Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Dr), 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2014, 2017 |
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2014, 2017 |
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Dr), 2017 |
Okan DEDE, Doktora, Yükseköğretimde kalite güvencesi ve eğitim fakülteleri lisans programlarının akreditasyonunda gelişmeler ve deneyimler, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim, 2024 |
Okan DEDE, Yüksek Lisans, Üniversite İngilizce hazırlık sınıflarında öğrencilerin ve okutmanların öğrenen özerkliği ile ilgili görüşleri, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim, 2017 |
İngilizce, YDS, 96, 2023/2 Yab, 2023 |
İngilizce, YDS, 96.25, Güz, 2023 |
Sertifika, Oxford Testing and Assessment, Karabük, Türkiye, 16-05-2025, 16-05-2025 |
Sertifika, ELT Management Skills, Online, Türkiye, 13-01-2025, 23-02-2025 |
Sertifika, Hand-Picked AI Tools for EFL Teachers, Karabük, Türkiye, 08-04-2025, 08-04-2025 |
Sertifika, Syllabus Design in Practice, Ankara, Türkiye, 15-02-2025, 15-02-2025 |
Çalıştay, Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği Değerlendirici Eğitimi, Ankara, Türkiye, 17-11-2021, 25-11-2021 |
Kurs, Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi, Karabük, Türkiye, 25-06-2015, 07-07-2015 |
Sertifika, Using The CEFR, Istanbul, Türkiye, 22-07-2015, 24-07-2015 |
Sertifika, Preparing Students for Academic Writing, Antalya, Türkiye, 14-04-2012, 14-04-2012 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Politikaları |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Hayat Boyu Öğrenme |
2013-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye |
2024-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
2021-2023, B1 Seviye Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, English for General Purposes (Lisans), Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması (2 Grup), Lisans |
2024-2025, FOL 184 (Foreign Language II), Lisans |
2024-2025, YDL 183 (Yabancı Dil 1), Lisans |
2024-2025, YDL 183 (Yabancı Dil 1), Lisans |
2024-2025, YDL 183 (Yabancı Dil 1), Lisans |
2023-2024, English for General Purposes (Lisans), Lisans |
2022-2023, English for General Purposes (Lisans), Lisans |
2021-2022, English for General Purposes (Lisans), Lisans |
2020-2021, English for General Purposes (Lisans), Lisans |
2016-2017, Reading (A2/B1), Lisans |
2016-2017, Main Course (A1/A2/B1), Lisans |
2015-2016, Listening (B2), Lisans |
2015-2016, Reading (A2/B1), Lisans |
2015-2016, Main Course (A1/A2/B1), Lisans |
2014-2015, Main Course (A1/A2/B1), Lisans |
2013-2014, Main Course (A1/A2/B1), Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Akçin, D.C., Dede, O. (2025) "The role of age in second language learning: Insights and challenges", International Journal of Education and Philology, 6 (1) pp. 18-33 Link DOI ![]() |
Dede, O. (2025) "Eleştirel pedagoji araştırmalarına yönelik bibliyometrik bir analiz", Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (64) pp. 2188-2214 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
Dede, O., Mızıkacı, F. (2025) "Quality assurance in initial teacher education: Experiences and developments in undergraduate teacher training program accreditation", Anadolu Journal of Educational Sciences International, 15 (2) pp. 750-789 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
Dede, O., Akçin, D.C. (2025) "Program accreditation attitude scale: Validity and reliability study", Yükseköğretim Dergisi, 15 (1) pp. 182-194 [ESCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
Dede, O. (2025) "Academics' metaphorical perceptions of high- and low-achieving students", Cumhuriyet 14th International Conference On Social Sciences , (pp. 100-117), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2025) ![]() |
Dede, O. (2025) "Eğitimde sanal gerçeklik ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlilik ve güvenilirlik çalışması", 7. International Mediterranean Scientific Research and Innovation Congress , (pp. 878-891), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2025) ![]() |
Dede, O. (2025) "Preparatory class students’ metaphorical perceptions towards learning english", 7. International Mediterranean Scientific Research and Innovation Congress , (pp. 865-877), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2025) ![]() |
Dede, O. (2025) "The effects of face-to-face and online foreign language education on anxiety: A comparative analysis", Cumhuriyet 14th International Conference On Social Sciences , (pp. 118-133), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2025) ![]() |
Dede, O. (2025) "Eğitim programlarında oyunlaştırma yaklaşımları: Teorik temeller ve uygulama alanları", IV Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 21-35), İzmir, Türkiye, (Mart 2025) ![]() ![]() ![]() |
Dede, O. (2025) "Yapay zeka destekli öğrenme ortamlarının eğitim programlarına entegrasyonu: Fırsatlar ve zorluklar", IV. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 36-51), İzmir, Türkiye, (Mart 2025) ![]() ![]() ![]() |
Dede, O., Polat, M. (2024) "Accreditation in foreign language education: A comparative study of quality assurance agencies in higher education", Selçuk 11th International Conference on Social Sciences , (pp. 65-77), Konya, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() ![]() ![]() |
Polat, M., Dede, O. (2024) "İhmal edilen program araştırmalarına yönelik bir sistematik analiz çalışması", Ege 12th International Conference on Social Sciences , (pp. 477-501), İzmir, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() ![]() ![]() |
Dede, O., Polat, M. (2024) "Örtük program araştırmalarına yönelik bibliyometrik bir analiz", Selçuk 11th International Conference on Social Sciences , (pp. 78-100), Konya, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() ![]() ![]() |
Polat, M., Dede, O. (2024) "Program uyarlama araştırmalarının sistematik olarak incelenmesi", Ege 12th International Conference on Social Sciences , (pp. 502-532), İzmir, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() ![]() ![]() |
Dede, O. (2022) "1997-2022 yılları arasında pedagojik formasyon sertifika programı ile ilgili yapılmış makalelerin araştırma eğilimi analizi", 4th International Congress on Multidisciplinary Social Sciences , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2022) ![]() ![]() ![]() |
Dede, O. (2022) "Karabük üniversitesi hazırlık öğretim programının değerlendirilmesi", VII. International European Conference on Social Sciences , (pp. 524-542), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2022) ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dede, O. (2022) "Öğrencilerin dil öğrenme becerilerinde edmodo tabanlı öğrenme ortamlarının geliştirilmesi: İhtiyaç analizi", V-International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research , (pp. 373-385), Valencia, İspanya, (Şubat 2022) ![]() ![]() ![]() |
Dede, O. (2021) "The development of the concept of childhood and its reflections on education from past to present", 4th International Congress of Human Studies , (pp. 22), Ankara, Türkiye, (Aralık 2021) ![]() ![]() ![]() |
Dede, O., Korkmaz, H. (2018) "Üniversite ingilizce hazırlık sınıflarında öğrencilerin ve okutmanların öğrenen özerkliği ile ilgili görüşleri", ERTE Kongresi , Aydın, Türkiye, (Ekim 2018) ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
Akçin, D.C., Dede, O. (2024) "Task-based language teaching: Currrent trends and future directions", Kitap: International Studies in Educational Sciences, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 93 / 112, ISBN: 978-625-6644-77-9 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dede, O., Akçin, D.C. (2024) "Systematic program theory and its reflections on Turkish education system", Kitap: International Studies in Educational Sciences, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 17 / 38, ISBN: 978-625-6644-77-9 ![]() ![]() ![]() |
Dede, O. (2023) "Kalite ve akreditasyon kavramları bağlamında Türkiye yükseköğretimindeki gelişmeler ve güncel sorun alanları", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler 1, Ankara/Türkiye : Platanus Publishing, Bölüm Sayfaları: 339 / 360, ISBN: 978-625-6971-82-0 ![]() |
Dede, O. (2022) "Eğitim programı kuramlarında yeni yaklaşım: Müzakereci eğitim program kuramı", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Araştırmalar ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Iksad Publishing House, Bölüm Sayfaları: 107 / 124, ISBN: 978-625-8405-65-1 ![]() |
Dede, O. (2022) "Bologna süreci bağlamında yükseköğretim kurumlarında kalite güvence sistemleri ve akreditasyon", Kitap: Eğitime Dair Güncel-Toplumsal Yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Iksad Publishing House, Bölüm Sayfaları: 55 / 68, ISBN: 978-625-8377-98-9 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) İstanbul Eğitim Dergisi, 2025 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) International Journal of Social and Educational Sciences, 2025 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2024 |
Üye, Eğitim Programları ve Öğretim Derneği, 2025- |
Üye, EPDAD - Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği, 2025- |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Üniversite ingilizce hazırlık sınıflarında öğrencilerin ve okutmanların öğrenen özerkliği ile ilgili görüşleri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
MUSTAFA POLAT
-
|
2024 | 4 |
![]()
DOĞAN CAN AKÇİN
-
|
2024 - 2025 | 3 |
![]()
Bartın Üniversitesi
|
2025 | 1 |
![]()
Fatma Mızıkacı
-
|
2025 | 1 |
![]()
HÜNKAR KORKMAZ
-
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79052 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10820 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 948 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim Politikaları, Hayat Boyu Öğrenme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 5 | 110 | 40 | 120 | 94 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 538 . | - | - | 619 . | 532 . | 561 . | 437 . | 197 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 330 . | - | - | 390 . | 264 . | 349 . | 242 . | 91 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 120 . | - | - | 142 . | 85 . | 112 . | 66 . | 20 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 68 . | - | - | 69 . | 37 . | 55 . | 33 . | 6 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | 33 . | - | - | 33 . | 20 . | 18 . | 13 . | 3 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | 25 . | - | - | 24 . | 12 . | 22 . | 9 . | 1 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 5 | 1 | 6 | 9 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 4 | 6 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 4 | 6 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |