img
img
Restoran Müşterilerinin Personel İletişim Düzeyi Algıları ve Memnuniyetleri Arasındaki İlişki      
Yazarlar (2)
Prof. Dr. Ozan BÜYÜKYILMAZ Prof. Dr. Ozan BÜYÜKYILMAZ
Karabük Üniversitesi, Türkiye
ÖMER CEYHUN APAK
Türkiye
Devamını Göster
Özet
Yiyecek-içecek hizmeti sunan restoranlar için en önemli konu müşterilerin memnun edilmesidir.Restoranların fiziki koşulları istek ve ihtiyacını karşılamayı amaçlayan müşteriler için önemlidir.Bununla birlikte, restoranların emek yoğun hizmet işletmeleri olması sebebiyle, doğrudaniletişim kurulan personel davranışlarının da müşteri memnuniyetinin oluşmasında payı vardır.Bu bağlamda çalışmanın amacı personel iletişim düzeyinin müşteri memnuniyeti üzerindekietkisini belirleyebilmektir. Belirlenen amaç doğrultusunda Safranbolu’daki restoranları ziyareteden 427 müşteriye anket uygulanarak personel iletişim düzeyi algıları ve memnuniyetleriincelenmiştir. Elde edilen bulgular, müşteri memnuniyeti üzerinde iletişimin önemli bir etkisininbulunduğunu göstermektedir.
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 4. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu
Kongre Tarihi 19-07-2018 / 21-07-2018
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Kastamonu
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
TRDizin 2
Google Scholar 4

Paylaş