Lisans, Filistin, Islamıc Unıversıty, , 1998, 2003 |
Yüksek Lisans, Ürdün, The Arab Academy For Banking And Financial Sciences – Amman, , 2003, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Malezya, Usm University – Malaysia, , 2011, 2017 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Malezya, Usm University – Malaysia, , 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, Ürdün, The Arab Academy For Banking And Financial Sciences – Amman, , 2003, 2005 |
Lisans, Filistin, Islamıc Unıversıty, , 1998, 2003 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] Mühendislik Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği İnsan-Bilgisayar Etkileşimi |
[UAK] Mühendislik Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği Bilgi Sistemleri |
[UAK] Mühendislik Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği Yapay Öğrenme |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Aws Mohammed Khudhur Khudhur, Yüksek Lisans, PREDICTING STUDENTS' PERFORMANCE USING CLASSIFICATION ALGORITHMS AND GENERATIVE ADVERSARIAL NETWORK, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar Mühendisliği Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Feras Khalel, Yüksek Lisans, IMPROVE DIABETES DIAGNOSIS BY INTEGRATING MULTIPLE MACHINE LEARNING ALGORITHMS, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar Mühendisliği Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Shuhad Imad Hadı Al-Dujaılı, Yüksek Lisans, DIABETIC RETINOPATHY DETECTION USING ENSEMBLE TRANSFER DEEP LEARNING, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar Mühendisliği Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ahmed Abbas Abdulsada Abdulsada, Yüksek Lisans, DETECTION OF CHRONIC DISEASES USING DEEP VERSUS MACHINE LEARNING TECHNIQUES, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Endodonti Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Raghad M.Mohammed Noorı Mula Alyas, Yüksek Lisans, BİTKİ HASTALIKLARININ MAKİNE ÖĞRENMESİ YOLUYLA GÖRÜNTÜ İŞLEME ÜZERİNDEN TESPİTİ, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Ramaha, N.T. (2021) "Maintain Learners’ Motivation within Asynchronous E-Learning Environments: How Can Interactive Avatars Help?", European Journal of Advances in Engineering and Technology, (0) ![]() |
Ramaha, N.T. (2021) "Towards an Interactive Web-Based Tutoring System(IWTS) To Retain The Students’ Motivation", International Journal of Engineering and Information Systems (IJEAIS), (0) ![]() |
Ramaha, N.T. (2021) "TOWARDS WEBCAM-BASED FACE DIRECTION TRACKING TO DETECT LEARNERS' ATTENTION WITHIN ASYNCHRONOUS E-LEARNING ENVIRONMENT", The International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, (0) DOI ![]() |
Ramaha, N.T. (2015) "Students’ Motivation Is “Realistic Challenge”: Online Courses", International Journal of Scientific & Engineering Research, (0) ![]() |
Ramaha, N.T. (2012) "Assessment of Learner’s Motivation In Web Based E-Learning", International Journal of Scientific & Engineering Research, (0) ![]() |
Kayıt Yok |
Ramaha, N.T. (2021) "Motivational Tactics for Web-based Intelligent Tutoring System (WITS)", : LAP LAMBERT Academic Publishing ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Fen ve Mühendislik | 49564 |
YÖKSİS Temel Alan | Mühendislik Temel Alanı | 24209 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği | 3255 |
Anahtar Kelimeler | İnsan-Bilgisayar Etkileşimi, Bilgi Sistemleri, Yapay Öğrenme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
Ağırlıklı Puan | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 134 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 646 . | - | - | - | - | - | 520 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 468 . | - | - | - | - | - | 380 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 182 . | - | - | - | - | - | 126 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 32 . | - | - | - | - | - | 18 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 47 . | - | - | - | - | - | 28 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 79 . | - | - | - | - | - | 63 . | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |