img
img
Öğr. Gör. Sadık Selman ÜNER

Öğr. Gör. Sadık Selman ÜNER

  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Yabancı Diller
  • Yabancı Diller

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
8
Atıf
13
h-index
1
Proje
2
Google Scholar
Yayın
9
Atıf
124
h-index
5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Kısa Özgeçmiş

Sadık Selman ÜNER

2011 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi İngilizce Dili ve Eğitimi bölümünden mezun oldu. 2014 yılında Eğitim Bilimleri alanında yüksek lisansını tamamladı. Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Programları ve Öğretim alanında doktora eğitime devam etmektedir.

Halen Karabük Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu'nda Öğretim Görevlisi olarak çalışmaktadır.

 

Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2012, 2014
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2008, 2012
Lisans, Türkiye, Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2007, 2011
Araştırma Alanları
İngilizce,
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 2012, 2014
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2008, 2012
Lisans, Türkiye, Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2007, 2011
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2014
Sadık Selman ÜNER, Yüksek Lisans, SINIF ÖĞRETMENİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ AVRUPA BİRLİĞİ VATANDAŞLIĞINA BAKIŞLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, 2014
İngilizce, KPDS, 88, Bahar, 2012
Arapça, Diğer Belge, 65, 2010
Seminer, Oxford Professional Development:Hand-Picked AI Tools for EFL Teachers, Karabük University-School of Foreign Language, 07-04-2025, 08-04-2025
[UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim
2018-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye
2013-, Okutman, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye
2011-2013, Okutman, Tam Zamanlı, Hakkari Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2021-2022, Maincourse, Lisans
2020-2021, Maincourse, Lisans
2019-2020, Maincourse, Lisans
2018-2019, Maincourse, Lisans
2017-2018, Reading, Lisans
2013-2014, YABANCI DİL II, Ön Lisans
2012-2013, YABANCI DİL II, Ön Lisans
2011-2012, YABANCI DİL II, Ön Lisans
Kayıt Yok
Akademik Araştırma Projesi ve Yürütme Eğitimi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2019-2019  
Tıkanan Siyasetin Önünü Gençlik Anahtarıyla Açmak Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Proje Koordinatörü , 2013-2013  
Kayıt Yok
Üner, S.S., Alcı, B., Türkan, A. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Yabancı Dil Kaygıları ileDuygusal Zekâ Becerileri Arasındaki İlişki", YILDIZ JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 2 (1) pp. 1-23 [TR Dizin] Link   
Üner, S.S., Yeşil, R. (2016) "The examination of the views of primary schoolteachers and pre service primary teachers on EuropeanUnion citizenship from the point of different variables", Educational Research and Reviews, 11 (15) pp. 1449-1462 Link DOI  
Türkan, A., Aydın, H., Üner, S.S. (2016) "Öğretmen adaylarının çokkültürlü eğitime yönelik tutumları ile epistemolojik inançları arasındaki ilişkinin incelenmesi", İlköğretim Online (elektronik), 15 (1) pp. 148-159 [TR Dizin] Link DOI     
Türkan, A., Üner, S.S., Alcı, B. (2015) "2012 PISA Matematik Testi Puanlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ege Eğitim Dergisi, 16 (2) pp. 358-372 [TR Dizin] Link DOI     
Üner, S.S., Yeşil, R. (2014) "The examination of the views of primary school teachers and preservice primary teachers on European Union citizenship from the point of different variables: A qualitative study", Participatory Educational Research, 11 (15) pp. 68-82 [ESCI] Link DOI   
Üner, S.S. (2025) "Internationalization of higher education, reasons and problems", INTERNATIONAL SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING CONGRESS , (pp. 423-428), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2025 
Cengiz, M.Ş., Üner, S.S., Potukoğlu, S., Bilgin, Y., Saka, Z. (2012) "The East Whispers Stories and Legends from the East", Hakkari/Türkiye : Hakkari Üniversitesi Yayınları, ISBN: 978-6-058702-94-3 
Üner, S.S. (2024) "ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM KURAMLARI ÇERÇEVESİNDE NÖROFİZYOLOJİK ÖĞRENME KURAMI", Kitap: EĞITIM PROGRAMLARI VE ÖĞRETIM ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR-II, Konya/Türkiye : Eğitim Yayınları, Bölüm Sayfaları: 33 / 57, ISBN: 978-625-5971-90-6  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
1. Oxford Professional Development: Hand-Picked AI To (Diğer)
08-04-2025
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
AZMİ TÜRKAN
-
2015 - 2017 3
BÜLENT ALCI
-
2015 - 2017 2
Zeynep Saka
Uludağ Üniversitesi
2012 1
Yunus Bilgin
Siirt Üniversitesi
2012 1
Mehmet Şirin Cengiz
Hakkari Üniversitesi
2012 1
Rüştü Yeşil
-
2014 1
Salih Potukoğlu
Çankırı Karatekin Üniversitesi
2012 1
HASAN AYDIN
-
2016 1
RÜŞTÜ YEŞİL
-
2016 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
278.
79052 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
151.
10820 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
34.
437 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79052
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10820
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Programları ve Öğretim 437
Anahtar Kelimeler İngilizce
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 15 30 15 0 0 0 0 0 0 40 10
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 469 . 482 . 544 . - - - - - - 517 . 278 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 301 . 323 . 329 . - - - - - - 318 . 151 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 81 . 78 . 69 . - - - - - - 76 . 34 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 2 1 0 0 0 0 0 0 1 1
Toplam Makale 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri