img
img
Öğr. Gör. Okan DEDE

Öğr. Gör. Okan DEDE

  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Yabancı Diller
  • Yabancı Diller

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
24
Atıf
3
h-index
1
Google Scholar
Yayın
19
Atıf
7
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Dr), 2017
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2014, 2017
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011
Araştırma Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim Politikaları, Hayat Boyu Öğrenme
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2014, 2017
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Dr), 2017
Okan DEDE, Doktora, Yükseköğretimde kalite güvencesi ve eğitim fakülteleri lisans programlarının akreditasyonunda gelişmeler ve deneyimler, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim, 2024
Okan DEDE, Yüksek Lisans, Üniversite İngilizce hazırlık sınıflarında öğrencilerin ve okutmanların öğrenen özerkliği ile ilgili görüşleri, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim, 2017
İngilizce, YDS, 96, 2023/2 Yab, 2023
İngilizce, YDS, 96.25, Güz, 2023
Sertifika, Oxford Testing and Assessment, Karabük, Türkiye, 16-05-2025, 16-05-2025
Sertifika, ELT Management Skills, Online, Türkiye, 13-01-2025, 23-02-2025
Sertifika, Hand-Picked AI Tools for EFL Teachers, Karabük, Türkiye, 08-04-2025, 08-04-2025
Sertifika, Syllabus Design in Practice, Ankara, Türkiye, 15-02-2025, 15-02-2025
Çalıştay, Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği Değerlendirici Eğitimi, Ankara, Türkiye, 17-11-2021, 25-11-2021
Kurs, Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Karabük, Türkiye, 25-06-2015, 07-07-2015
Sertifika, Using The CEFR, Istanbul, Türkiye, 22-07-2015, 24-07-2015
Sertifika, Preparing Students for Academic Writing, Antalya, Türkiye, 14-04-2012, 14-04-2012
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Politikaları
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Hayat Boyu Öğrenme
2013-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye
2024-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye
2021-2023, B1 Seviye Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2024-2025, English for General Purposes (Lisans), Lisans
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması (2 Grup), Lisans
2024-2025, FOL 184 (Foreign Language II), Lisans
2024-2025, YDL 183 (Yabancı Dil 1), Lisans
2024-2025, YDL 183 (Yabancı Dil 1), Lisans
2024-2025, YDL 183 (Yabancı Dil 1), Lisans
2023-2024, English for General Purposes (Lisans), Lisans
2022-2023, English for General Purposes (Lisans), Lisans
2021-2022, English for General Purposes (Lisans), Lisans
2020-2021, English for General Purposes (Lisans), Lisans
2016-2017, Reading (A2/B1), Lisans
2016-2017, Main Course (A1/A2/B1), Lisans
2015-2016, Listening (B2), Lisans
2015-2016, Reading (A2/B1), Lisans
2015-2016, Main Course (A1/A2/B1), Lisans
2014-2015, Main Course (A1/A2/B1), Lisans
2013-2014, Main Course (A1/A2/B1), Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Akçin, D.C., Dede, O. (2025) "The role of age in second language learning: Insights and challenges", International Journal of Education and Philology, 6 (1) pp. 18-33 Link DOI  
Dede, O. (2025) "Eleştirel pedagoji araştırmalarına yönelik bibliyometrik bir analiz", Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (64) pp. 2188-2214 [TR Dizin] Link DOI    
Dede, O., Mızıkacı, F. (2025) "Quality assurance in initial teacher education: Experiences and developments in undergraduate teacher training program accreditation", Anadolu Journal of Educational Sciences International, 15 (2) pp. 750-789 [TR Dizin] Link DOI    
Dede, O., Akçin, D.C. (2025) "Program accreditation attitude scale: Validity and reliability study", Yükseköğretim Dergisi, 15 (1) pp. 182-194 [ESCI] Link DOI    
Dede, O. (2025) "Academics' metaphorical perceptions of high- and low-achieving students", Cumhuriyet 14th International Conference On Social Sciences , (pp. 100-117), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2025
Dede, O. (2025) "Eğitimde sanal gerçeklik ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlilik ve güvenilirlik çalışması", 7. International Mediterranean Scientific Research and Innovation Congress , (pp. 878-891), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2025
Dede, O. (2025) "Preparatory class students’ metaphorical perceptions towards learning english", 7. International Mediterranean Scientific Research and Innovation Congress , (pp. 865-877), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2025
Dede, O. (2025) "The effects of face-to-face and online foreign language education on anxiety: A comparative analysis", Cumhuriyet 14th International Conference On Social Sciences , (pp. 118-133), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2025
Dede, O. (2025) "Eğitim programlarında oyunlaştırma yaklaşımları: Teorik temeller ve uygulama alanları", IV Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 21-35), İzmir, Türkiye, (Mart 2025  
Dede, O. (2025) "Yapay zeka destekli öğrenme ortamlarının eğitim programlarına entegrasyonu: Fırsatlar ve zorluklar", IV. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 36-51), İzmir, Türkiye, (Mart 2025  
Dede, O., Polat, M. (2024) "Accreditation in foreign language education: A comparative study of quality assurance agencies in higher education", Selçuk 11th International Conference on Social Sciences , (pp. 65-77), Konya, Türkiye, (Aralık 2024  
Polat, M., Dede, O. (2024) "İhmal edilen program araştırmalarına yönelik bir sistematik analiz çalışması", Ege 12th International Conference on Social Sciences , (pp. 477-501), İzmir, Türkiye, (Aralık 2024  
Dede, O., Polat, M. (2024) "Örtük program araştırmalarına yönelik bibliyometrik bir analiz", Selçuk 11th International Conference on Social Sciences , (pp. 78-100), Konya, Türkiye, (Aralık 2024  
Polat, M., Dede, O. (2024) "Program uyarlama araştırmalarının sistematik olarak incelenmesi", Ege 12th International Conference on Social Sciences , (pp. 502-532), İzmir, Türkiye, (Aralık 2024  
Dede, O. (2022) "1997-2022 yılları arasında pedagojik formasyon sertifika programı ile ilgili yapılmış makalelerin araştırma eğilimi analizi", 4th International Congress on Multidisciplinary Social Sciences , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2022  
Dede, O. (2022) "Karabük üniversitesi hazırlık öğretim programının değerlendirilmesi", VII. International European Conference on Social Sciences , (pp. 524-542), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2022   
Dede, O. (2022) "Öğrencilerin dil öğrenme becerilerinde edmodo tabanlı öğrenme ortamlarının geliştirilmesi: İhtiyaç analizi", V-International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research , (pp. 373-385), Valencia, İspanya, (Şubat 2022  
Dede, O. (2021) "The development of the concept of childhood and its reflections on education from past to present", 4th International Congress of Human Studies , (pp. 22), Ankara, Türkiye, (Aralık 2021  
Dede, O., Korkmaz, H. (2018) "Üniversite ingilizce hazırlık sınıflarında öğrencilerin ve okutmanların öğrenen özerkliği ile ilgili görüşleri", ERTE Kongresi , Aydın, Türkiye, (Ekim 2018   
Kayıt Yok
Akçin, D.C., Dede, O. (2024) "Task-based language teaching: Currrent trends and future directions", Kitap: International Studies in Educational Sciences, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 93 / 112, ISBN: 978-625-6644-77-9    
Dede, O., Akçin, D.C. (2024) "Systematic program theory and its reflections on Turkish education system", Kitap: International Studies in Educational Sciences, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 17 / 38, ISBN: 978-625-6644-77-9   
Dede, O. (2023) "Kalite ve akreditasyon kavramları bağlamında Türkiye yükseköğretimindeki gelişmeler ve güncel sorun alanları", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler 1, Ankara/Türkiye : Platanus Publishing, Bölüm Sayfaları: 339 / 360, ISBN: 978-625-6971-82-0 
Dede, O. (2022) "Eğitim programı kuramlarında yeni yaklaşım: Müzakereci eğitim program kuramı", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Araştırmalar ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Iksad Publishing House, Bölüm Sayfaları: 107 / 124, ISBN: 978-625-8405-65-1 
Dede, O. (2022) "Bologna süreci bağlamında yükseköğretim kurumlarında kalite güvence sistemleri ve akreditasyon", Kitap: Eğitime Dair Güncel-Toplumsal Yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Iksad Publishing House, Bölüm Sayfaları: 55 / 68, ISBN: 978-625-8377-98-9 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal - Bilimsel Dergi) İstanbul Eğitim Dergisi, 2025
(Ulusal - Bilimsel Dergi) International Journal of Social and Educational Sciences, 2025
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2024
Üye, Eğitim Programları ve Öğretim Derneği, 2025-
Üye, EPDAD - Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği, 2025-
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
MUSTAFA POLAT
-
2024 4
DOĞAN CAN AKÇİN
-
2024 - 2025 3
Bartın Üniversitesi
2025 1
Fatma Mızıkacı
-
2025 1
HÜNKAR KORKMAZ
-
2018 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
197.
79052 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
91.
10820 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
20.
948 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79052
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10820
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 948
Anahtar Kelimeler Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim Politikaları, Hayat Boyu Öğrenme
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 0 5 0 0 5 110 40 120 94
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - 538 . - - 619 . 532 . 561 . 437 . 197 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - 330 . - - 390 . 264 . 349 . 242 . 91 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - 120 . - - 142 . 85 . 112 . 66 . 20 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - 68 . - - 69 . 37 . 55 . 33 . 6 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - 33 . - - 33 . 20 . 18 . 13 . 3 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - 25 . - - 24 . 12 . 22 . 9 . 1 .
Toplam Yayın 0 0 0 1 0 0 1 5 1 6 9
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 2 1 2 0
Toplam Bildiri 0 0 0 1 0 0 1 3 0 4 6
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 2 1 2 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 1 0 0 1 3 0 4 6
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri