6 Yabancı Dilde Dinleme Kaygısı Ölçeğinin Geliştirilmesi 1 0 0 3 3 2 0 0 0 9
7 Readiness, resilience, and engagement: Analyzing the core building blocks of online education 3 0 0 4 0 0 0 0 0 7
8 General Adaptation Scale for International Students: Development and Validation 0 0 0 4 1 1 0 0 0 6
9 SUPSKY Curriculum Design Model 0 0 0 0 0 0 5 1 0 6
10 A Comparative Analysis of Written Errors of Turkish, Azerbaijani and Syrian Students in English Writing Skills 0 0 0 4 1 0 0 0 0 5
11 Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması 0 0 0 0 0 2 1 0 0 3
12 Exploring Educational Research during the COVID-19 Pandemic: 2020-2021 0 0 0 2 0 0 1 0 0 3
13 How Well Do International Students Adapt to The Turkish Higher Education System? 0 0 0 2 0 1 0 0 0 3
14 Science Mapping the International Knowledge Base on the 21st Century Skills 0 0 0 1 1 0 1 0 0 3
15 Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
16 A thematic review of foreign language curriculum evaluation studies 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
17 Türkiye’de Uluslararası Öğrenci Olma Deneyimi: Bir Metafor Analizi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
No Records
No Records
No Records
No Records
The person working together Active Period Number of Works
Bahadır Erişti
Anadolu Üniversitesi
2016 - 2022 12
Cahit Erdem
Afyon Kocatepe Üniversitesi
2018 - 2024 9
Meral Güven
Anadolu Üniversitesi
2015 - 2023 6
Karabük Üniversitesi
2020 - 2024 5
Karabük Üniversitesi
2024 4
Derya Uysal
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
2015 - 2023 4
Fidel Çakmak
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
2023 3
Tuğba Sönmez
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2015 - 2016 3
Neşe Özkal
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
2023 3
Ayşe TEKİN
Karabük Üniversitesi
2023 - 2024 3
Sinem Çalışkan
-
2023 3
Karabük Üniversitesi
2020 2
Günay Yıldızer
Anadolu Üniversitesi
2015 - 2016 2
Mustafa Caner Ağaoğlu
-
2023 - 2024 2
Nihan Yetim
-
2015 - 2016 2
-
2024 1
Canan Köse
Uludağ Üniversitesi
2015 1
Mehmet Asmalı
-
2023 1
Kıymet Selvi
Anadolu Üniversitesi
2015 1
Bahadir Eristi
-
2018 1
Cahit Erdem
-
2018 1
Gülsüm Aka
-
2024 1
Kürşat Arslan
-
2019 1
Melis Arslan
-
2023 1
Yetim Nihan
-
2015 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79054
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10770
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Programları ve Öğretim 438
Anahtar Kelimeler Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim/Öğretim Teknolojileri, Hayat Boyu Öğrenme
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 10 35 82 62 140 55 40 45 295 215 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 475 . 476 . 474 . 480 . 410 . 484 . 584 . 592 . 312 . 342 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 307 . 318 . 264 . 276 . 205 . 276 . 357 . 329 . 125 . 160 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 82 . 75 . 46 . 60 . 42 . 57 . 78 . 75 . 16 . 23 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 72 . 68 . 42 . 51 . 36 . 49 . 62 . 63 . 14 . 19 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 2 3 6 7 8 2 2 3 13 12 0
Toplam Makale 0 2 2 3 2 1 0 3 3 1 0
Toplam Kitap 0 0 1 0 2 1 2 0 5 2 0
Toplam Bildiri 2 1 3 4 4 0 0 0 5 9 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Makale (Uluslararası) 0 2 2 3 2 1 0 3 3 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 1 0 2 1 2 0 5 2 0
Bildiri (Uluslararası) 2 1 2 3 4 0 0 0 5 9 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0
Citations and Metrics
Citations and Metrics