img
img
E-TİCARET FİRMALARINDA STRATEJİK PAZARLAMAPLANLAMASI: SEKTÖREL BİR DEĞERLENDİRME   
Yazarlar (2)
Prof. Dr. Ahmet GÜRBÜZ Prof. Dr. Ahmet GÜRBÜZ
Karabük Üniversitesi, Türkiye
Murat Aksu
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Küreselleşmenin etkisiyle her alanda olduğu gibi e-ticaret alanında da rekabet artmaktadır. Bu alanda faaliyet gösteren firmalar rekabet avantajı elde edebilmek için kendilerini konumlamalı ve sektörel bazda sektörün isteklerini yerine getirmelidirler. Bu çalışmada, Türkiye de faaliyet gösteren firmaların markalaşmasına etki edecek unsurlarının stratejik pazarlama planlaması çerçevesinde tespit edilmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda sektörde faaliyet gösteren firma sahipleri, yöneticileri ve konu ile ilgili akademisyenler ile markalaşma sürecine etki eden unsurların neler olduğunu belirlemek adına yüz yüze mülakat ve odak grup görüşmesi yapılmıştır. Araştırma da e-ticaret firmalarına avantaj sağlayacak faktörler tespit edilmeye çalışılmıştır.
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 3rdInternational Economics, Business andSocial Sciences Congress
Kongre Tarihi 22-10-2020 / 25-10-2020
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 2

Paylaş