Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Klinik Psikoloji (Doktora), 2024, 2028 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Mütercim ve Tercümanlık Bölümü, 2021 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Klinik Psikoloji (Dr), 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Klinik Psikoloji (Yl) (Tezli), 2018, 2020 |
Lisans, Türkiye, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2013, 2016 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Klinik Psikoloji (Doktora), 2024, 2028 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Klinik Psikoloji (Yl) (Tezli), 2018, 2020 |
Lisans, Türkiye, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2013, 2016 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Mütercim ve Tercümanlık Bölümü, 2021 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Klinik Psikoloji (Dr), 2021 |
Fatmatüz Zehra PEHLİVAN, Yüksek Lisans, Alkol Kullanım Sorunları Nedeniyle Ayaktan Tedavi Gören Bireylerin Ego Savunma Biçimleri ve Tedavi Motivasyonu Arasındaki İlişkide Öz Yeterliğin ve Değişime Hazır Olmanın Aracı Rolünün İncelenmesi, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Klinik Psikoloji, 2020 |
İngilizce, YÖKDİL, 95, 2020 |
İngilizce, YDS, 87, 2017 |
Sertifika, Certificate Program in Sports Psychology, FC Porto Football Science Institute, Türkiye, 27-01-2024, 25-02-2024 |
Sertifika, Certificate of Erasmus+ Staff Mobility for Training on Stress Management and Mindfulness, European Academy of Innovation, Türkiye, 01-05-2023, 05-05-2023 |
Kurs, Bilişsel Davranışçı Terapilerde Güncel Yaklaşımlar, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Türkiye, 23-05-2022, 28-05-2022 |
Sertifika, Şema Terapi Temel Düzey Eğitim, International Society of Schema Therapy, Türkiye, 03-10-2020, 18-10-2020 |
Sertifika, Bilişsel Davranışçı Terapi Kuramsal Eğitimi, Bilişsel Davranışçı Psikoterapiler Derneği, Türkiye, 01-02-2018, 24-06-2018 |
Kurs, Psikiyatrik Bozuklukların Mekanizmaları ve Deney Hayvanlarında Modellenmesi, TÜBİTAK Marmara Araştırma Merkezi, Türkiye, 23-12-2017, 24-12-2017 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Klinik Psikoloji |
2022-2022, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Safranbolu Şefik Yılmaz Dizdar Meslek Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi, Türkiye |
2020-2022, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Psikoloji, Türkiye |
2018-2020, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Psikoloji, Klinik Psikoloji Anabilim Dalı, Türkiye |
2017-2022, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, Türkiye |
2022-, Diğer İdari Görev, Karabük Üniversitesi, Psikososyal Danışmanlık ve Rehberlik Hizmetleri Koordinatörlüğü, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Çocuk Psikolojisi ve Ruh Sağlığı, Ön Lisans |
2024-2025, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2023-2024, Çocuk Psikolojisi ve Ruh Sağlığı, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2023-2024, Ergenlik Psikolojisi, Lisans |
2023-2024, Çocukla İletişim, Ön Lisans |
2023-2024, Erken Çocuklukta Dil ve Erken Okuryazarlık, Ön Lisans |
2022-2023, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans |
2022-2023, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2022-2023, Ergenlik Psikolojisi, Lisans |
2022-2023, Çocukla İletişim, Ön Lisans |
2022-2023, Erken Çocuklukta Dil ve Erken Okuryazarlık, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
PEHLİVAN, F.Z., Çetinöz, E., Aslan, E. (2024) "Investigation of the Effects of Violence Tendency and Moral Maturity on Attitudes Towards Physical Violence", OPUS Journal of Society Research, 21 (4) pp. 238-252 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Gunay-Oge, R., PEHLİVAN, F.Z., Isikli, S. (2020) "The effect of positive childhood experiences on adult personality psychopathology", Personality and Individual Differences, 158 (0) p. 109862 [SSCI] Link ![]() ![]() |
Gunay-Oge, R., PEHLİVAN, F.Z., Isikli, S. (2020) "Validity and reliability of the Benevolent Childhood Experiences (BCEs) Scale in Turkish", Düşünen Adam - Psikiyatri ve Nörolojik Bilimler Dergisi, 33 (0) pp. 146-154 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
Günay, R., PEHLİVAN, F.Z., İşıklı, S. (2020) "Çocukluk Çağı Olumlu Yaşantılar Ölçeği’xxnin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Uluslararası Katılımlı KDT ve 1. Çocuk Ergen KDT Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2020) ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | The effect of positive childhood experiences on adult personality psychopathology | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 |
2 | Validity and reliability of the Benevolent Childhood Experiences (BCEs) Scale in Turkish | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Rumeysa Gunay-Oge
-
|
2020 | 2 |
![]()
Sedat Isikli
-
|
2020 | 2 |
![]()
Sedat İşıklı
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Rumeysa Günay
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Esra Çetinöz
![]() |
2024 | 1 |
![]()
Eda Aslan
![]() |
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79062 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Klinik Psikoloji | 522 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 67 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | 470 . | - | - | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | 383 . | - | - | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | 54 . | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |