img
img
Social Media Marketing: Shaping Brand Awareness, Purchase,And Corporate Reputation  
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Mehmet GÖKERİK Doç. Dr. Mehmet GÖKERİK
Karabük Üniversitesi, Türkiye
Öğr. Gör. Ebubekir IŞIK Öğr. Gör. Ebubekir IŞIK
Karabük Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 5. INTERNATIONAL SELCUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS
Kongre Tarihi 14-12-2024 / 15-12-2024
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Konya
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş