img
img
Turizm İşletmelerinin Etkinliklerinde Pazarlama Giderlerinin Rolü   
Yazarlar (2)
Prof. Dr. Hasan UYGURTÜRK Prof. Dr. Hasan UYGURTÜRK
Karabük Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Hilal UYGURTÜRK Doç. Dr. Hilal UYGURTÜRK
Karabük Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Turizmin gelişmesiyle birlikte artan rekabet sonucunda işletmeler, pazarlama çalışmalarına daha fazlaönem vermektedirler. Söz konusu faaliyetler nedeniyle ortaya çıkan giderler işletmelerde pazarlamagiderlerini oluşturmaktadır. Bu çalışmada Borsa İstanbul’da işlem gören turizm işletmelerinetkinliklerinde pazarlama giderlerinin rolünün belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusundaanaliz kapsamına alınan işletmelerin mali tablolarındaki bilgilerden yararlanılarak veri zarflamaanalizi gerçekleştirilmiş ve daha sonra ulaşılan sonuçlar yorumlanmıştır.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dergi ISSN 2149-4894
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2018
Cilt No 20
Sayı 3
Sayfalar 261 / 270
Doi Numarası 10.32709/akusosbil.427958
Makale Linki http://dergipark.gov.tr/akusosbil/issue/41226/427958
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Turizm İşletmelerinin Etkinliklerinde Pazarlama Giderlerinin Rolü

Paylaş