Yazarlar (2) |
![]() Karabük Üniversitesi, Türkiye |
![]() Türkiye |
Özet |
Yiyecek-içecek hizmeti sunan restoranlar için en önemli konu müşterilerin memnun edilmesidir.Restoranların fiziki koşulları istek ve ihtiyacını karşılamayı amaçlayan müşteriler için önemlidir.Bununla birlikte, restoranların emek yoğun hizmet işletmeleri olması sebebiyle, doğrudaniletişim kurulan personel davranışlarının da müşteri memnuniyetinin oluşmasında payı vardır.Bu bağlamda çalışmanın amacı personel iletişim düzeyinin müşteri memnuniyeti üzerindekietkisini belirleyebilmektir. Belirlenen amaç doğrultusunda Safranbolu’daki restoranları ziyareteden 427 müşteriye anket uygulanarak personel iletişim düzeyi algıları ve memnuniyetleriincelenmiştir. Elde edilen bulgular, müşteri memnuniyeti üzerinde iletişimin önemli bir etkisininbulunduğunu göstermektedir. |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | 4. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu |
Kongre Tarihi | 19-07-2018 / 21-07-2018 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Kastamonu |