img
img
Tüketicilerin Marka Tercihlerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Etkisi: Cep Telefonu Sektörü Üzerine Bir Araştırma  
Yazarlar (3)
Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Esat BOLAT Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Esat BOLAT
Uşak Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Mehmet GÖKERİK Doç. Dr. Mehmet GÖKERİK
Karabük Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Furkan GÖKTAŞ Doç. Dr. Furkan GÖKTAŞ
Karabük Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Journal of Current Researches on Business and Economics
Dergi ISSN 2547-9628
Dergi Tarandığı Indeksler International Scientific Indexing (ISI)
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 11-2017
Cilt No 7
Sayı 2
Sayfalar 421 / 436
Doi Numarası 10.26579/jocrebe-7.2.27
Makale Linki https://www.jocrebe.com/makalelist/2_7_2017#