| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bartın Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2019 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Bülent Ecevit Üniversitesi, Ereğli Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2010, 2019 |
| Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1995, 1999 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bartın Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2019 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Bülent Ecevit Üniversitesi, Ereğli Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2010, 2019 |
| Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1995, 1999 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YDS, 88, 2021 Yaban, 2021 |
| İngilizce, KPDS, 91, Bahar, 2010 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce |
| 2008-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye |
| 1999-2008, Okutman, Tam Zamanlı, Bülent Ecevit Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Diller Bölümü, Türkiye |
| 2012-2015, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2021-2022, Reading for Translation, Ön Lisans |
| 2021-2022, Extensive Reading, Ön Lisans |
| 2021-2022, Comparative Structure, Ön Lisans |
| Comparative Structure, Ön Lisans |
| Extensive Reading, Ön Lisans |
| Reading for Translation, Ön Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Uluslararası alan indeks dergilerinde yayınlanan makale |
|
Gürleyik, S. (2018) "Guiding Curriculum Development: Student Perceptions for the Second Language Learning in Technology-Enhanced Learning Environments", Journal of Education and Training Studies, 0 (0) DOI |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Sinan Gürleyik
|
2018 | 1 |