Yazarlar (2) |
![]() Karabük Üniversitesi, Türkiye |
![]() Marmara Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Kurumsal sosyal sorumluluk, işletmeler tarafından yasal beklentilerin de ötesine giderek ve gönüllü olarak toplumsal ve çevresel refahın arttırılması için gerçekleştirilen faaliyetleri kapsamaktadır. Bu çalışmada kurumsal sosyal sorumluluk kavramı, tanım ve kapsam, sosyal sorumluluk teorileri, işletmelerin sosyal sorumluluk faaliyetlerine yönelme nedenleri ve sosyal sorumluluk alanları kapsamında incelenmektedir. Çalışma ile kurumsal sosyal sorumluluk literatürüne katkı sağlamak amaçlanmaktadır |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Business and Management Studies: An International Journal |
Dergi ISSN | 2148-2586 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 12-2015 |
Cilt No | 3 |
Sayı | 3 |
Sayfalar | 364 / 381 |
Doi Numarası | 10.15295/bmij.v3i3.127 |
Makale Linki | http://bmij.org/index.php/1/article/view/127 |