img
img
SİYASAL SEÇİM KAMPANYALARINDA SOSYAL MEDYANIN ÖNEMİ:31 MART 2019 YEREL SEÇİMLERİ BOLU BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARININ INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME (Yeni Yüzyılda İletişim Araştırmaları)  
Yazarlar (1)
Doç. Dr. Kemal AVCI Doç. Dr. Kemal AVCI
Karabük Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Kitap Adı Yeni Yüzyılda İletişim Araştırmaları
Bölüm(ler) SİYASAL SEÇİM KAMPANYALARINDA SOSYAL MEDYANIN ÖNEMİ:31 MART 2019 YEREL SEÇİMLERİ BOLU BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARININ INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayımlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2019
ISBN 978-605-7695-97-0
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir Ankara
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş