| Yazarlar (2) |
Prof. Dr. Ahmet GÜRBÜZ
Karabük Üniversitesi, Türkiye |
|
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| Küreselleşmenin etkisiyle her alanda olduğu gibi e-ticaret alanında da rekabet artmaktadır. Bu alanda faaliyet gösteren firmalar rekabet avantajı elde edebilmek için kendilerini konumlamalı ve sektörel bazda sektörün isteklerini yerine getirmelidirler. Bu çalışmada, Türkiye de faaliyet gösteren firmaların markalaşmasına etki edecek unsurlarının stratejik pazarlama planlaması çerçevesinde tespit edilmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda sektörde faaliyet gösteren firma sahipleri, yöneticileri ve konu ile ilgili akademisyenler ile markalaşma sürecine etki eden unsurların neler olduğunu belirlemek adına yüz yüze mülakat ve odak grup görüşmesi yapılmıştır. Araştırma da e-ticaret firmalarına avantaj sağlayacak faktörler tespit edilmeye çalışılmıştır. |
| Anahtar Kelimeler |
| Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
| Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
| Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
| Bildiri Dili | İngilizce |
| Kongre Adı | 3rdInternational Economics, Business andSocial Sciences Congress |
| Kongre Tarihi | 22-10-2020 / 25-10-2020 |
| Basıldığı Ülke | |
| Basıldığı Şehir |