Yazarlar (2) |
![]() Karabük Üniversitesi, Türkiye |
![]() Karabük Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Turizmin gelişmesiyle birlikte artan rekabet sonucunda işletmeler, pazarlama çalışmalarına daha fazlaönem vermektedirler. Söz konusu faaliyetler nedeniyle ortaya çıkan giderler işletmelerde pazarlamagiderlerini oluşturmaktadır. Bu çalışmada Borsa İstanbul’da işlem gören turizm işletmelerinetkinliklerinde pazarlama giderlerinin rolünün belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusundaanaliz kapsamına alınan işletmelerin mali tablolarındaki bilgilerden yararlanılarak veri zarflamaanalizi gerçekleştirilmiş ve daha sonra ulaşılan sonuçlar yorumlanmıştır. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi |
Dergi ISSN | 2149-4894 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 12-2018 |
Cilt No | 20 |
Sayı | 3 |
Sayfalar | 261 / 270 |
Doi Numarası | 10.32709/akusosbil.427958 |
Makale Linki | http://dergipark.gov.tr/akusosbil/issue/41226/427958 |