Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2018, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli) (Zonguldak Karaelmas Ünv. Ortak), 2010, 2018 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2001, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2018, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli) (Zonguldak Karaelmas Ünv. Ortak), 2010, 2018 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2001, 2005 |
Ümmet AYDAN, Doktora, Yöneticilerin etik değerleri ile stratejik eğilimleri arasındaki ilişki üzerine bir araştırma, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024 |
Ümmet AYDAN, Yüksek Lisans, Liderlik ve örgütsel başarı ilişkisi: 2007 yılında kurulan üniversitelerin karşılaştırmalı analizi, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2018 |
İngilizce, YDS, 96, 2017 |
İngilizce, KPDS, 98, Bahar, 2008 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Yönetim ve Strateji |
2008-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü, Türkiye |
2025-, Diğer İdari Görev, Karabük Üniversitesi, Öğrenci Destek Koordinatörü, Türkiye |
2025-, Öğrenci Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2018-2019, Yabancı Dil Kurslar Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
2013-2015, Proje Destek Ofisi Ab ve Sosyal Projeler Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
2008-2011, Erasmus Koordinatörü, Karabük Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2023-2024, Aktüeryal Akademik İngilizce, Lisans |
2023-2024, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2022-2023, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2021-2022, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2020-2021, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2019-2020, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2018-2019, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2017-2018, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2017-2018, English for Specific Purposes, Lisans |
2017-2018, Reading Skills, Lisans |
2017-2018, Writing Skills, Lisans |
2016-2017, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2015-2016, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2014-2015, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2013-2014, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2012-2013, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2011-2012, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2010-2011, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2009-2010, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
2008-2009, İngilizce Hazırlık (Genel İngilizce), Lisans |
Kayıt Yok |
Sağlıklı Ahşap Oyuncaklar (Healthy Wooden Toys) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Proje Koordinatör Yrd. , 2012-2012 |
STRATLANG Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Yürütücü , 2011-2012 |
Kayıt Yok |
Kurter, O., Aydan, Ü. (2024) "MEASURING CAREER EXPECTATIONS OF GENERATION Z: KARABUK UNIVERSITY EXAMPLE", Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 22 (3) pp. 67-90 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aydan, Ü., Karakaya, A. (2018) "The Attitude of Academics to Change Management: A University Case Study", Econder International Academic Journal, 2 (2) pp. 291-312 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() |
Khuhro, A.A., Karakaya, A., Aydan, Ü. (2019) "OBOR: A CASE STUDY OF CPEC", Econder I. International Economics, Business and Social Sciences Congress , (Ekim 2019) ![]() |
Karakaya, A., Aydan, Ü., Khuhro, A.A. (2019) "YÖNETSEL DÜŞÜNCE SİSTEMİNİN EVRİMİ", Econder I. International Economics, Business and Social Sciences Congress , (Ekim 2019) ![]() |
Karakaya, A., Aydan, Ü., Dönmez, A. (2011) "Student Satisfaction As A Strategic Tool In The Success Of Newly Established Universities: Karabuk University Case Study", The 6th International Conference on Interdisciplinarity in Education ICIE’11 April 14-16, 2011, Karabuk/Safranbolu, Turkey , (pp. 207-217), Karabük, Türkiye, (Nisan 2011) ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | The Attitude of Academics to Change Management: A University Case Study | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]() ![]() |
2011 - 2019 | 4 |
![]()
Amir Ahmet Khuhro
-
|
2019 | 2 |
![]() ![]() |
2024 | 1 |
![]()
Alican Dönmez
-
|
2011 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79052 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33897 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Yönetim ve Strateji | 737 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 15 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 528 . | 533 . | - | - | - | - | 542 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 458 . | 463 . | - | - | - | - | 451 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 104 . | 103 . | - | - | - | - | 72 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |