img
img
The Impacts of Facebook Ads on Brand Image, Brand Awareness, and Brand Equity (Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy)  
Yazarlar (3)
İsmail Erkan
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Mehmet GÖKERİK Doç. Dr. Mehmet GÖKERİK
Karabük Üniversitesi, Türkiye
Fulya Açıkgöz
Devamını Göster
Kitap Adı Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy
Bölüm(ler) The Impacts of Facebook Ads on Brand Image, Brand Awareness, and Brand Equity
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayımlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2018
ISBN 9781522563075
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş