Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Tezli) (Dr), 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik (Yl) (Tezli), 1995, 1998 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Basın-Yayın Yüksekokulu, Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Pr., 1985, 1989 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Tezli) (Dr), 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik (Yl) (Tezli), 1995, 1998 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Basın-Yayın Yüksekokulu, Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Pr., 1985, 1989 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 61, 2019 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler İtibar Yönetimi |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Türkiye |
2020-2021, Doçent, Tam Zamanlı, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye |
2015-2020, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye |
2021-, Senato Üyesi, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2015-2019, Yönetim Kurulu Üyeliği, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye |
2015-2019, Fakülte Kurulu Üyeliği, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye |
2015-2019, Bologna Koordinatörü, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye |
Özge Baykuş Tirgil, Yüksek Lisans, Şehir markalaşması sürecinde Trabzon ilinin değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Yasemin Çetik, Yüksek Lisans, Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler uygulamasının önemi: Konya Büyükşehir Belediyesi örneği, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Esra Dalfidan, Yüksek Lisans, Halkla ilişkiler açısından TRT'nin yeni medya uygulamaları üzerine bir inceleme, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Burcu Bayram, Yüksek Lisans, Sosyal hizmet uygulamalarında halkla ilişkiler: Karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri, Kastamonu Belediyesi örneği, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Mohamed Adnan M. A. Elmasaudı, Yüksek Lisans, Türkiye'deki Libya okullarında öğrenci velilerinin eğitim sürecinden memnuniyetleri üzerine halkla ilişkiler perspektifinden bir araştırma, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Burak Soylu, Yüksek Lisans, 31 Mart 2019 yerel seçimlerinde medyanın tutumu: Hürriyet, Sözcü ve Yeni Şafak gazetelerinin içerik analizi, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İletişim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Fatma Güven Karahan, Yüksek Lisans, Siyasal iletişim aracı olarak sosyal medya: 2019 yerel seçimlerinde İzmir Büyükşehir Belediye Başkanlığı AK Parti ve CHP adaylarının Twitter kullanımları, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İletişim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Yerel Yönetimler, Lisans |
2023-2024, Siyaset Bilimi, Lisans |
2023-2024, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği, Yüksek Lisans |
2023-2024, Siyasal İdeolojiler ve Medya, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, Siyasal İletişim, Lisans |
2022-2023, Girişimcilik, Lisans |
2022-2023, Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği, Yüksek Lisans |
2022-2023, Kamuoyu ve Propaganda, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, siyaset bilimi, Lisans |
2021-2022, türkiyenin toplumsal yapısı, Lisans |
2021-2022, siyasal iletişim, Lisans |
2021-2022, küreselleşme, kültür ve medya, Yüksek Lisans |
2021-2022, girişimcilik, Lisans |
2021-2022, iletişim ve propaganda, Lisans |
2021-2022, birimsel araştırma yöntemleri ve yayın etiği, Yüksek Lisans |
2019-2020, Seminer, Yüksek Lisans |
2019-2020, Tez Çalışması, Yüksek Lisans |
2019-2020, Girişimcilik, Lisans |
2019-2020, Siyasetin Temel Kavramları, Lisans |
2019-2020, Kamu Yönetimi, Lisans |
2019-2020, Siyasal İletişim ve Siyasal Seçim Kampanyaları, Yüksek Lisans |
2018-2019, Siyasal İletişim, Lisans |
2018-2019, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2018-2019, Siyasal Halkla İlişkiler, Yüksek Lisans |
2018-2019, Girişimcilik, Lisans |
2018-2019, Türkiye’nin Toplumsal Yapısı, Lisans |
2018-2019, Halkla İlişkiler, Lisans |
2018-2019, Medya ve Propaganda, Lisans |
2018-2019, Siyasetin Temel Kavramları, Lisans |
2018-2019, Siyasal İletişim ve Siyasal Seçim Kampanyaları, Yüksek Lisans |
2017-2018, Girişimcilik, Lisans |
2017-2018, Medya ve Propaganda, Lisans |
2017-2018, SİYASETİN TEMEL KARAMLARI, Lisans |
2016-2017, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2016-2017, Siyasal İletişim, Lisans |
2016-2017, MEDYA VE PROPAGANDA, Lisans |
2016-2017, SİYASETİN TEMEL KARAMLARI, Lisans |
2015-2016, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2015-2016, SİYASETİN TEMEL KAVRAMLARI, Lisans |
Kayıt Yok |
Avrupa Ülkelerinde Telif Hakkı Uygulamaları Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2024-2024 ![]() |
Sinema Televizyon Sektörü Araştırması Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2023-2023 ![]() |
Genç Seçmenin Siyasal Tutumu: 24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekili Genel Seçimlerinde Bolu Örneği Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2019 ![]() |
Yükseköğretimde iç ve dış paydaşların Algılarına Göre Kurumsal İtibar: Abant İzzet Baysal Üniversitesi Örneği Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2018 ![]() |
Seçmenin Anayasa Değişikliği Halkoylaması Algısı ve Siyasal Tercihleri Üzerine bir İnceleme Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 ![]() |
Kayıt Yok |
AVCI, K. (2024) "2024 Yerel Seçimlerinde Muhtar Adaylarının Seçim Kampanyalarında Kullandıkları Siyasal İletişim Araçları Üzerine Bir Çalışma", 19TH INTERNATIONAL SECIENTIVIC RESEARCH CONGRESS-SOCIAL ANT EDUCATIONAL SCIENCES19th UBAK, 16 - 17 March 2024, Ankara- , (pp. 96), Elazığ, Türkiye, (Mart 2024) ![]() |
AVCI, K. (2024) "Seçim Kampanyalarında Kullanılan Basılı Araçlara Çevre Sorunu Açısından Bir Bakış", 19TH INTERNATIONAL SECIENTIVIC RESEARCH CONGRESS-SOCIAL ANT EDUCATIONAL SCIENCES19th UBAK, 16 - 17 March 2024, Ankara- , (pp. 103), Elazığ, Türkiye, (Mart 2024) ![]() |
AVCI, K. (2018) "İLETİŞİM FAKÜLTEERİNDE GİRİŞİMCİLİK DERSİNİN ÖNEMİ", 1. Uluslararası Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Kongresi , (pp. 43), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018) ![]() |
AVCI, K. (2018) "ÖĞRENCİ GÖZÜYLE ÜNİVERSİTENİN KURUMSAL İTİBARI:ABANT İZZET BAYSAL ÜNIVERSITESI ÖRNEK OLAYI", 1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi , (pp. 70), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018) ![]() |
AVCI, K. (2017) "16 Nisan Halk Oylamasında Seçmen Tercihleri Üzerine Bir İnceleme: Bolu Merkez Örnek Olayı", 1.Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 312), Balıkesir-Bandırma, Türkiye, (Aralık 2017) ![]() |
AVCI, K. (2017) "SAHA ARAŞTIRMALARININ GÜVENİRLİĞİ AÇISINDAN ANKET VE ANKETÖRÜN ÖNEMİ", 2.Uluslararası İlertişim, Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yakşlaşımlar Kongresi , (pp. 152-153), Kocaeli, Türkiye, (Kasım 2017) ![]() |
AVCI, K. (2017) "Facebook’un Siyasal Faaliyetlerde Kullanımı: AK Parti, Cumhuriyet Halk Partisi ve Milliyetçi Hareket Partisi Örneği", 1.Eurasian Conference on Language Social Sciences , (pp. 149), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) ![]() |
AVCI, K. (2017) "Partilerin Siyasal Halkla İlişkiler Faaliyetleri Açısından Medya Sıralamasının Önemi", 2.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 955), Antalya-Alanya, Türkiye, (Mayıs 2017) ![]() |
AVCI, K. (2015) "SİYASAL SEÇİM KAMPANYALARINDA HALKLA İLİŞKİLER", Konya/Türkiye : LİTERATÜRK, ISBN: 978-605-337-047-5 ![]() |
Umunç, C., AVCI, K., Özcan, E. (2022) "Türkiye'de Amerika Birleşik Devletleri Algısı", Kitap: A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları 7, Ankara/Türkiye : iKSAD INTERNATİONAL PUBLİSHİNG HOUSE, Bölüm Sayfaları: 223 / 259, ISBN: 978-625-8213-95-9 ![]() |
AVCI, K., Şüküroğlu, V.K. (2022) "TUTUM VE TUTUM DEĞİŞİMİNE YÖNELİK GELENEKSEL YAKLAŞIMLAR VE YENİ MEDYA", Kitap: YENİ MEDYA -TOPLUM VE İLETİŞİM BİLİMİNİN DÖNÜŞÜMÜ, Ankara/Türkiye : SİYASAL YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 537 / 571, ISBN: 9786257424240 ![]() |
AVCI, K., Hülür, H., Akpınar, S.A., Şenel, O. (2021) "A’DAN Z’YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI-3", Ankara/Türkiye : IKSAD Publishing House, ISBN: 978-625-7562-93-5 ![]() |
AVCI, K., Karahan, F.G. (2020) "SİYASAL İLETİŞİM ARACI OLARAK FACEBOOK:2019 YEREL SEÇİMLERİ-İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN ADAYI NİHAT ZEYBEKÇİ ÖRNEĞİ", Kitap: GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI-1, Ankara/Türkiye : İKSAD, Bölüm Sayfaları: 208 / 234, ISBN: ISBN:978-625-7139-92-2 ![]() |
AVCI, K. (2019) "Halkla İlişkilerde Online Çağ: Akaryakıt Dağıtım Şirketlerinin Sosyal Medya Kullanımalrı Üzerine Bir İnceleme", Kitap: Halkla İlişkiler ve Uygulama Alanları, Konya : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 353 / 384, ISBN: 978-605-7557-80-3 ![]() |
Nazlı, R.S., AVCI, K. (2019) "The Discourse of TurkishPress on 2016 U.S.Presidential Elections and theInauguration of Donald Trump", Kitap: Popular Representations of America in Non-American Media, Hershey Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 161 / 187, ISBN: 9781522593126 ![]() |
AVCI, K. (2019) "ÖĞRENCİ GÖZÜYLE ÜNİVERSİTENİN İTİBARI:BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Kitap: Yeni Medya Halkla ilişkiler ve İletişim, Ankara : IKSAD Publishing House, Bölüm Sayfaları: 5 / 36, ISBN: 978-605-7695-08-6 ![]() |
AVCI, K. (2019) "SİYASAL SEÇİM KAMPANYALARINDA SOSYAL MEDYANIN ÖNEMİ:31 MART 2019 YEREL SEÇİMLERİ BOLU BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARININ INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME", Kitap: Yeni Yüzyılda İletişim Araştırmaları, Ankara : IKSAD Publishing House, Bölüm Sayfaları: 217 / 262, ISBN: 978-605-7695-97-0 ![]() |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi, 2016, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Abant Kültürel Araştırmala Dergisi, 2016, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) selçuk İletişim Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Abant Kültürel Araştrımalar Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Diğer) Social Meddia and Child, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Muş Alpaslan Üniversitesi Soyal Bilimler Dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | SİYASAL SEÇİM VAATLERİNİN SEÇMENİN OY VERME KARARINA ETKİSİ: 2015 KASIM SEÇİMLERİ BOLU ÖRNEĞİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 5 | 0 | 0 | 10 |
2 | ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIM ALIŞKANLIKLARININ SOSYAL İLİŞKİLERİNE ETKİSİ | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 9 |
3 | Siyasal Partilerin Seçim Kampanyaları faaliyetlerine Karşı Seçmenin İlgi Düzeyleri 2015 Genel Seçimleri Örneği | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 5 |
4 | Üniversite İç Paydaşlarının Kurumsal İtibar Algısı: Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Kurumsal İtibar Araştırması | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 4 |
5 | Siyasal Kampanyalarda Kullanılan Araçların Seçmen Açısından Önemi: 2017 anayasa Değişikliği Halkoylaması Bolu Araştırması | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
6 | SİYASAL SEÇİM KAMPANYALARINDA HALKLA İLİŞKİLER | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
7 | 2014 ANKARA YEREL SEÇİMLERİNDE PARTİ LİDERİ FAKTÖRÜNÜN SEÇMENİN OY VERME KARARINA ETKİSİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Canay Umunç
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2022 - 2024 | 2 |
![]()
Himmet Hülür
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
![]()
Selin Akınç Akpınar
![]() |
2018 - 2021 | 2 |
![]()
Oğuzhan Şenel
![]() |
2018 - 2021 | 2 |
![]()
Burak Soylu
-
|
2024 | 2 |
![]()
Asuman Banu Hülür
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Rengim Sine Nazlı
![]() |
2019 | 1 |
![]()
Veysel Karani Şüküroğlu
-
|
2022 | 1 |
![]()
Esra Özcan
-
|
2022 | 1 |
![]()
Fatma Güven Karahan
-
|
2020 | 1 |
![]()
Himmet Hülür
-
|
2021 | 1 |
![]()
Sercan Çelikbaş
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33312 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Halkla İlişkiler | 567 |
Anahtar Kelimeler | Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları, İtibar Yönetimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 135 | 40 | 30 | 30 | 175 | 40 | 40 | 80 | 0 | 60 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 340 . | 467 . | 517 . | 514 . | 368 . | 491 . | 593 . | 553 . | - | 432 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 258 . | 375 . | 421 . | 446 . | 304 . | 410 . | 499 . | 472 . | - | 358 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 15 . | 45 . | 57 . | 58 . | 20 . | 58 . | 62 . | 51 . | - | 45 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 13 . | 38 . | 46 . | 50 . | 14 . | 47 . | 47 . | 41 . | - | 38 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 9 . | 21 . | 31 . | 28 . | 9 . | 27 . | 27 . | 19 . | - | 23 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 6 . | 11 . | 17 . | 21 . | 6 . | 20 . | 21 . | 17 . | - | 8 . | - |
Toplam Yayın | 3 | 2 | 4 | 4 | 5 | 1 | 1 | 2 | 0 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |